Jeetje wat rot voor je... *dikke knuffel* Weet verder ook niet goed wat te zeggen... Ik denk dat jullie elkaars steun goed kunnen gebruiken nu... Ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest en helaas, nog steeds niets te zien... Had nu dus weer iemand anders, hele lieve gyn wel, en ze dacht niet dat het aan sloeg, dus voor ons waarschijnlijk ook over op 100mg... Volgende week vrijdag weer een afspraak om nog eens te kijken voor de zekerheid, als er dan niks te zien is krijg ik denk ik primolut..
@ Tummetje; wat ontzettend rot meid. *knuffel* Snap dat je nu even in een dip zit... Mja en mannen gaan volgens mij nou eenmaal zwijgen als ze zich rot voelen, in ieder geval, dat doet die van mij ook. @ Duchess; Balen zeg dat er nog steeds niets te zien was en dat de 50mg waarschijnlijk niet aansloeg... Hoop dat je dan wel goed reageert op 100mg! Wel fijn trouwens dat je toch nog op vakantie kunt, denk dat het wel even lekker is om er tussenuit te gaan. @ MP; Irritant idd zo'n thermometer die niet piept. Gauw een nieuwe kopen! @ Miranda: Balen dat je toch ongi aan het worden bent.. @ All; hier weinig nieuws, gisteren laatste Clomid gehad en nu in afwachting voor de FM maandag. Ben er best wel zenuwachtig voor moet ik zeggen. Gelukkig een hoop afleiding het komende weekend, moet vanavond/vannacht en zaterdag avond/nacht werken, dus ben druk bezig.
@ Duchess, jeej geweldig dat jullie gewoon kunnen gaan naar de schoonfamilie, toppie! Ja ik moet ook gewoon ff een nieuwe thermometer gaan halen. Maar deze cyclus wil ik ff afmaken met deze thermometer. Ookal spoort ie niet meer. Nog niks te zien? Rot nieuws zeg . Maar als er nu echt niks meer gaat gebeuren gaan we er gewoon van uit dat een hogere dosis wel zijn werk doet, oke? @ Tummetje, wat naar dat je vriend zo weinig zegt en dat al 2 dagen lang.. Probeer met hem een gesprek aan te gaan. Hij moet toch vertellen waar hij mee zit, want dit is voor jullie beide niet goed. @ Anja, wat gaat de tijd snel, jij ookal laatste clomid gehad. Hopelijk doet het zijn werk meid! . Hier klachtje vandaag. Lage rugpijn ahh, nog nooit in me leven last van gehad.. Zou dit horen voor een eisprong? Mijn baarmoedermond is potdicht (maaar hij word dikker en zachter) dus vanavond niet klussen morgen maar weer. Afscheiding wordt cremig. Ben benieuwd. Me temperatuur stuiterd ook heen en weer. HOPEN
Hey meiden, nog steeds geen ongi...ff snel hoor. Iedereen dikke knuffel! oh en ik ben door met werk!!! mag naar 'boven' zoals ze zeggen hihi de belvloer op! Groetjes, Miranda
@ miranda: wat jammer dat je denkt dat het niet goed is bij jou. @ duchess: gelukkig zeg. Ben blij voor jullie dat jullie toch kunnen gaan zonder dat jullie je zorgen hoeven te maken. @ tummetje: mss helpt het om extra lief voor hem te zijn? @ duchess: oh wat balen zeg. Hoop voor je dat er over een week wel nog iets gegroeid is. @ mp: ik zou idd ook de cyclus afmaken ja. Het is niet goed om tijdens een cyclus op een andere over te gaan. Iedere meter heeft zijn afwijking, en daardoor zou je een ei kunnen missen. Met je klachtjes kan ik je jammer genoeg niet helpen. Heb zover ik kan zien geen eisprong. @ miranda: joehoe, je mag door! Heel veel succes.
Zoo wat was ons topicje een eind naar beneden in de lijst. Waar zijn jullie? Me temp van vandaag was 36.3 dus hij gaat weer wat naar beneden.. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten. Als je er op let dan voel je zoveel van binnen. Maar ik weet zeker dat het mijn darmen zijn dus ik ga mezelf niet voor de gek houden. Alleen is het allemaal zo onzeker. Ik heb nooit een eisprong gehad en nu met Clomid kan het nog niet zeker zijn dat ik nu wel een eisprong ga hebben. Rot gevoel, en had ik nu maar ovu testen besteld. @ Miran, toppie nieuws hoor gefeliciteerd!! @ Zethu, jeetje jij zit al op dag 83.. Wat ontzettend irritant. Maar gelukkig duurd het geen hele maand meer voordat je naar de FA mag gaan. Ik hoop dat we allemaal in 2010 mogen bevallen, of tenminste allemaal zwanger mogen zijn voordat 2010 begint.
