PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Denk dat zethu haar keuze al gemaakt heeft :) Succes meis, hoop dat je aangenomen wordt! Nieuw begin in je leven!

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Dat heb je juist gezien meid. Hele belangrijke beslissing, maar dit is mijn moment, ik moet dit niet uitstellen. Wordt ik niet aangenomen denk ik alsnog te gaan solliciteren voor opleiding in september te kunnen gaan beginnen in een ander ziekenhuis.

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ja precies, nu gewoon even kiezen voor jezelf en doen wat je leuk vind :) Is de sollicitatie al de deur uit?

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    16.27 gemaild!

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nou, de duimen gaan draaien hoor! :D

ga wel mn bedje opzoeken.. mn hoofd ligt bijna op het toetsenbord :p

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Ik wil even laten weten dat ik morge misschien weer online kom, ik heb wel even vluchtig wat gelezen maar voel me echt niet lekker. Ik loop de hele dag rond met het gevoel dat ik moet kotsen, heb het ook bijna de hele dag super koud. Morgen wel proberen naar school te gaan. Jullie zien me vanzelf weer verschijnen.

Groetjes Nicky

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zethu ik wens je heeeeel veel succes meid!!!! :)

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @zethu ik zie dat je je besluit al hebt genomen,moeilijke keuze maar ik hoop dat alles goed gaat en dat je er geen spijt van krijgt..want ik neem aan dat je kinderwens niet in 1 klap verdwijnt toch!!!
    ikzelf zou die keuze niet kunnen maken,werken en leren kan altijd nog,en je weet kinderen krijgen niet altijd!!!!
    maar ja dat is mijn mening..
    ik hoop dat je het goede pad opgaat met wat je besluit ook zou zijn succes meid!!!

@nicky hahaha zijn de hormonstertjes geland haha...doe lekker rustig meid..

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Zethu, ik denk dat je er nu goed aan doet om aan die opleiding en werk te beginnen mocht je de kans krijgen. Daarna kan je leven alsnog anders lopen dan je nu denkt... Je kan toch niet in de toekomst kijken. Gewoon je hart volgen voor wat nu kan en wat je nu wil. De rest komt later wel.

Poeh, en nu is het bedtijd :p .

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey,

Ik wil even reageren op de roze wolk die gevoeld moet worden.

Ik heb hier 9 maanden lang mezelf gevoeld alsof ik er niet meer was...alsof alles om de baby draaide. Ik heb momenten gehad dat ik die 'alien' in mijn buik niet meer wilde. Ja zelfs nadat ik haar op de echo had gezien. Tot op het laatste moment vond ik het eng om haar te voelen. Ik vond het vervelend dat ik misselijk was, en dat ik niets meer kon doen.

Mijn gevoelens bij die zwangerschap waren zo slecht....dat ik achteraf denk hoe heb ik het volgehouden..... Dus een roze wolk, praat me er niet over.

Ik had hem zooo graag gezien, maar bij mij was het eigenlijk bijna altijd een zeer zwarte wolk....

Ik heb wel kunnen genieten op bepaalde momenten, als ze reageerde op mijn strelingen over de buik...als ik niet misselijk was en lekker dingen kon doen zoals shoppen voor de kleine. Als ik geen bekkenpijn had en gewoon eventjes langer als 5 minuten kon lopen......

Als ik ergens kon komen zonder dat iemand vroeg en hoe is het vandaag met de baby...ja hallooo ik ben er ook nog!!

Oh en Zethu, je moet doen wat je wilt. Kinderen krijgen kan altijd nog, al zal dat niet makkelijk zijn. En ik vind ook als je je geeft aan een werkgever die veel geld en moeite in jouw steekt zou ik ook niet denken ooh dat doen we ff en dan ineens zwanger raken....ik zou dat ook niet kunnen.

Maarrr....je bent wel idd al bijna 34, dus jouw kans om een kindje te krijgen word ieder jaar kleiner. Heb wel al begrepen dat je al weken twijfeld...en dat je wens misschien ingegeven is om onbewust een relatie te redden die niet te redden was...of de gedachte het hoort om nu een kind te krijgen... (sorry als dat niet zo is, maar dat gevoel krijg ik) En dat je het eigenlijk niet zo heel erg zou vinden (natuurlijk rouw je erom dat je geen kinderen kan/zult kijgen als je daarvoor kiest) maar dat het dan voor jouw ook is afgesloten en je verder kunt gaan met een baan die je vast geweldig gaat vinden...

In ieders geval..ik ga naar bed toe nu, wou ff melden eigenlijk dat ik flinke buikkrampen heb...en flinke sjaggie momenten...ventje krijgt het te verduren....dus de ongi zit er echt aan te komen meiden. En zeg niet we blijven hopen want ik ken mijn lichaam na zoveel jaren MMM (ook al zit er een zwangerschap tussen) wel onderhand...........

