Haha, ja cindy de tijd vliegt! Ik zat vandaag te denken: Over 3 weken ben ik alweer 12 weken zwanger. Echt een rare gewaarwording. Ik hoef niet meer terug naar Geertgen nee. Dr. Ruijs zei: wij hebben onze plicht gedaan en nu mag de verloskundige zijn/haar werk gaan doen. Nog maar 20 dagen en dan wordt het definitief kenbaar gemaakt, dan krijgt de familie het ook te horen. De 30ste gaan we trouwens naar de weduwe van hubbie zijn peetoom, daar gaan we het dan vertellen. Ik sprak ze afgelopen zaterdag aan de telefoon en toen zei ze al: jullie komen zeker met goe nieuws?! Ik heb maar even gedaan alsof mijn neus bloed. Om het persoonlijk te vertellen vindt ik nu wel zeker zo leuk en netjes. Volgens mij gaat ze helemaal uit haar dak. Hoe mijn oma zal reageren ben ik ook wel benieuwd....
nicky het is voor die weduwe denk ik wel heel bijzonder...want is bijna op die dag verwekt toch?? en je weet wat ze daarover zeggen wat gaat komt terug dus denk dat je een hele mooie babyboy in je draagt..
Nee ik bedoel het niet verkeerd hoor! Ja ik begrijp je helemaal! ik deed dat ook niet kleding passen in de winkel dan zei me vriend pas het nou dan zei ik altijd nee joh pas wel haha Maar kom je nou ook echt aan van die hormonen enzo even in het algemeen hoor niet naar jou bedoeld Maar hoe gaat het verder met jou? Hoelang ben je eigenlijk al bezig?
mendiey om precies te zijn zijn we nu 3 jaar en 9 maanden bezig waarvan 7 maanden in de mmm bij de kliniek... en de een wordt er wel dikker van en de ander niet ik hou denk ik heel snel vocht vast of zo... heb ik ook al in de zomer als ik teveel water drink wordt ik al dikker... maar ik ga nu even gtst kieken hahahahah tot zo....
Dat is ook al een tijd zeg! En ik begreep dat je nu bezig was met spuiten toch? Ja heb je het zelfs als je te veel water drinkt? Veel plezier met gtst!
Heb ook een kennis die aankomt van het spuiten dus het is gewoon troep voor je gewicht.. Maar gelukkig is het er wel, uiteindelijk gaat het toch om zwanger worden
Er komt zeker een geboortekaartje bij Geertgen terecht. Met behulp van hun ben ik toch zwanger geworden! De kleine kruimel is inderdaad verwekt in de periode dat ome bert is overleden. Erg dubbel dus. Ik ga even gtst kijken.
eindelijk....hubbie komt ook een keer thuis, nu moet ie nog gaan eten en als ie daarmee klaar is lig ik op bed..... gezellig.... vanmorgen was ie ook al zo laat, heb ik hem misschien net 30 sec. gezien... naja, doet ie zichzelf aan. Ik ga nog heel even op de bank hangen (nu echt) en dan lekker naar bed. Maagzuur begint weer op te spelen Tot morgen! Groetjes Nicky
nicky jij gaat altijd zoooo vroeg naar bed he??ik kan dat echt niet @mendiey ja haha ik kom al aan van een glas water,,,gek he.. en dat is erg want ik ben een echte drinker en eter hahaha ik wil ook altijd alles proeven enzo..
hoi meiden, het gaat eigenlijk best goed met me.... ik ben bezig om mijn leven weer op te pakken. Vandaag begonnen met lijnen en sporten.... ben wel helemaal kapot van de sportschool whahahahaha....
haha charpi niet te fanatiek in een keer he...geef je lichaam de kans he meid... mendiey waar in je cyclus zit je nu precies??
Ahhh beterschap Debby! Gelukkig kun je Ryan wegbrengen en zelf een beetje uitzieken. Goedemorgen trouwens. Wij worden hier al 4 nachten uit onze slaap gehouden door 2 duiven op t balkon van onze slaapkamer. Volgens mij zijn ze gewoon aan het seksen ofzo, het zijn er altijd 2. Hihi. Maar ik sta wel 20 tot 30 x per nacht op om ze weg te jagen en wordt er echt gek van... Maar vanochtend heeft vriendlief een glas water tegen ze aan gegooit en sinds toen zijn ze nog niet terug gekomen whaha. Hoop echt dat t geholpen heeft.. was al aan het hopen dat ik een geweer had ofzo *schaam* whaha!
Hahahaa duchess.. een geweer Echt irri die beesten he.. wij hebben het met kraaien op de dakkapel waar we onder slapen.. zo.. dan kan ik me toch een partij chagrijnig van worden! Misschien ook water proberen Pff..ik las altijd dat zwangere vrouwen last hebben van kuitkramp 's nachts, maar dacht dat het wel mee zou vallen. Niet dus.. halve nacht wakker gelegen door de kramp, en nu loop ik als een waggelende eend.
goedemorgen meiden!!!!! @debby beterschap meiss....en heb je nog geen blauwe plek van het spuiten??? ik wel weer hahaha @duchess ja echt irri he die vogels,,wij hebben hier achter het huis een heel groot park met vijver en zo..en daar zitten dus altijd eenden en meeuwen,en die maken pas een irri geluid..dat gaat letterlijk en figuurlijk zo `waaaaa waaaa waaaa ieeeeeee waaaa hahahahaha ik kan daar zo niet tegen hahaha @tummetje haha ik heb dat bijna elke week wel een keer en altijd mijn linkerkuit... en dan wordt ik wakker met mijn knie opgetrokkken en puffend hahaha wat een mens niet kan doen in zijn slaap haha... @hier ja ik heb eigenlijk niet veel te melden zit pas op cd 5 dus gebeurt niet veel nu hahaha