@tummetje: wat ontzettend rot voor je. Volgende maand beter... @duchess: Mijn schoonfamilie komt uit portugal. Ik heb daar zelf ook acht jaar gewoond, en ben nu sinds een jaar weer terug in nederland. Wel leuk voor je dat je nu toch nog kan gaan zonder je veel zorgen te maken. @myprecious: Ik hoop dat je gelijk hebt, en dat we inderdaad allemaal zwanger 2010 ingaan. Zou wel heel fijn zijn. @home: Weinig nieuws. Wachten tot dat mijn ei is gegroeid. Woensdag ga ik weer voor een echo. We zullen wel zien. het is nu afwachten en vanaf volgende week intensief trainen... Liefs naomie
AFSPRAKEN: Mgwc: 6 mei 1e afspraak Gynaecoloog om 8:45u. Duchess: 6 mei 2e follikel meting Tante Mars: 7 mei Verpleegkundige 09.45 u Tante Mars: 7 mei Narcotiseur 10.00u. Anja89: 11 mei gyn: Follikel Meting Naomie77: 13 mei gyn: follikel meting 10.00u. Yvy30: 25 mei afspraak FA uitslag zwemmers, bloed en start Clomid Tante Mars: 25 mei Dagopname Operatie(laproscopie) Eierstokken/Eileiders dichtmaken van een open (fout afgenavelde) navel. MyPrecious: 26 mei afspraak Gynaecoloog/FA, (nieuwe) uitslag zwemmers. Zethu: 2 juni 3e afspraak Fertiliteitsarts om 10.30u. Suusje23: 5 augustus 2e afspraak Gynaecoloog om 13.30u. NOD: [-o< Mgwc: 03/05/2009 tummetje; 08/05 traantje: 10/05 (denk ik) Tante Mars: 13/05 Duchess: 27/05 (denk ik) Naomie77: 30/05 NOD afwachten: Suusje23: Laatste cyclus 60 dagen Zethu: Laatste cyclus ... dagen MEDICIJNEN: \/ tante Mars: 10 april starten met Clomid (tweede ronde).. Duchess: Eerste ronde Clomid 50 mg. Anja89: 3 mei starten met Clomid 50mg. traantje: 21 april starten met Clomid 50 mg. Willemijnp: 27 april beginnen met provera, daarna Clomid 100mg. MyPrecious: 28 april starten met Clomid 50mg. Naomie77: 2 mei starten met Clomid 100mg (derde ronde). ZWANGER: =D> G E B O R E N : Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Mgwc Samuel - 07/04/2007 - eerste kindje van Naomie77 JARIG: \/ Willemijnp : 09/05/1986 - wordt 23 jaar Tante Mars : 09/08/1987 - wordt 22 jaar momhair: 15/08/1981 - wordt 28 jaar Duchess : 24/08/1987 - wordt 22 jaar Zethu : 31/08/1976 - wordt 33 jaar Naomie77: 12/09/1977- wordt 32 jaar Suusje23 : 09/10/1984 - word 25 jaar Mgwc : 08/11/1980 - wordt 29 jaar Ik heb mezelf er maar eens bij gezet (als jullie dat niet erg vinden tenminste)
Heeey meiden! Vandaag zaten we in de auto, en toen kwam alles er ineens uit. Hij baalt er gewoon van, en denkt dat het zijn schuld is. Ik krijg dat laatste niet uit zn koppie.. hij heeft nu het gevoel dat hij moet presteren, en dat hij dat niet gedaan heeft. Ik ben inmiddels zover dat ik weer blij kan zijn dat ik maandag weer begin met de clomid (gyn wil niks anders geven), en dat we dan over pak weg, twee weken weer een kans hebben. Hij ziet dat nog niet zo.. komt wel.. maar hij praat al.. dat scheelt Bedankt voor de knuffels meiden! @ duchess; balen dat er niets te zien is! Op dag 17 zou dat wel moeten, wel fijn dat ze gelijk voor willen met clomid 100! @ anja; spannend! duim voor je hoor!!! @ mp; hoop een aankomend eitje meid! @ miranda; whoohoo door! yes! @ naomi; spannende tijden dus weer bj jullie!
