PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik moest even een flink stukje terug maar ik heb het gevonden. :p

Minniemouse, ik zou hetzelfde gedaan hebben.
    Wat een kreng die gyn, beetje begrip is ook wel op zijn plaats.
    Maar je hebt er soms gyn's tussen zitten, grrrr...
    Heb er ook eens eentje gehad die erg van de oude stempel was volgens mij, compleet met zo'n ouderwets zusterpakje en een kapje op d'r hoofd. Oudere dame was dat al.
    Ik kreeg bij haar amper de kans om vragen te stellen en mocht tijdens de FM niet meekijken op het scherm, terwijl dat bij de andere gyn's wel altijd mag.
    Gyn die ik nu meestal heb is een ontzettend aardig vrouwtje, heel begripvol en neemt alle tijd voor me.

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Dames ik kom heel even hier neuzen hoe het met jullie gaat. Zal het weekend geen tijd hebben, dus meld me nu maar heel even voor jullie me als vermist gaan opgeven ;)

Zal nu ook niet lang hier zijn, want ik wil zo gaan sporten. Hoop dat het gaat, want ik ben gisteravond 2 keer onderuit gegaan toen ik van de appie naar huis liep. Ben flink op mijn heup gevallen, en heb ook wat last van mijn onderrug... Maar ik wil toch even beweging hebben.

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Zethu, balen dat je 2 keer onderuit bent gegaan! Van mij mag het vandaag nog afgelopen zijn met al die sneeuwtroep.
    Het begint hier lekker te dooien, hoop dat het zo doorgaat.
    Moet het niet weer gaan vriezen natuurlijk want dan is het straks weer spekglad.
    Fijn weekend!

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    nou, gistermiddag was het ook goed aan het dooien geweest. Maar bij ons was het toen het donker werd ook al weer aan het vriezen. En daardoor ben ik onderuit gegaan.. de combi aangevroren sneeuw en met boodschappen in je handen een helling afgaan is niet goed...

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Suzie, gefeliciteerd met jullie babyboy!!! De eerste jongen waarvan het bekend is van het nest hier :D .

@ Ingrid, welkom meid. Ik hoop dat je straks goed nieuws krijgt na de 1e ICSI behandeling!

@ Hanneke, jij ook welkom hier. Bij mij hebben ze ook een echo gemaakt en met bloedprikken vast gesteld. Maar als ze het op de echo al zien is het vaak wel PCOS. Heb geen ervaring met hoe jij het voelt, maar voor iedereen is het vaak weer anders.. Ik werd juist niet ongesteld. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

@ Suusje, hahaha mooie opmerking :p .

@ Anja, succes met de spuit..

@ Zethu, getver dan tref je het ook wel 2x vallen.. Beterschap ermee!

Fijn weekend meiden ik ben er weer vandoor, moet snel snel :p .
    Bij de AH hebben ze trouwens pampers in de aanbieding 2+1 gratis. Voor diegenen die alvast willen inslaan. Heb gisteren zelf ook meteen 6 pakken ingeslagen dat is toch 20 euro korting!

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ MP: op zich gaat het wel. Moet alleen niet te lang stil zitten en niet te lang bewegen. Ik ben 2 keer op precies dezelfde plek terechtgekomen zeg maar (linkerheup...)
    Het was echt spekglad...

@ all: Ben d'r vandoor. Tot ergens na het weekend!

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @anja: we gaan nu sowieso een klacht indienen in de speciale klachtenbus en dan zien we wel. hubbie hoopt dat we dat kreng morgen hebben.......dat betekend niet veel goeds als hij zo praat. ik verwacht dat er morgen niks te zien is eigenlijk. voel mijn rechtereierstok steeds dus daar zullen wel allemaal kleine eitjes zitten ben ik bang. en ik ga het er toch maar even over hebben dat ik het zo raar vind dat toen ik zelf ongesteld werd de clomid wel aansloeg en nu met provera zelfs de 100 mg waarschijlijk niet.

@zethu: oei das wel verveled zoveel valle! toch een heel fijn weekend!

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ja, ik vind het ook raar dat het nu ineens niet lijkt te werken, zou echt even aan de gyn vragen hoe dat zit inderdaad.
    Niet de hoop opgeven hoor, jij wordt zwanger, net als wij allemaal hier!

Meiden ik heb net de eerste spuit gezet!!!!
    Voelde er heel erg weinig van, zette 'm erin en dacht, oh hij zit al!
    Stiekem best een beetje trots op mezelf hihi. :D
    Nu maar hopen dat het zijn werk doet!

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @aja: duim duim duim duim duim

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hee hij doet het weer!!

Ingrid & Hanneke, welkom hier!!
    Symptomen bij PCO bij mij? Ehh geen eisprong en heeeele lange cyclussen... verder niets!

Anja, spannend zeg.. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet.
    Wie weet brengt het geluk dat je je eerste follikelmeting hebt op mijn trouwdag. :D Hihi.

