PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    @ debby,

Ik baal er ook van...ondanks dat het een mooi meisje heeft geproduceerd voel ik me tekort schieten tegenover mijn man...hij wil zo graag nog een kindje (ikke ook hoor) En dan lukt het gewoon niet.....

Begrijp hoe je je voelt, dikke knuffel!

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    zo daar ben ik weer.........wat een rit naar mijn werk zeg. echt erg gewoon. ik reed namelijk van het ziekenhuis weg en toen kwam er een mooie luxe wagen naast me rijden (ik denk nou die gaan trouwen vandaag want het was een mooie auto met allemaal witte hartjesbalonnen erin. ik nieuwschierig als ik was kijk even naar binnen in de veronderstelling dat ik een heel verliefd stelletje zie zitten en een mooie jurk maar niets is minder waar. ben er echt even van ondersteboven (voor de zoveelste keer vandaag) ik kijk naar binnen en zie daar een man en een vrouw zitten met een heel klein wit kistje in de handen en een hoop knuffelbeertjes enzo. ik moest me toch janken (alweer) ik vond het zo erg voor die mensen!

kwam ik op het werk. mijn manager wist dat ik naar de gyn moest en ze vraagt hoe het is gegaan. ik weer janken en alles uitgelegd en toen heeft ze me naar huis gestuurd. ze wilde dat ik even gas terugnam en aan mezelf dacht. dus zodoende ben ik nu al thuis.

oja en heb een afspraak voor de echo zaterdag zodat hubbie meekan. wel heeeeeel vals zoals ik het gedaan heb. ik heb naar de afsprakenpolie gebeld en gevraagd voor een echo voor zaterdag dus ze plant me mooi in voor zaterdag om 9.10 en ik zeg terloops dat ik voor vrijdag al een echo had staan maar dat ze die dan mag schrappen. en dat deed ze zonder moeite. de gyn van vandaag is er zaterdag toch niet dus wat dat betreftd.

minniemouse

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @debby ik heb dat ook heel erg,sommige momenten zijn erger natuurlijk maar voel mezelf ook helemaal niet goed in mijn eigen lichaam...
    ik heb al jaren dit gevoel en het is een deel van me geworden terwijl dat niet de bedoeling is..
    iedereen hoort zich prettig te voelen in zijn/haar eigen lichaam maar is moeilijk...
    ik vind het altijd zo oneerlijk,voor ons grotere maten hebben ze ook bijna niks leuks hoor..ja dan hebben ze een keer iets uitgevonden wat ook voor grote maten is en dan trek je het aan en ziet het er niet uit...
    iedereen heeft een eigen ideaalbeeld en die ik nu heb komt daar niet eens een klein beetje bij in de buurt...
    het doet mij heel veel pijn en is ook 1 van de dagelijkse dingen die echt in mijn hoofd zit..
    daarom begrijp ik precies wat je bedoelt meid..
    en ik heb zoiets van ja ik kan wel gaan sporten maar met sporten alleen gaat het er ook niet af ik zou echt een hele totale omschakeling nodig moeten hebben wil ik ooit mijn ideale gewicht krijgen..(60a70 kilo...) dan moet er zeker al 50 kilo af en dat lukt me gewoon niet...
    knuffel meid****

@mp ja hier was zp net ook traag en database error...ik snap er niks van..elke keer als ik op nieuwe berichten klikten kwam dat er te staan..

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @minnie gelukkig houden ze een beetje rekening met je op het werk...
    en oewwww wat ben jij valsss.... hahaha laat die gyn maar pissig worden haha

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames dit had ik naar geertgen gestuurd...

hallo dames/heren..

ik had bij deze even een vraag voor dr ruis..
    ik ben gister weer ongesteld geworden,na ronde 6..
    en nu is mijn vraag of ik niet in deze cyclus met iui mag beginnen..
    ik en mijn partner vinden het nogal moeilijk,het was weer een kleine teleurstelling,en we willen heel graag verder..
    ergens zegt mijn idee dat ik of te zuur baarmoederslijm heb,of er is echt iets niet goed bij de innesteling..
    kunnen jullie aub mijn vraag stellen aan dr ruis...

bij deze groeten wij u vriendelijk..
    cindy rutjens en dinis dos reis rodrigues..

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Minnie, he getver :( .. Klote nieuws en ook nog een nare gyn, dan tref je het echt niet he. Ik hoop echt dat er zaterdag verandering te zien is hoor!! En je hebt gelijk een nieuwe afspraak gemaakt te hebben, het is jou lichaam.
    Wow dat is echt schrikken dat je denkt een gelukkig paar te zien zitten en dan zie je dat....

