PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: Ik ben ook elke keer zo moe 's avonds. Vaak val ik om 8 uur al in slaap op de bank :(

@debby: beterschap meid, ik hoop dat je je alweer een klein beetje beter voelt.

@duchess: erg vervelend ja als je uit je slaap wordt gehouden, en al helemaal door zo'n stomme duiven.

@charpi: knuffel meid, ik hoop dat je je alweer beter voelt.

@patjelisa: welkom meid. Ik hoop dat je hier je hart kunt luchten en antwoord kunt krijgen op eventuele vragen.

@zethu: wat heftig meid. Dat is inderdaad een hele moeilijke keuze...

@hier: eindelijk bijgelezen, tussendoor ook nog gegeten...
    Vandaag op het werk verteld van de zwangerschappen. Sommige dames die al kinderen hebben die hielden hun benen maar dicht (voor de grap dan) aangezien het zo vruchtbaar was. Een mannelijke collega vroeg al: wat hebben ze hier in de koffie gedaan. Ik zei hierop: niet in de koffie....... in het water (hij was net water aan het drinken), toen keek ie wel even raar op. We kregen wel allemaal hele leuke reacties.
    Ik kreeg ook nog een mailtje van een meid die al ruim 9 jaar bezig is met zwanger worden en telkens maar niet lukte. Ze is nu 3x bij geertgen geweest en ook al behandelingen gehad, nu heeft ze gister (1dag voordag het eigenlijk mocht) getest en eindelijk is het bij hun zover.
    Een vriendin van mij gaat nu ook de mmm in en die zou naar arnhem naar het ziekenhuis gaan. Ik heb haar laatst verteld hoe het bij ons is gegaan en dat wij heel erg te spreken zijn over Geertgen, ze heeft er volgende week een afspraak en ze hebben het ziekenhuis links laten liggen. Doet toch wel wat als je ergens goede ervaring hebt.

Jeetje wat heb ik het ineens koud.....

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tante wat is er gebeurt dan???

@nicky ja wij hebben er ook al 3 stelletjes op aangewezen en 1 ervan is ook al zwanger nu...
    gelukkig reageerde iedereen leuk meid!!!'

ik ga even onm kijken..

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    K heb n klapper gemaakt vanochtend en niet zo'n kleine ook, maar op de echo bij degyn was voor nu niet vast te stellen of de placenta losgelaten of gescheurt is maar omdat we binnen 2,5 uur in het ziekenhuis waren kan het zijn dat ie nog niet doorgekomen is (hij kon er niet omheen komen) dus moeten we morgen weer om te kijken. Heb heeeeeeeeeeeeeeeel erg buikpijn, en de bewegingen van meisje zijn sinds de klap veel minder dus we wachten maar weer af.

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Nicky, fijn zeg hoe ze reageerden :D positief! En geweldig dat het bij dat ene stelletje nu ook gelukt is!

@ Tante Mars, jeetje zeg je treft het wel he :$ ... Succes morgen....

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja ben een geluksvogel, Zwanger zijn is echt geen hobby van mij en word het ook nooit.. Snap ook echt niet dat mensen 4 kinderen kunnen dragen..

Ben toch wel heeeel blij dat we het bij dit kleine meisje laten!
    Int begin dacht ik nog wel nee toch wel een 2e maar nu?? Nee 1 is GENOEG. ben er meeeeeeeer dan klaar mee

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jeetje tante mars wat heftig. Ik hoop dat er niets aan de hand is.

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ik ga dan nu eindelijk de echofoto op mijn profiel hier zetten.

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Jeetje Tante, ik hoop dat alles nog goed vast zit van binnen.... je hebt echt een zwangerschap met hobbels meid!

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jee tante hopelijk is alles gewoon goed!!

Zag dat er gevraagt werd naar mn bloedprikken. Ben gisterochtend gaan prikken, en zij sturen de uitslag dan naar de verloskundige.
    Denk dat als ik suiker heb, dat de verloskundige wel belt? Heb geen idee eigenlijk. Heb de 26e weer een afspraak dus als ik niks hoor hoor ik het dan vast wel!
    Maar ben zelf bang dat t wel zo is, aangezien ik echt al weken extreme dorst heb en mijn baarmoeder ook groter is dan normaal. En ik kom snel aan. Dusja het lijkt er wel op!!

Nicky leuk dat er zo leuk gereageert werd op je werk!

En een dikke knuffel voor Charpi..

Mijn haren zijn gedaan en make up! Alles gelukt. :D Vond het zonde om het eraf te halen hihi. Mijn haren zitten wel nog in de krul, dat vond ik zo leuk dat ik het er niet uit wilde halen haha.
    Maargoed we zijn eruit hoe t wordt en ik vind het erg mooi! :)

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: leuk dat je tevreden bent over je kapsel en make-up.

@hier: ik ga even gtst kijken. daarna kom ik nog wel terug.

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb GTST op pauze staan... ben op vriendlief aan 't wachten... haha.

Vandaag zijn ook mijn sieraden binnen gekomen trouwens!
    Helemaal uit Hong Kong! Zo raar! Is wel een Nederlandse winkel. :p Het raarste vind ik wel dat ik 25 euro betaald heb en er voor 22 euro verzendkosten op zit, whaha!
    Maarja, ben er blij mee. :)

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tante, roep nooit nooit meer ;). Tijdens mijn zw.schap heb ik ook altijd geroepen: NOOIT meer en zie ons nu ;). Direct na de bevalling, Ryan was net uit mijn buik, zei ik al tegen mijn: "toch ooit nog een broertje of een zusje :D".

@Duchess, goed dat het allemaal gelukt is! Ben erg benieuwd naar het totaalplaatje!!!