Hier ook geen follikelmetingen in het weekend.. weekend is enkel voor spoedgevallen. Werd altijd op vrijdag gezet en dan maandag weer.

Minnie je zit nu pas aan de 100 he? Resistentie is nog geen sprake van lijkt me.
    Ik leek ook resistent te zijn maar bij 150 mg ineens een eisprong op dag 28.. veel artsen hadden de cyclus al afgebroken dan!!! Maar de mijne niet, en ik vond dat maar stom (wilde verder) maar toch niet zo stom geweest!

Zethu wat rot dat je onderuit gegaan bent zeg!!!

Ik ben toevallig vanochtend ook gevallen maar heb volgens mij alleen een spier verrekt in mijn bil.

MP bij de Etos ook pampers en huggies in de aanbieding, én doekjes. Zon beetje elke maand is t wel ergens in de aanbieding.
    6 pakken is wel veel trouwens! Ik durf dat niet zo goed, hoor te vaak dat beebjes irritaties hebben van bepaalde luiers en dat er dan andere moeten komen. Ik koop denk ik 3 pakken, genoeg om mee te beginnen.

Zo heb weer wat dingen bij gehaald in de stad vanochtend...
    Een supermooie armband, maar nu is die weer véél breder als mijn ketting, dus nu twijfel ik weer heel erg over mn ketting. Erg handig, whahah!

Vannacht echt super slecht geslapen. Ben er om 3 uur uit gegaan, en toen deed ZP het niet!! GRR. Werd ik niet vrolijk van. Om half 5 weer naar bed gegaan en gelukkig nog wat kunnen slapen.
    Ben nu wel dood en doodmoe dus kruip zo lekker in bed..

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo ladiess...

@duch kijk je wel uit meid met het vallen... en wat betreft de armband maak je niet zo druk meid,alles komt goed..

@ingrid en hanneke helaas welkom hier!!!!
    ik had voor ik wist dat ik pco had helemaal nergens last van,niks werd alleen niet zwanger...en daar maakte ik me zorgen om...

@zethu auww pijnlijk....

@suusje haha wat een opmerking..

@minnie er zullen vast wel 1 of 2 eitjes zitten hoor...

@hier nou ik voel me vandaag weer heel k*t..
    ik voel me echt dik lijkt wel of ik per minuut aankom ofzo ik durf nog geen glaasje multivitamine meer te drinken,eet bijna niet meer maar toch voel ik me zo rond als een ton.
    ik zit volgens mij echt onder de invloed van hormonen nu erger dan alle andere rondes hoor!!!!

@anja waar spuit je in je buik of bovenbeen??
    ikzelf spuit in mijn bovenbeen(ja mijn vriend doet dat dan) ik heb een keer anderhalf uur met die spuit in me handen gezeten,ik durf het gewoon niet hahaha...ik draai ook mijn hoofd weg als me vriend de spuit zet,want ik ben er zo een die der been al terugtrekt als ik de naald eropaf zie komen hahahaha..

@tumm ja ik heb 3 leggings gekocht wit,grijs,zwart een leuk spijkerrokje en 2 truitjes was wel leuk maar de maat alleen beviel me niet haha..
    komt goed blijf ik maar zeggen weet alleen niet wanneer en daar wordt ik gek van..

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @ Duchess; Grappig dat mijn FM op jouw trouwdag valt! Laten we hopen dat het geluk brengt. :D

@ Babyhope; Ik spuit in mijn buik, onder mijn navel. Ik zat er eerst ook aan te denken om het mijn vriend te laten doen, maar ik vind het toch fijner om het zelf in de hand te hebben.
    Plus dat mijn vriend wisselende diensten draait, dus hij is niet altijd thuis op de tijd dat ik moet spuiten.
    Moet zeggen dat ik het echt mee vind vallen, nu ook nergens last van of zo.
    Had wel op een hoop bijwerkingen gerekend, maar merk nog niks. Nou ja hij zit er ook pas 2 uur in, misschien kan het nog komen.
    Maar met Clomid had ik na een half uur al ontzettend last van die bijwerkingen en als het met die Puregon nu zo blijft vind ik het geen probleem.

@ PCO symptomen; ik voel er niks van, het enige wat ik merk is dat ik amper een cyclus heb, zonder medicatie word ook hooguit 3 keer per jaar ongesteld.
    Zat vanaf mijn 14e aan de pil, dus ik heb er nooit iets van gemerkt tot ik ermee stopte.

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @anja ja maar van spuiten krijg je bijna geen bijwerkingen..
    ik ben juist aan de spuiten gegaan omdat ik teveel bijwerkingen met clomid had terwijl hij niks deed..
    het enige wat je morgen mischien zou hebben is meer moe je wordt meer moe van de spuiten dat wel..
    maar de rest niks hoor...
    ik moet wel zeggen voel me vandaag wel heel down maar of dat door de spuit komt dat denk ik niet

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Allereerst een knuffel voor Cin!!!