@ Duchess, balen zeg dat het zo tegenviel.. Maar gelukkig mag je wel terug komen! Ik vind je foto's wel erg leuk en die voetjes aahhh zo schattig.
    Gaf degene die de echo maakte zelf aan dat je opnieuw mocht terugkomen of zei je zelf dat het zo tegenviel? Ben er wel benieuwd naar mocht het ons ook tegenvallen straks.

@ Debby, dikke knuffel voor jou :( ..

Was het maar weer zomer. Ik mis de zomer wel hoor de dagen zijn dan toch veel leuker en gezelliger. Dit weer is ook maar triest, krijg er nu wel genoeg van. Val steeds bijna en heb gewoon geen zin meer om dan de deur uit te gaan ;) . De kerstboom maakte wel een beetje goed met de gezelligheid en nu is het zo kaal bah.

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Cindy, spannend k hoop dat je met IUI mag beginnen omdat je dan toch weer meer kansen hebt..

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @MP: ja dat was idd schrikken. en zelf heb ik zoiets van het maakt niet zo heel veel uit of ik nu vrijdag of zaterdag zou komen voor een echo. er was 1 eitje van 9 mm maar ze gaan pas meten en opschrijven vanaf 10 mm. nou die is echt niet ineens gaan groeien heel snel lijkt me......toch?

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @cindy: dat heb je netjes geformuleerd! hoop dat je snel antwoord krijgt en dat je mag beginnen! knuffel!!!!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is alsof ik mijn eigen verhaal lees :(.

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja debby inderdaad lijkt net of ik dat ook heb geschreven haha. maar het is wel zo. heel veel leuke kleding is er niet voor de grotere maten. if je krijgt van die kleding waarvan ze gelijk kunnen zien dat je ze bij miss etam ofzo hebt gehaald omdat alle stevige vrouwen daarin rondlopen.........

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en dit kreeg ik vandaag terug van de assistente..

Geachte Mevr. Rutjens,

Vanmorgen had u met mij een afspraak gemaakt voor een echo op 18 januari a.s.
    als eerste we begrijpen u en uw partners moedeloosheid,ik kan het volgende voor u doen.
    Ik zal deze brief in uw dossier leggen, dan kunt u dit met Dr Ruis 18 jan. bespreken.
    succes!

Hopende u hierme voldoende te hebben geinformeerd,
    Met vriendelijke groeten,
    Angelique Krimpenfort, medisch assistente

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij mij is ook nog eens het nadeel dat alles op mijn buik en maag zit. Dus ik heb ook geen dikke benen en al helemaal geen kont, waardoor de grotere broeken vaak bij de pijpen ook weer te wijd zijn. Nou ja...laat mij maar even mokken! Als manlief thuis is, kruip ik lekker op bed. Morgen een nieuwe dag, een nieuw begin...

@Minnie, jeetje, kan me voorstellen dat je schrikt als je zoiets ziet :(. Ik heb het een paar jaar terug meegemaakt met een vriendin, een begrafenis van een baby, nooit meeer!!!!

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    pppffff en wat ik ook weleens heb is het gevoel dat iedereen naar me aan het staren is als je een keer iets lekkers voor jezelf gaat halen. daar heb ik altijd zon hekel aan he.

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind het het ergste dat mensen denken dat ik zwanger ben en dat ook vragen of vragen "wanneer komt de 2e"?

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @cindy: oei dat al snel wat terug. wat vind je er zelf van?

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @debby ja dat is ook echt zon opmerking zeg jeetje. die hoor ik niet echt hoor maar dat staren bah bah.

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee ik heb die mail zaterdag gestuurd en dit kreeg ik vandaag terug...
    nadat ik had gebeld voor een afspraak voor 1ste fm..
    ik ben benieuwd wat dr ruis zal zeggen of doen?

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog even afwachten dus Cindy, ik zal voor jullie duimen!

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja en bij mij is het iedere keer ohh meiss je wordt er ook niet dunner op he...
    tuurlijk niet door die klote hormonen...
    in de winkel nee dat heb ik niet meer ik koop wat ik nodig heb en als mensen het niet aanstaat gaan ze maar in de andere rij staan..
    het is meer voor mezelf hoor..dat ik me zo klote voel..
    maar als ik een avondje bij vriendinnen ben en op stap ga nou dan voel ik me mooi hoor de aandacht die ik dan krijg haha..

ik heb wel een kont een hele grote zelfs haha maar bij mij is het meer me onderbuik,echt die hangt echt is geen gezicht hoor..
    als ik een iets te strakke broek aandoe heb ik niet 1 kont maar 2..want dan trekt die rits helemaal in mijn buik..
    het is echt mijn onderbuik die mij verveeld..

Deel Deze Pagina