Het sneeuwt hier alweer een paar uurtjes... de daken waren niet helemaal meer wit (zo langs de schoorstenen was t al weg) maar nu weer wel. Tis alleen echt poedersneeuw dus veel is het niet.
@duchh ja ik weet het niet dr ruis had alleen gezegt bms ziet er netjes uit... ja hier begint het nu net ook te sneeuwen en ik wilde nog wel naar de stad gaan met me schatje pfff ik ga nu niet op de scooter hoor doet pijn in me gezicht die sneeuw haha... @miran sorry was je helemaal vergeten!!!!! ik hoop dat je gewoon een posi test hebt oeeewwww spannend hoor... heb je altijd voor de menstr. dat je moet spugen dan?? @hier ik heb zo`n buikpijn in een keer echt die rand boven je schaamstreek zeg maar ik snap er niks van.. had trouwens zaterdag nog getest maar nee hoor volgens mij zagen wij helemaal niks.. me schatje zei wel ja volgens mij wel maar ik denk dat dat komt omdat we het juist zo graag willen zien!!!! haha
Vorige ronde van eispong tot ongi lopen spugen.... Sinds de zwangerschap moet ik al kokhalzen als ik iets vies ruik...dat zal wel beschadigd zijn door het veeeele spugen dat ik tijdens de zwangerschap deed..... Dus ja vorige ronde in ieders geval wel....herken het niet van bij ALyssa... Maar ja...we zien dan wel!
Hoi Meiden hier ben ik weer effetjes.... ik ben eigenlijk best wel opgelucht nu dat ik weer begonnen ben met een nieuwe ronde.... gelukkig geen wachtmaand... @Tante, heel veel succes in het ziekenhuis!!!
Toch spannend Miranda! Cindy raar die buikpijn! Wanneer moest je nou precies naar de kliniek? (sorry mijn geheugen werkt echt niet meer sinds 2 weken, whaha!)
hallo allemaal, tummetje........gggggrrrrrrrrrr haha nee grapje. wel handig dat je dat allemaal zo door kan sturen! thanx! zit nog steeds achter de comp terwijl ik eigenlijk even moet afwassen en een wasje aanzetten en vouwen maar heb zo geen zin he. ben denk ik ook wel een beetje zenuwachtig. vind het toch wel spannend en hoop dat het allemaal door kan gaan........ minniemouse
thanx charpi! ben ook wel blij hoor. even wat anders aan het hoofd he. ik snap best dat je blij bent dat je weer meteen mag beginnen hoor! was ik ook toen. ik wilde het liefste ook zsm weer beginnen.....
@charpi ooohhh jou ben ik ook al vergeten sjonge jonge... gelukkig kan je gewoon meteen doorgaan meid.. wat zei de gyn van je mk? en ja zoals duchess al eerder zei je bent nu veel vruchtbaarder he..dus ik hoop gewoon op een nieuwe super ronde voor jullie... @duchess maandag de 18de om 11.50 haha alzzheimer light noemen ze dat hahahahaha... @minnie precies even je gedachten op wat anders en wie weet....meteen raak!!!
Jij ook last van alzheimer light Cindy, jij vergeet op iedereen te reageren!!! (of is het dan alzheimer extra heavy ) Maandag de 18e, 4 dagen voor ik ga trouwen, wat spannend. AAAAAAAAAAAAH ik ga echt bijna trouwen.................... zo onwerkelijk!
Hey ladies. even snel kijken op de site vanaf het werk jaja ik houd jullie nog steeds in de gaten hoor hihi!! charpi ik wens jou heel veel sterkte met alles want het valt allemaal niet mee. Ben blij voor je dat je meteen weer verder mag. ik mocht dat helaas niet. hier gaat alles opzich wel goed. af en toe wat bruinverlies maar nog steeds niet echt ongesteld. soms gebeurd het ook weleens dat als je pco hebt dat je om het halfjaar ongesteld word. ik denk dat ik daar er een van ben. en als je af en toe bruinverlies hebt verlies je ook wel een beetje van je slijmvlies. kan me er soms nog wel erg druk om maken maar dan denk ik weer: relaxe zeg we hebben een rustjaar ingelast en dan is het ook weer goed zo. We hebben dadelijk de carnaval weer en dat is weer een drukke week voor ons. vriendlief en ik weer werken in de kroeg en dan blijven we daar ook slapen. wordt ook weer een dolle boel. vriendlief is dan druk achter de bar en ik ben gebombardeerd tot een van de muntenmevrouwtjes bij de muntenbalie. ook leuk en lekker rustig want als mensen vervelend worden dan klappen we gewoon ineens het luikje dicht hihi. en dan hopen dat de fopneus ertussen zit hihi. achja we hebben er weer zin in. carnaval is altijd zo leuk bij ons!
Ik heb de gyn niet gehoord over dat ik nu veel vruchtbaarder zou zijn hihi... wel vond ze het natuurlijk jammer dat ik een miskraam had gehad, maar ze vertelde dat nu eenmaal helaas 10-15 % van de zwangerschappen eindigt in een vroege miskraam. Wel was ze heel optimistisch over de clomid, omdat ik nu in de 3de ronde al zwanger was geraakt en heeft ze goede hoop voor het komende half jaar.
Nou super Charpi!! Fijne gedachten dat het vast snel weer raak gaat zijn toch? Vind het knap hoe je ermee omgaat echt waar. Zouden meer mensen moeten doen denk ik. (bedoel dat niet rot trouwens, maar het is gewoon het beste) Ze zeggen dat je na een miskraam vruchtbaarder bent dan normaal. Je hoort zelfs wel eens van meiden met PCO dat ze na een miskraam of bevalling ineens spontaan een eisprong hebben. Maarja hoe het werkt als je aan de clomid bent weet ik niet.
ja de gyn had dat toen in october wel tegen me gezegd dus zal heus wel... ik hoop gewoon dat je snel weer met goed nieuws komt!!!!! suusje ik werd gewoon elke maand ongi hoor!!!! wel op dag 36 maar werd het wel... carnaval ja hier ook maar gelukkig vind ik er niks meer aan vriendlief wel is allemaal nieuw voor hem he.. maar we doen niks hij vindt het gewoon leuk om diemensen te zien en uit te lachen.
Wij doen ook niks aan carnaval, niks voor ons!! Wij zijn sowieso geen stapperds ofzo, hebben die tijd wel gehad. Het eerste jaar dat we in NL woonden hebben we wel gecarnavald uiteraard maar t jaar daarna al niet meer hoor. Leuk voor hem om eens mee te maken maar dat is t dan wel. Nu met dikke buik ga ik al helemaal niet.