PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ yvy: Ik zat vanmorgen al te bedenken dat ik de lijst al een tijdje niet meer gezien had, maar had hem nog niet naar voren gehaald.

@ suusje: Mooi vlindertje!

@ wandelen: het is een kortere wandeling geworden ivm de regen. Hopenlijk is het donderdag beter weer dat ik dan zo'n lange ronde kan gaan maken.

2. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    @ suusje23: mooi vlindertje!

Ben blij weer terug te zijn. Zal vanaf nu weer wat vaker aanwezig proberen te zijn, maar kan niets beloven ivm weer veel werk/diensten deze maand.

3. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

zethu: jammer dat je niet een flinke wandeling hebt kunnen maken door de regen. hier regent het ook.

yvy: we zien het wel wanneer je er bent als je maar idd wel af en toe wat van je laat horen anders doen we je missen......

@all: wij gaan zo vanaaf nog even naar vrienden van ons. morgen en donderdag nog hele dag werken en dan weer lekker weekend. heb er nual zin in. haha.

grtz suus

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Suus, aa wat een lief bedeltje.

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ Yvy: precies zoals suusje zegt: laat af en toe wat horen anders missen we je zo! Dan gaan we je weer als vermist opgeven. En dan heb je ineens weer mailtjes in je mailbox liggen :p

@ suusje: Het was echt niet leuk om in die regen te wandelen. Hoop dat ik donderdag meer geluk heb met het weer. Morgen ben ik weer in de sportschool te vinden.

@ hier: D'r heer hier strax een uur lang een helicopter rondjes gemaakt boven mijn wijk. Ik barst van de koppijn nu. grrrrrrrrrrrrr. Ze zullen wel weer aan het kijken zijn geweest of ze mensen konden betrappen.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hey meiden,

hoe gaat het ermee?

Hier spannend...morgen gyn...en nog steeds geen ongi...morgen dus ff testje ertegenaan gooien...mijn laatste!

En dan zien we het wel..heb een raar spierpijn gevoel in mijn buik....en lichtroze verlies...zo ging het vorige maand ook...en de dag erna braken de duivels in alle hevigheid los.........

Groetjes,
    Miranda

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ miranda: spannend zeg. Hoop dat je morgen bij de gyn kan zeggen dat het schijnbaar toch vanzelf is gegaan.

8. MyPrecious

Dat hoop ik ook voor Miran :D dat zou wat zijn, duimen we voor toch?!!
    @ Miranda, Succes morgen bij de gyn hé!! Laat je weten hoe het gegaan is?

@ Zethu, ja daar word je gek van wanneer ze zo lang boven je huis blijven. Waarmee zouden ze mensen kunnen/willen betrappen dan eigenlijk? Gelukkig hebben wij er hier geen last van, dat geluid van zo'n ding en dat een uur lang. Nee dankje. Doe mij de regen dan maar die lekker op het dak klettert :p .

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    @ Zethu, leuk idee om een foto van de test/echo te geven!
    Het vertellen tegen anderen.. Mijn beste vriendinnen weten het wel, daar kan ik ook fijn mee praten. Maar bijv gister in de winkel, begint er weer een klant over hoelang we samen zijn etc, en dan is het 'wanneer komen de kindjes?' tja ik zou willen dat ik het je kan vertellen...... :( Maargoed dan kan ik dus moeilijk gaan zeggen dat ik PCOS heb enzo. En soms vind ik het zo pijnlijk als ze dat vragen...

@ Naomie, dus het zweten snachts komt echt door de clomid. Ik dacht het al!
    Het is idd echt vreselijk! Ik wordt echt zeiknat wakker en dat wel 4 of 5 x per nacht. Met de deur open gaat het meestal wel, maar dan wordt het gewoon echt koud in de slaapkamer.

Waar wonen jou schoonouders als ik zo vrij mag zijn? ;)

@ Tummetje, komt dus geweldig uit als het nu raak is!!! ;) Ik duim voor je! Het is al bijna zover he?! ;)

@ Yvy, daar ben je weer haha! Regelmatig kwam je naam voorbij hier waar je toch was. ;)
    Maar doe lekker rustig aan, wij lopen niet weg. :D
    Wat fijn dat je niet hoefde te wachten maar dat je zo snel al geholpen werd.