AFSPRAKEN: Anja89: 11 mei gyn: Follikel Meting Naomie77: 13 mei gyn: follikel meting 10.00u. Yvy30: 25 mei afspraak FA uitslag zwemmers, bloed en start Clomid Tante Mars: 25 mei Dagopname Operatie(laproscopie) Eierstokken/Eileiders dichtmaken van een open (fout afgenavelde) navel. MyPrecious: 26 mei afspraak Gynaecoloog/FA, (nieuwe) uitslag zwemmers. Zethu: 2 juni 3e afspraak Fertiliteitsarts om 10.30u. Suusje23: 5 augustus 2e afspraak Gynaecoloog om 13.30u. NOD: [-o< Mgwc: 03/05/2009 traantje: 10/05 (denk ik) Tante Mars: 13/05 Duchess: 27/05 (denk ik) Naomie77: 30/05 NOD afwachten: Suusje23: Laatste cyclus 60 dagen Zethu: Laatste cyclus ... dagen MEDICIJNEN: \/ Anja89: 3 mei starten met Clomid 50mg. Naomie77: 2 mei starten met Clomid 100mg (derde ronde). tummetje: 11 mei starten met clomid 100mg (tweede ronde) ZWANGER: =D> G E B O R E N : Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Mgwc Samuel - 07/04/2007 - eerste kindje van Naomie77 JARIG: \/ Willemijnp : 09/05/1986 - wordt 23 jaar Tante Mars : 09/08/1987 - wordt 22 jaar momhair: 15/08/1981 - wordt 28 jaar Duchess : 24/08/1987 - wordt 22 jaar Zethu : 31/08/1976 - wordt 33 jaar Naomie77: 12/09/1977- wordt 32 jaar Suusje23 : 09/10/1984 - word 25 jaar Mgwc : 08/11/1980 - wordt 29 jaar Zo meiden, heb de lijst opgeschoond! Stonden nog afspraken enzo in van april
@ mp: ik was mijn schoonzus helpen met verhuizen. Heb nu pas een beetje energie om het forum te lezen. Dadelijk naar bed en morgen ga ik niet helpen daar. Ik mag al blij zijn als ik morgen energie heb om uberhaupt iets te doen. 83 dagen is idd erg irri Maar toen ik na het bruinafvegen laatst niet ongesteld werd heb ik me er al op voorbereid dat het er nog niet is als ik naar de gyn moet. Eerst raakte ik er nog gefrustreerd om. Maar nu ben ik er eerlijk gezegd behoorlijk rustig onder. Het is nu eenmaal niet anders. Ze zal wel vragen of ik ongesteld ben geworden en dan krijgt ze als antwoord: ben je gek? Zit nu op 100+ dagen. Ik hoop ook dat iedereen van dit groepje in 2010 mag gaan bevallen. @ naomie: ik duim voor je dat je woensdag een mooi ei hebt. Enne, we vinden het leuk dat je jezelf erbij zet. Weten we ook wanneer jij afspraken hebt. @ tummetje: wat fijn dat hij praat. Enne dat het zijn schuld zou zijn dat gaat er nog wel uit hoor. Tja als de gyn eenmaal door heeft dat Clomid wel aanslaat dan zal die daar denk ik nog een ronde mee door willen gaan. @ willemijnp: we hebben je al een hele tijd niet meer gezien hier, maar ik wilde je een fijne verjaardag wensen (al is die net achter de rug)
@ Anja, succes maandag!!! Zenuwslopend is dat he? Ik hoop voor jou dat je goed nieuws krijgt maandag! @ MP, ik probeer me idd maar te focussen op de hogere dosis die misschien wel zijn werk doet, maar dat is soms wel moeilijk. Maarja, het is niet anders, ik kan wel verdrietig gaan zitten doen, maarja, dat helpt ook niet! @ Miranda, goed dat je verder mag met werken! succes! @ MP, proberen er niet zo op te focussen denk ik, idd als je erop let voel je van alles. Gewoon temperaturen en je follikel metingen afwachten denk ik. Het is idd soms echt rot, de tijd kroop bij mij ook zo verschrikkelijk omdat ik er zo mee bezig was. Ik hoop ook dat we allemaal dit jaar nog zwanger raken, zou geweldig zijn!! (ik zie je trouwens niet op de lijst staan voor een FM? krijg je die niet?) @ Naomie, portugal! Wat mooi! Hoe was het daar? Ik heb 2,5 jaar in Turkije gewoond en wij zijn nu 1,5 jaar in Nederland. Ik vind het allemaal zo dubbel! Soms mis ik Turkije echt heel erg, je kunt het leven hier gewoon niet vergelijken met