AFSPRAKEN: Mgwc: 6 mei 1e afspraak Gynaecoloog om 8:45u. Duchess: 6 mei 2e follikel meting Anja89: 11 mei gyn: Follikel Meting Yvy30: 25 mei afspraak FA uitslag zwemmers, bloed en start Clomid MyPrecious: 26 mei afspraak Gynaecoloog/FA, (nieuwe) uitslag zwemmers. Zethu: 2 juni 3e afspraak Fertiliteitsarts om 10.30u. Suusje23: 5 augustus 2e afspraak Gynaecoloog om 13.30u. NOD: [-o< Mgwc: 03/05/2009 tummetje; 08/05 traantje: 10/05 (denk ik) Duchess: 27/05 (denk ik) NOD afwachten: Suusje23: Laatste cyclus 60 dagen Zethu: Laatste cyclus ... dagen MEDICIJNEN: \/ tante Mars: 10 april starten met Clomid (tweede ronde).. Duchess: Eerste ronde Clomid 50 mg. Anja89: 3 mei starten met Clomid 50mg. traantje: 21 april starten met Clomid 50 mg. Willemijnp: 27 april beginnen met provera, daarna Clomid 100mg. MyPrecious: 28 april starten met Clomid 50mg. ZWANGER: =D> G E B O R E N : Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Mgwc JARIG: \/ Willemijnp : 09/05/1986 - wordt 23 jaar Tante Mars : 09/08/1987 - wordt 22 jaar momhair: 15/08/1981 - wordt 28 jaar Duchess : 24/08/1987 - wordt 22 jaar Zethu : 31/08/1976 - wordt 33 jaar Suusje23 : 09/10/1984 - word 25 jaar Mgwc : 08/11/1980 - wordt 29 jaar
Damn, wat een dombo die gyn van mij , ben blij dat ik heb gezegd wat ik voelde in me eigen lichaam, en zei stond me eigenlijk wat voor gek te verklaren, want ja op dag 22 een ei is toch wel laat en een week voor me ei was er totaal niks te zien :S . Maar goed Tante had gelijk, Woehoeee.. Duchesss: Maak je geen zorgen bij mij was BMSvlies 6 mm op cd 10 en op cd 15 12mm dus verdubbeld en nergens een ei te bekken.. Let op pijnen in de richting van je liezen het zeurt als je gaat zitten heb je het gevoel of er een ijzerenbuis op steekt, en als je over een drempel rijd lijkt het net of de boel rammelt daar onder.. Dit kan wijzen op een EIsprong. Een lekkere beschrijving maar goed kan het anders niet uitleggen.. Liefs
AFSPRAKEN: Mgwc: 6 mei 1e afspraak Gynaecoloog om 8:45u. Duchess: 6 mei 2e follikel meting Tante Mars: 7 mei Verpleegkundige 09.45 u Tante Mars: 7 mei Narcotiseur 10.00u. Anja89: 11 mei gyn: Follikel Meting Yvy30: 25 mei afspraak FA uitslag zwemmers, bloed en start Clomid Tante Mars: 25 mei Dagopname Operatie(laproscopie) Eierstokken/Eileiders dichtmaken van een open (fout afgenavelde) navel. MyPrecious: 26 mei afspraak Gynaecoloog/FA, (nieuwe) uitslag zwemmers. Zethu: 2 juni 3e afspraak Fertiliteitsarts om 10.30u. Suusje23: 5 augustus 2e afspraak Gynaecoloog om 13.30u. NOD: [-o< Mgwc: 03/05/2009 tummetje; 08/05 traantje: 10/05 (denk ik) Tante Mars: 13/05 Duchess: 27/05 (denk ik) NOD afwachten: Suusje23: Laatste cyclus 60 dagen Zethu: Laatste cyclus ... dagen MEDICIJNEN: \/ tante Mars: 10 april starten met Clomid (tweede ronde).. Duchess: Eerste ronde Clomid 50 mg. Anja89: 3 mei starten met Clomid 50mg. traantje: 21 april starten met Clomid 50 mg. Willemijnp: 27 april beginnen met provera, daarna Clomid 100mg. MyPrecious: 28 april starten met Clomid 50mg. ZWANGER: =D> G E B O R E N : Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Mgwc JARIG: \/ Willemijnp : 09/05/1986 - wordt 23 jaar Tante Mars : 09/08/1987 - wordt 22 jaar momhair: 15/08/1981 - wordt 28 jaar Duchess : 24/08/1987 - wordt 22 jaar Zethu : 31/08/1976 - wordt 33 jaar Suusje23 : 09/10/1984 - word 25 jaar Mgwc : 08/11/1980 - wordt 29 jaar
