PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ben ook benieuwd hoe het met de meiden gegaan is zeg..!!

Echt flink vervelend dat ze er niks aan kunnen doen.. Ja de pijn komt idd achteraf nadat je wat gedaan hebt.. Ik heb er niet zulke erge last van als jou, maar begrijp het wel. En dan heb je die andere dingen er ook nog bij pff echt niks aan. Het aftellen gaat nu wel sneller voor mijn gevoel morgen nog maar 90 dagen voor jullie.

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja het gaat wel hard hoor, gelukkig!!!
    Nog maar 13 weken! Nou als ik er aan denk hoe snel de eerste 13 weken gegaan zijn... ;)
    En zometeen na de bruiloft gaan we aan t kamertje beginnen en kan ik lekker gaan shoppen... heerlijk...!
    Maar t mag wel voorbij zijn nu... geniet wel van t spartelende wondertje in mijn buik.. maar de pijnen zijn echt verschrikkelijk. Ik heb het intussen wel geaccepteerd dat ik niks kan maar joh, tis gewoon k.u.t. Je doet al snel teveel als je eigenlijk niets meer kan.
    Maarja, alles komt goed!! :p

Ga even lekker liggen!
    Ooh morgen idd nog precies drie maanden zeg. :) Morgen is het 19 januari... t gaat zooo hard eigenlijk...!

3. MyPrecious

Ja je kan al bijna niks doen als je zo'n last van je bekken hebt.. Stel je voor zeg over (ongeveer) 13 weken heb je je meisje bij je :D zo geweldig he. De eerste mama van het nest :D haha.
    Ik voel de kleine trouwens veel minder de laatste week, heb jij dat niet? Contact maken gaat wel goed we krijgen de beeb goed wakker mijn vriend is al echt met de kleine aan het spelen :p .

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    halllooo damesssss.....

is er iemand???????

ik heb 2x goed nieuws......

1ste nieuws is van debby!!! er begon al iets te groeien ze heeft bloed moeten laten prikken,en ze zou vanmiddag te horen krijgen of ze mag ophogen met de spuit..
    donderdg heeft ze weer fm.....(sorry deb als ik het heb veraden haha)

@hier jeeeyyyyy we hebben groen licht voor iui...
    dus nu moet ik maandag weer terug op fm komen want er zat nu nog niks!!! is normaal want was de eerste fm...
    nu ophogen van gonal maandag terug,dan kijken ze of ik de pregnyl mag zetten als dat zo is de pregnyl zetten,en dan anderhalve dag de insiminatie woehoeee ik ben zo blij..
    we zaten nog niet en dr ruis zei al ik heb je mailtje gezien en we gaan ermee akkoord,als jij of jou gevoel zegt dat dat mischien wel helpt dan doen we dat gewoon zei die..
    een hele stapel foldertjes meegekregen over iui..
    en oohhh we zijn nu nog zenuwachtiger,en gelukkiger,en blijer dan ooit hahaha.. het is toch een stapje verder he...

@duchesss wow wat een coole oma heb jij zeg!!!!
    ik ben brutaal maar wil wel weten hoeveel je hebt gekregen hahaha want aan jou reactie te zien is het behoorlijk wat haha
    en auww ingegroeide nagel lijkt me wel pijnlijk ja...

@mp wat leuk dat je vriend nu ook al contact kan maken met de beeb...
    wat gaat het toch allemaal super hier haha...

@hier nog een keer..
    en de babyspullen van mijn neef komen eindelijk zaterdag allemaal hierheen..
    dus deze week boven plaats vrijmaken,en zaterdag de hele dag beeb spulletjes uitzoeken heerlijk!!!!!!!!
    ik vroeg ook nog aan de gyn als er 3 eitjes zitten gaat de iui dan door?? hij zei dat ligt eraan hoe jullie er tegenoverstaan(meerling)
    nou wij staan er open voor hoor laat maar komen zeiden we hij zei nou bij deze ja dan doen we ook insimineren...ohhh kei kicke man hahaha

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jeeeej goed nieuws Deb en Cin!!! Super!! :)
    Ook fijn voor Debby!!!! Was zo nieuwschierig de hele dag al whahah!
    Super meiden!!! :D
    En Cin wat goed dat je mag beginnen met IUI! Vind je het spannend?
    Kan me je gevoel goed voorstellen hoor!!! Weer meer kans, toch?
    Hoe gaat dat nu precies in zijn werk, of ga je nu eerst afwachten op een goede groeiende follikel en dan een afspraak maken en de rest bespreken?

