Zo, eindelijk even fut om iets te schrijven over mijn eerste FM. Ik moest alles even rustig op een rijtje zetten . Het was niet goed, althans er groeit nog niets. De verpleegkundige was er weer en ze zag wel iets, maar dat leek buiten de eierstok te liggen. Ze heeft er iemand bijgehaald en dat bleek inderdaad buiten de eierstok te liggen . Het lijkt erop dat mijn eileider is verdikt aan de rechterkant....Geen idee wat dit voor consequenties heeft, want door alle commotie ben ik dat vergeten te vragen. Links waren wel 30 of 40 blaasjes, maar er groeide nog niets. Een grote teleurstelling zoals jullie zullen begrijpen. Ik moet maandag weer komen om te kijken hoe het dan gaat. Ik moet nu gewoon 50 blijven spuiten. Zij had het erover dat je pas na CD14 mag ophogen. Geen idee, ik lees hier op het forum ook wel dat er eerder ook al opgehoogd wordt. Ze zijn met ophoging vooral heel bang bij mij voor overstimulatie, omdat ik zoveel blaasjes/folikels heb. Ik weet even niet meer wat ik moet voelen of wat ik kan verwachten, maar voel me zwaar KUT. Heb mijn moeder direct gebeld nadat ik uit het zkh kwam en toen ze hoorde dat ik aan het huilen was, zei ze dat we anders het maar moesten opgeven en het bij Ryan moesten houden. Dat deed mij erg veel pijn. alsof je een wens zomaar opgeeft. Ik heb het vermoeden dat zij denkt dat wij er teveel mee bezig zijn en dat het daarom niet lukt. En als we het los laten, dat ik dan wel weer spontaan zwanger word, net als bij Ryan. Wat ze ook dacht, het heeft me erg veel pijn gedaan dat ze dat zo zei. Alsof ik geen verdriet mocht hebben, omdat er nog niets groeit....
He lieve Deb!!!! Wat vervelend dat er neits te zien is meis... Kan me goed voorstellen dat je je heel rot voelt nu!! Welke dag zit ej nu? Het is nog vroeg he? Hoe vaak horen we wel niet dat er bij de 1e follikelmeting niets te zien is en daarna wel... hoop dat dat voor jou ook geldt!! Wat je moeder betreft, niet zo leuk van haar om dat zo te zeggen. Het is idd niet een wens die je zomaar opgeeft en dan moet ej dat ook vooral niet doen! Maar snap heel goed dat je het heel rot vindt dat je moeder dat zo zegt... heeele dikke knuffel meis!!!
@debby meid niet de hoop opgeven hoor... bij mij beginnen ze ook pas vanaf cd 14 of 15 echt te groeien... ik begrijp dat het even een pijnlijk moment was maar geef niet op meid..ik zit er soms ook ff doorheen,en denk dan bijv. bij de 2de fm nee er zal wel nog niks zitten en dan zie je in een keer een zwart gat op dat scherm...en voel ik mezelf weer shit over het shit voelen haha(hoe zeg je het beter)... en wat betreft je moeder ja mijn moeder zegt ook wel een je bent er teveel mee bezig,tot ik haar het topic hier op zp liet zien(graag begrip voor iedereen waar het niet zomaar lukt)en toen keek ze er op een hele andere manier tegenaan... echt deb geef nog niet op,,alles komt goed heb je de hsg al gehad??mischien is dat een optie want door de hsg kan je zelfs een scheve eierstok recht krijgen...mischien zit ie een beetje verstopt,dat idee heb ik bij mezelf namelijk ook... wanneer mocht je nu weer terugkomen??? maandag zeker... komt goed deb ik weet het zeker... @duchess yeaahhh je bent er al helemaal klaar voor zie ik wel,, en als die jurk voor jou gevoel echt perfect zit dan is ie het gewoon meiss... @nicky oehh vervelend lage rugpijn, ik heb dat ook als ik afwas dan sta ik denk ik toch een beetje krom ofzo maar moet binnen 5 min. ff 3 min pauze houden.. en mijn benen doen al 3 a 4 jaar pijn mijn bovenbenen,ik weet niet wat het is maar is meestal s`ochtens en s`avonds dat ik er last van heb en denk dat het van mijn rug afkomt.. dus bi zou vast en zeker bijmij ook wel gaan komen.. ik heb een hele zwakke onderrug idd als ik ook ff krom heb gestaan moet ik ook veel moeite doen om weer recht te gaan staan... @hier nou vandaag de hele dag geshopt en boodschappen gedaan pff heb het wel gehad voor vandaag ben nu lekkere groentensoep aan het maken met heeeeellll veeel vlees erin hmmmm...
Hé dames, @debby: wat klote zeg meid. En dan ook nog zo'n reactie krijgen... Nu is het je moeder geweest die zo'n reactie heeft gegeven maar voor het zelfde geld was het iemand anders geweest. Maar evengoed blijft het kut met peren om het zo maar even te zeggen. Heel veel sterkte meid. @duchess: Gelukkig ben je weer helemaal happy met je jurk! Ik heb inderdaad alleen in mijn rug de pijn zitten, in de trein kreeg ik er alleen maar meer last van (terwijl ik zat) maar dat zal wel door de trillingen en bewegingen komen. @hier: ik ga eens heel rustig aan beginnen met koken. Heb zojuist maar aardappelschijfjes gekocht, had helemaal geen zin om aardappels te schillen. Ik moet alleen nog de spruitjes schoon maken Ook al geen zin in maar moet toch gebeuren.
