@duch thxx meisje!!! **een hele dikke knuffel terug*** en soms zou ik zo je pijn over willen nemen..zol ik het overkopen??zo ging dat vroeger toch.. als ik hoofdpijn had kocht mijn opa het voor 10 cent en had hij de koppijn haha en dat was echt zo hahaha
precies is wel een goed idee.. en dan durf je denk ik ook meer vragen te stellen aan de gyn.. ik wel in ieder geval.. en echt deb de eerste fm is meestal niks te zien echt niet... bijonze kliniek gaan ze door tot dag 34 en als er dan echt niks te zien is kreeg ik de provera..dus er kan nog van alles gebeuren meid..(en mischien in je bovenbeen spuiten) kan ook helpen he gewoon ontspannen op de bank gaan zitten en dan op het plaatsje prikken waar je been het zachtste is...als je zo achter de comp. zit en je legt je arm op je been dan zit je op de plaats die ik bedoel hahaha ik weet anders niet hoe ik het uit moet leggen hahahaha...
Ik denk dat het spuiten op zich wel goed gaat, ze vroeg ook wanneer ik de spuit zetten, na het eten. Dat doe ik en dat was blijkbaar wel goed....
Hahah Cin, werkte het zo maar, hihi. Idd Deb misschien een goed idee om je moeder eens mee te nemen! Ohh ben echt in een knuffelmood dus ik geef jullie gewoon NOG een knuffel!
ja ik vond de spruitjes vroeger thuis lekkerder dan als ik ze zelf maak en idd,het schoonmaken ervan duurt een eeuwigheid haha ja ik spuit nu deze cyclus elke dag om 13.30uur en een half uur later begiint het al een beetje te trekken..zo apart... maar wat ik nu voel ik weet niet,vertrouw het niet echt..
hahaha duchh knuffelbeertje... vanuit hier voor iedereen ook nog een super dikke vette mega grote knuffel****
nee maakt ook niet veel uit als je maar in dat uur blijft zeg maar..dus om 19 uur of 21 uur is ook nog goed,maar ja sommige dagen vergeet ik het ook nog wel hoor of sta dan in een winkel en dan denk ik in een keer sh*t vergeten....
Spruitjes schoonmaken... Ehh ik heb ze nog nooit gemaakt dus ik had ze zo in de pan geflikkerd denk ik whaha! Wij eten vanavond zuurkoolstamp met gehaktballen.. lekkuuur. OOOOOO ik bedenk me net dat ik de ambtenaar helemaal niet meer gebelt heb.. wat stohom!!!! Morgen meteen doen... hopelijk ben ik nu niet te laat?! Argh wat stom van mezelf zeg..pff..
Ooh zo stom!! Komt omdat de papieren enzo allemaal in 1 envelop zitten en ik dacht klaar te zijn dus heb die weggelegd! Nu checkte ik ff wat in die envelop en zie ik dat telefoonnummer... aaargh... Ja ik weet niet hoe ver van te voren ze beginnen aan een toespraak.. weetniet hoeveel tijd ze nodig hebben etc.. maarja morgen meteen bellen dan maar.
ik weet het eerlijk gezegd ook niet hoor!!!! ik hoop wel dat ik het binnenkort ook allemaal mee mag maken dat regelen enzo...haha
@duchess: bij ons kwam de ambtenaar ongeveer een week van te voren, dus dat komt wel goed. en anders kun je nog zeggen dat het zwangerschapsdementie was haha
Becarefull what you wish for.. Hihi! Nee t is super leuk maar ik begin nu aardig gestressed te worden hoor!! Ga over alles twijfelen, dingen vergeten, druk maken.... aaah soms denk ik dat ik gek word. Kan nu echt over alles twijfelen, is die bruidsmeisjes jurk wel mooi, zijn die schoenen wel echt mooi erbij? Zijn mijn sieraden wel mooi genoeg? Mijn kapsel, make up? Is die stropdas van vriendlief wel mooi bij mijn jurk/ Heb ik wel de goede liedjes gekozen? (die ik nog moet downloaden en branden!! ook nog doen deze week.) Is het buffet wel lekker. Is het niet stom dat we geen bedankjes hebben. Och ik kan zo wel uren doorgaan!!!!
hai lieve meisjes, Even na hele lange periode, waar ik wel zo nu en dan even hier heb gespiekt hoe het met iedereen is, ben ik daar weer! Even update: Hier gaat het goed met zwangerschap, vandaag echo gehad om te kijken of ik geen cyste heb, aangezien ik zelf dat vermoeden had en de 25e jan de officiele 20 wk echo al weer! Dus beetje luxe qua echo's, haha Maar uit echo bleek wel het standaard parelketting beeld zowel links als rechts, dus verklaard ook mijn gevoeligheid aan linkerkant. maar niet erg zeggen ze. Ennn ze zag dat er een piemeltje tussen de beentjes prijkt! Dus zeer wsk een jongen! jee! Nu wordt het steeds werkelijker.. @Duchess super veel plezier met je bruiloft!! Trouwen is heel leuk!!! En ik spreek uit ervaring, dus geniet! En je krijgt een meisje! Super gefeliciteerd! @cindy en debby, elke keer dat ik op het forum keek, hoopte vooral te zien dat het jullie ook gelukt zou zijn, en wat jammer dat het zo lang moet duren, wat een geduld hebben jullie echt heel stoer hoor (!), maar echt wat jullie ook al zeggen: 2010 wordt jullie jaar, dat moet gewoon!!! En natuurlijk ook voor de andere, heel veel succes!! Nou dit is dus ook even een berichtje om jullie allen (oa MP, Tante Mars, Zethu en anderen) te laten weten dat ik nog steeds meeleef, ondanks dat ik minder vaak meedoe.. Veel liefs! Suzie
He Suzie, leuk om weer wat van je te horen!!! En wat leuk, een jochie!! Hihi dat mag wel bij al die meiden hier! Jij ook gefeliciteerd!!