daar... @ Tummetje, jeetje wat rot dat je vriend denkt dat het zijn schuld is! Ik zou ook niet weten wat je kunt doen om het uit zijn hoofd te krijgen... Gelukkig praat hij al! Het moet ook allemaal even zakken natuurlijk, het is ook geen leuk nieuws, zeker omdat je vriend dacht dat je zwanger was toch? *knuffel* Dag 16 was het en idd er had wel iets te zien moeten zijn.... Dag 23 dus nog een keer, moet maandag even een afspraak maken, ben ik vrijdag helemaal vergeten.. Maarja als er op dag 23 ineens wel wat te zien is is dat al gewoon veelste laat. Dus zeker dat ik overga op 100mg.. @ Zethu, 83 dagen is idd lang, goed dat je er rustig onder bent. Het is idd niet anders. Maar vervelend is het wel. Ook van mij een fijne verjaardag gewenst voor Willemijnp. Idd te laat, maar ach. Nou hier ben ik er zeker van dat er niks meer gaat gebeuren in mijn lichaam door de clomid. Mijn temperatuur is weer constant en bijwerkingen zijn weer weg. Kan ook snachts weer normaal slapen. Mijn lichaam heeft dus volgens mij wel gereageert op de clomid maar niet genoeg. Maar opzich vind ik dat ook al een goed teken, want dan moet er met een dubbele dosis toch wel wat gebeuren?! Mijn temp was echt vreselijk aan het schommelen sinds de clomid en nu is hij alweer 3 ochtenden op 36.8, waarmee ik ook mijn cyclus gestart ben. Vrijdag dus weer en ik hoop dat ze dan meteen primolut mee geven. Dan kan ik die slikken in Turkije, en als we terug zijn mooi ongesteld worden en verder met 100mg. Gisteravond waren vrienden van ons hier en zij zijn nu een jaar bezig voor een kindje. Ze zijn nu ook bij de gyn geweest en krijgen 18 mei allerlei onderzoeken. Schept dan toch een band vind ik. We snappen elkaar goed! We zaten ook al te fantaseren dat het leuk zou zijn als we tegelijk zwanger zouden zijn. Ik gun het ze van harte maar ik hoop toch eigenlijk niet dat zij eerder zwanger gaan zijn dan ons hoor... hihi.
@ Tummetje, goed dat je vriend begint te praten. En hopelijk blijft hij praten want het is toch heel belangrijk. En je moet ook met clomid gewoon er vanuit gaan dat het gemiddeld toch een half jaar duurd voordat je zwanger bent, net zoals wanneer je stopt met de pil eigenlijk. @ Zethu, het maakt ook niet of uit je wel of niet ongesteld gaat worden, je krijgt toch waarschijnlijk zoiezo een Primolut kuur en dan Clomid. Gaan we voor toch? Ben je ook zo moe sinds je gestopt bent met de pil? Ik was na de Clomid fitter dan nu, begin nu weer echt moe te worden. Veel slapen enzo :s .. @ Duchess, ik krijg geen follikel meting, dus daarom vind ik het zo klote. Ik weet nu helemaal niks . Zit je op dag 15, afscheiding veranderd en baarmoedermond is niet meer dicht. Nou dan hoop je op een eisprong binnenkort, maar wat nou als die wéér niet komt. Ik heb dit al zovaak meegemaakt waarna ik geen eisprong kreeg en nu met Clomid weet ik niet of ik wel een ei kan verwachten. Baal echt dat ik geen FM krijg. Mijn temperatuur wordt nu ook weer constant zoals die altijd was (zonder Clomid dus) dus ben bang dat het een slecht teken is. Fijn dat je met die vrienden jullie dingen kunt delen straks als hun ook weten wat jullie doormaken enzo. Ik ken ook een stel die al jaren bezig is in de MMM, wil zo graag alles met hun delen want hun hebben alles al doorgemaakt wat wij nu doorgaan. Maar ik vind het oneerlijk tegenover mijn schoonouders omdat hun van niks weten. Dubbel gevoel. Maar het lijkt me heerlijk wanneer je er zo met vrienden over kunt praten en dingen delen. En nu hopen dat jullie gewoon tegelijk zwanger gaan raken . Hebben jullie beide geen klote gevoelens.
