PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Hier, vandaag mijn functioneringsgesprek gehad. Zag er echt vreselijk tegenop, maar het ging hartstikke goed! Ze zijn heeeel erg tevreden met mij en zelfs nog loonsverhoging gekregen, altijd leuk :D.

@Ingrid, helaas welkom hier!

@Hanneke, helaas welkom hier!

@Anja, spannend hoor, ook aan de Puregon. Ik ook ;). Ik heb maandag mijn 2e FM, dan is CD14.

@Zethu, auwww, vervelend meis dat je onderuit bent gegaan :(.

@Duchess, haha nog meer bruiloftstress ;). Het komt allemaal goed meis!!

@Cindy, even een hele dikke knuf voor jou meis!

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He Debby wat lekker, loonsverhoging!!! :)
    Fijn dat ze zo tevreden zijn over je!

Nou heb hier alles eruit gejankt en flink geschreeuwt en gedaan en nu voel ik me weer goed. Whaha.
    Alles komt goed. :) Zoveel spanning en hormonen werken niet goed samen, maar alles komt weer goed hoor!! ;) hihi. Mams vond mijn sieraden ook prachtig dus dat is ook gewoon goed. Heb ze meteen daar achter gelaten, kan ik niet meer gaan twijfelen! ;)

3. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Dames, ik heb de 4de FM gehad. Mijn lichaam reageert niet op de medicatie. Er was geen verschil met afgelopen woensdag. Nu moet ik aanstaande zondag weer terug! Spannend. Voorlopig nog 150 IE spuiten. Sinds woensdag! Dus daar veranderd nu niks in.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Balen zeg Ingrid, maar waarom hogen ze de dosis dan niet op? Als het toch niet werkt op deze manier?
    Hopelijk kom je zondag met beter nieuws.

Zo hier een drukke dag voor de boeg. Zometeen ga ik eerst ff in bad bij mijn ouders! Daarna met mijn vader boodschappen doen gewoon voor thuis. En vanmiddag gaan we drank enzo halen voor de bruiloft, en deze ook meteen wegbrengen naar de locatie.
    Nog maar 6 !!! dagen!

5. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    De dosis is al een paar keer opgehoogd!

1ste fm: 100
    2de fm: van 100 naar 125
    3de fm: vabn 125 naar 150
    4de fm: nog steeds 150.

Omdat ze verwachten als ze de dosis te veel verhogen ik last krijg van mijn PCO en alle 48 eiblaasjes die ik in me heb gaan groeien als een gek en ik overstimulatie krijg! Vandaar dus.

Hoop inderdaad dat ik zondag, morgen al, met beter nieuws kan komen. Houd jullie op de hoogte!

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

nou vanochtend weer een fm gehad en weer allemaal kleine eitjes. dinsdag moet ik weer terug voor een 3e fm en dan vrijdag 4e fm en mocht er vrijdag weer niks aan het groeien zijn dan wordt ik weer ongesteld door de provera en dan clomid 150 (tenminste zo zei de gyn dat allemaal) en mocht de 150 ook niet werken zei ze dan gaan we over op spuiten.........dus ben best een beetje down nu maar we wachten nog maar even af.

minniemouse

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Duchess, ja dat wist ik dat de Etos het ook in de aabieding heeft, maar daar was ik al 3x geweest en elke keer was alles op. Ja je hebt wel gelijk dat sommige baby's niet tegen een bepaald merk pampers kunnen.. Maar dan raak ik de andere pakken vast wel kwijt :p .
    Ik denk dat het wel kan hoor met je ketting en armband! Je draagt het toch ook een heel stuk uit elkaar, dus het kan niet storend zijn.
    Denk dat het er gewoon bij hoort dat je stressig bent, je wilt toch de perfecte dag en er perfect uit zien. Maar ik denk dat het helemaal goed komt hoor :D .

@ Ingrid, bah meid.... Geen verschil :( . Hopelijk veranderd er nog iets!!

@ Minniemouse, hmm bij jou ookal geen super nieuws... Knuffel.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ingrid dan snap ik het idd wel!!
    Nou hopelijk volgende FM beter nieuws.

Ook voor jou Minnie!! Hopelijk beter nieuws de volgende keer.
    Probeer het niet te negatief te zien (is moeilijk ik weet t) en vergeet niet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

*knuf* voor jullie beiden!!

MP, ja daar heb je gelijk in hihi!
    Ik denk idd dat het er gewoon bij hoort!! :) Maar inprincipe kan er nu niets meer mis gaan, alles is klaar en goed geregeld!!
    Nu begin ik me meer zorgen te maken over t geld of ik alles wel kan betalen maargoed anders heb ik mijn ouders altijd nog die voor kunnen schieten. Soms is het net alsof ik stress om te stressen, whaha! Ik vind telkens wel weer wát om gespannen over te zijn...
    Gelukkig is t alwéér een dag minder. :D

Ga me nu snel omkleden en richting mijn 'vriendinnen-reunie'. Vind t erg spannend omdat ik met sommige echt een beetje vervelende dingen mee gemaakt heb de laatste 1,5 jaar. Maargoed ga dr gewoon heen en zie het wel!!!

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Veel plezier vanavond Duchess. Snap je gevoel wel dat je het spannend vindt, maar niemand kan je breken met alles wat je nu hebt :D .