Fijne nacht allemaal!!!

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi meiden, naar aanleiding van een berichtje van Duchess laat ik weer eens wat van me horen.
    Heb gezien dat er een hoop nieuwe meiden bij dit topic zijn gekomen, dus jullie zullen me niet allemaal kennen. :p

Ik heb de laatste tijd wat afstand genomen van het forum omdat ik er echt veel te veel mee bezig was, maar heb wel stiekem af en toe even meegelezen hoor. ;)

Clomid 50, 100 en 150 mg niet is aangeslagen.
    Heb daar wel even om in een dipje gezeten en daarom een aantal weken pauze gehad.
    Laatst gestart met Duphaston, nu ongi en vrijdag (cd3) beginnen met het spuiten van Puregon.
    Eerst een echo bij de gyn.
    Weet iemand waarom je bij Puregon eerst een echo krijgt voor je mag beginnen? Dit heb ik met Clomid namelijk nooit gehad.

In ieder geval, ik zal weer wat vaker komen kletsen. :p

Groetjes, Anja

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

even snel hier een berichtje. het huisje is niks geworden. er moest gewoon nog heel erg veel door onszelf gedaan worden en dat was gewoon echt niet te doen. de oude tegelvloer moesten we eruit halen, plafond van stropanelen moesten we eruit halen en de keuken die erin zat was wit maar door het roken nu dus geel maar die werd dus niet vervangen. en het had zon stalen aanrechtblad. echt zon type ouwe bruynzeelkeuken. nee dankje. dus na twee minuten stonden we weer buiten. heel erg teleurgesteld.........

minniemouse

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @minnie: wat jammer meid dat het niks geworden is... Ik hoop dat jullie binnenkort toch een huisje vinden dat bij jullie past.

@hier: ik voel me vanmorgen alweer een hééééél stuk beter, nu hopen dat dit zo de rest van de dag blijft, dan ben ik weer helemaal gelukkig!
    Vanmiddag even shoppen voor mamsie, die viert zaterdag haar verjaardag. Moet alleen even kijken wat ik voor haar ga kopen.

Ik ga maar eens aan de slaf voor en op school, blijf natuurlijk wel online :D

Groetjes Nicky

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Miranda,
    Het is bijna alsof ik mezelf zie typen. (behalve dan het alien gevoel, dat heb ik niet gelukkig)
    Maar ik voel me vaak ook echt ellendig. En dat is toch iets waar je het niet snel over hebt. (op t forum dan wat makkelijker)
    Wat denk je als je soms dagen achter elkaar 24/7 op een stoeltje zit afgewisselt met liggen in bed en dan nog kapot gaat van de pijn.
    MAAR net zoals jij ook schrijft er zijn WEL momenten dat je genoot! En dat heb ik ook. En die momenten bedoel ik! :) Het is zonde om 9 maanden depri te zijn en ik weet dat er vrouwen zijn die dat hebben door de hormonen bijv. Maar dit hebben wij allemaal niet zover ik weet en daarom wil ik zeggen; geniet van de momenten dat het kan.. Het komt niet meer terug.. En hoevaak hoor je wel niet iemand zeggen 'Ik zou willen dat ik meer genoten had tijdens mijn zwangerschap, het is zo voorbij!' ;)

He Anja,
    Fijn dat je wat van je laat horen!! :)
    Balen dat de Clomid zijn werk niet gedaan heeft. Ik hoop dat je nu meer geluk hebt!
    Ik heb geen idee waarom je eerst een echo krijgt bij Puregon. Heb dat ook nooit gehoort? (Cin en Deb krijgen dat ookniet toch?)
    Misschien willen ze zeker weten dat het er netjes uit ziet van binnen? Geen idee!
    Heeel veel succes en idd laat eens wat vaker van je horen, ben benieuwd hoe het gaat lopen voor je!!

Ohhh Minnie... wat balen meis... *knuff*

Nicky fijn dat je je beter voelt vandaag!

Ik ben gewoon wéér om 9 uur wakker geworden. (ja 5 voor negen, zeg maar)
    En het lijkt wel steeds meer te worden. Gister om 9 uur wakker geworden, smiddags van 2 tot 5 liggen slapen ongeveer, gisteravond gewoon in slaap gevallen op de bank en dus iig van half 11 ofzo tot 9 uur weer geslapen.. en ik voel me nog moe!
    T zal er wel bijhoren. Gelukkig heb ik bij t prikken op suiker ook op HB laten prikken, dit doen ze normaal bij de 30e week maar omdat ik nu toch moest prikken hebben we het maar vervroegd. Misschien is daar wel wat mis mee en anders, ik slaap wel lekker verder hoor. Haha heerlijk, slapen. :p

