K*TZOOI!!!! weer allemaal kleine eitjes en een stomme gyn en kan wel janken zo ellendig voel ik me nu!!!!
nu moet ik vrijdag terug om te kijken of er toch echt niet wat groeit. ben gewoon zo verdrietig nu! snap er niks meer van van dat lichaam van mij. dit is een dubbele dosis en het slaat gewoon weer niet aan. ben zo bang dat het helemaal niet lukt......de gyn deed ook net of ik een domme doos ben die aan het zeuren was terwijl ik alleen maar vroeg of ik ipv vrijdag dat ik dan zaterdag mocht komen voor een echo want dan kan hubbie mee. nee dat kan dan niet. de andere gyns doen daar niet moeilijk over maar zij wel. en dan gaat ze het DRIE keer uitleggen waarom ik niet naar de zaterdag mag. nou 1x is voldoende hoor! vanmiddag werken maar heb echt geen zin nu. wil het liefst depri in bed gaan liggen en de hele dag janken!!!! minniemouse
Oh nee Minnie, wat een k($)% nieuws . En dan nog zo'n stomme gyn, dat helpt ook allemaal niet mee! Vorige keer met 50 sloeg het toch wel aan?
ja met 50 sloeg het meteen aan en had ik op cyclusdag 10 een kei mooi ei al. en nu doet het gewoon weer niks. ik ben zo vreselijk bang!!!!! misschien ligt het aan de provera ofzo je weet het niet. maar ben nu echt zo bang dat we dalijk aan iui of ivf of weet ik wat moeten gaan beginnen en dat ze dan weer gaan hameren over het gewicht want dat is voor ivf weer te hoog......ik ben nu zo ellendig. debby sloeg de clomid bij jou ook niet aan?
Bij mij sloeg de Clomid ook niet aan en na 2x ben ik dus overgegaan op spuiten! Dat komt natuurlijk eerst nog voor IUI of IVF!!! En ik ben ook veel te zwaar voor IVF, maar dat willen wij ook absoluut niet. We gaan dit proberen en lukt dit niet, dan houdt het voor ons op.
@Minnie, wat vervelend meid, maar heel misschien zie je vrijdag wel een eitje wat alsnog gaat groeien, probeer een klein beetje hoop te houden... @Tummetje, hoe is het met jou? veel last van kwaaltjes? @Duchess, ik ben benieuwd hoe de echo is gegaan meid!
Ik sprak Zethu zojuist even op msn en ze komt waarschijnlijk morgenmiddag even een teken van leven geven. Het gaat alweer iets beter met haar gelukkig!
Zo heerlijk dat ik weer op maandag vrij ben! Vanochtend Ryan weggebracht naar de psz, daarna lekker 1/2 uurtje Zumba'en, toen douchen en daarna even lekker op de bank gehangen. Ik ben wel heeeel moe, misschien van de hormonen? Cindy, heb jij hier ervaring mee?
we zien het vrijdag wel. ben ook gewoon een beetje ondersteboven van die stomme gyn die me behandelde als een klein kind! ik ga nu maar want moet zo gaan werken......jakkes helemaal geeeeeen zin nu. misschien kom ik vanavond even kijken en anders morgen. minniemouse
@minnie; vind het echt rot voor je joh Hoop dat de 150mg dan wel aan gaan slaan bij je als er deze week niets meer te zien is! @charpi; hier gaat ie goed hoor.. echt kwaaltjes heb ik niet meer. Meer ongemakken, zoals veel bloedneuzen en een extreem droge huid @zethu; had haar ook al een krabbeltje gestuurd
@Minnie, werkse, voor zover dat gaat @Tummetje, vervelend dat je zo'n last hebt van een droge huid. Zeker met dit weer wordt dat natuurlijk ook nog versterkt.
minnie, bij mij was er vanaf dag 14 ook pas iets aan het groeien...daarvoor kleine eitjes. Maar toch niet leuk...bah stomme gyn! Dikke knuffel hoor!
hallo dames!!!! @duchess en en en?????? @debby ik heb net een mail terug gekregen van geertgen,ze heeft de brief uitgeprint en in mijn dossier gedaan,maandag moet ik om 11.50 op 1ste fm komen en dan ging de dokter het er met ons over hebben... ze had er ook bijgeschreven we begrijpe jullie moedeloosheid zeker!!! ben benieuwd?? en hoezo te zwaar voor ivf?? bij geertgen doen ze gewoon ivf hoor egaal wat voor gewicht ook..is dat niet altijd zo dan?? @minnie nee wat een k*t nieuws nou ik hoop dat er vrijdag meer te zien is hoor!! bij mij was op dag 28 pas een dominant ei gevonden toen met clomid.. @charpi goed voornemen meid...en ik hoop dat je snel posi nieuws hebt voor ons... @tumm lekker hoor geen kwaaltjes meer behalve die bloedneus dan... xxxcindy
Minnie wat een rotnieuws.. Maar geef niet op hoor.. je zit pas op? cd10 ofzo/ Bij mij was met 50 en 100 mg ook helemaal niets.. bij 150 ineens een eisprong pas op dag 28 he!! Ik zou eigenlijk moeten gaan spuiten.. Geef de hoop niet op meis! Beter met Zethu? Ik heb gemist denk ik dat het niet goed ging? Cin fijn dat ze het wel snappen bij de kliniek!!! Nou hier bij de echo geweest en tis me zwaar tegengevallen.. Niks aan te doen natuurlijk maargoed.. Meisje lag eerst met de navelstreng in haar gezicht, daarna draaide ze elke keer haar gezicht naar achteren.. Ze lag echt ver weg tegen mijn rug aan dus we konden er niet goed bij.. De echo is dus eigenlijk mislukt en mag gelukkig een keertje terug komen voor een herkansing.. Maar voor nu baal ik best wel. Er is heel veel geduwt en geprikt in mijn buik en kreeg op de stoel al telkens pijnlijke harde buiken maar nu stopt het ook niet meer. Ik ga dus zometeen ook maar eventjes liggen met de hoop dat t wat afzakt. Het was voor mij iig geen prettige ervaring.. terwijl ik er zo naar uit keek. Na de bruiloft gaan we nog eens terug voor een 2e poging. Voor nu heb ik maar een paar fototjes en zal die wel even laten zien.
@debby oh ja het moe worden ik heb er soms wel last van en sommige rondes helemaal niet... @duchh ik heb ook niet meegekregen dat er iets was met zethu???dus je bent niet de enige.. ohh jammer dat het zo is tegengevallen,,maar ik vind het wel een apart fototje.. weet alleen niet goed hoe ik moet kijken...maar zoals ik het zo al zie is ze heel schattig haha...
haha ja die zijn schattig!!!! hahaha ze is al groot he zoals je dat zo ziet gaat echt snel vergeleken met de eerste echo haha leuk!!!!