Dank je wel voor jullie lieve berichten! En Cindy, jij bedankt voor je geruststellende woorden!!!! ALs iemand weet wat ik doormaak, ben jij het wel... Ik heb nog geen HSG gehad (geen idee wat het is, haha). Wanneer doen ze dat? Ik moet inderdaad maandag weer heen, CD14, hopelijk dan beter nieuws!
deb echt maandag zit er wel een mooi eitje hoor weet ik zeker ik heb ook altijd bij de 2de fm pas en nu is dat eigenlijk een gewoonte geworden... ik mag ook maandag maar om 11.50.. en ik moet zeggen ik heb vanaf gister links de hele tijd steekjes en voelt echt niet prettig.. het voelt gewoon niet goed zeg maar en trekt een beetje naar de zijkant toe richting rug.. ik denk daarom dat het helemaal verstopt zit bij me.. ook omdat ik nu nog steeds een klein beetje ongi ben op cd 7 terwijl ik normaal maar 4 of 5 dagen ben,dus iets klopt niet... een hele dikke knuffel meid...
hsg is zo`n contrast foto van je baarmoeder en eileider..dan kunnen ze met rontgen zien of ie verstopt zit.. ik heb het ook nog niet gehad maar ga er maandag wel om vragen... nee echt op de 1ste fm is meestal nog niks te zien.. ik heb dat alleen de eerste ronde gehad maar toen liep alles hoe het moest gaan zeg maar en na die ronde deed mijn lichaam dus helemaal niet meer wat ze moest doen... het komt echt goed echt.. wel posi blijven ondaks dat het moeilijk is... xxx
@cindy: vandaag op school voldoende afleiding gehad maar zelfs dat helpt niet. Als ik even loop (niet langer dan 5 min) dan heb ik even geen pijn meer maar als dat lopen te lang duurt krijg ik er ook weer last van. Ik ga proberen tot volgende week te wachten en anders trek ik eerder aan de bel bij de huisarts. Ik zie wel. Laat me gewoon even lekker verwennen door hubbie.
ik moet alleen wel even gaan beginnen met koken, denk niet dat hubbie als ie thuis komt nog gaat koken en heb best wel honger gekregen. Haha, alweer honger en dan heb ik dadelijk eten op mijn bord en dan zit ik na 3 hapjes al vol..... naja we zien wel.
Heb net mijn moeder maar even gebeld en alles uitgepraat. Ze bedoelde het niet zo en wist zelfs niet eens meer dat ze gezegd had dat we dan maar moesten stoppen. Ze heeft ook een hoop spanningen en zij weet ook niet goed hoe zoiets werkt....Ik ben in ieder geval weer opgelucht dat ik toch heb gebeld
Debby ik weet idd niet wat je mee maakt maar ik kan het me heel goed voorstellen dat je je zo rot voelt.. Denk dat wat dat betreft geen verschil is of je spuit of clomid slikt... als er niets te zien is is het altijd klote. Volgende follikelmeting kom je vast met beter nieuws!! Dag 10 is ook wel vroeg volgens mij toch.. Nicky met bekken instabiliteit krijg je van zitten ook meer last. Iig. op bepaalde manieren zitten dan (hier tenminste) Maargoed ik ga niet zeggen wat t is, wel verstandig om met je verloskundige over te hebben strakjes. Dat is ook al volgende week zie ik! Debby en Cindy, jullie komen maandag allebei met goed nieuws hoor, ga echt duimen voor jullie! Ik gun het jullie echt zo.. Debby goed dat je je moeder gebelt heeft!!!! Dat is toch vaak met zon dingen, dat het niet zo rot bedoelt is. Kan me voorstellen dat het oplucht meis! Enne de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit hoor... Ik spoot dan niet maar slikte clomid... maar hier was pas op CD24 wat te zien he... het kan alle kanten op... IIG EEN HEEEEEELE DIKKE KNUFFEL VOOR JOU DEB! En voor iedereen die er een nodig heeft, als we dan toch aan 't knuffelen zijn. Hier echt een KUTdag wat pijn betreft. *jank* Maargoed het is voor een heel goed doel.
goed zo deb!!!! haha ja dat zijn moeders he... die van mij luisterd nu nog alleen maar naar wat ik te zeggen heb,en ze zegt nu zelf ook kun je dan geen andere oplossing vinden enzo??ze gaat ook mee naar elke afspraak(ze rijdt de auto) en maakt daar ook veel gesprekjes met koppeltjes die in de wachtkamer zitten dus ze weet er al wat meer over..
@Duchess, voor jou ook een hele dikke KNUFFEL!!!! @Cindy, ik heb mijn moeder ook voorgesteld dat ze anders maandag maar eens mee moet gaan, ze komen morgen toch deze kant op en dan ziet ze eens wat het is....