PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, spannend morgen!!!

@Nicky, wandelse :D.

@Duchess, wat balen van die box zeg! Had je deze tweedehands gekocht? Een box is ook niet zo heel duur gelukkig!

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Duchess, nu kun je in tweetallen aftellen ;) nog 99 dagen! Nu komt het echt dichterbij he. Lijkt me wel vreemd om ineens een box in de woonkamer te hebben :p . Jammer dat ie zo tegenvalt :$ dan idd maar om een nieuwe!

@ Minniemouse, succes morgen!!

Hier zometeen nog even aan het schoonmaken, de boom is weer leeg en kan zo weer naar zolder. Wat een werk. Het is wel kaal zeg zo zonder de kaartjes en de boom!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @hier, we zijn ook weer druk met in huis klussen begonnen. Wij gaan uiteindelijk naar de zolder (zo snel mogelijk hopelijk) en als ik zwanger ben, gaat Ryan naar onze huidige slaapkamer en wordt zijn kamer weer de babykamer. Maar we moeten dus eerst de zolder afmaken en daar zijn we weer mee begonnen. Deuren verven, koofje maken, kleine dingetjes nog en dan uiteindelijk, als de verlichting is geregeld, naar zolder! En als ik dan zwanger ben, dan moeten we Ryan's nieuwe kamer gaan inrichten en behangen of verven....

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby, had m van mijn beste vriendin gekregen! Zij had m gebruikt bij haar zoontje dus ik dacht dat ding heeft niks geleden. Valt toch ff tegen. ;)
    Ze zijn idd niet zo duur gelukkig, maar baal er toch een beetje van. Wel het emest omdat ik dus nog geen box heb staan nu, had er zo'n zin in haha!

Nu je het zegt MP!! Nog maar 99 dagen hihi. 3 maanden en 9 dagen. :D

Hier idd ook zo kaal zonder boom en kerstversiering!! Daarom wilde ik de box neerzetten haha staat er weer wat anders. :D Maarja jammer dan! Nog ff wachten!
    De kerstkaarten staan hier nog, goed dat je t zegt whahah zou ze zo laten staan!!

Leuk dat Ryan een nieuwe kamer krijgt Debby!
    Wat vind ie er zelf van? :p

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    zo..... net heerlijk gewandeld. De honden hebben zich lekker uitgeleefd. Mam is nog op de billen gegaan, die gleed uit. Zag er best komisch uit haha :)

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, Ryan weet nog niet dat hij straks een andere kamer krijgt ;). Dat komt pas als ik zwanger ben, tot die tijd blijft hij lekker op zijn eigen kamer en wordt onze kamer de logeerkamer. En dan zijn wij dus op zolder ;). Pas als ik zwanger ben, gaat Ryan naar een andere kamer :D.

@Nicky, haha, vond je het moeder het zelf ook grappig?

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh zo. :D Hihi!
    Hopelijk krijgt Ryan snel een nieuwe kamer!!! ;)

Zoo we waren vanmiddag even bij mijn oma en ik vertelde dat de box niet goed was. Zegt me oma ineens dan krijgen jullie de box wel van mij!!! Wist echt ff niet hoe ik moest reageren!
    Ze zei ga maar een box halen met boxkleed en een zak en alles wat bij de box hoort, en geef mij maar het bonnetje. En ze zei er nog achteraan, wel een goede stevige kopen he!!! Echt zo lief! :)
    Mijn zus heeft ze ook een box gegeven en dat was een hele dure toenertijd zeiden mijn ouders. Mijn ouders zeiden dus dat ik echt uit moest kiezen wat ik wilde, maar t niet té gek maken natuurlijk.
    Vind t zo lief!!! Ga dus eens lekker op internet zoeken naar een nieuwe box. :D
    Vind die ene 'romantische' van bopita errug mooi, maar daar zit geen la onder en dat is ook wel weer handig.. Dus ben er nog niet uit haha.

Morgen echotijd!!! Spannend. :)
    Waar is iedereen vandaag? ;)

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hier hoor...

lief van je oma!!

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Whaaaa super van je oma Duchess :D !

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aah ik heb buikpijn..en mijn borsten doen pijn...

als ik hier nog een week mee moet lopen...zucht...is het normaal om zo vroeg al ongi klachten te krijgen? Had het vorige ronde al vanaf eisprong....

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, lief van je oma zeg! Veel plezier vandaag met de echo!

