@charpi sterkte meid!!!! ik hoop dat je snel weer met posi nieuws komt!!!! @nicky ik heb een mail gestuurd naar geertgen om 1300uur maar nog niks terug gekregen dus ik wacht wel af... wat is het vandaag rustighier?????
@ Charpi, knuffel voor jou... Het is zo verschrikkelijk ik zou niet weten hoe je je nu moet voelen.. Maar ik vind het positief van je dat je wel helder denkt dat er waarschijnlijk iets goed mis was met het vruchtje.. En dat het NIET jullie schuld is. Hopelijk waait het geluk snel jullie kant op en je hebt een vlindertje die voor altijd bij jullie zal zijn. @ Cindy, klote zooi .... En idd luister naar Duchess, weet je wel hoeveel te zware vrouwen (ook gewoon) zwanger worden!? Meis 2010 wordt jullie jaar! @ Tummetje, hmm leuk zo'n vent die je laat zitten.. Snap je toch niet. Wat is het koud meidennn brrr...
heey meiden!! @Badje; ja, ik snap het ook niet. Maak dan geen afspraak of mail me even dat je er vanaf ziet. Ik zal je echt niet komen vermoorden ofzo.. Mja..het zij zo. Wel vandaag een reactie gehad op het kamertje, dus hoop dat dat doorgaat. Dat badje komt dan nog wel een keer @Charpi; Hoop dat jullie woensdag groen licht gaan krijgen!! @MP; hoe issie met jou meis?
Gek genoeg is er vandaag een soort rust over me heen gekomen.... het verdriet is niet weg, maar er is acceptatie... het vruchtje was gewoon niet goed en dan mag je je lichaam dankbaar zijn dat het het afstoot en dan liever snel dan pas later in de zwangerschap. Vanavond drink ik er lekker een wijntje op en hoop dat we dit jaar nogmaals een kans krijgen om een wondertje in me te dragen.... Zwanger worden is in ieder geval mogelijk en dat is ook een heel fijn gevoel, want als het nu gelukt is, kan het nogmaals lukken....
Tummetje, met mij gaat het goed hoor . Geniet van ons wondertje en we zijn lekker aan het shoppen geslagen de laatste weken toch handig om het geslacht dan te weten. En hoe gaat het met jou? Charpi, je hebt helemaal gelijk meis! En 2010 wordt ook jullie jaar!
@Charpi; daar gaan we voor! dit jaar weer zo''n mooi wondertje in je buik!! @Mp; je moet de vakjes tellen, en het vakje waarin dat cirkeltje zich bevind, is de maand waarin je bent Dus je bent in de 6de maand. FIjn dat alles goed gaat! Lekker genieten hoor
Ja dat dacht ik idd al, maar dat klopt toch niet maand 6... Ik moet februari, maart en april ook nog en ben uitgerekend in mei.
Wij hebben een vaste trap...en ik wil de zolder indelen zodat het echt een kamer word met een voorgangetje. En in dat gangetje gaat de trap gewoon afgesloten worden met een hekje..is nu al! Maar vind het niet eng hoor, ze zal mocht ik snel zwanger raken al bijna 3 worden als de kleine er komt...en die zal eerst op onze kamer slapen..(als dat lukt tenminste) bij Alyssa sliep ik zelf niet hahaha...Ieder kreuntje hoorde ik.... Dus dan zal ze zeker 3 zijn en dat vind ik oud genoeg om idd op zolder te slapen in haar eigen kamer! En je hebt ook babyfoons met 2 stations...dan hoor je beide op de ontvanger..... die ga ik dan eentje kopen zodat we haar altijd horen!
Ik kwam nog even gluren . @Charpi, hopelijk woensdag goed nieuws voor jullie en mogen jullie direct weer gaan starten! Ehm...verder ben ik het alweer vergeten, oeps...
