PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja de eerste..
    zit dan op cd 11,meestal is er dan nog niks te zien hoor...
    dan moet ik vrijdag denk ik weer terugkomen en dan zit ie er meestal pas...
    ja ik zit ook soms mee te lezen op andere site en daar is er ook een keer een topic geweest over bloedverlies tijden het spuiten...
    en het is in minimale vorm wel mogelijk hoor...
    en deb je zegt al het is oud bloed dat kan altijd toch!!!

@duchh ik ben blij dat je het leuk hebt gehad echt wel!!!
    ik dacht er vanacht ineens aan dus dacht dan stuur ik wel iets op zp hoe het was geagaan haha...

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja duch haha me moeder zei ook al het kan wel maar dan heb je tot maart/april de tijd om zwanger te raken hahaha ja dat wil ik zoiezo want anders komen we steeds dichter bij ivf...
    en nu heb ik zoiets och ja als het moet dan moet het maar liever niet!!!
    ik ben benieuwd of de gyn morgen op mijn email in gaat ben benieuwd wat hij zou voorstellen,iui of hsg??
    ik hoop gewoon op iui deze keer hoor..
    maar ja anders beginnen we in de volgende cyclus toch met iui(dat was de planning in ieder geval)

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha ja ik was vannacht niet meer hier geweest. :D Vriendlief had me zo gemist!
    Wij zijn eigenlijk altijd samen en al helemaal sinds we hier wonen, ben ik nog nooit savonds weg geweest zonder hem. De meeste vrienden zijn ook gezamelijke vrienden enzo.. en verjaardagen en zulke dingen gaan we toch ook samen heen.
    Dus hij had me heeeeel erg gemist, whahah. Ben helemaal platgeknuffeld en gekust bij terugkomst. Hij stond zelfs beneden me buiten op te wachten om half 2. Hihi de schat.

Dan zal dat bloedverlies wel normaal zijn idd!! Ook omdat het jou ook gevraagt is. :)

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja haha ik ben ook nog bijna niet alleen weggeweest en als ik dan thuis kom ook helemaal doodknuffelen hahaha..
    en als ik dan alleen bij vriendinnen zit denk ik de hele tijd aan hem,moet ik niet nu gaan? zal ik hem ff bellen? hahahaha

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin ik hoop ook dat ze naar je luisteren maar dat zal toch wel. Het is heel logisch dat je t ff niet ziet zitten om op deze manier verder te gaan, t werkt tenslotte niet blijkbaar, ook niet mét goede eisprong.
    IUI of zelfs IVF is zwaar maar hee als het dan wel lukt, is het super toch?? :)

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop dat jullie maandag duidelijkheid krijgen Cindy en ook gewoon met IUI mogen beginnen!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha ik was ook bang dat ik me druk over hem zou gaan maken maar had het daar veelste gezellig voor. :D
    Hij belde zelf wel rond 10 uur, of het wel gezellig was. Dus toen dacht ik al, volgens mij verveelt hij zich. Haha. :)
    Maarja hij moet er maar aan wennen, want vind t wel leuk om eens zonder hem wat te doen hoor. ;) Heb t nooit gemist, maar ik voel me dan toch weer zelfstandiger zeg maar he?
    Ik ga/ging wel smiddags veel doen zonder hem maar savonds altijd samen thuis of samen uit..

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja om eerlijk te zijn hoop ik het ook echt ja!!
    want je zou toch zeggen ik krijg me eisprong en 14 a 15 dagen later wordt ik toch iedere keer ongi!!!
    dan lijkt het mij wel een goede eisprong en dat mijn eileiders vrij zijn toch? ik weet niet of je dan later ongi wordt als ze niet vrij zijn?
    progestron prikken doen ze zo niet met gonal-f en pregnyl want dan moet de eisprong gewoon goed zijn!
    dus ik hoop het ook van harte ja..

