ow cindy, die honing proef je niet hoor, ik lust ook geen honing maar dit vond ik wel heel erg lekker.
Zag hele mooie jurken voorbij komen en leuke foto's leuk, leuk! @ Debby, wat een super nieuws! Heel veel succes . @ Einad, welkom! Ik ben 21 btw .
ja ik ben daar begonnen als vakantiewerkster via mam binnengekomen.. en ik vond het zo goed en leuk en geweldig dat ik geld had haha.. dat ik meteen zei ik ga niet meer terug naar school,,na de vakantie op school geregeld(was een soort trajectschool)voor moeilijk opvoedbare kinderen haha ik was helemaal niet moeilijk hoor,dat niet maar kwam daar terecht door problemen op school,en ze zeiden gewoon ja is goed als je een contract krijgt mag je werken en nemen we afscheid van elkaar zo is het toen gegaan.. toen ik 20 was ben ik weer naar roc gegaan helpende zorg welzijn maar die heb ik niet gehaald mocht niet meer naar het 2de jaar.. omdat ik weigerde een lijk te wassen in het bejaardecentrum terwijl je dat pas mocht met verpleegkundige opleiding dus ik zat niet fout...toen ben ik weer gaan werken haha
jeetje cindy. Maar ik moet zeggen, ik heb ook op roc gezeten (in helmond) op zorg en welzijn en ik mocht daar ook niet naar het tweede jaar, ik zou 1tiende punt tekort komen en mocht niet eens herkansen!!! Ik heb thuis nog een keer alle punten goed nagekeken en toen bleek dat ik helemaal geen punten tekort kwam. Ben er maar niet meer op ingegaan, had helemaal geen zin meer om daar naartoe te gaan.
ja ik kwam in dat bejaarden huis voor stage huishoudelijke hulp...ik heb ze altijd duidelijk gemaakt ik wil niet naar zorg ik wil op kinderdagverblijf werken enzo.. toch moest ik er stage lopen.. ik liep daar met schoonmaakkarretje en nog een ander vrouwtje,op de gang zegt ze ga hier maar naar binnen,hong al een krans op de deur.. maar ja ik dacht zal wel zo horen... kom ik op die kamer gordijn om het bed was dicht.. zegt ze doe daar de vensterbanken maar.. ik zei waar dan!! ja achter dat gordijn nou ik deed die gordijn open ligt daar gewoon een dood vrouwtje opgebaard.. ohh wacht zei ze ik haal er even iemand bij(ik ben op de gang gaan staan,want wilde daar eigenlijk al niet meer blijven) komt ze terug met verpleegster zegt ze je doet toch helpendezorg? ik zei ja mooi zei ze dan kunnen we je meteen leren hoe je een opgebaard persoon wast en opknapt... ooohhhh ik zei nee nee nee neee ik ga nu naar school huppa en weg was ik... toen kwam ik op school kreeg ik te horen dat er niet te tollereren valt met mij ja halloo er lag daar een dood iemand,ik ga dat echt niet doen...
mooi mp!!! heb je geen last van je piercing??? die zou er dadelijk wel uitmoeten niet?? is wel zonde toch als ie eruit moet,maar hij is lekker gegroeid hoor....
Me buikje is sinds 2 weken naar beneden gegroeid echt apart.. Ik heb trouwens een zwangerschapspiercing gekocht maar zolang deze nog kan houd ik 'm in .
ohhhh ik vind het zo spannend bijjou hhahaha jij weet het gewoon he haha ik zou dat echt niet voor me kunnen houden...knap hoor!!!