Oh Anja, jij ook al niets te zien op dag 13...bah...nou hopelijk werkt de 100 mg wel..maar niet getreurd! Hier ook op dag 13 niets..en dag 18 ineens een superei...wel bij 150 mg...maja.. Hoe is het verder met iedereen? En hoe het hier gaat...tsjah ik wacht af...laat die duivels maar komen..dit stomme bruin/zwartverlies vind ik ook niets hoor! Ik wil mijn bloedtest gaan doen...en dat kan pas als ik rood verlies en ook niet te weinig...dus een echte menstruatie... Groetjes, Miranda
heey meiden.. heb haast.. lees vanavond even bij vandaag weer begonnen met de clomid. Gyn ook gebeld, we mogen nu nog 3 maanden doorgaan, en daarna gaan we richting de iui enzo. het schijnt geen zin te hebben om 6 maanden door te gaan met clomid zei ze.. nou ja.. dan weten we igg waar we aan toe zijn. over mn pijnlijke eisprong kon ze niks zeggen, dat schijnt te kunnen, en zeker voor de eerste keer én zo'n groot ei.. hoorde aan haar stem dat ze wel een beetje schrok dat het ei rond de 28/29mm moet zijn geweest. Is dus niet helemaal goed lijkt mij.. Krijg nu ook geen controles en echo's meer.. nu mogen we het helemaal zelf uitzoeken..
Hey tummetje, Ja een ei van 29 mm is groot.....loopt tegen een cyste aan...en schijnt idd niet al te goed te zijn...maar ja...heb ook verhalen gehoord dat het juist weer super eieren zijn...die heel makkelijk bevrucht raken...maar vanuit medisch oogpunt schijnt er teveel corpus te zijn...dus teveel vocht in het eiblaasje...en dat schijnt niet goed te zijn met innestelen.. jij ook geen echo of controle meer...had ik ook niet! Was iedere maand zeer spannend..maar wel uiteindelijk op die manier gelukt!! Succes met clomid nemen weer meis...en op naar weer een superei!! Trouwens vind het wel vreemd...de gyn schrikt van je grote ei..maar geeen opvolging meer...stel je voor dat je dus wel een cyste ontwikkeld...of overstimulatie krijgt....pff..zit je dadelijk met een 4 ling...whahaha. Groetjes, Miranda
@ Zethu, ik heb het psychies ook niet makkelijk, misschien dat het alles met elkaar wel is. Kan me in ieder geval wel in jou vinden in wat je schreef. Maar ja dan ben je aan het schoonmaken en dan worden er meubels naar binnen gedragen, dan wordt het gelijk weer smerig :s . Beetje dom idd. En ik las toevallig dat je 1 kg kwijt bent!! Wat goed joh! Echt top . @ Hanneke, hoe was het bij de gynaecoloog? @ Anja, ja echt balen zonder FM idd nu weet ik gewoon nog niet wat ik kan verwachten. Balen dat er niks te zien was bij jou . Ik krijg ook echt het idee dat het hier niet aanslaat. Flink irritant. @ Miranda, kun je het niet laten opwekken met primolut? Rot dat ze je zo laten door sukkelen.. @ Tummetje, hopelijk is het binnen die 3 maanden raak bij jullie! Duim ik voor hoor meid. Hier, heb gisteren ovu testen bij Sensitest besteld ik wil toch duidelijkheid. Heb er gelijk 24 besteld en 6 zwangerschapstesten omdat ik die toch zoiezo moet doen voor elke Clomid behandeling :S slaat nergens op zonder eisprong maar goed hahah. Pff bij zoveel slaat de Clomid 50mg niet goed aan, ben bang hier ook niet. Me temperatuur gaat weer naar me temperatuur zoals die voorheen altijd was, zonder eisprong. Maar hopelijk heb ik snel de ovu testen binnen en als er geen streep op staat weet ik dat Clomid niet aanslaat.. Zit nu op dag 16.
Jeetje als ik zo lees zie ik dat iedereen al veel verder is als ik. Heel veel van jullie hebben het al over FM e.d. Een tijd die voor mij misschien nog komt maar nu nog even niet. In het ziekenhuis vertelden ze dat mijn progesteron niet duidelijk liet zien of er een eisprong was geweest, misschien was het te laat geprikt, maar tis ook lastig plannen met een onregelmatige cyclus. Verder vermoeden ze uit de echo PCO, maar tis nu de vraag of dat wordt veroorzaakt door mijn (licht) overgewicht of dat het overgewicht er een gevolg van is?? Nu dus eerst nog 4 kilo afvallen, in de hoop dat mijn cyclus zich herstelt. Wel moet ik al een afspraak maken voor over 3-4 maanden want als dan mijn cyclus nog niet is hersteld ga ik waarschijnlijk starten met clomid en als het wel hersteld. Tja, daar denk ik nog maar even niet over na, want dan zal ik wel weer verwezen worden naar de op eigen kracht methode. Pff Nog steeds aan het wachten dus. Maar ieder van jullie herkent dit vast.