@ MP, volgens mij is een zaadlozing ook nodig voor goede zaadjes.. Volgens mij he!
    Ik heb ooit eens gelezen dat mannen die maar heel weinig een zaadlozing hebben slechtere zwemmers hebben dan een man die om de dag een zaadlozing heeft..
    Ze adviseren ook om de dag, dus ik zou me daar aan houden.. Anders even je gyn bellen?

@ Suusje, wat fijn dat je je vlindertje opgehaalt hebt!! Mooi hoor!

@ Zethu, lekker zon helikopter!!! Zou ik ook gek van worden!

@Mgwc, succes bij de gyn!!!

@MP, ik neem aan dat ze boven huizen blijven hangen om hennepplantages e.d. te kunnen vinden?

Nou meiden hier gaat het ff niet zo lekker...

Mijn vriend was heel blij met de tickets die mijn ouders gekocht hadden, maar hij maakte zich druk want hij had zijn dienstplicht wel uitgesteld, maar nog steeds geen brief gekregen dat alles goed was. We hebben zelf wel een bewijs van uitstel gekregen, dus ik dacht dat dat wel genoeg zou zijn.
    Hij heeft dus gister voor de zekerheid naar de legerbasis in zijn stad gebelt en daar vertelden ze hem dat de brief nog steeds niet binnen is bij hun, en dat als hij nu naar Turkije komt ze hem meteen oppakken..........
    Mijn moeder en ik vinden het raar, we hebben betaald voor het uitstellen, we hebben een bewijs van uitstel... Maargoed die man zei het echt.
    Die man zei dat het meestal zon 4 tot 5 weken duurt, en we wachten al 5 weken, dus ik hoop gewoon heel hard dat ze binnenkort die brief toch nog ontvangen....
    En mijn vader gaat vandaag naar het turks consulaat bellen om het nog eens na te vragen..
    Het is echt zo klote, als we niet kunnen gaan. Ik weet niet of dit wel een geldige reden is voor de annuleringsverzekering, anders zijn mijn ouders 450 euro kwijt voor niks....
    En ja we zijn zelf natuurlijk ook een beetje somber, we hadden er zoveel zin in en nu kan het misschien niet doorgaan...
    :cry:

Maargoed ik probeer me niet te druk te maken, eerst het gesprek van vanmiddag maar eens afwachten met het consulaat..

Ennn om half 12 mag ik weer naar de gyn. Vind het wel spannend want moet bij een andere gyn. Maargoed die heeft er ook genoeg van dichtbij gezien toch hahaha. :oops:

10. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

ik moet zo gaan werken. heb er helemaaaaaal geen zin in vandaag. het is slecht weer en dan zijn veel mensen die je aan de foon krijgt chagrijnig :oops: eens even kijken of ik morgenmiddag drie uurtjes eerder naar huis kan. ik hoop het want dan heb ik eerder weekend. ik zit geloof ik niet zo lekker in mn vel deze week. ik vreet alles wat los en vast zit vooral weer chocola wat ik ivm met mn hart nieteens mag hebben. ik heb dat altijd als ik net ongi ben geweest. dan heb ik een dipweekje :oops: :( mja. hoe is het met jullie??

stom he zon heli de hele tijd over je huis. wij wonen in de buurt van vliegbasis volkel en daar doen ze in de zomer aan nachtvliegen. dan hoor je dus de hele nacht vliegtuigen overkomen.meestal is dat dan 2 avonden in de week. en verder stijgt daar de traumaheli op en die horen we ook vaker dan we zouden willen. want als je die hoort is er altijd wel wat ergs aan de hand.

miranda ik hoop dat je duivels gewoon lekker wegblijven en dat je hier kunt vertellen dat je zomaar ineens toch zwanger bent. dan zou je de eerste zijn en je weet het he: als er eentje over de 2e streep is volgen er meer :)

duchess ik hoop toch wel voor jullie dat alles opgelost kan worden en dat jullie gewoon lekker het vliegtuig in kunnen stappen!! ik ga ervoor duimen [-o<

nou meiden ik ga gezellig werken (mensen lastig vallen met mijn verhaal over energie
    :( )

grtz suus

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden..