Hey meiden! Wask ff snel....hihi... Oh zie niet zo een goed nieuws....knuffel voor het geen ei op dag 14...maareuhm..mijn ei was ook nog niet te zien op dag 14 meestal (in ieders geval niet groter als anderen)...en op dag 18 een knaller! En goed nieuws....wel een eisprong en waardes 50! wooooww...goed hoor...gaan voor dat bevruchtte ei...dat het nu maar goed mag blijven zitten hoor! Verder mijn nieuws...tsjah...wel goed hoor! Kwam bij de gyn om een bloedtest in ieders geval te krijgen...en die kreeg ik! Wel als mijn ongi er was......dus moet even ongi afwachten en dan bloedtest op dag 1/2/3 ofzo..en dan op dag 22 nogmaals...om te kijken of ik een ei heb. Had vanmorgen getest..negatief natuurlijk...maar mijn gyn zei me nadat ik vertelde dat ik op dag 18 tot 21 lichtroze/bruin verlies had dat dat hoogstwaarschijnlijk mijn ei was...en dat ik dan nu pas op 10 dpo zat dus te vroeg voor een posi test....nog even afwachten dus....en over een week nogmaals testen zei die! Maar als mijn ongi dus over een week er nog niet is en ik heb een nega test ga ik toch even bellen hoor...heb geen zin om tot sint juttemis te wachten...zul je net zien...nu komt die niet whahaha...En dan vraag ik primolut ofzo... Verder blijft het roze verlies vandaag....twas toenstraks weer weg.... Vorige cyclus had ik het ook..maar maar 1 dag...en toen kwam de ongi...nu al vanaf maandag weet het niet meer hoor...ik ga denk ik volgende week maandag als ik niet ongi ben nog maar eens een testje halen....heb er geen meer helaas hihi. Zooo ff ego updateje....hopelijk weet ik snel meer over werk....dan kan ik gewoon mijn vrije dagen weer hier komen kleppen hihi...als dochterlief het toelaat natuurlijk!! want maandag had ik ook vrij maar kei druk! Groetjes, Miranda
Ow kijk dat is wel fijn dat je een bloedtest mag . En indd gewoon bellen hoor als je ongi er dan niet is, anders heb ik nog wel een doos primolut , mg ze toch niet meer slikken nu.. Heb er gister avond twee geslikt gelukkig 1 in een cola fles geland dus maar 1 in geslikt haha .. Suc6 op je werk,, en we zien je wel weer verschijnen
@ anja: heb heerlijk gesport. Voel mijn spieren nu wel, maar dat komt wel weer goed. Hoop dat je eitje goed groeit. Wel balen dat de stroom er zo vaak af ligt bij jullie. Maar ja dat zal wel het nadeel van een nieuwbouwwijk zijn. @ suusje: bedankt voor je knuffel @ mp: haha moest ff lachen om dat je zo naar miranda aan het roepen was. @ tante: wat een beschrijving zeg. maarre, kan dat niet bij iedereen anders aanvoelen? @ miranda: balen van je negatest. Maar als je pas op 10 dpo zit dan heb je nog kans. Ik hoop het voor je!