@ Hanneke, ik heb zelf geen overgewicht, maar het kàn met pcos te maken hebben hoeft niet. Dus ik hoop voor jou dat je cyclus zichzelf dan straks hersteld en anders dat je gewoon snel met Clomid mag beginnen na die 3-4 maanden. Ik wil je heel veel succes toewensen met afvallen. Moet gaan lukken die 4kg ookal weet ik dat het heel moeilijk is. We gaan voor je duimen dat het lukt hoor .
@ anja: ja ik ben best trots op mezelf dat ik er weer een kilo vanaf heb. @ miranda: dan hoop ik dat het snel doorbreekt zodat je kunt gaan laten prikken. @ tummetje: Hoop ik dat het deze ronde wel raak is. @ mp: ik heb me er zaterdag idd heel erg druk om gemaakt. Maar ja, we hebben een maand van te voren aan gezegd dat ze al iets moesten gaan inpakken. Dingen die ze niet gebruikten. Als ze dat niet doen dan moeten ze het zelf weten he. Ik weet dat ik dat iig wel doe als ik eens ga verhuizen. Lijkt me trouwens ontzettend lastig zonder FM. Ik hoop dat dat bij ons wel is. Want ik heb in de vorige ronde (is lang geleden maar ja, blijft vorige ronde) ook ovutesten gebruikt. 2 weken daarna werd ik niet ongi dus toen begon ik met de zwangerschapstesten en als je dan de ene na de andere negatieve test geconfronteerd wordt, wordt je ook niet vrolijk. @ hanneke: troost je maar hoor. Ik moet eerst afvallen voor ik geholpen wordt. Trouwens afvallen is geen garantie of je cyclus zich hersteld. Ik ben inmiddels 6 kilo kwijt en zit inmiddels op 85 dagen Niet bepaald een normalisering van de cyclus.
@ Zethu, Ik zou gek worden als ik geen dingen ingepakt had staan voor de tijd. Snap niet dat mensen alles zo ff in 1x willen doen en alles tegelijk. Maar goed ik zou het ook anders doen idd! Ik vond het eerst wel handig zonder FM, hoef je niet elke keer heen en weer te vliegen. Maar hoe ik me nu voel is ook geen pretje, steeds afvragen of het wel werkt en dan krijg je weer hoop omdat je iets voelt.. En de volgende ochtend is de temperatuur niks hoger. Dus nog geen eitje. Had jij trouwens wel een positieve ovu test dan? Omdat je 2 weken later met zwangerschaps testen begon? Wilde ff wat grappigs met jullie delen: Ondanks dat ik steeeds twijfel of er wel iets gebeurd in mijn lichaam, viel me vriend gisteren op dat het van binnen anders voelde en dat hij ergens tegenaan stompte .. Bmm dus.. Zei hij droog: 'Ik dacht daar spuit ik maar tegenaan' hahahha ja zo kun je zien dat het toch in de mens verstopt zit dat ze weten hoe het werkt, want hij wist niet eens wat het was daar binnen. Ik zei waar denk je anders dat je zaad heen gaat!? Nou dat zwemt er in rond zei hij hahahah ja hoor. Maar wel grappig en verbaasde me echt dat je dan blijkbaar toch een oer-gevoel in je moet hebben .
Hier zijn de ovu testen binnen yeeeh. Baarmoedermond staat open dus ik ga straks een ovu test doen en dan heb ik hopelijk meer duidelijkheid of er iets aan zit te komen ja of nee..
Hallo dames, even snel berichtje, moet zo gaan koken... Sterkte voor alle dames die nu in de spannende tijd zitten van wel/niet een ei. Voor mij komt het nu ook steeds dichter bij, nog 11 dagen en dan hebben we de vervolgafspraak bij de FA. Hoop dat de uitslag van de zwemmers goed is en dat het probleem alleen bij mij ligt. Ben nog steeds bezig met temperaturen, maar volgens mij meer voor Piet Snot, want er is nu werkelijk helemaal niets zinnigs van te zeggen. Na deze cyclus stop ik er dan ook maar weer mee. Hoop dus dat er een FM gedaan wordt als ik met de Clomid ga starten.