@ duchess: wat fijn dat je het nu met iemand uit je omgeving kan delen. Soms zou ik dat ook wel willen. Maar het is ook heel fijn dat ik mijn ervaringen hier met jullie kan delen. Zo kijk ik ernaar uit om morgen weer op de weegschaal te staan en jullie die te kunnen mededelen. Ik vind het zo fijn om jullie positieve reacties te lezen! @ miranda: jammer van je nega testje. Hopenlijk heb je toch snel een positieve test in handen. @ mp: ik kan dat niet zeggen of ik door het stoppen met de pil moe ben geworden. Bij mij komt het gewoon door de burnout en die had ik al toen ik stopte met de pil. Als ik hier thuis iets doe dan ben ik er nooit langer als 3 uur mee bezig en dan neem ik 1 of 2 pauzes tussendoor. Gisteren ben ik 6 uur aan een stuk door bezig geweest (nou ok, 2 pauzes van een kwartier tussendoor, niet voldoende om op te laden dus) En daarbij was ik me ook nog aan het ergeren omdat er niets voorbereid was. De heren waren de meubels aan het binnendragen terwijl mijn schoonzus en ik alles nog aan het stoffen, zuigen en dwijlen waren.
Morgen mij 2e afspraak bij de gyn, ben echt heel nieuwsgierig. Hoop dat ik nu eindelijk een oorzaak te horen krijg waarom het al 1,5 jaar duurt zonder succes. Ben ook wel bang dat ze niets vinden en dat we het nog een half jaar op eigen kracht moeten proberen. Denk Denk Denk. Kan niet anders doen dan afwachten. Alle meiden hier succes!!! Ben een tijd niet geweest dus alles niet bijgelezen. Heb wel even het overzicht lijstje bekeken, waarop helaas nog geen zwangeren bijstaan. Hopen dat het volgende maand een lange lijst is Liefs van mij
@ MP; wat gek dat jij geen FM krijgt, ik dacht dat ze dat in ieder ZH deden. Wel balen dat je nu alleen maar kunt afwachten. @ Duchess; wel fijn dat je mensen hebt waarmee je kunt praten. In mijn omgeving ken ik eigenlijk niemand die in hetzelfde schuitje zit. Mijn tante heeft ook Clomid gebruikt om zwanger te worden, ze heeft ook PCO, maar ik heb nou niet echt een dusdanig goede band met mijn tante dat ik er met haar over wil praten. Gelukkig is er het forum. @ Miranda; balen van je nega test. Hoe is het nu? @ Tummetje; fijn dat je vriend nu wel praat, dan weet je tenminste ook wat er in zijn koppie omgaat. @ Zethu; frustrerend zo'n lange cyclus, snap hoe je je voelt... Vind het wel heel knap van je dat je er zo rustig onder blijft. Maar idd, het heeft ook weinig zin om je er heel druk om te maken. @ Naomie; ik hoop dat je een mooi ei te zien krijgt woensdag! @ Hanneke; Succes bij de gyn vandaag, en als je al geweest bent, hoe was het? @ Hier; Kom net terug uit het ZH, Follikel Meting gehad en nul komma niks te zien. Geen ei te zien, baarmoederslijmvlies dikte was slechts 2 mm. Baal er echt wel even stevig van, al had ik het al een klein beetje verwacht. Merkte heel erg weinig van de Clomid, heb amper bijwerkingen gehad. Het enige wat ik ervoer was dat ik emotioneel was en slecht sliep. En me kapot zweette 's nachts. Maar dat was ook echt het enige. Nou moet ik vanmiddag even bellen voor een afspraak, want de computer in het ZH was stuk dus ik kon niet meteen een afspraak maken. Moet een afspraak maken voor donderdag en dan wil de gyn nog een keer een echo maken, maar ik verwacht er niet veel van. Hij had het al over Clomid 100mg, dus ik ga er vanuit dat het dat wordt... Was gisteren bij mijn opa en oma en daar was mijn tante met haar dochtertje van 4,5 maand. Vond het leuk om dat kindje te zien, maar toch ook een beetje pijnlijk... Maar heb in ieder geval de troost dat mijn tante ook niet zonder hulp zwanger is geworden.
@ anja: tja ik heb me er wel een paar weken druk om gemaakt, maar het heeft toch geen zin. Daar komt het gewoon niet van bij mij door. Ik wacht gewoon lekker af en als ik bij de gyn ben zal ik wel aan de primoluut gezet worden. Ben iig bijna bij mijn gewicht. Waar ik vorige week nagenoeg niets kwijt was ben ik deze week ruim een kilo kwijt dus dat gaat lekker Enne zoals ik al van meerderen heb gelezen hadden zij op CD 13 ook nog niet veel. Maar mss werkt het met 100 mg wel beter. Ik ben benieuwd naar je meting donderdag.
@ Zethu; wat goed, ruim een kilo eraf! Zie op je ticker dat je er bijna bent, ga zo door! Pfff probeer net te bellen wordt er niet opgenomen, irritant... Nou ja, zo nog maar een keer proberen. Ik hoop ook dat er donderdag meer te zien is, ben heel benieuwd.