PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patjelisa

patjelisa Nieuw lid

24 nov 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik ben nieuw hier en heb de link gekregen van een meisje die ik ken van een heel ander forum.
    Ik heb zelf PCOS en wil graag zwanger raken en zit nu dus aan de clomid.
    Ik ben 10 dec. ongi geworden en nu nog steeds niet ongi heb zaterdag een test gedaan maar die was negatief..
    Zo hoorde ik ook dat ik de clomid anders moest slikken dan veel andere..
    Ik moest van dag vijf t/m dag negen dus vijf pilletjes.
    Heb al wel een paar dagen steekjes in mijn buik en af en toe last van mijn borsten enwarmte aanvallen maar dat komt door de clomid hoorde ik..

Ik zal me even voorstellen.
    Ik ben Lisa 22 jaar en zes jaar samen met mijn vriend.
    Heb drie paarden waar ik druk mee ben.

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Goedemiddag meiden....

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het eruit gaat zien Duchess, krijgen we een foto te zien????

Tummetje, wat een eikel zeg, groot gelijk dat je je poot stijf houdt en niet met de prijs gaat zakken....

Hier gaat het vandaag effe iets minder, heb een beetje een terugvalletje... ben daarbij snotverkouden en voel me gewoon helemaal niet fit... Gaat wel weer over...

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hoi Lisa, en welkom! Jammer dat je ook PCO hebt.

Je kreeg zomaar clomid? Je word niet opgevolgd of je een eisprong hebt gehad? Dmv echo of bloedtesten? Vreemd...dan weet je dus niet of het werkt...

Hopelijk krijg je binnenkort een posi test of ongi die doorbreekt!

En dag 5 t/m 9 heb ik wel eens vaker gehoord...iedere arts doet het anders helaas....

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He Lisa, je hebt me gevonden! ;) Hihi!

Miranda, Lisa krijgt idd geen follikelmetingen of dergelijke.... balen he?!

Charpi, dikke knuffel! Tis ook niet makkelijk...

5. patjelisa

patjelisa Nieuw lid

24 nov 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar ben je :D

Nee ik krijg verder geen echo's of wat dan ook..
    Heel erg balen, want ik heb geen idee wat ik moet voelen en wat niet..
    Ik moet straks mijn moeder ophalen uit het ziekenhuis, want ze hebben een stuk weg gebrand bij haar baarmoeder en dan hoop ik mijn gyno tegen te komen om even te kletsen hoe of wat..

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Debby, beterschap!!

@ Miran, hoe voel je je? CD10 alweer.

@ Tummetje, pff sommigen(!!) 50 euro is al niet veel geld voor zo'n setje!

@ Patjelisa, welkom hier. Vaak moet je met Clomid ook wel uitgaan van een langere cyclus dan 28 dagen. Dus zou zoiezo 5 weken aanhouden ipv 4 als je niet weet wat je cyclus met Clomid is.
    Oh en ik kreeg trouwens ook geen bloedprikken of echo's om te kijken of er iets groeide... Hoop dat de Clomid wel gewoon aangeslagen is bij je.
    Sterkte met je moeder.

@ Charpi, knuffel!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Miranda zit al op 10dpo MP!! :D
    Spannend dus Miranda!!!

Idd ik zou zelf minimaal 35 aanhouden Lisa.. maar je moest toch ook na 35 dagen de gyn bellen?

Hoe is het met jou MP?

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Nog 7 te gaan.... :D Voel me verder goed hoor...buikkrampen, rugpijn, sjaggie, moe, borsten kannonnen, slaap als een roosje, droom veel....allemaal tekenen voor ongi...maar ook andersom hahahaha :D

9. MyPrecious

Ik bedoelde 10DPO :p sorry haha.

@ Duchess, heb beetje ups en downs over de hele dag.. Zullen de hormonen wel zijn? Er hoeft maar iets "fout" te gaan en ik voel me meteen rot. Vandaag voelde ik me beter tot net maarja het zal er wel bij horen??!
    Hoe laat wordt jou kapsel en makeup eigenlijk gedaan? Ik dacht dat jullie al bezig zoude zijn :p .

@ Miran, ja het kan beide kanten op met die tekenen idd. Maar hoop het zo! Dus jou LF is altijd langer dan 14 dagen?

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha ja ze moest eerst bij iemand anders ontkleuren en ze wist niet hoelang dat ging duren. Ze dacht rond 2 uur klaar te zijn daar. Maar kreeg net een sms dat het wel 4 uur - half 5 wordt voor ze hier is. Maakt niet uit, ik ben toch thuis. ;)

Enne komt me heeeeel bekend voor hoor. Dat is echt heel normaal met al die hormonen in je lijf! :D

Ik heb zin om met de hond te wandelen... maar ga normaal niet naar buiten zonder vriendlief... het is op sommige plaatsen nogal glad namelijk.. maar t kriebelt zo. pfff.