Hier begint mn temp te kelderen :( Voelde gisteren de kleine krampjes veranderen in rugweeën :)P) en toen voelde ik eigelijk al dat het niet zo mooi vooruit zicht zou worden :(
    Ik weet het, het kan nog alle kanten op.. maar het voelt niet goed.. dus ik denk volgende ronde.. :(

@ zethu; irri van die heli's!
    @ yvy; welkom terug!
    @ suusje; mooi vlindertje!!!
    @ duchess; ohhh balen joh! hoop dat jullie alsnog daar turkije kunnen zonder dat ze je vriend oppakken :( Succes bij de gyn! Hoop dat de eitjes gegroeid zijn!

12. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    aaahhh nee tummetje!!

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Grrrrrrrrr: typ je een heel stuk druk je perongeluk op een verkeerd knopje en ben je alles weer kwijt. Kan ik weer op nieuw beginnen.

Goede middag dames!

@ mp: normaal gesproken cirkelen die helicopters zo'n 20 minuten om wietplantages te kunnen ontdekken. Maar het schijnt dat ze tegenwoordig van die radiografisch bestuurbare helicoptertjes voor hebben. Het blijkt dat er gisteren problemen waren met de beveiliging in de gevangenis hier. En die ligt juist net op de grens tussen mijn wijk en het industrieterrijn. Daarom vlogen ze rond.

@ duchess: ah nee he, waren jullie je zo aan het verheugen om daar weer op bezoek te gaan hebben jullie dit. Ik hoop dat je vader nog verschil kan uitmaken bij het consulaat.
    Enne een andere gyn heeft neem ik aan ook genoeg van dichtbij gezien.

@ suusje: Ik heb zo'n chocolade-vreetkick altijd vanaf een paar dagen voor ongi tot ongeveer dag 2-3. Ik heb die vreetkick nog niet gehad. Ben er aan de ene kant wel blij om, want goed voor het afvallen is dat niet.
    Ik woon hier trouwens niet zo vaak van het beruchte Awacs-vliegveld af. Voor ze bij mij zijn hebben ze gelukkig genoeg hoogte gewonnen om niet te storen. Maar een vriendin van me heeft er behoorlijke last van. Ze vraagt me dan wel eens of ze die dingen niet uit de lucht mag schieten.
    Enne suusje: mij niet lastig vallen met energie he. Ik stap toch niet over. Heb er meer dan genoeg ellende mee gehad.

@ tummetje: ik hoop dat het gewoon een innesteldipje is.

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dames even een ego berichtje... :cry:
    Nog helemaal niets te zien op de echo... Niks gegroeit niks..
    Baarmoederslijm 8mm, ik heb geen idee of dat goed is of niet...
    En toch zag de gyn het niet al te somber in.. Vrijdag wil ze toch nog eens kjken...

opzich, dat mijn baarmoederslijmvlies 8mm is vind ik dan wel weer wat.. want vorige keer zonder clomid was het echt heel erg dun zijn ze.
    Maar verder? Ik ben verdrietig. :cry:
    Ik had zo gehoopt dat ik zou horen ga maar flink klussen, want er komt er 1 aan!
    Maar helaas...
    Dat ik vrijdag weer moet vind ik ook best zwaar.. Elke keer ben ik zo gespannen ervoor.. :cry:

Ook heb ik nog wel een beetje goed nieuws... Mijn vader heeft vanochtend naar Turkije gebelt en toen zeiden ze dat het wel in de computer stond. Heel vaag. Dus of ze hebben de brief vanochtend gekregen en het meteen in de pc gezet, of ze hebben gister iets fout gedaan.
    99% zeker dus dat we wel gewoon gaan gelukkig.

Nou ik kruip even in mijn bedje, even wegkruipen! :cry:

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Inmiddels ben ik erachter dat 8 mm op CD14 hartstikke netjes is!
    Je hebt dus minimaal 7 mm nodig bij de eisprong.. Dus dat is dan wel goed?!
    Nu nog de eisprong!
    Na wat zoeken hier op het forum, ben ik veel berichtjes tegen gekomen van dames die ook nog niets hadden op CD14 maar later wel, dus ik geef de moed nog niet op...
    Maar toch ben ik nu wel een beetje down..
    Ik ga heel hard hopen dat er vrijdag wel iets te zien is...!!!

