@tummm je hebt de apk weer gehaald!!!!!hahahaha @hanneke nee gewoon ongi hoor...ja tenminste dat denk ik dan het duurde altijd 5 tot 6 dagen met flinke stolsels.. ik heb nooit pijn gehad... @duch ja en toch denk ik ook wel dat het snel zal zijn maar precies dat denken we al zo lang hahaha...
stuiter stuiter stuiter stuiter stuiter achter de pc in het ziekenhuis.....zo hubbie maar even bellen........
minnie kun je geen pregnyl vragen??? op welke grootte springt je ei normaal?? woehoeee klusssennnn geblazen hahahaha
@Duchess dat zijn wel hele lange cyclussen ik zou helemaal gek worden. Had je dit altijd als zulke lange cyclussen vanaf dat je met de menstuatie begon?
nee geen pregnyl want de vorige keer is ie gewoon zelf gesprongen met 20 MM dus ze zei al dat ie gewoon zelf gaat springen.......
Jaaa Minnie, ik zei toch dat het alle kanten op kon!!!!!! Super meis!! Hanneke ja mijn cyclussen waren altijd heel onregelmatig maar ik heb er zelf nooit zo op gelet eigenlijk. Volgens mij waren mijn cyclussen voor de pil wel regelmatig maar om eerlijk te zijn was ik er toen nooit zo mee bezig?! Dus ik weet het niet goed.. Het verschilde altijd zo erg, soms had ik wel 3 x een cyclus van rond de 30 dagen en dan ineens weer een hele lange.. was er dan altijd van overtuigd dat ik zwanger was. Urinetesten negatief, bloedtesten negatief en zelfs inwendige echos gehad waar dan dus niets op te zien was. Werd altijd weer naar huis gestuurd door de gyn, ik zou er teveel mee bezig zijn. Na drie jaar bij een andere gyn gekomen (woonde eerst in het buitenland, toen weer in NL) en die zag meteen een mooie kralenkrans op de echo... hoezo teveel ermee bezig? Minnie tuurlijk gaat ie springen! Kan niet anders! Nu goed je best doen!!!!! oohh hoop echt voor je dat het zo mag zijn deze ronde meis.
Hallo meiden, Bedankt voor het warme welkom hier Weet eigenlijk ook niet waarom ik zolang gewacht heb met schrijven hier. T lijkt hier op een hecht clubje. Maar dat is juist leuk vind ik. Ik weet niet wat je kan verstaan onder zware of wat lichtere pcos. Ik weet alleen wat ik zelf heb en dat is: vrijwel geen ovulatie/menstruatie, overgewicht, donkere (over)beharing (matig denk ik) en acne. Al met al aardig wat vind ik. Voor ik het hoorde van de gyn had ik nog nooit van pcos gehoord. Maar heb mezelf daar over ingelezen. Mijn gyn is meer van het behandelen dan er over praten. De reden dat we nog niet overgegaan zijn op spuiten is omdat het bij mij bijna onmogelijk is om zovaak achter elkaar naar het ziekenhuis te gaan. En tot nu toe werkt de clomid nog ook al is er geen zwangerschap ontstaan. We hebben al wel een zaadtest gehad en een HSG. Heb m'n eisprong deze ronde al gehad hoop en denk ik. Aan temp te zien. kon na cd 12 niet meer naar de fm. afwachten dus. Maar wat ik hier zoal zie is dat iedereen zijn geduld flink op de proef gesteld word (of is gesteld voor de zwangeren). T zou leuk zijn als hier binnenkort alleen maar zwangeren aan het kletsen zijn
@babyvisje: welkom meid en veel succes met alles. @hier: eindelijk een afspraak met de huisarts gemaakt. Morgenvroeg om 8 uur! Lekker vroeg dus Vanmorgen weer hetzelfde gedoe als de afgelopen dagen. Ik krijg steeds meer het idee dat er een zenuw ofzo bekneld zit en dat dit met een paar keer fysio oid wel over is. @minnie: super meid! laat je hubbie zich maar ziek melden kunnen jullie de hele dag klussen haha
Babyvisje, ik heb ook geen idee wat nu zware PCO is of lichte PCO.. ik zie dat niet zo op die manier. Je hebt PCO of je hebt het niet, he? Ik hoop met je mee dat we snel met alleen maar zwangeren hier kletsen! Helaas komen er toch steeds nieuwe bij met PCO.. denk dat dat altijd zo zal blijven. Iedereen is welkom uiteraard maar het is altijd weer jammer als er weer iemand met PCO bij komt, snap je? Wanneer mag je gaan testen??? Nicky zou best kunnen! Ik had dat rond die periode ook, een zwangerschaps ischias, dat is dus een beknelde zenuw. Ging bij mij wel vanzelf weg na een paar weken, kon wel vreselijk pijnlijk zijn brrr. Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt! AAAh ik wilde de liedjes voor de bruiloft op CD gaan branden, lukt t niet?! Denk dat ik vanavond maar even naar mijn moeder rijd, met de liedjes op een USB stickje ofzo.. Gelukkig hebben we nog een paar dagen tijd.
