Oeh Tummetje,d at is echt vervelend, kuitkramp..!! Ik heb het hier ook sinds een paar weken maar nog niet heel erg gehad. Ik merk dat het meteen al afzakt als ik mijn voet beweeg. Ik vind dat echt zon rotgevoel als het echt doorzet. Haha idd een glas water helpt misschien. Hier dus wel!!! Haha.
Was ff de toilet aant boenen. Haha! Cindy dat is ook irritant idd. Wij wonen langs een gracht vol met eenden en meeuwen ook. Maar die duiven zijn nog irritanter want het klinkt net alsof ze in je kamer zitten whaha. Maar hopelijk blijven z enu weg. En anders gooien we gewoon meteen een glas water over ze heen vannacht. Ik spring ff in de douche. Strakjes komt de kapster mijn bruidsmake up en kapsel doen.
oeehhhh spannnend boenerd haha ik heb net ook het hele huis gedaan afgewassen de tafels alle kasten stofzuigen en geweild de wc de hal hahaha ben goed bezig
Wij hebben gister echt de allerlaatste kerstversiering weggehaald.. wat is dat saai!! Ik vind het nu echt leeg hier haha. Maar wel netjes. Ohh moet nu echt ff de douche in, heb geen zin, whaha. Maar ga toch maar!!
ja wij ook gisteravond leeg is het dan weer he..... echoo....echooo......halloooooo hahahaha douche ze duch
zo.. onze kerstversiering was 2 januari al weg.. had er ineens genoeg van Nou het verhaal van het badje (die vorige week opgehaald zou worden) heeft een staartje hoor. Kreeg een mail dat ze toch wel interesse hadden.. dus ik maar gebeld. Alles geregeld.. zegt ie; 30 euro is goed he? Ik; ja..dude..wat denk je.. ik doe vrijwilligerswerk ofzo.. ik geef alles gratis weg???? Wat een mafkees zeg.. 50 euro is 50 euro.. en kom niet met lul verhalen over biedingen als ik biedingen uit heb staan op de advertentie.. Nu wil ie hem niet meer.. PRIMAAAA Sommige mensen...
naja...wat een oppurtunisten....als wij iets bieden dan blijft het daarbij....niet nog proberen minder te vragen...
Ja precies.. nu staat er een vaste prijs op.. en de biedingen staan uit.. Zegt ie dat ie een bod gedaan heeft.. Ja.. iemand anders kan je voor de gek houden, maar mij niet..tsss
Nou lekker zeg Tummetje!! Wat een idioot! Zo heb je er veel mensen tussenzitten helaas!!! Zoo weer schoon. Hihi! Soms heb ik zo geen zin om te douchen en andere keren juist weer wil. Stom is dat. Net nog even 'gestressed'. Ik Smsde de kapster of het eigenlijk ook de bedoeling was dat ik zelf schuifspeldjes haalde om op te steken, want die had ik niet gehaald.. Kreeg een sms terug ja die moet je zelf ff kopen want ik heb ze niet bij me, en ben ook mijn carmenset vergeten.. Whaa dacht daar gaan we weer, nu gaat t niet door!! Gelukkig gaat ze nu zelf ff langs de winkel. Heb gezegd dat ik ze niet kan kopen, ga gewoon echt niet in mijn eentje naar de winkels.. Maargoed alles komt goed he. Ben benieuwd hoe ik eruit ga zien straks... haha!