stroom eraf in nieuwbouw...hmm hier pas 1 keer gehad hihi..ook nieuwbouw...en dat was omdat er een leiding door was gegaan met graafwerk die middag..enkel aan ons blok en onze kant van de straat whahaha...wel romantisch...je kind eten geven en zelf eten koken en maken met kaarslicht........gelukkig koken op gas...en de verwarming werkte dus ook niet......electrische ketel....pfff twas koud...was nog in de winter. Groetjes, Miranda
euhm...dubbel bericht met 5 minuten ertussen...vreemd whahahaha ik zal wel weer iets verkeerd hebben gedaan! solly... #-o
@ MP, haha zei ik dat? dat bedoelde ik iig niet. Maar ik heb eens gelezen dat voor een optimale kwaliteit je eens in 2 dagen een zaadlozing moest hebben, dat bedoelde ik. @ Anja, spannend he die eerste follikel meting.. Ik hoop voor je dat er bij jou meer te zien is dan bij mij! Lekker handig zo vaak de stroom eraf! @ Tante Mars, echt super hoor dat je een ei gehad hebt!!! En al helemaal dat je het zelf gevoelt hebt en gelijk hebt gekregen ook. Ik zal op die pijnen letten haha. Jij hebt dus pas een eisprong gehad op cd20 als ik het goed begrijp? @ Mgwc, dus bij jou ook nog geen ei op dag 14. Nou dat geeft me dan toch weer wat hoop!! Ik dacht echt als er op cd14 niets te zien is, dan komt er niks meer. Wat super dat je een eisprong gehad hebt!! Wordt nog spannend dus! Nou meiden gister een hoop heen en weer gebelt over het dienstplicht gebeuren. In 1 systeem staat het wel vermeld, maar in het systeem waar het leger gebruik van maakt dus niet. De vrouw die we aan de telefoon hadden zei dat ze hem daarom niet vast kunnen houden, maar dan kan het dat het zoeken lang duurt en we ons vliegtuig missen. Ze kunnen hem dus wel aanhouden en zien dat hij nog niet in dienst is geweest, volgens de vrouw aan de tel, is het bewijs wat wij hebben soms genoeg, maar als je iemnd treft met een slechte dag, dan kan hij dat misschien toch niet genoeg vinden en dan gaan ze in alle mogelijke systemen kijken. Dit kan wel een paar uur in beslag nemen volgens mevrouw... Wehebben nu dus schoonpapa naar het leger gestuurd, die gaat vandaag, om te kijken of er niets geregeld kan worden... Dat wij ons bewijs faxen o.i.d.. En wie weet, komt de brief nog voor de 17e.. Normaal gesproken duurt het 4 tot 6 weken zei de mevrouw aan de tel..
@ miranda: bah zoiets meemaken in de winter. Hoop voor je dat het een niet al te koude winter was? @ duchess: 4 tot 6 weken? Zeiden ze eerst niet 4-5 weken en was het nu 5 weken geleden? Ik weet het niet zeker meer hoor. Hoop dat je schoonpapa nog iets kan betekenen daarin.
Ja klopt bij het leger zeiden ze 4 tot 5 weken... Mevrouw gister zei 4 tot 6 weken, en een man van de turkse ambassade zei 6 tot 8 weken! Pff. Maar een vriend van ons had zijn papieren al terug in 3 weken.. Dus ja het is echt raar! Straks even schoonpapa bellen of hij al is geweest... Ik wil wel gewoon gaan als het papier er nog niet is,maar mijn vriend vind het eng. Ze kunnen hem niet vasthouden, al helemaal niet als we onze papieren meenemen als bewijs, het kan dus alleen even duren voordat ze hem het land uit laten gaan, maar desnoods moeten we maar een paar uur eerder naar de luchthaven... al dat geld weggooien vind ik ook zonde!!
dat is ook zonde. 3 verschillende tijdsduren is ook erg verwarrend zeg. Ik zou trouwens in die situatie uitgaan van het langste Ik wens je heel veel geduld toe!