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Meiden, nog maar 8 dagen en ik ga trouwen.... Oohh zo spannend. :)

A.s. zaterdag ga ik trouwens naar die vrienden 'reunie' :p Ben erg benieuwd!!!! Vind t wel spannend maar heb er ook heel veel zin in, ben ook wel trots op mezelf dat ik zwanger ben en ga trouwen... :D

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ik werd vanmorgen ook weer lekker op tijd wakker. Nu gelukkig pas tegen zes uur maar het is en blijft zwaar irritant.
    Ik heb de huisarts trouwens nog steeds niet gebeld *schaam* maar heb me voorgenomen te wachten tot volgende week bij de VK. Dan kan ik meteen fysio aanvragen. Ik blijf maar last van de onderrug, als ik me af sta te drogen en ik sta krom om mijn voeten af te drogen dan heb ik zo'n pijn dat ik het idee heb niet meer overeind te komen. Ook mijn linkerbeen krijg ik niet meer fatsoenlijk omhoog :( nog even een weekje volhouden....

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ohjeeee.. je been krijg je niet omhoog?
    Klinkt als beginnende bekkeninstabiliteit.... ik kan hier mijn benen ook niet meer op tillen...

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: nou ik hoop het eigenlijk niet, zou wel heel vroeg zijn niet? Ik moet wel zeggen dat mijn rug al pijn doet als ik mijn voet amper 10cm op til.... de pijn zit ook echt helemaal in de onderrug.... Een lerares zei al: anders moet je een kijken voor een goede ondersteunende band. Ik zal volgende week eens aan de VK vragen.

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat is het rustig hier.

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Doet het echt in je rug pijn? Bij mij doet echt mijn bekken pijn en het lukt ook gewoon niet, mijn benen voelen alsof ze 100 kg per stuk wegen.
    Verder geen andere pijn rond je bekken? Stuitje, schaambeen, zitbeenknobbels? Ik heb dan hele extreme bekkeninstabiliteit en heb op elke mogelijke plek pijn maar denk dat dat niet altijd zo is.
    Ik denk dat je verloskundige je doorstuurt naar een therapeut, maar ik zou iig niet zelf een band gaan kopen want daar kun je ook slecht mee doen.
    Ik heb een band aan laten meten en als ik er zomaar een had gekocht was dat niet echt goed geweest. Je hebt ook veel verschillende banden dus het is wel belangrijk dat je met een therapeut kijkt welke voor jou het beste is denk ik.

Misschien is het wel helemaal geen bekkeninstabiliteit hoor maar je kunt daar beter te vroeg mee zijn dan te laat!
    En ja 9 weken is wel heeeeeel erg vroeg. Ze vonden mij al vroeg en bij mij begon t geloof ik rond 12/13 weken en werd t met de week erger. Maar schijnbaar kan het als je voor de zwangerschap al een zwakke bekken/rug had en je hebt natuurlijk ook hormonale bekken instabiliteit.. dat heb ik ook deels en ik heb hierdoor ook erg slappe knie en enkelbanden (wat ook zeer pijnlijk wordt als je teveel doet) en bijvoorbeeld buikspieren die al heel vroeg verslapte. (daarom had ik al snel een dikke buik)
    Maar verstandig iig om een goede bekken therapeut te zoeken in de buurt. Vaak hebben de verloskundiges wel een telefoonnummer maar je hoeft niet eprse op hun doorverwijzing te wachten als je dat niet wil.

NOU, meiden! Heb mn jurk hoor. :D Hij is zo moooi....
    Ik heb heel eerlijk gezegd in de winkel, dat ik heel erg twijfelde... omdat ik altijd zon grote jurk met een hoop blingbling en een lange sleep wilde. Maar zij zeiden ook, volgens mij staat dat ook niet bij jou... dus heeft ze een hele dure jurk met heel veel kristallen erop gepakt en me voor gehouden en nee het was niet mooi. Dus ze hebben me gerustgesteld!!
    Daarbij voelde ik me echt prachtig in de jurk, en hij zit gewoon super lekker ook rond mijn buik. Tis gewoon alsof die jurk voor mij gemaakt is. :D
    Dus ik ben weer helemaal gerustgesteld!!!! En heel erg blij... ik moest bijna janken daar hihi.
    Hij hangt nu bij mams thuis, staan ook mijn schoenen.. Van de week alle andere spuletjes alvast daarheen brengen..
    Het word echt spannend nu.. :)

Ook heb ik de verloskundige gemaild over de uitslag van de bloedtest en die is goed!!! Bij een zwangere vrouw moet de glucosespiegel tussen de 3 en de 7 zitten. Bij mij is ie 6. Wel wat hoog, maar geen zwangerschapssuiker dus. Ben dus extra blij vandaag hihi! :D

Deel Deze Pagina