PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahhahaha
    ja dat is wel zo ahhaha...

nou we zullen zien aan het einde van deze cyclus,of dat alles werkt hier binnen..
    pfff wel spannend

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    vast wel..het word weer tijd voor roze hier in dit topic....

Ik heb een goed gevoel over dit topic, er moet binnenkort weer iemand op roze hoor.....dat moet gewoon!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja het duurt al weer even he...
    het wordt idd tijd...

dus kom op ladies!!!! op naar een babyboom in 2010!!!!!!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Zeer zeker...ik wil een beeb....enneuh...als ik deze ronde zwanger zou zijn ben ik 6 dagen voor mijn verjaardag uitgeteld....whahaha

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja grappig is dat he in de zelfde maand of op de zelfde dag....

ik weet nu niet precies of bij iui hetzelfde moet tellen maar ik anders ergens in october haha lekker zeg een volle zomer zwanger pffff

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oeh...dan moet ik allemaal nieuwe zwangerschaps kleren kopen! Want vorige keer was ik in de winter zwanger..........

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahaha ja dat krijg je dan ook weer...
    ik moet zoiezo dan alles nieuw kopen haha ik heb helemaal niks...

oh ben zo benieuwd wat we nou allemaal hebben zaterdag voor de beeb...
    beebkamer,kinderwagen,box,eetstoel,loopstoel,badset die dingen zoiezo maar wat zou er toch allemaal in die losse dozen zitten hahaha ik moet alles uitzoeken..
    mijn neef is pas gescheiden,en die hebben 1 kindje van 5 jaar en die moeder wilde die spullen niet meenemen naar een ander huis dus had ze daar gelaten..
    hij zei kom maar halen ahaha hij zei alles is supernetjes dat weet je!!!(zij was zo`n poetsmiepje)en zo netjes enzo..
    dus ik ben echt benieuwd

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh dat is echt leuk!! Lekker uitzoeken.... en wat lief dat je dat gewoon op mocht halen!

Ik heb ook veel gekregen hoor, veel 2de hands...vind dat niet erg....Kamertje is zelfs gebruikt door 2 kindjes....ziet er nog goed uit hoor! Dus waarom niet....

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja en dat was hun eerste kindje en heeft daarna geen ander meer in gelegen of wat dan ook,ja een nieuw matrasje kopn we wel zeker...en kleertjes ook nog wel tuurlijk.. maar dat uitzoeken is ook leuk hahaha
    ja is peetkind van mijn moeder en die hebben een hele sterke band

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ik ga eve atwt kijken...
    en dan lekker douchen en naar bed...

een hele fijne avond ladies!!!!!!!!!!

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    leuk allemaal hoor!

Ik zie dat we een meelezer hebben...babyvis....halllooooooo

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    slaap lekker!!

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja die komt wel eens vaker meelezen hahahaha!!!!!
    halloooo babyvis!!!!!!!!

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahahha

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    *even bijlezen, haha*

Whaaa dat heb ik weer gemist! Dat vind ik zoo raar en idioot! Elke keer die nep verhalen. Zo raar...

Zielig, ja das het goede woord. Sorry hoor maar ik ga geen medelijden hebben met zulke mensen. Maar ik heb echt een grote hekel aan liegen...

MP denk idd dat er meer geslapen wordt nu!! Hoe kleiner ze zijn, hoe kortere slaapjes ze doen dacht ik.. nu wordt dat steeds langer. En een vast ritme kan heel goed! Ik voel beebje standaart 's avonds rond 12 uur en s nachts wordt ik rond 4 uur wakker van dr. Dat is eigenlijk elke nacht hetzelfde.
    Overdag let ik minder op de tijden eigenlijk.

Mooi buikje Tummetje!!! :)

Mendiey spannend de HSG. Hopelijk is alles goed en idd, na de HSG meteen zwanger, hoop t echt voor je!

Cindy wat 'leuk' dat je vriend het in mag spuiten.. maakt het toch wat persoonlijker lijkt mij.
    Spannend hoor!!

Hahaha Miranda! :p

Ik heb ook t gevoel dat er binnenkort een zwangere bij komt. (nee t gevoel dat er meerdere zwangere bij komen, trouwens) Dus hoop echt dat dat uitkomt!
    Doe maar weer even zon babyboom net zoals de laatste keer, dat is wel mooi!! ;)

Leuk van die spullen Cindy!! Ben ook benieuwd wat je gaat krijgen. ;) Altijd handig!

Hier ook wat 2e hands dingetjes. In eerste instantie wilde ik dat niet maar wat heeft t nou te lijden van een beebje?
    Babykamer en kinderwagen hebben we tweedehands. De rest komt wel nieuw, al ga ik na de bruiloft wel lekker snuffelen op marktplaats hoor, dat vind ik zo leuk haha. En als ik dan wat leuks zie dan koop ik t wel. ;) Misschien dat de maxicosi en de bloom kinderstoel nog wel 2e hands komen. Maar de bloom stoel vind ik 2e hands nog zo prijzig, vaak vragen ze er nog 250-270 euro voor terwijl ie nieuw 300 euro kost.. Dan koop ik m liever nieuw in de kleurstelling die ik zelf mooi vindt.
    Dus dat weet ik nog niet zeker. Misschien loop ik wel tegen een koopje aan, dan koop ik 'm wel 2e hands.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Vraag ik me af he...wat voor gevoel hebben jullie bij mij....de een zegt duurt nog lang....de ander zegt komt snel...komt snel...iedere maand :S

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Miranda ik denk dat het niet meer heel lang duurt!! Maar vind dat moeilijk. Heb bij jou t gevoel dat t binnen nu en 3 maanden wel eens raak kan zijn!!
    Jammer dat ik geen pendel meer heb, ik deed dat wel eens voor de lol natuurlijk, maar kwam wel vaak uit haha!

En ja babyvis staat heel vaak in t lijstje, wel meer namen trouwens.. raar eigenlijk he? Zouden ze ons nou zo interessant vinden of hoe zit dat? ;)

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hmm Babyvis heeft ook 0 berichten.... Babyvis bij wie lees je mee?????? :p

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ook geen naald aan een touwtje? hihi...

ff wassen om te reinigen....en whoppa je kunt pendelen hoor! Het gaat namelijk meer om je eigen kunnen als waarmee je pendeld....

Binnen 3 maanden, zou wel moeten hahah want dan is de clomid op!!

20. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    Hoi,

Hier de meelezer, ik heb ook pcos en slik clomid. Ik kijk regelmatig op deze site maar heb nog geen 1 keer gereageerd op iets. Ik zit nu in ronde 7 en heb deze ronde een HSG gehad. 50 en 100 mg sloeg niet aan en de 150 tot nu toe iedere x nog wel. Hoop dat jullie me niet als een inbreken zien :):D

Babyvis

Deel Deze Pagina