@Miranda, geen idee, heb nog geen bewuste eisprong meegemaakt (vreemd eigenlijk als ik het zo terug lees...)

@hier, zo direct Ryan naar de psz brengen en dan voor het eerst een ochtendje voor mezelf. Heb me voorgenomen om even te gaan Zumba'en (thuis) en dan lekker onder de douche te springen. Dan ben ik op tijd weer klaar om Ryan weer op te halen. Of misschien ga ik wel gewoon lekker op de bank hangen, filmpje kijken. Hmm...dat kan later altijd nog, ik denk dat ik probeer sportief te gaan doen!

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha Miranda, een week?? En wat nou als je zwanger bent?! ;)
    Ik had dat niet zoals jou maar ieder lichaam is anders natuurlijk.

Debby lekker sportief zeg! Leuk!! :D

Ik vind de echo zo spannend!!! Zometeen eerst even bloedprikken en dan om half 12 daarheen.. Kan me niet voorstellen dat we straks gaan zien hoe ons meisje eruit ziet. Erg raar!

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @debby en bevalt het spuiten je?? precies ga maar eens sportief doen haha ikke ook vanaf vandaag...

@duchess heel veel succes en plezier bij je echo,,kom je je beebje wel showen,,en geweldig van je oma!!!!!

@hier ik ben gister weer begonnen met spuiten,dus ook om zo veel mogelijk te bewegen...kom later op de dag weer even checken hierzo...

xxxxcindy

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @CIndy, hebben jullie nog gesproken om nu al IUI te doen? Of moet je deze maand nog een keer zelf proberen? En wat ga jij aan beweging doen?

@Hier, eerst Ryan op de fiets naar de psz gebracht en daarna 1/2 uurtje Zumba gedaan. Langer hield ik het niet vol..schandalig! Van de week nog maar een paar keer oefenen....

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden goedemorgen!!

Hier nog eentje die weer meer gaat bewegen... vanavond ga ik me aanmelden in de sportschool... het moet maar eens over zijn met dat luie gedoe....
    Verder heb ik me ook aangemeld bij Sonja Bakker, er moeten nodig wat kilo's af.... ben het laatste half jaar ruim 10 kilo aangekomen en dat moet er echt weer af....

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou wat een goede voornemens van jullie!! ;)
    Ben benieuwd! Succes iig. :D

Ik heb net bloedgeprikt en kreeg natuurlijk een onervaren muts. (sorry) Ik ben al bang van naalden dus was niet echt blij. Eerst mijn linkerarm zitten zoeken maar ze zag geen ader dus ze vroeg of ik normaal links of rechts geprikt wordt. IK zei de vorige keer rechts, dus ging ze naar de rechterarm. Ze prikt, zwaaaar pijnlijk?! Ik dacht nog wooow de vorige keer deed het echt nietzo'n zeer. En ja hoor er kwam geen bloed dus ze zat er langs. Fijnnn.. Toen heeft ze iemand anders gehaalt en die prikte in mijn linkerarm zo de ader in met een klein speldenprikje...gelukkig!!!
    Nu over een uurtje de echo, spannend.:)

Idd Cindy heb je nog naar de kliniek gebelt?

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

ben een beetje te vroeg dus ik zit nu achter de computer in het ziekenhuis. ben me toch een partij zenuwachtig! ben zo bang dat er niks te zien zal zijn en dat we weer hoger gaan met de dosering! oeioei.........maar we zullen het zo wel zien.....

minniemouse

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik duim voor je Minnie!

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey kletskousen!!!
    Pagina 1000 hebben we nu al gehaald he!!! Hopen op nog vele pagina's gezelligheid!

@debby; brrr.. krijg kippenvel van je spuitverhaal.. en ik ben niet eens bang voor naalden :p
    @duchess; hmm..de box is dus niet wat je ervan verwacht had. (Hebben wij nu ook, die box die we dus overgenomen hebben.. is een lage box, met één stand.. dus nu moeten we alsnog een box kopen..)
    @minnie; succes bij de fm!
    @duchess; ohhh wat lief van je omaa!! :D
    @miran; zou het eerlijk gezegd niet meer weten.. hoop dat de pijntjes niet te erg worden dan hoor!
    @duchess; veel plezier op de echo straks!!! Ben erg benieuwd naar de foto's!!
    @cindy; succes met sporten :p
    @charpi; ook succes met het sporten dan he :D

Zo.. heb verder niets te melden eigenlijk.. :)

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hoe is het trouwens met Zethu?

Deel Deze Pagina