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ga ik idd vanuit...was bij ALyssa ook al zo...en vorige ronde ook...dussssss ;)

hormonsters......lekker aan toe geven...dan is het sneller over...net zoals met nestdrang...whahaha

12. MyPrecious

Nou heerlijk hormonsters ;) . Ik hoor het wel meer dat je er aan toe moet geven, maar hoe.

@ Duchess, dat is nogal een tijdverschil zeg. Maar gelukkig had je geen andere plannen. En ik weet niet hoe je hond is als die een beetje netjes loopt :p dan valt het wel wat mee buiten denk ik. Maar ik snap je wel, voel me zelf ook niet zo veilig in me eentje. Glij geregeld uit maar gelukkig nog niet gevallen.

@ Miran, gaan we deze x voor een hele dikke posi test na 17dpo ;) .

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd!!! lekker janken dan voel je je veeeel beter.
    Ik heb zondag ook echt een vreselijke jankbui gehad maar daarna voelde ik me alsof ik de hele wereld aan kon haha. Heb dat zo eens in de 7 a 10 dagen... :p
    En die nesteldrang ook ja, lekker aan toe geven! :D

Spannend Miranda.. spannend... :D

14. MyPrecious

Hahaha :p ooh van de week ook he... Mijn vriend vroeg me: wat is er met je??. Ik zeg: ik kan wel janken.... Hij snapte er niks van en zei: hoezo je kan wel janken wat is er dan!?
    Nou ik snapte er zelf ook niks van had er geen reden voor. En toen wilde hij maar niet geloven dat ik niet wist waarom ik zou moeten gaan huilen.
    Maar dat zijn dus gewoon de hormonen :$.

En ik las net dat je er na de bevalling ook last van kunt krijgen omdat de placenta dan weg is en je hormoonhuishouding dan weer veranderd. Nou leuk vooruitzicht :p .

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    haha de kraamtranen..

Enneuh...ik ben veel emotioneler als voor de zwangerschap...kan nu zelfs in tranen uitbarsten als ik iets op tv zie wat heel normaal is........

Ik hoop niet zoveel eigenlijk...heb dezelfde kwalen als vorige ronde...blijf erbij dat ik niets ga voelen als ik zwanger zou mogen zijn....dus verwacht echt dat ik ongi word...nu nog ff afwachten wanneer....maar echt als ik de 20e nog niet ongi ben dan ga ik testen hoor!!

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Vaak is t zo dat als je tijdens de zwangerschap last hebt van de hormonen, dat je er na geen last hebt en andersom..
    De een reageert nl tijdens de zwangerschap heel goed op de hormonen en dus slecht als ze weer weg zijn, en de ander reageert heel slecht op de hormonen en dus goed als ze weer weg zijn.
    Heb het hier uitgebreid over gehad met mijn verloskundige ivm mijn depressie-verleden. Ik reageer nu heel erg heftig op de hormonen (al is het de laatste tijd wat rustiger, in t begin was ik echt mezelf niet) dus ben niet zo bang voor na de bevalling gelukkig.

Maar die jankbuien zonder reden horen er echt wel bij!! :p
    Al heb ik dus vriendinnen die juist de hele 9 maanden in de wolken waren én dus wel een beetje down na de bevalling.

17. MyPrecious

Sinds ik zwanger ben en ik zie iemand met een babytje of kleine kindjes kan ik er ook echt van genieten he, voorheen had ik dat niet. Dan was het 'het kind van een ander'. Gek dat een zwangerschap een persoon zo kan veranderen.

Enne wel blijven hopen hoor Miran ;) . Snap je gevoel wel ik lette ook niet meer zoveel op de kwaaltjes, het kon toch beide kanten op zoals je net ookal schreef. En als het dan wel zo is dan geloof je je ogen niet hihi.

Hoop snel weer op een nieuwe babyboom hier.

18. MyPrecious

Ja het is bij iedereen weer anders met de hormonen. Ik had er eerst ook niet zo'n last van pas sinds vorige week eigenlijk.

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ohh had je dat nooit eerder MP? :) Ik was echt helemaal in de wolken als ik een kindje zag. 'Helaas' hadden daardoor sommige mensen wel door dat wij bezig waren voor een kindje, omdat ik schijnbaar ging stralen als ik aan t spelen was ofzo met een klein kind. Erg haha.

Ja gek is dat eigenlijk. Ik had de eerste periode echt vreselijk veel last maar echt tegen een depressie. En nu wat jij beschrijft, die lekkere jankbuien zonder reden. En ben ook wel veel zekerder van mezelf, zeg sneller als ik het er niet mee eens ben ofzo. :p Hihi Ben een beetje harder geworden lijkt wel, ipv zachter. :p

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Nou daar zal ik niet voor zorgen....

ff nog een ander topic lezen en dan kom ik uitleggen waarom niet...

Deel Deze Pagina