thxx debby!!!! en we lopen nu bijna gelijk op he.. jij 4 dagen nu toch spuiten,ikke 2 haha zul je zien zijn we nog gelijk hahaha
hahahha dan hebben onze woorden gelijk gehad hahahaha... cool.. oh dag 5 ik dacht 4 nou ja die 3 dagen is ook geen verschil he...
hahahha zou echt apart zijn ja... ochh meid het komt vast en zeker goed dat wel maar de vraag is alleen wanneer. was er maar zoiets he die ons kon vertellen precies hoe en wat haha
@ Minnie, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he. Ik hoop echt dat je nog positief nieuws krijgt. En als het mooi doorgroeit kan het zaterdag al een mooi follikel zijn, toch? @ Cindy, spannend hoor.. Ben benieuwd wat ie zegt volgende week. Wel jammer dat ie geen mailtje terug stuurt ..
@debby hang ze!!!!! @mp ja ik dacht jeey een mail terug en dan is dat zo`n assistente vond ik ook wel even minder hoor.. maarja maandag is het ook zo toch en gelukkig om 11.50 dus ook redelijk vroeg... xxxx
dames ik ga nog even vlug naar de winkel.. met me mannetje en de hond.. is hier om de hoek dus even lekker eruit geweest..
hahaha cindy ziet goed nieuws!!! en komt meteen online..hahaha minnie pbbbbbb!!!!! ik ga nu echt snel naar de winkel..
@minnie waat een geweldig goed nieuws...echt wel... nu de rest en je bent helemaal compleet meid!!!!! zo naar de winkel geweest haha was wel glad buiten hoor!!!!
Even teruggelezen... net wakker! MP, nee ze zei het zelf al. Ze was flink aan t porren en doen tegen mijn buik maar meisje draaide gewoon niet de goede kant op. Na een tijdje zei ze dus ik vrees dat jullie een andere keer terug moeten komen, want dit gaat niet werken. Ze plant natuurlijk ook maar 40 minuten in dus het kan ook niet langer duren. De volgende mensen zaten al in de wachtkamer. Cindy nette mail en netjes antwoord ook. Lieverds kan niet met jullie mee praten maar Cindy en Debby, een dikke knuffel van mij! En hoop idd dat jullie nu samen zwanger zijn, dat zou leuk zijn!! Minnie ik ben ook benieuwd!!! Zoo hier maar ff gaan slapen.. zit gewoon ook niet lekker in mijn vel vandaag merk ik. Gelukkig is het alweer bijna morgen. Morgen komt de kapster voor mijn make up en kapsel en ik heb dus helemaal geen zin?! Stom he? Zullen de spanningen wel zijn ofzo... Nog maar 11 nachtjes voor we gaan trouwen.... daar ga ik me nu lekker op focussen!!!
Ik ga me nu eerst focussen op zwanger worden en daarna wel op afvallen....kan maar 1 ding tegelijk en anders maak ik mezelf helemaal gek!
@debby ja dat heb ik dus ook al in mijn hoofd ik ga nu wel meer opletten maar het echte afvallen begint pas na een bevalling hierzo haha.. @duchess ja heb ik netjes getypt he die brief ik stond er zelf van te kijken hahaha/... nog een paar daagjes dan ben je getrouwd meid.....spannend @charpi hoeis het nu met jou meid?