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ duchess: Baarmoederslijm zegt me niets hoe dik dat dat moet zijn. Balen dat er niets gegroeit is.
    Heel veel succes vrijdag!
    Wel gelukkig goed nieuws wat betreft jullie reis!

@ nieuws: ik heb net ff met tante Mars gebabbeld. Ze heeft afgelopen maandag weer bloed moeten laten prikken en heeft vandaag telefonisch te horen gekregen dat ze een eisprong heeft gehad! 5 dagen na eisprong had ze al een waarde van 50! Ze hoeft gelukkig niet aan de Primolut.

17. MyPrecious

@ Duchess, hij heeft niet te weinig zaadlozingen hoor :) dus daar kan die slechte kwaliteit niet vandaan komen.. Ik heb wel een ander vermoeden wat het aangetast kan hebben, maar daar wil ik niet zo openbaar over praten. En opzich zijn zijn zwemmers gemiddeld alleen het zijn er veeeeeeel te weinig..
    Hele dikke knuffel voor jou. Ik hoop echt dat je alsnog een goede eisprong gaat krijgen hoor.

@ Suusje, aah meid knuffel!!! Hoop dat je snel uit je dipje komt hoor.

@ Tummetje, ik hoop dat je temp morgen weer gaat stijgen!! Er is nog wel hoop, maar als je temp morgen nog verder naar beneden gaat dan zie ik het ook somber in :( . Maar dat is nog niet zo dus ik duim nog voor je hoor!!!

@ Zethu, ohw bah dat klinkt wel eng. Maar over die wietplantages, daar hebben ze nu toch andere helicopters voor met infrarood waar geen mensen in zitten? Typ het een beetje gek, maar goed haha.

@ Tante Mars, wat een super goed nieuws meid!! Duimen dat alles goed mag gaan.
    En lief dat je het meldt Zethu!

Hier me temp kaartje voor diegene die het willen volgen :) .

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ mp: ja klopt het zijn tegenwoordig gewoon groot uitgevallen speelgoedhelicopters zeg maar en daar zitten geen mensen in. Er zit infrarood in en een camera aan. Dat had mijn vriend pas in de krant gelezen op het werk (wij hebben zelf geen krant. Ik kijk wel naar het nieuws op tv en internet)

En nu wordt het echt tijd om te gaan sporten
    laterssssssssss

19. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @ Zethu; sport ze!

Over dat zweten; dat heb ik ook, drijf 's nachts mijn bed uit en word nat van het zweten wakker 's morgens.
    Zal idd wel van de Clomid komen want eerder had ik er nooit last van.

@ Tummetje; Balen meid, hoop dat je temp toch nog stijgt en dat het deze ronde toch raak is. Ik duim!

@ Suusje; Mooi vlindertje meid, en hoop dat je snel over je dipje heen bent. *knuf*

@ Duchess; Gelukkig dat jullie waarschijnlijk wel gewoon kunnen gaan. En ik hoop dat je toch je ei krijgt deze ronde!

Sorry als ik iemand ben vergeten, ben er niet zo bij met mijn hoofd.

Maandag moet ik naar de gyn want dan heb ik CD 13. Moest eigenlijk op CD 12 voor een echo maar dat valt op zondag dus wordt het maandag.
    Moet wel naar een andere gyn wat mijn eigen gyn werkt niet maandag, maar goed ik schaam me tegenwoordig helemaal nergens meer voor. Daarbij, 't is niet iets wat de gyn nog nooit gezien heeft.
    Ohhhh ik vind het zo spannend..!

Pfff hier lag de stroom er af vanmiddag, ze waren met de kabels bezig hier in de buurt.
    Woon in een nieuwbouwwijk en ze zijn volop aan het bouwen op het moment en dit is al de 3e keer deze week dat de stroom eraf is. :(

20. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ff snel een berichtje. knuffel voor iedereen. ik zit ff stiekem achter de pc haha. tot morgen

grtz en knuf voor iedereen die het kan gebruiken suus

Deel Deze Pagina