heey meiden... even egohoor.. ben aardig sip.. temp is weer gedaald, had wat spotting en heb nu krampen.. dus ik vrees dat het over is
@ Miran, jammer van de negatieve test.. En je hebt gelijk dat je voor jezelf opkomt hoor! Moet je ook doen in deze tijd, niemand anders denkt zo goed om jezelf. Dat roze verlies had ik àltijd echt irritant. Ik kwam zonet weer oude temp kaartjes tegen nou pff zit je 2 weken in het bloedverlies, ben blij dat ik dat nu eerst niet weer hoef mee te maken. @ Duchess, mwhaha ja nou ik zal je raad gaan opvolgen en om de dag zoiezo gaan klussen hihi. Nou hoop echt voor jullie dat jullie gewoon naar de schoonouders kunnen hoor. Wat een gedoe allemaal zo. @ Tummetje, aa wat balen... Zie dat je ongesteld bent geworden.. Had het nog zooo gehoopt voor jullie. Dikke knuffel!! . Hier steeds gek gevoel in me buik pff soms het gevoel dat ik moet overgeven. Dit heb ik steeds met vlagen sinds gisteren. Thermometer spoort niet rotding. Stond eerst op 36.5 en 10 minuten later op 36.3, toen was ik al wel 10 minuten wakker daarna dus. Maar ik houd 36.5 maar aan. Soms piept ie ook niet, ook lullig lig je daar te wachten pff. Ik wil 1 die wel goed werkt! Deze maand nog maar de Actiontroep gebruiken hier me kaartje weer.
@ tummetje: ah nee he. Ik had zo'n goed gevoel bij jou! Is het nu echt definitief over? @ mp: irritant dat je thermometer niet piept zeg. Ik ben blij dat die van mij dat iig wel doet.
ohw nee tummetje...een dikke knuffel meis...had zo een grote hoop voor je! Hier nog steeds roze..maar vandaag gepaart met flinke krampen en rugpijn...ook weer ietsjes meer roze met afvegen als af en toe een veegje...nu iedere keer...en ik ga elk uur wel 2 keer naar de wc hihi.. Vermoed dat het niet goed is... @dienstplicht, en vakantie....euhm..ja kan ik me indenken dat je vriend bang is hoor...bah wat een onzeker iets...maar ja idd vakantie laten varen is ook zo zonde..vooral omdat je hem hebt gekregen! Hopelijk komt het gewoon snel goed. Verder meiden, dikke knuffel allemaal hoor!! Groetjs, Miranda
@ Tummetje, aaaaah ik had er zon goed gevoel over! Hoe kan dat nou!! Wat balen zeg.......... *knuffel* @ MP, lijkt me erg irritant een thermometer die niet piept!!!! Ik zou een nieuwe kopen, die dingen kosten toch niks? Wij verkopen ze voor 1 euro! Ik heb er ook al heel wat versleten haha! @ Miranda, heb het even gemist denk ik (of mijn geheugen is als een zeef) zit je nu tegen je NOD of is dit tussendoor bloedverlies? Sorry ik ben niet zo goed in het onthouden nu ik met zoveel dingen bezig ben in mn kop. Over dienstplicht, hij is gelukkig gerustgesteld. 4 verschillende mensen hebben nu gezegd dat hij gewoon kan gaan en gister waren vrienden van ons hier en die zeiden dat ze ook zouden gaan. Dus hij durft het aan! We informeren gewoon tot de dag van vetrek of de brief er is, wie weet komt hij nog wel als we daar zijn! En anders vertrekken we een paar uur eerder richting luchthaven. Dus over 10 dagen zijn we bij mijn schoonfamilie jeeeej! Ik heb er wel zin in!! Zometeen gaan we naar het ziekenhuis voor de 3e FM en daarna gaan we wat kadotjes shoppen.
jaa.. het is echt over.. heb een slagaderlijke bloeding.. niet normaal.. straks een gesprek met de gyn.. over hoe en wat.. heb een beetje een dip.. mn vriend helemaal.. die heeft al 2 dagen heel weinig gezegd weet niet zo goed wat ik met hem aanmoet..