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Als ik zeg nooit meer dan gebeurt het ook nooit meer haha..
    Nee dat hebben we besloten toen we de MMM in gingen, als er veel ellende achter weg kwam krijgen wij 1 kindje (of 1 voldragen zwangerschap) . En vriendlief wil echt never nooit meer een zwangere muts in huis hebben.. ;):) Tis hier echt vaststaand, na de bevalling *borstvoeding* ga ik weer naar de gyn voor een speciale pil tegen het erge haargroei, dan kan ik na een jaar naar een kliniek (opverwijzing) om het weg te laten halen, en danis voor ons de kous af.. Na de bevalling ook nog extra safe met een rubbertje desnoods.

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    nou dames,

ik ga richting huis. ben vandaag al langer wakker dan de afgelopen dagen :) Maar ik ga zo toch richting bedje.
    spreek jullie morgen wel weer.

Groetjes Nicky

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mars kan me idd herinneren dat je het daar al eens eerder over gehad hebt hier. Ik vind het erg knap hoor!
    Ik schreeuw nu ook vaak dit NOOIT meer maar weet zeker dat wij nog wel voor een 2e gaan. Maar daar gaat zeker wel een paar jaar tussen zitten.

16. MyPrecious

@ Duchess, fijn zeg dat het geslaagd was met je haar en make-up! Ben benieuwd :D . De grote dag zit er al snel aan te komen.

17. MyPrecious

Door de MMM ben ik niet anders over zwangerschap gaan nadenken. Wil toch wel graag 2 of meer kindjes.

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Goedemorgen meiden!

Jup, ben uit mn bed gevallen :p

Sinds 04:00uur al wakker, en dat heb ik nu al een paar weken.. vanochtend was ik het beu en ben ik er maar uit gegaan. Ik wordt wakker om te plassen.. lig ik in bed, krijg ik buikpijn van de honger.. Echt weird.. dus dan zit ik om half 5 's ochtends een broodje te eten in de keuken.. gezellie :p

@GTST: Houden jullie me op de hoogte? Ik volg het al jaaaaren niet meer.. maar ben wel nieuwsgierig hoe het met Sjors enzo gaat.. Zag laatst ff snel dat ze het aan die moeder van die gozer vertelde.. hoe is dat afgelopen? :D
    @Duchess; Jeej, de sieraden binnen en helemaal tevreden over je looks straks! Gaat helemaal goedkomen!
    @Tante; Snap je goed hoor, na het hele MMM gebeuren, moet je nu ook nog eens nare dingen meemaken. Snap dat je dat geen 2de keer wilt.
    Heb hier altijd gezegd 2 kindjes, maar sinds een poosje, vind ik het na dit meisje ook wel goed. Geen idee hoe ik er straks over denk hoor.

Zo.. voordeel van 's nachts wakker zijn, is dat de beeb lekker actief is.. dus heb even met dr 'gespeeld'. En toen kreeg ze de hik.. zo schattig! Haha, ik herkende het ritmische getik meteen.. niet dat ik het eerder van haar had gevoeld, maar omdat je zelf wel eens de hik hebt gehad. Echt een grappig gevoel :D

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    MP, hier ook echt niet anders gaan denken door de MMM. Ja het was zwaar maar niet dat ik zeg, dat doe ik nooit meer.
    De zwangerschap vind ik wel erg zwaar. Ik heb het soms nu al gehad en we moeten nog 14 weken... Maarja niemand die weet hoe een 2e zwangerschap gaat, dat kan soms zo verschillen. En daarbij, ik denk dat ik straks alles zo vergeten ben als ik mijn kleine in mijn armen heb! (al zal de bekkenpijn vast nog even aanhouden)
    Maar bijv de extreme misselijkheid die ik gehad heb ben ik al deels vergeten. Ik weet het nog wel, maar het is voor mij geen reden meer om te zeggen nee nooit meer. Terwijl ik dat toen eeeecht wel dacht. ;)
    Maar voor de MMM ga ik er zeker niet anders over denken. Het is juist een fijne gedachte vind ik, dat we bij een eventuele 2e meteen kunnen beginnen met behandelingen.

Tummetje wat vervelend dat je zo vroeg wakker wordt steeds!
    Dat van die honger herken ik wel, als ik wakker ben krijg ik ook meteen honger. :p Alleen ik word steeds later wakker, haha.

Wbt Sjors, ze heeft t zelf niet verteld tegen zijn moeder maar Danny zelf heeft t verteld. Maar die moeder wat een kutwijf vind ik dat, hoe ze reageerde. :p Ze vloog Sjors zowat aan.
    Vind het wel sneu, voor alle drie trouwens.
    Maarja gelukkig is 't nep he? :D Vraag me wel af, is Sjors nou in het echt dan ook zwanger, dat ze nu in de serie zwanger is..?

De hik is leuk he!!!! Haha! Ik vind dat ook schattig.

Zoo de duiven zijn vannacht niet meer langs geweest. :D Helemaal goed dus haha!
    Het lijkt wel of ik steeds moe-er word weer. Ik slaap 's ochtends langer (ben nu nét wakker!!) en ben savonds doodmoe. Maar ook echt nog behoefte om smiddags te slapen. Ik slaap dus steeds meer uurtjes. Voel me zelfs nu nog doodmoe haha.
    Maarja zal wel normaal zijn? Vanaf volgende week zitten we al in het 3e trimester... :D

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ah kijk.. zo goed volg ik gtst dus.. :D heb geen idee..misschien is ze wel echt zwanger? :D

En de duiven zijn niet meer geweest! Hahaha, die zijn zich dood geschrokken :D :D

Deel Deze Pagina