Enne die geldsom vinden sommige misschien niet veel hoor. Kreeg gisteravond een reactie van iemand van nou, ik vind dat normaal. :p
    Maar ik had het helemaal niet verwacht. Omdat we ook al een box incl accesoires krijgen en mijn oma best wel wat kleinkinderen heeft, had ik verwacht nooit meer dan 100 euro te krijgen.
    Zal je wel ff PBen over t bedrag, wil dat niet zo open en bloot neerzetten, vin'k niet zo netjes. :D

Cin bij meer dan 3 eitjes doe je het toch niet he??? :p Had het laatst nog erover met mijn vader, die vrouw met een 8 ling door inseminatie bij overstimulatie.. vind ik niet kunnen nl. ;)

MP! Ja het bewegen is hier ook wel minder geworden maar als ze beweegt dan is het flink. Maar t verschilt heel erg per dag hoor, soms is ze heel druk en soms voel ik haar bijna niet. Wel een paar vaste momenten dat ik dr voel, dat is wel leuk. Maar hier lukt contact maken op t moment ook minder dan eerst. Eerst kon ze natuurlijk ook veel beter rondzwemmen, nu wordt het steeds krapper denk ik.
    Ik maak me er niet zo druk om gelukkig. Ik voel haar nog steeds goed en regelmatig. Soms voelt het gewoon alsof ze me knijpt van binnen, dat doet soms gewoon pijn haha!

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duch jawel wij gaan er gewoon voor 3 ling of 5 ling hahaha
    als je wens eenmaal zo groot is ja wat houdt je dan nog tegen haha kijk maar naar mijn nicht die heeft ook een drieling 3 meiden van nu 19 jaar ook via iui haha kom maar op...

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en ja we vinden het nu alletwee heel spannend!!!!
    ben benieuwd of het werkt haha ik kan nu al niet meer wachten tot de inseminatie..
    uhmm maandag om 11.20uur terug voor 2de fm.. als die groot genoeg is dan geeft de gyn ons een tijdstip voor de pregnyl te zetten en dan +- 36 uur later hebben we de inseminatie... ik moet wel een uurtje wachten tot zijn zaad dan helemaal bewerkt is..maar dan gaan we even buiten sigaretje roken haha dus die tijd komen we ook wel door..

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja een drieling ok, maar een vijfling ook???? Ik doel ook niet zozeer op dat het dan 5 baby's zijn, maar bij een 5 ling is de kans op aandoeningen en complicaties zoveel malen groter... officieel moet de behandeling ook gestaakt worden bij overstimulatie he... ik zou t nooit doen iig. Een lichaam is niet gemaakt om 5 beebs in 1 keer op de wereld te zetten en ook niet om 5 babys groot te brengen...
    maarja das mijn mening.
    Snap dat het heel moeilijk is om dan te staken maar ik zou nooit verder gaan bij meer dan 2 follikels..

Maar wel spannend hoor!!! :) Hopelijk werkt het!!

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik vind het ook wel spannend hoor!!!

ja hij zei ga maar over op 75ui spuiten we gaan gewoon voor 1 of 2 follikels
    dus toen vroeg ik als het er 3 zijn dan breken we de cyclus af toch.. en toen zei hij ligt eraan hoe jullie er tegen over staan en wij hebben zoiets wie zegt dat die alledrie bevruchtraken??
    snap je!!!

tuurlijk hopen wij op 1 gezond beebje tuurliijk maar als het er 2 of 3 zijn ja wie ben ik om dat dan niet te accepteren...
    het enige wat je een kindje kan bieden is veeeellll liefde,warmte eten en een dak boven het hoofd groot worden doen ze toch wel...
    alles komt goed en idd we gaan er voor 1 of 2 hahaha 5 is ook wel overdreven veel haha pfff moet er niet aan denken hahaha

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja drie zou ik ook nog wel doen hoor! Maar meer dan dat lijkt me gewoon ook onnatuurlijk.
    Bij het echobureau laatst hingen ook kaartjes van drielingen, leuk was dat. :D

Nou ik ga ff vriendlief ophalen en dan gaan we snel een broodje döner halen.. de ambtenaar is hier al om 19.00 uur dus ik zie t niet zitten om te koken, eten en af te wassen voor die tijd. ;)

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hmmm broodje doner lekker!!!!!
    ja veelsucces met de ambtenaar he....

ik ga ook even eten maken haha ben zo in mijn nopjes eindelijk weer eens!!!

12. MyPrecious

@ Cindy, geweldig nieuws zeg :D helemaal super ben helemaal blij voor jullie! Echt heel erg spannend allemaal wat er nu gaat komen, heel veel succes!

