ja tumm hij begint te groeien!!!! mooi hoor.... ja en het ergste is dat ze er zo op zp een verhaal op komt maken,tussen allemaal zwangere en vrouwen die volop bezig zijn en al mischien al meer dan genoeg beebjes kwijt zijn geraakt..en er gewoon glashard over liegt.. ben blij dat degene die het herkende(de echo dan) er wat van heeft gezegd anders had ze weet ik veel wat allemaal verzonnen...
@Babyhope. Allereerst goed nieuws voor jullie spannend!! Hopen op een wondertje voor jullie in 2010! Hier gaat het goed hoor, nog steeds bezig met tempraturen maar word er niet echt wijzer van vorige week naar de gyn geweest en mannetje zijn zaad was super gelukkig! 3 feb weer terug komen om te kijken naar me temp lijst en een HSG onderzoek, dus nog niet echt een stapje verder
ja qua temperaturen heb ik er ook geen verstand van hahaha.. gelukkig was zijn zaad goed... de hsg heb je er geen zenuwen voor?? ik ben daar zo zenuwachtig voor en waarom weet ik niet...
Hsg valt reuze mee hoor....hoef je echt niet zenuwachtig voor te zijn...en dan is alles meteen open...voor een mooi ei dat bevrucht wil worden!!
Ja heb wel een beetje zenuwe hoor haha Ik lees ook dat het erg pijnlijk kan zijn maar ik wacht het wel af haha Jij beginnen met IUI Spannend hoor meid
ja er zijn wel veel vrouwen direct zwanger na de hsg toch!!! ja voor de iui heb ik ook wel een beetje zenuwen hoor!! maar heb gehoord dat het allemaal meevalt.. ik heb wel aangegeven dat ik even wil blijven liggen na de iui,de assistente zei ja je zal wel even kunnen blijven liggen zoiezo 5 minuten zei ze.. want er is nog niet echt bewezen dat dat meer zu helpen zei ze..er was pas 1 man die naar onderzoek had verricht ofzo.. ze zei als er nou meerdere mensen het kunnen bewijzen dan gaan we dat nu ook uitvoeren...
ja en bij geertgen hebben ze een heel nieuw stuk aangebouwd... en ik zat daar zo lekker op dat bankje in de wachtkamer,te denken van`wat zou dat daar zijn?` ik was zo nieuwsgierig dus ben het gaan vraag aan de receptioniste.. ze zei hier doen we voortaan onze punctie`s voor ivf..(dat was altijd in zkh eindhoven volgens mij?)dus ze zei dit is een hele grote stap voor het geertgen,nog even en dan vinden de terugplaatsingen hier ook plaats.. en dan zijn we niet langer meer zkh verbonden... ik vind het knap hoor!!!!
Ja tuurlijk is toch logies dat je daar ook zenuwen voor heb! Goed dat je zulke dingen van te voren aan geeft.. kunnen ze er inderdaad rekening mee houden. Ik heb me nog niet zo in IUI verdiept wat houd dat nou precies in
het hoog in de baarmoeder inbrengen van bewerkt zaad.. dan gaan ze met zo`n heel dun slangetje door je bmoederslijm heen en spuiten dan het bewerkt zaad in je bmoeder... dat zaad wodt eerst helemaal uitgezocht en gewassen.. op slechte zaad het vocht wordt er weg genomen en ze worden bacterie vrij gemaakt.. voordat het bij mij wordt ingebracht.. oh ja vriendlief mocht het er inspuiten hahaha zo`n gek idee
ja ik lees wel meer 1ste ronde en 3de ronde dan andere rondes... ik weet ook echt niet hoe ik me nu op dit moment voel het lijkt toch dichterbij te komen haha
Oke bedankt voor de uitleg hihi nou snap ik het.. Nou ik hoop dat het in een keer raak is! Haha dat is inderdaad een gek idee dat je vriend het er in mag spuiten..
hahahaha ja het komt zo op die manier direct op de goede plaats terecht en ze spuiten het zeg maar dat mijn ei links zit.. dan spuiten ze het ook richting de linker eierstok zei hij
lekker toch....kunnen niet veel mannen zeggen hoor! Ik heb 2 keer gespoten voor 1 kwakkie...en toen was het raak! hihihihi