PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja idd en wat ben ik blijhij! Haha! Dat ze maar mooi wegblijven en de buurman gaan pesten ofzo. :p

Ja lijkt me dat ze wel zwanger moet zijn in t echt?! Anders krijgt ze toch geen dikke buik. :D Of het moet nog mis gaan natuurlijk..

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat voor pil is dat dan? Ik heb ook erg veel last van haargroei, ook in mijn gezicht, maar dat zijn vooral lichte haartjes. En het weg te laten halen (de haartjes bedoel je?).

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Vannacht niet zo goed geslapen, ging liggen malen over alles! En manlief lag naast me te snurken, arme man, kon hij ook niets aan doen, want hij is ook ziek thuis....

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ahh zijn jullie nu samen ziek thuis? Beterschap voor jullie allebei Debby!

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb geen id, daarom hebben we met de gyn afspraak gemaakt dat we na de bevalling weer een afspraak maken daarvoor..
    Ik mag dan eerst naareen jaar naar de dermatoloog??? en die kan dan kijken of die het zelf weg krijgt maar de gyn vind het erg hardnekkig. Het komt elke dag terug. Epileren doe ik al niet meer haal gewoon t scheermes over me kin en boven lip en hals het zijn zulke ontzettend dikke haren het voelt gewoon net als dat van een man dan wel in pluimpjes maar goed ik ben een VROUW. Me benen en billen kan ik nog mee leven maar ik wil me niet elke dag meer scheren. ;):)

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Tante dat lijkt me heel vervelend om je elke dag te moeten scheren, ik hoop dat ze daar wat op vinden voor je....

@Debby Beterschap meid!

@Hier, net terug van de gyn. Ik mag nu nog beginnen met clomid, ook al is het eigenlijk al cd 7. Er was niets meer te zien in de baarmoeder en de eierstokken waren nog rustig. Ze raadde aan vandaag te beschouwen als cd 3 en dan weer gewoon verder te tellen... Ik ga nu maar uit van een cyclus van 32 dagen, wil toch niet vroeg meer gaan testen.... Dus we kunnen nu weer verder, en een nieuw begin is een nieuwe kans!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jee Tante Mars vervelend zeg! Hopelijk kunnen ze je daarmee helpen.

Charpi, hééél veel succes deze nieuwe ronde. Ik duim voor je dat je nu meer geluk mag hebben.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tante, geen idee, nog nooit van gehoord. Zijn het zwarte haren of blonde haren?

@Charpi, Fijn om te horen dat je weer met Clomid mag starten en dat alles er goed uit zag!

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Tante, jeees...gevallen..is alles nu goed? En scheren...hmmz hier ook wel eens..maar gelukkig geen dikke zwarte haren het blijft blond...wel een paar hoor....maar het valt nog mee. Snor zou ik eigenlijk weg moeten harssen...maar ik vind dat zooo pijnlijk hahaha..dan maar een snorretje...(is ook iets lichter dus valt niet zooo heel erg op hoor) Hopelijk kunnen ze je helpen..misschien wel met laser techniek weghalen!!

Charpi! Wow...dat is fijn, succes deze ronde dan he!

Anderen, dikke knuffel allemaal!

@hier, nog steeds alle kwaaltjes..ook misselijk (vanmorgen staan kotsen) puisten op mijn kin.....Dus echt die ongi komt eraan hoor............Nog een weekje...

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Misschien wel helemaal geen ongi Miran, spannend!!!!!!!

Hier geen haargroei problemen.. lijkt me erg vervelend!

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Miran, het kan natuurlijk ook wat anders betekenen....wanneer moet je ongesteld worden?

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Dikke zwarte haren , niks aan maar ja..

Charpi; Fijn dat je mag starten :D, ik ben de laatste keer op CD 8 begonnen met clomid, met resultaat.. Veel succes..

Miranda: Harssen doe ik ook niet loop 2 dagen met een roode bovenlip AHum niks voor mij.

Damn wie verder nog, Owhjaa Duch, je haar en make up wsa gelukt ?? Super :D :D

Wij gaan dalijk weer naar het ZKH, geen id hoelang het duurt.. Nog steeds veel pijn onder in buik + af en toe boven in..

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ohhh miran.. spannend!!!!

en charpi mag nu starten! wat fijn zeg!

tante, hoe laat moet je naar het ZH?

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tante, succes in het zkh! Hopelijk kom je weer snel terug met goed nieuws!!!!

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

hoe is het hier met iedereen? heb al wel een beetje bij gelezen dus ga proberen om op iedereen te reageren:

@tante mars: heeeeel veel succes in het ziekenhuis en ik hoop echt dat alles goed is! knuffel!!!

@debby: las ook op je www dat je niet zo lekker bent. ziek lekker uit meid! knuffel!!!

@charpi: fijn dat je weer mag beginnen!

@nicky: haha in het water....nou dan kom ik per direct bij jullie werken haha. wel fijn voor dat meisje dat het na 9 jaar eindelijk is gelukt zeg!

@zethu: volg je hart meid en denk overal goed over na! knuffel!!!

@all: als ik iemand ben vergeten sorry!!!

vanmiddag moeten we nog even snel ergens gaan kijken of dat we het er allemaal mee eens zijn en dan is de kogel door de kerk. haha. als jullie hem allemaal snappen tenminste. ik ga nu nog even gauw wat doen hier want het is weer een bende.

minniemouse

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja spannend Minnie! Maar jullie waren er toch nog niet geweest???

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    nee we gaan straks voor het eerst. maar we hebben al wel als een stel inbrekers met een zaklamp lopen rondneuzen haha

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha spannend hoor! Maar natuurlijk heeeel veeeel plezier!!!!!

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo ladiess....

@debby ik hoop dat je je snel weer beter voelt meid..(en je hubbie ook)....

@tante veel succes in het zkh...
    en haargroei ja ik heb 1 of 2 haartjes op mijn kin maar die komen maar 1 keer per maand gelukkig..
    en in de eerst eronde met clomid had ik een paar zwarte haren achter is op mijn rug tussen schouderbladen in maar die zijn ook weer weg gelukkig..
    verder ook geen last van...haha wel van haaruitval met mijn bos krullen hihi

@minnie ooohhhh jaaaa succes ermee he meid...(stiekeme inbrekerd haha)

@tumm oeww vervelend ja elke keer wakker worden en dan ook nog eens honger hebben meteen...
    en de kleine de hik grappig!!!!ze groeit haha

@hier ik snap er niks van ben nog steeds ongesteld en normaal maar 4 a 5 dagen nu al 6 en nog heftig ook..
    dag 3 en 4 was het bijna niks en gister begon ik weer heel heftig met heel veel stolsels..
    ik kannu niet meer wachten tot maandag,ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen...

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Spannend Minnie veel plezier!!

Cindy misschien had je een heel dik baarmoederslijmvlies deze keer??

Deel Deze Pagina