Klopt!! Tussen de pijntjes door zit ik best op een roze wolk denk ik. Nu het wat rustiger is met de hormonsters, haha. Zijn genoeg momenten dat ik geniet, in ieder geval. Tis allemaal niet makkelijk maar hee, dadelijk is het voorbij en heb je spijt dat je er niet van genoten hebt. Zo neem ik bijv elke dag een moment waarop ik echt me volledig conentreer op mijn buik... mooi is dat.. vind dat iedereen dat moet doen ongeacht je kwaaltjes of ongemakken. De zwangerschap is en blijft een héél groot wonder....!!
Niet dus.... Haha. Tis maar rustig hier vandaag. Kheb de hachee opstaan en de aardappels.. en verveel me.. vriendlief komt wat later thuis vanavond.
Ik ben het met jullie eens dat je ten volle van je zwangerschap moet proberen te genieten... het is iets heel bijzonders, al kan ik me voorstellen dat je als je je heel erg beroerd voelt wel effe anders denkt. Ik heb het nu maar kort mee mogen maken en voelde me niet echt lekker in mijn vel die dagen, maar heb toch tussendoor genoten van het gevoel zwanger te zijn.... ....en nu, nu sluit ik weer achteraan aan en draai ik duimen dat het misschien dit jaar nog gaat lukken.... @Tante, fijn dat alles met de beeb goed is meid, vind maar snel die ladder om weer lekker van je zwangerschap te gaan genieten!
Charpi, ik hoop heel hard voor jou meis, dat je snel weer van het gevoel mag genieten. Een zwangerschap kan moeilijk en zwaar zijn. Maar hee, weten we dat niet van te voren.... Ik heb echt dagen dat ik t moeilijk heb hoor, als ik weer eens niet kan zitten of lopen door de pijn bijvoorbeeld.. of weer niks mag omdat mijn harde buiken teveel worden.. Maar het moet dan maar. Heb het er net nog over met vriendlief, dat we er echt zoveel mogelijk van moeten genieten. Over 3 maanden is het alweer voorbij... En dan komt het niet meer terug hoor. Ja misschien ooit een 2e zwangerschap als het zo mag zijn, maar dat is toch weer een andere zwangerschap he? een zwangerschap op zich is een heel erg groot wonder en we hebben zoveel geluk het te mogen mee maken. Dus hoop dat iedereen er toch van geniet tussen de pijntjes, kwaaltjes, jankbuien en ga zo maar door, door. Jij eet smakelijk Nicky! Wij hebben net heeeerlijk gegeten. De schoenen voor ons bruidsmeisje zijn ook binnen dus nu is alles helemaal klaar!! Nu is het echt alleen maar afwachten.... Mams is bezig met het bruidsboeket en de corsages. Zij vind dat ik dat niet zelf moet doen dus doet zij het samen met wat inbreng van vriendlief.
Ohja! Morgen mag ik mijn trouwjurk weer aan gaan trekken om te kijken of hij goed zit. Als ie goed is zijn we klaar dus mag ik afrekenen en mee nemen. Spannend. Ik hang m bij mijn ouders neer, aangezien ik daar me om ga kleden etc en vriendlief me daar komt halen.
Fijn dat de voorbereidingen dan nu gedaan zijn Duchess . Veel plezier morgen met de jurk!! Hopen dat alles perfect zit.
Mijn persoonlijke mening is dus dat ik dat niet vind kunnen. Die mensen steken geld, tijd en energie in je. En dan laat je je zwanger poppen? (sorry voor de uitspraak, maar zo denk ik er over) Nee daar begin ik niet aan.
Ik denk dat dat er ook een beetje aan ligt hoe groot de wens is dan... Meiden ik ga lekker op de bank vanavond. Eens even vragen naar een massage. Hihi! Fijne avond!!
Groot gelijk Zethu.. Als je ergens voor gaat mte de volle 100% doen dan heb je tenminste ook 100% zekerheid (nou ja die heb je nooit) dat je mag blijven. En als je niet kan genieten door van alles wat er om je heen gebeurt. Word het erg moeilijk.. Ik voel me niet op me gemak in me eigen lichaam, tja dat mag ik zeggen want zo is het.. De schopjes en bewegingen vind ik heel leuk en geniet er ook zeker wel van.. Maar het is niet zo dat het ALLEEN maar een roze wolk is.. Ik vind t gewoon erg moeilijk om er op te stappen en te gaan genieten, omdat ik gewoon te onzeker ben over alles.
Niet vergeten dat ze al 33 (34) is!! Geen relatie en ook geen uitzicht daarop heeft!! Dan zou ik op dit moment ook die opleiding en omkering in leven aanpakken dan wachten op een man en evt. Kids.
Tuurlijk ik denk dat niemand voor de volle 100% kan genieten van een zwangerschap.. Dat bedoel ik ook niet. Als we maar niet vergeten om te genieten van de momentjes dat het kan. Ik kon ook echt lang niet genieten maar de laatste weken lijkt t wel alsof ik alles echt geaccepteerd heb.. net alsof het went.. heel raar. Ik heb het ook echt niet makkelijk hoor.. zit nu alweer 20 weken thuis de muren komen nog net niet op me af. Toch verplicht ik mezelf soms om die wolk op te kruipen. Alles komt goed meiden!!! Straks hebben we een mooi wondertje in onze armen.. En hoop voor de andere meiden dat ze ook snel een kleintje mogen dragen..
T ging mij meer om de zin, dat je niet zwanger zou moeten worden als je een baan aanneemt en mensen dus tijd en geld in je steken.. Daar ben ik het niet mee eens. Wat Zethu doet is haar keuze en ik snap het goed daar ze wat ouder is..
In dit geval niet het is een dure opleiding plus dat er veel geld en aandacht (college's e.d.) in je word gestoken.. dan snap ik echt wel dat kids hetzij nog wel kunnen wachten hetzij de hele wens weggeschofen word.
Ik denk dat Zethu haar hart moet volgen.... en als die momenteel zegt dat ze ervoor moet gaan dan moet ze dat doen.... maar ik zou de deur naar kinderen nog niet helemaal dichtgooien, er kan nog zoveel veranderen in je leven de komende jaren...
dat is ook 1 van mijn beweegredenen ja. Ik heb nu zoiets: wordt ik aangenomen is dat mijn teken om van mijn kinderwens af te zien. En ben eens eerlijk: wat heb hier ik om hier te blijven?