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja vind ik ook duch!!!
    alleen ik heb het net zo gezellig met me schatje als met ,me vriendinnen haha wij begrijpen elkaar gewoon goed en ik praat toch over alles met hem
    hahaha ik heb daar geen vrouwenbrein voor nodig mijn mannetje praat wel mee met mij hahahaha (ik krijg ook altijd gelijk)hahahah

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha ik had nog nieuws ja!!!
    mijn nichtje heeft al 2 zonen.. toen heeft haar man er een knoop in laten leggen...
    en nu had ze al 1 maandje last van buikpijn enzo wel gewoon ongi maar ze had zo`n pijn...
    haha komt ze in het zkh voor bloedafname om op verschillende dingen te testen(kwam niks uit)
    op verzoek van de gyn testen negatief..
    moest ze toch komen voor een echo mischien een cyste ofzo zei die..
    en wat ziet ze daar op het scherm hahaha
    een beebje van 13.4 dagen oud hahahaha cool man

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    terwijl ze eigenlijk dus niet meer wilde...
    die man voelt zich nu erg trots hahha ik heb superzaad zei die hahahha

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallloooooo

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames ik kom zo weer!!!!!

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik was even aan 't eten. :D

Wat een wonder Cin. Toch hoor je het wel eens vaker he, zwangerschap ondanks sterelisatie.
    Maar wel leuk!! :D

15. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    Hoi Duchess, ik ben nieuw op deze website. Ik zie dat je zwanger bent van een dochter, wat leuk! En dat na 40 rondes Clomid. Ik gebruik ook Clomid, dit is ronde 4. Ik heb al meteen vanaf de eerste ronde een eisprong (gelukkig ook voelbaar, dus nu ik niet meer voor echo's en bloedprikken hoef, heb ik toch een soort check). Mag ik vragen of jij ook al meteen een eisprong had, en het toch 40 rondes heeft geduurd?

16. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    ps. gebruik Clomid 50 en dat werkt dus vooralsnog. Fertiliteitsarts heeft wel gezegd dat ik dit maar 6 keer mag gebruiken...

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Pientje, welkom!!
    Ik heb geen 40 rondes Clomid gebruikt hoor! ;) Ik ben in december 2008 erachter gekomen dat ik PCO had na 3 jaar proberen zwanger te worden zonder resultaat. ;)
    Zijn toen meteen begonnen met Clomid maar de 50mg en 100mg deden niets bij mij. De 150mg dachten we ook dat hij niet aansloeg maar in juli had ik dan toch ineens op cyclusdag 28 een eisprong, daar is een mooi meisje van gekomen.
    Dus de 150mg heb ik maar 1 keer gebruikt en heb dus ook maar 1 keer een eisprong gehad, waar ik zwanger van ben. :)
    Jij heel veel succes, hopelijk is het snel raak voor je

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cindy, wow, wat ontzettend leuk zeg!!!!

19. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    Hoi Duchess, dank voor je berichtje! Wat goed om te horen dat er maar één eisprong voor nodig was! Ik hoop heel erg dat ik er ook nog maar één nodig heb. Gebruik deze maand voor het eerst ovulatietesten en heb op dit moment een lh piek, dat sterkt me in de gedachte dat het allemaal werkt, dat we alleen nog maar heel goed moeten mikken ;)

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey meiden!!

Sorry, heb niet zoveel zin om bij te lezen.. heb globaal meegekeken :)

@Duchess; kop op meis, je gaat vrijdag gewoon helemaal stralen! dunne, dikke, of geen armband, het komt helemaal goed! :D
    @Ingrid; Hoop dat er een mooi eitje gaat groeien hoor!!
    @Minnie; duim, duim, duim!!!! groei eitjes, groei!!!
    @MP; hoe issie met jou en de beeb?
    @duchess; fijn dat de reunie geslaagd was! super toch!
    @cindy; nou..wie weet haha, geloof die mensen ook nooit :)
    Denk dat je eerst de HSg krijgt en dan IUI, is het meest gebruikelijke :)
    En wat een grappig niets van je nichtje.. jeetje zeg, daar denk je toch niet aan bij buikpijn en een geholpen man? :O :D
    @Debby; morgen weer de FM, spannend hoor!

Zo..hier niet zo veel te melden.. maak niet zoveel mee :)
    Kan wel weer beginnen over de babykamer? :p :p

Deel Deze Pagina