Kwam even bijlezen, kleine meis ligt op bed! Minnieee....minnieeeeeee.....een eeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joepie!!! Verder, euhm..... Cyclus, hier heel weinig..eens per 4 maanden ofzo een lichte bloeding voor mijn zwangerschap. En na mijn zwangerschap iedere keer tussen de 18 en 36 dagen...maar geen eisprong..(2 cyclussen laten testen met bloed...) Oh en ik teken voor dat er deze maand weer 3 zwangeren bij komen hoor!!! Of meer....hihi
Even gauw voordat ik aan het werk moet. Minnie een ei!!!!!!!!! Waaaah wat goed! En nou snel klussen! Pff wordt een lange dag vandaag, werken van 14:00 tot 02:00 Lees vanavond bij, fijne dag meiden!
pfff anja van 14.00uur tot 02.00 uur toe maar meid!!!!jij liever dan ik hahaha en precies duch de gyn zei tegen mij milde pco.. maar ondertussen heb ik al net zoveel rondes gehad als meiden met de volle pco dus klopt pco is pco je krijgt niet voor niks de status pco hahaha.... nicky idd die ischias ofzo dacht ik ook aan hahahaha
Weet niet meer wie het vroeg over de cyclussen voor de hormonen. Ik had helemaal geen cyclus alleen vaak kleine bloedingen die wel 30 dagen duurden en dan even stopte en weer begonnen. Net het tegenovergestelde van wat hoort eigenlijk. Was hier echt 0% kans om zwanger te worden. Getver als ik er aan terug denk komt weer helemaal boven hoe kut ik me voelde omdat ik niet zwanger kon worden . @ Minniemouse, WAUW HELEMAAL SUPER!!!!! Good luck!!!! @ Babyvis, hoeveelste ronde is dit dat Clomid werkt bij jou?? Ik had wel geluk dat het in ronde 4 met Clomid raak was. Dus goede hoop houden . Wat duurd wachten lang he ik hoop elke maand dat er tenminste 1 zwangere bijkomt, maar ik denk echt dat het niet lang meer zal duren. Binnen 2,5 maand hebben we er vast wel tenminste 1 zwangere bij.
@Minnie; jeeeeeeeeej, wat een goed nieuws!!!! Gewoon een laat eitje.. gaat helemaal goed komen meis!!! @Babyvis; ik geloof ook niet zo in zware of lichte pco, je hebt het of niet.. hoe erg het is veranderd niet zo veel aan de situatie. Ja...daar gaan we voor.. allemaal zwangeren in dit topic..
Oeh ik hoop dat vakantie inderdaad geluk brengt! Een beetje frisse Alpenlucht kan hoe dan ook geen kwaad lijkt me! Voordat bij mij pco werd vastgesteld, had ik cycli die niet te tellen waren. De ene keer was het twee maanden, de andere keer vier maanden en soms ineens weer drie weken. Maar een eisprong had ik niet. Nu komt dat gelukkig allemaal goed op gang. Heeft iemand van jullie ervaring met meer dan 6x dezelfde dosis Clomid en m.n. met wat er daarna gebeurt? Fert. arts zei tegen me dat dat maar een keer of 6 mag vanwege gevaar van gewenning. Ben zo bang dat ik voor die tijd niet zwanger ben en dan allerlei andere trajecten in moet....
@mp ja ik hoop ook dat er snel weer een zwangere komt wordt tijd zeg...dames die zwanger zijn wat is jullie uitgerekende bevallingsdatum???? @pientje na clomid 50mg krijg je nog 100mg dan 150mg en dan ga je over op spuiten...