@ Debby, ookal geweldig nieuws :D gaat goed hier op naar het babygeluk!

@ Duchess, pfieuw gelukkig beschrijf je het zoals ik het ook een beetje voel. Soms maakte ik me wel ff druk als ik de beeb lang niet gevoeld had, want eerst werden we zeg maar 's ochtends samen wakker en nu voel ik de kleine 's ochtends soms eerst niet eens.
    Haha dat knijpgevoel herken ik ook wel :p apart he. Zou weleens willen zien wat de kleine van binnen allemaal doet wanneer ik zoiets voel. Jammer dat dat niet kan.
    Succes vanavond :D .

Ik zou zelf niet voor een 3ling durven gaan denk ik :p is toch wel veel en duur haha. Maar aan de andere kant zou ik wel doorgaan met IUI met 3 eitjes en daar kan ook een 3ling uit komen. Het loopt toch wel zoals het moet.

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Allereerst feliciteer ik debby en cindy met het goede nieuws! Nu minnie nog... ben benieuwd.

Hier vanaf een uurtje of 3 redelijk kunnen bewegen zonder al te veel pijn. Mocht ik morgen weer zo'n "opstart problemen" hebben dan ga ik niet meer wachten tot donderdag en bel ik meteen de huisarts op. (sorry moest even en hou er nu ook over op ;) )
    Ik ga maar eens koken. Begin weer trek te krijgen... :(

Groetjes en tot straks!

Nicky

Joepie!! vandaag 10 weken!!

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @mp ja lijkt me ook heel apart om dat van binnen te zien haha...
    en precies zo als duch zegt knijpen van de binnenkant haha leuk man...(pssst hey hou is op hahaha)))

@nicky je had eigenlijk vandaag al moeten bellen naar de doc.. als je het niet vertrouwd toch!!!!
    maar lijkt me wel vroeg hoor voor bi het kan natuurlijk wel denk ik dan...maar ik denk dat je buikje nu goed aan het groeien is plaats aan het maken voor je beeb enzo en dat hij/zij op je spier ligt klinkt nog het meest logische lijkt me dan...
    haha ik krijg nu ook bijna mijn sokken niet aan(heb altijd zo1n last van me rug) laat staan als ik zwanger ben haha ik heb me ventje al voorbereid hoor!!!! hihi

@mendiey hoe is het met jou???

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: ik ben op zich niet zo bang voor BI. Het is alleen wel ontzettend lastig dat je zoveel last hebt van je rug. Misschien kan het wel over zijn na een paar fysio oefeningen of massage oid. Ik zie wel. Morgen ga ik iig bellen.

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik ben ondertussen even shag halen haha hij is op...

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja lijkt me wel beter hoor!!!
    ik hoop dat je snel van je pijn afbent meiss!!!

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    damess tot zoooo!!!!!!!

ook onm nog gaan kijken en zo.....

hahaha

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het nieuws is al bekend lees ik :D. Donderdag om 8.30 uur mag ik weer voor een echo en de arts belde vanochtend al dat we mogen ophogen tot 75. Dus hopelijk donderdag meer nieuws!!! Geen idee eigenlijk ook hoe lang ze "wachten" zeg maar of wanneer ze afbreken?

@Duchess, zoooo vreemd, ik had jou en Cindy vanochtend gelijk een sms gestuurd, die kreeg je niet. En later, na jouw mailtje dat je niets had ontvangen, heb ik je direct het hele verhaal nog een keer gesms't en ik lees nu dat je die ook niet hebt ontvangen :(. Heel vreemd, maar ik wilde je niet in spanning laten hoor!! Ik heb netjes een sms teruggestuurd :D.

@Cindy, yeaaahhhhhhhh, wat een supernieuws voor jullie meis! En hoeveel spuit jij nu? ook 75? Ik ga echt voor jullie duimen!

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    even heerlijk gegeten. Lekker worteltjes, aardappelpuree en zigeunerschnitzel. Heb voor de eerste keer sinds 2 weken weer een normale portie op. Laatste tijd zeer weinig gegeten.

ik heb trouwens een mail gestuurd naar Geertgen. Die hebben mijn hubbie bij CZ opgegeven en op zijn naam alle rekeningen ingestuurd met het gevolg dat we nu moeten betalen omdat zijn eigen risico nog niet op was... daarnaast had ik zoiets; ik heb toch de meeste onderzoeken ondergaan....waarom dan niet op mijn naam? Ik heb nu gevraagd of dit nog terug gedraaid kan worden, ben benieuwd....

Deel Deze Pagina