Anja, ja dat moet toch haast wel geluk brengen he!!! ;) Hihi!

Bijwerkingen schijnen met spuiten veel minder te zijn dan met Clomid, dacht ik.
    Iig ik had heel veel bijwerkingen van de clomid en wilde toen gaan spuiten..

Ik begin echt een beetje gestressed te raken hoor. Zal wel normaal zijn?
    Nu weer mn sieraden.. is dat wel mooi, een brede armband en dunne ketting? Of toch nog snel een nieuwe ketting zoeken? GRRR..
    Neem het vanavond wel even mee naar mijn ouders, laat ik mams even keuren!!

Heb ook de ambtenaar gebelt, die komt a.s. maandag om 19.00 uur naar ons toe. Gelukkig nog inet te laat dus. :D Klonk als een hele aardige man aan de telefoon!

Ik wil echt gaan slapen, en volgende week pas wakker worden... merk dat mijn koppie echt vol zit met dingen vd bruiloft.. als ik wakker word, kom ik niet meer in slaap. Vanmiddag ook niet, blijf maar nadenken over de bruiloft, de versieringen, de auto en echt alles..
    Wat een gebeurtenis zeg!

Ga maar even wat poetsen, denk ik er even niet aan. ;)

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @ Duchess; Ik begrijp wel dat je zo loopt te stressen hoor. :p Maar het komt allemaal goeeed!!

@ Babyhope; *knuff* hoop dat je je snel beter voelt.

Ja ik werd ook helemaal gek van de bijwerkingen van die Clomid. Dacht op een gegeven moment echt van als het zo moet dan hoeft het voor mij niet meer.
    Tot nu toe nog steeds nergens last van, vriendje is helemaal verbaasd die had verwacht dat ik intussen des duivels zou zijn omdat dat met Clomid ook zo was haha.
    Weer een meevaller voor hem dus. :D

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Fijn dat dat nog niet zo is en waarschijnlijk niet zo gaat zijn!!! ;) Hihi!
    Ik was kwa humeur volgens mij niet veel anders bij het slikken vd Clomid. Lag wel altijd 2 dagen plat omdat ik me dood ziek voelde van die stomme pillen.
    Bah wat ben ik blij er vanaf te zijn (uiteraard, hahah!)

Wat denken jullie meiden... een armband die een cm of 4-5 is en een ketting van amar 2 cm, is dat raar?
    OOOH ik vind t echt niet kunnen.... waarom heb ik niet gewoon zon setje gekocht.. had ik de mijne gewoon in de winkel gelegd.. whaha..
    misschien dat ik dat nog wel doe hoor..
    ik weet t echt niet grrrr.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Pff als ik in de spiegel kijk met die dingen om denk ik, t kan wel.. maar als ik ze dan weer af doe, ga ik weer twijfelen.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Laat het maar snel volgende week zijn... word echt gek van mezelf nu.... ik ga NOOIT meer trouwen. :D (goh :p )

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Heb je er geen foto's van Duchess? Dan kunnen we even keuren haha. :p

't Zal toch wel meevallan? Ik bedoel, als het qua materiaal/kleur bij elkaar past?

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Heb geprobeert een foto te maken maar krijg t niet op de foto! Ze zijn allebei zilver en allebei erg blingbling, dus dat kan wel. Maar de ketting is dunner... ach man.. vogens mij kan het best.. ben gewoon teveel aan t stressen nu whaha.
    Neem t straks wel mee naar mams..
    Denk dat t wel kan hoor.. ze zijn beide zilverkleurig gewoon net ietsje anders zeg maar.. maar zelfde kleur, allebei flinke blingbling..

Ben nu bezig met de muziek, ook alweer zon gestress.. whaaa volgens mij ga ik dadelijk heel hard janken, whaha!

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou, heb net alles gewoon om gedaan, dus ketting vast, armband vast en oorbellen in en eigenlijk is het supermooi......
    Stomme ik!!
    Vooral omdat de armband een beetje een kruising is tussen de ketting en de oorbellen.. snappen jullie? :p Daardoor wordt het toch eigenlijk best één geheel....
    Wat een stresskip hier....

Had ik net vriendlief aan de telefoon (voordat ik mn sieraden om gedaan had :p ) en vertel dat ik me zo gestressed voel... zegt ie stel je niet zo aan. SJongejonge. Moest huilen zegt ie als je zo doet wil ik niet met je bellen hoor.
    AAAAAAAh is toch normaal dat ik gestressed wordt? Het is nog maar 1 week!!!!!
    En hij zegt dat t niet normaal is, hij is ook niet gestressed!! Nee wat heeft hij nou moeten doen.. een pak uitkiezen en klaar... de rest laat ie mooi aan mij over!!! Pff.
    Zo, dat is eruit. :D

Deel Deze Pagina