Ik spuit in mijn buik, daar heb ik een goede vetrol zitten . We hadden ook een boekje meegekregen en daarin adviseerden ze ook om in de onderbuik te prikken (onder je navel). Ik snapte vandaag EINDELIJK waarom het steeds pijn deed na die tijd. Vanavond dus niet, dus ik vroeg direct of manlief het wel goed had gedaan. Had hij vandaag mijn vel tegengehouden zeg maar, terwijl hij de spuit eruit trok. Andere dagen had hij dat dus niet gedaan, terwijl dan je vel dus meegetrokken word...mannen
Goedemorgen dames, Wat is het gister rustig geweest hier op zp. Hier thuis gister de kerstspullen eindelijk opgeruimd. Ik zie net dat het hier begint te sneeuwen.... Wat heb ik daar ineens een hekel aan, aan die sneeuw, al die rotzooi op de weg.... Vandaag rond 10 uur komt een tante van mij om samen aan de familiekrant te werken. Verder geen plannen voor vandaag, ik denk dat ik vanmiddag even aan school ga werken. Ik kom straks nog wel even online. Groetjes Nicky
He lieve meiden. Gister 'druk' geweest. Iig. de hele dag bij mijn ouders op een stoel gezeten en boodschappen gedaan met mijn vader. Eerst sochtends bij hun in bad gegaan en wat was dat gaaf. Meisje vond het ook fijn denk ik, mijn hele buik schudde op en neer en het water golfde helemaal hihi. Wil Charpi en Cindy nogmaals een hele dikke knuffel geven. Charpi, heb echt bewondering voor je, hoe je er mee omgaat is zo ongelooflijk knap! Debby klinkt idd best logisch dat het dan pijnlijker is hihi. Gelukkig zijn jullie er nu achter gekomen!! Hier heeft het gister echt de hele dag gesneeuwt, toen ik wakker werd sneeuwde het en rond 5 uur stopte het. Ik ben smiddags met mijn vader wat rond gaan rijden omdat ik me vreselijk verveelde en dat was toch wel heel erg mooi hoor!! Nu begint het alweer te sneeuwen zie ik. Zometeen komt mijn vader met mijn broer de gaten in de babykamer dichtmaken. Die gaten dichtmaken kunnen we zelf ook wel maar die ubergrote schroeven afslijpen zodat de muur dicht kan, laat ik vriendlief niet aan beginnen. Iig zijn dus vandaag de gaten dicht eindelijk! Kunnen we over 2 weken mooi beginnen met schilderen en de rest. Wij gaan verder vandaag de kerstboom en alle andere spullen opruimen. Helaas, want vind het altijd zo gezellig al die lampjes! Maaaar we gaan dan de box neerzetten op de plek van de kerstboom, dus dat is dan wel weer leuk.
Goedemorgen, Vandaag lekker niets op de planning, lekker thuis rommelen en zo . @DUchess, en staat de box al? Ik vond het heel vreemd zo'n box ineens in de huiskamer, maar ook wel erg leuk!!!
Oh ja, Ryan vond het ook heerlijk in bad toen hij nog in mijn buik zat. Ik was dan net zo'n buikdanseres, hij ging dan helemaal op en neer en heen en weer .
Hallo allemaal, @cindy: oow meid wat vind ik dit erg! had het zo gehoopt voor jullie! mijn duimen gaan nog harder draaien voor jullie de volgende ronde. @debby: merk je al iets van de hormonen? @nicky: fijn dat jullie mams af en toe komt helpen met poetsen! @all: morgen de fm en ik wordt steeds meer zenuwachtigger eigenlijk. stom he. maargoed we zien het morgen wel. ben nog steeds flink verkouden. vooral van het hoesten heb ik veel last. minniemouse
@minnie: stuur mij morgen even een smsje hoe je fm is gegaan! @hier: pap en mam zijn er. Even wat drinken en dan aan de wandel, hondjes gaan ook mee, kunnen ze lekker in de sneeuw ravotten.
als ik er tijd voor heb doe ik dat wel. anders stiekem onder het werk haha. en ik hoop dat ik nog even tijd heb om het morgen hier te laten weten op zon computer van het ziekenhuis. veel plezier in de sneeuw nicky! minniemouse
Haha Debby ja hier dus ook! Vond het echt geweldig!!! Wij hebben helaas alleen een douche maar ga volgende week zaterdag zeker weer lekker in bad!!! Haha! De box staat maar we gaan m weer afbreken, en toch een nieuwe kopen. Er mist 1 schroefje sowieso, de blokken passen niet in deze box én de onderplaat blijft niet liggen dus ook daarvoor mist er iets. Daarbij is hij ook nog flink beschadigt, wat we eigenlijk niet verwacht hadden. Dusja jammer, maar we gaan toch maar voor een nieuwe box. Na de bruiloft gaan we lekker shoppen en dan kopen we gewoon een nieuwe. De hond vind het maar gek zon ding in de kamer hihi. Minnie veel succes morgen! Nicky wandelze!!