@ Tummetje, hahaha grappig dat je hond dat deed . Zal wel denken klein mormeltje wil je mijn vrouwtje pesten? @ Cindy, poeh, dat zijn geen positieve verhalen. Hopelijk hoeft niemand van ons zulke nare gevoelens mee te maken zoals een postnatale depressie etc. Heerlijk lekker alles schoon zeg, dan voel je je gelijk goed he. Ik moet ook nodig aan de poets weer snap niet waarom ik het niet gewoon doe het geeft zo'n fijn gevoel als het lekker fris is weer. @ Debby, gelukkig is het bijna donderdag . Vanavond eten we lekker patatjes, troostfood .
@MP, ik heb van Ryan ook een depressie gehad, hij was toen 8 maanden oud. Dus hopelijk als ik nu weer zwanger mag worden, dat ik dan op een roze wolk kom te zitten!
ja weet je mp het komt allemaal goed voor iedereen hier!!! en ja is ook wel lekker fris nu maar ben toch wel een beetje moe hahaha... me schatje ligt al op de bank te snurken haha.. och ja die was ook al om 5 uur werken dus laat ik hem wel gewoon haha... @debby helemaal geen trekkerig gevoel of een zwaar gevoel?? maargoed hij zal echt wel zijn werk doen hoor anders ben je ook niet zo moe... ja jij spuit in je buik he!!! ik zou dat eerst ook doen maar dacht daar zit vet dat kan dan toch niet weg,dus ik zei nee ik doe het gewoon in me bovenbeen hahaha..
Nee helemaal niets, alleen moe...en verder geen honger, dat is wel vreemd. Kan bijna de hele dag zonder eten denk ik....dat heb ik nog NOOIT gehad!
ja dat heb ik ook wel jah op het moment van spuiten en na die 2 weken en na de pregnyl,eet ik alles wat los en vast zit hahahaha ja krijg jij ook pregnyl??als ie groot genoeg is... ik zit even op het topic men man vermist vind het wel erg en blijf het volgen...
@Lisa helaas welkom hier. @Zethu, veel succes met overdenken meid @Hier, geen goede dag, maar dat schreef ik eerder al. Heb vanmiddag alles wat los en vast zat opgegeten... niet dat het helpt maar ik zoek er troost in... niet gevonden overigens... Zometeen moet ik naar de diëtiste, weer een confrontatie, ik had haar graag gaan vertellen dat ik voorlopig niet meer aan lijnen wilde denken ivm zwangerschap, maar helaas de werkelijkheid is anders. Ik moet juist wel aan afvallen denken en rap ook voordat de gyn tegen me gaat zeggen dat ik niet meer verder mag met de clomid. Het starten met het daadwerkelijke lijnen valt me momenteel nog effe zwaar, maar ik zal echt de knop moeten vinden deze week.... vrijdag krijg ik mijn eerste menu dus dan gaan we beginnen (vanaf maandag).... Wat is het leven af en toe gewoon ***, ik zie nu gewoon even alles erg zwart, maar morgen gaat het vast beter met me, alhoewel dan bezoek aan de gyn, ik zie er tegenop. Gelukkig is het al om 9 uur dus hoef er niet lang meer tegen aan te hikken. Einde klaagzang.
Maar waarom zou je niet meer Clomid mogen slikken Charpi? Ik ben ook veel te zwaar en mocht ook gewoon spuiten!!! @Cindy, ja, ik heb ook Pregnyl voor als het eitje groot genoeg is.
Charpi, je zit nu ook in een hele rare en nare periode.. Daarom kan ik je wel begrijpen.. Ik hoop dat het lijnen je straks wat goed gaat met een menu. En hoop dat je snel echt mag genieten. Veel succes morgen. Knuffel!
Voordat ik begon wilde de gyn dat ik afviel naar een bmi van <30 uiteindelijk mocht ik toch beginnen, had toen een bmi van 32 maar had aangegeven dat veel gyns een bmi van 35 aanhouden als grens, maar momenteel zit ik daar dus boven (bmi 36). Ik ben het laatste half jaar bijna 15 kilo aangekomen deels door de hormonen deels doordat ik niet meer sportte en gewoonweg teveel naar binnen propte....
als je op nieuwe berichten klikt dan staat ertussen m`n man vermist,, maar ze heeft al even niks meer getypt.. dieman is vanochtend de kinderen naar school gaan brengen en vanaf toen heeft ie niks meer van zich laten horen.. ze denkt dat hij vertrokken is terug naar noorwegen geloof ik..
Hmmm....vreemd hoor, mijn gyn heeft daar nooit naar gevraagd! Maar zo zie je maar weer dat iedere gyn weer anders is :S. Hopelijk zit je straks iets beter in je vel en dan lukt het dieet vaak ook beter!!!
@charpi ze kunnen je denk ik niet zo maar laten stoppen hoor!!! het staat echt bekent dat je van de clomid en alle andere hormonen aankomt.. dus als je er al mee bent begonnen zie ik niet in waarom ze je zullen laten stoppen.. och ik ben niet eens op de weegschaal geweest daar bij de kliniek ze vroegen alleen wat weeg je ongeveer... verder niks gewicht speelt geen rol in het eventuele zwanger raken of zijn..
ja volgens mij moet ze dat nog?? dat weet ik niet meer zeker... en heb je die topic gelezen gek he... ohh ik ga zo even onm kijken heb pijn aan me ass van die computerstoel hahaha