PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    zo dames,

Ik ga nog even lekker bankhangen en dan rond 21.00 uur naar bedje. Ik ben er morgen denk ik wel weer.

Groetjes Nicky

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Nicky, gefeliciteerd met je 10 weken! In de dubbele cijfers :D .
    Vreemd dat ze het op je man zijn naam doen idd... Dat snap ik ook niet.

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @nicky heb jij helemaal geen factuur gehad op jou naam?
    ik heb wel factuur gehad,en vriend niet ik hoefde alleen maar die eerste 155 euro te betalen...eigen risico!!!
    heb je gezien wat voor bedragen erbij staan hoeveel 1 zo`n behandeling eigelijk kost? veel is dat he.. ik schrok ik dacht moet ik dat betalen??haha ja ik weet niet wat voor onderzoek ze hebben gedaan bij je man!! hier hebben ze alleen 1x potje gevraagt ,om te kijken of mijn slijm en zijn zaad goed werken samen,,,haha dat was onder de microscoop en dat onderzoek vergeet ik nooit meer haha...

slaapkop hihi!!

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha idd MP het zou echt zo leuk zijn als je kon zien wat ze doen daar binnen!
    Soms doet t echt zeer of schrik ik me rot, hihi.

Nicky ben benieuwd wat ze zeggen over je pijn.
    Opstartpijn heb ik hier juist niet maar er zijn veel mensen met bekkenpijn/instabiliteit die dat weer wel hebben.
    Kan volgens mij van alles zijn...

Hahaha Debby ik dacht al waarom krijg ik nou niks???? Raar dat ik ze niet ontvangen heb zeg..!
    Maar super nieuws hoor!! Ben zo blij voor je. :) Zie je het nu ook allemaal weer wat positiever?

Wat raar Nicky, dat ze op jou man's naam alle rekeningen opgestuurd hebben?! Dat vind ik echt vaag... is het echt van jou behandelingen?

Zoo de ambtenaar is net geweest, erg aardige man!! Hebben lekker zitten vertellen over onszelf en onze familie en hoe we elkaar hebben leren kennen etc. :D
    Hij heeft alles opgenomen met een memorecorder en gaat dan thuis een mooie toespraak voorbereiden, ben erg benieuwd!!
    Heb er nu echt zoooveel zin in!! :)

Ga nu snel de 2e helft van GTST kijken en daarna komt weer america's next top model, heb er helemaal zin in!! :D Hihi.

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hier idem dito, het gaat waarschijnlijk om een DCB nota (sperma onderzoek o.i.d.)? Dus een persoonsgebonden onderzoek, en dat moet dus op naam van je man. Heel irri, want het is best veel geld

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Zo.. nu ff reageren op de rest :D

@Debby; goed nieuws meis!!!!
    @Cindy; Ohhh wat een schat, die dr ruis.. je hebt hem zeker wel flink geknuffeld? :p Super zeg, dan zou je volgende week de eerste IUI al hebben! Spannend!!!
    @3ling; toevallig is er een topic bij onderzoeken en echo's, over een meisje dat dacht dat ze zwanger was van een 2ling, maar het bleek een 3ling te zijn.. hoe cool is dat :D Moet er zzelf niet aan denken hoor :p
    @Mp; Grappig dat je dat zegt.. ik zeg hier ook altijd; de beeb en ik worden samen wakker. Nu inderdaad wat minder, lijkt alsof ze eindelijk een slaap-wakker ritme heeft?

Zo.. net lekker aan de hobby geweest.. en morgen weer op controle :D
    Ben benieuwd.. heb weer veel te vragen :p

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goed dat hij het heeft opgenomen duch!!!!
    ja ben ook wel benieuwd hoe de speech zal gaan haha..
    en nog een paar nachtjes meiss!!!!

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tumm dat verhaal is niet waar he van dat meisje en die 3 ling
    ze heeft dat echofoto`tje verwijderd...
    ze is nu ook al geblokkeerd op zp he...(als het hetzelfde verhaal is...dat zij zelf dat 3de vruchtzakje thuis zag op de echo en de gyn erover heen had gekeken??

ja we hebben zeker wel bedankt,hij zei hoef je nu nog niet te doen doe dat pas als het echte wondertje erin zit hahaha...

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Jaa..dat verhaal.. daarom kon ik dat topic dus niet meer vinden.. Was dus gewoon nep? Tssssss... maf kind

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    joejoeeeeeeee is er nog iemand? :D

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ze had zelfs de link van een filmpje(van haar echo)die op youtube stond gegeven..
    want ze moest toch een echo laten maken die middag omdat de gyn het zelf wilde zien?
    toen heeft ze gewoon een link ingegeven van een filmpje op youtube,daar lag een vrouwtje op de stoel en de arts maakte een echo en ze zei 1 2 oh look 3.. babys

en iemand herkende haar echo foto van een hele oude echo foto op internet hahaha ja hoe ziek en eng kan je zijn..om zoiets te verzinnen..
    maar aan de ene kant mischien wil ze zo graag zwanger worden,en zag ze iedereen op zp met goed nieuws komen dat zij ook die aandacht wilde hebben,met niet een 2ling maar een 3ling!!!!! ik vind het wel zielig voor dat meisje

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahha jaaaaaaaa ik was aan het typen haha

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    avond meisjes! LEes allemaal goed nieuws hier!! Jippieeeee

Hoe is het verder?

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nou jaaaaaa zeg.. wat een doos.. vind het wel een beetje zielig hoor.. dat je zoiets verzint???

Weet wel.. toen ik net op ZP was, was er een grote rel in het buikfototopic.. want een vreemd iemand kwam alle foto's "jatten" (later ook van baby's) en die zette ze op allerlei sites op haar profiel en zei dat het haar buik was, en haar kinderen..hoe ziek kan je zijn? :S Echt aandacht nodig ofzo??

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ohhh miran ik had nog gelezen dat je ongi was geworden!!!!
    sorryy was ik heleemaal vergeten,,ik hoop dat er bij jullie ook snel iets positiefs komt hoor..duurt allemaal zo lang he,,

**knuffel***

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja die zijn er zoooooo in verdiept dat het een obsessie is geworden... wel triest ja

17. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Duchess, spannend zeg dat alles ook nog 's opgenomen is :D . Hij maakt er vast iets moois van!

@ Tummetje, volgens mij slaapt de kleine hier nu meer dan voorheen vind het wel jammer. Misschien idd slaap-wakker ritme. Mag van mij wel meer wakker zijn :p . Succes morgen bij de vk :p .

Getver ik vind het verschrikkelijk he dat mensen maar verhaaltjes gaan verzinnen dat ze zwanger zijn en buikfoto's en babyfoto's jatten en zeggen dat het hun buik en kinderen zijn. Snap je toch niet.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Thx voor de knuffel!

Maar zolang het werkt....vind ik het goed...

Zwanger worden dat lukt wel een keer weer! Hopelijk voordat de clomid op is hihi.

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ach ja.. je hebt een leven of je hebt het niet he :p

Heb trouwens weer een nieuwe buikfoto (album) :O :O

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik vind het ergens wel een beetje eng..
    een wildvreemde met jou of je beebje`s foto op zijn/haar profiel..

Deel Deze Pagina