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    het is laat ik weet het maar we zijn de hele dag in steenwijk geweest bij mijn broer haha...

ik wilde toch nog vragen duch..hoe heb je het gehad????
    is het meegevallen of juist tegen...
    ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad meid!!!!

xxx cindy

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Gisteren een gezellige, maar drukke dag gehad, dus helemaal geen tijd gehad om even online te komen!

@Ingrid, jeetje meis, wat balen, hopelijk is er vandaag meer groei te zien! Wat is het maximum eigenlijk dat je uberhaupt mag spuiten?

@Minnie, oh meis, bij jou ook nog geen groeiende eitjes te zien :(. Hopelijk snel beter nieuws en anders aan de 150mg :(.

@Duchess, hoe was je vriendinnenreunie?

@Cindy, wanneer heb jij weer FM?

@hier: Ik moet maandag om 8.45 uur weer, moest eerst om 9.30 uur, maar omdat ik morgen moet werken, heb ik gevraagd of het eerder kon. Nu proppen ze me er tussendoor :). Hopelijk morgen goed nieuws voor ons. Wel vreemd trouwens, ik heb weer een beetje donkerrood/bruin bloedverlies, heel ranzig eigenlijk!

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou tis me heel erg mee gevallen hoor!
    Het was echt super gezellig! Iedereen deed gewoon normaal/heel aardig. ;) Echt super gezellig gekletst enzo... Ben echt zoo blij dat ik gegaan ben!
    Was pas om half 2 thuis hihi, dat zegt genoeg toch. ;) (had van te voren gezegd, om 11 uur-half 12 ga ik weg hoor, ik wil op tijd naar bed) Hihi!
    Nee ben echt zoo blij dat ik gegaan ben. Kijk mijn beste vriendinnen zullen t nooit (meer) worden maar zo soms voor de gezelligheid... :)
    Heb ook gezegd dat ik ze binnenkort een keertje hier uitnodig, aangezien ze hier ook nog nooit geweest zijn. Eerst dadelijk een box halen en neerzetten :p En als we wat bezig geweest zijn met t kamertje dan ga ik iedereen uitnodigen haha. :)

Jullie ook allemaal een fijne avond gehad???

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat leuk Duchess! En hoe vonden ze het dat je zwanger bent?

Onze avond was ook geslaagd, mijn broer vierde hier zijn verjaardag, was ook erg gezellig. Lekker gecourmet en de visite ging rond 23.00 uur naar huis, dus daarna lekker op bed gedoken :D.

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby wat raar dat je weer bloedverlies hebt?! Dat lijkt me niet helemaal horen.
    Ben benieuwd met wat voor nieuws je terug komt... Hopelijk goed nieuws!!!

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb geen idee, het is oud bloed, dus dat zou geen kwaad moeten kunnen...misschien door de hormonen? Ik zal het maandag wel even navragen, maar verwacht er weinig van eerlijk gezegd.

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @debby ik ook morgen om 11.50uur
    en een beetje bloedverlies door de spuiten kan wel voorkomen hoor!!! heeft de gyn wel een keer aan mij gevraagd of ik bloedverlies heb gehad maar ik heb dat nog niet gehad...
    spannenddd morgen deb...

@duchess zie je nou wel dat het wel leuk zou worden!!!
    gelukkig maar..

@minnie ohh niks te zien nou hopelijk op de volgende fm weer....komt goed...

@ingrid ja ze mogen maximaal 3 x ophogen in 1 cyclus daarom moet je gewoon hetzelfde blijven spuiten..
    als er bijmij morgen niks te zien is/of een kleintje dan moet ik ook ophogen naar 75ui...

@hier nou ik was al weer vroeg wakker ik heb een beetje de zenuwen voor morgen weer...ik was een man tegengekomen vrijdag bij de game mania..en die zei ik ben helderziende en me vriend meteen dan heb ik een vraag!!wanneer wordt mijn vriendin zwanger of krijgt een baby..
    die man zei jullie zijn bijna een jaar bezig,bij zkh en volgend jaar deze tijd hebben jullie een beebje hahaha nou ik geloof er dus niks van(van die man dan niet he)..je kon zien dat het een neppert was hahaha...

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oeh lekker gourmet!

Iedereen wist al dat ik zwanger was via mn hyves. Maar kreeg hele leuke reacties, werd er zelfs verlegen van (sta niet zo graag in t middelpunt vd belangstelling whaha!)
    Maar echt hele leuke reacties gehad.. echo nog rondgegeven (de 3d).. zo leuk. :) Ook echt wel gekletst over de zwangerschap soms, dat had ik niet verwacht! Nee heel leuk. :D Hihi!

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh dat kan dus gewoon, als de gyn dat ook aan jou gevraagt heeft Cin dan zal t wel normaal zijn!! ;)
    Kun je niets vinden via google?

Cin wat raar van die man!! Wie weet! ;) Als je volgend ajar rond deze tijd een beebje moet hebben dan heb je dus nog 3 maanden om zwanger te worden. ;) Ik hoop t voor je!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, ik google niet zo snel, omdat je vaak ook andere dingen vindt en je je daar weer druk om kunt gaan maken :D. Ik vertrouw op Cindy ;).

@Cindy, morgen eerste FM?

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Heb je gelijk in Debby! :D

Hoop dat jullie allebei met goed nieuws komen morgen!!!! :)

Deel Deze Pagina