@ mp: die ovutest was oudjaarsdag knalpositief. Ik heb toen zelfs 2,5 week later pas getest (op de 18de pas) @ yvy: hoop idd dat er FM gedaan wordt. Houdt me maar op de hoogte. Dan weet ik wat ik kan verwachten
Heeeey meiden! Ben ik ook weer eens! Beetje druk met van alles.. maar jullie schijnbaar ook, want het topic stond helemaal onderaan @ miranda; ja.. beetje raar dat de gyn geen actie onderneemt.. maar goed.. dat had ik ook niet echt van ze verwacht @ MP; heb je al wat gezien op de ovutesten? Verder alles goed hier meiden? @ hier; ik heb een maansteen gekregen van iemand, weet iemand daar iets van? Ben zelf altijd wat sceptisch tegenover die dingen.. maargoed.. En ik heb net even zitten rekenen.. de dag van mn vermoedelijke eisprong valt precies in ons familieweekend Heb zo geen zin in herhaling van afgelopen maand Oh.. enne.. kreeg net een rekening van mn zorgverzekeraar.. 55 euri's.. alle primolut en clomid bij elkaar vanaf februari.. Hoop dat het snel raak is... anders ben ik nog failliet straks hahaha
Meiden ik voel me niet zo lekker de laatste dagen, ik lees wel mee, maar heb geen energie om te reageren... sorry! Ik ben vandaag weer bij de GGZ geweest en nu werd ik wel heel serieus genomen! Gelukkig!! Het gesprek van de vorige keer was dus wel serieus bedoelt maar mijn behandelaar, waar ik vandaag dus mee kennis heb gemaakt, vond dit ook niet normaal! Gelukkig begrijpt ze me heel erg goed en vind ze het ook niet raar en vind ze absoluut niet dat ik me aanstel! Dus ik ben er wel tevreden over. Ik krijg nu wekelijks een gesprek met haar, ik ben erg benieuwd. Verder heb ik sinds gister vreselijke last van mijn tepels, misschien dan toch een komende eisprong?????? Vrijdag krijgen we weer een follikelmeting.. Lieve meiden, ik lees met jullie mee en als ik me weer wat beter voel ben ik weer van de partij, maar dat zal na ons familiebezoekje zijn denk ik! Ik laat nog wat weten voor ik vertrek, wie weet heb ik morgen alweer meer energie, geen idee. Maar nu kost alles me teveel moeite, sorry...! Alvast dikke knuffels voor iedereen die ze nodig heeft of gaat hebben!!!
Hee dames, wat is het rustig hier! @ Tummetje; heb even voor je gegoogled over die maansteen, had niks beters te doen, haha. Dit heb ik gevonden: Maansteen heeft een sterke connectie met de maan en vrouwelijke energie. De steen bevordert de intuïtie en vruchtbaarheid en heeft een kalmerende werking op het gevoelsleven. Maansteen versterkt paranormale vermogens zoals mediamieke gaven en helderziendheid. De steen heeft ook een sterk effect op slaap en dromen en helpt bij slapeloosheid en helpt om dromen beter te herinneren. Het is een goede steen voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden en ondersteunt de zwangerschap, de bevalling en borstvoeding. Ook bij PMS, menstruatieklachten en klachten na de bevalling en tijdens de overgang kan maansteen nuttig zijn. Fysiek werkt maansteen ontgiftigend en activeert de pijnappelklier en zorgt hij voor evenwicht in het hormonale stelsel. De steen heeft een positieve invloed op de spijsvertering en de voortplantingsorganen en vermindert vochtophoping. Het zou toch leuk zijn als het echt een positief effect heeft... @ hyves; ik ben ook wel benieuwd naar jullie hyves! Maar ik zet hier toch liever mijn hyves niet open en bloot neer. Als iemand me toe wil voegen moet je maar even een PB'tje sturen. @ Duchess; doe rustig aan meid. Fijn dat ze je nu wel eens serieus nemen bij het GGZ. Ben benieuwd naar je FM vrijdag. @ Hier; Weinig nieuws, ben in afwachting van de FM morgen, ben erg benieuwd of er nu wel iets te zien is. Laatste dagen stond mijn baarmoedermond laag en nu staat -ie wat hoger. Maar weet eigenlijk niet zo heel goed wat dat dan betekent.. Klussen zal er sowieso wel niet zo erg van komen de komende dagen, want mijn mannetje ligt ziek op bed.
Sorry heb ff geen tijd maar wou jullie dit ff laten weten. Nog geen eisprong dus en gisteren negatieve ovu test. En nu moet ik straks nog een ovu test doen, maar ik kan niet plassen .... 4 uur inhouden en niet kunnen plassen, erg irritant.
Ik heb 2 weken geleden ook een maansteen gekregen van een goede vriendin van mij. Hij is daarbij ook nog eens gemagnetiseerd door een medium waar ik al eens eerder ben geweest. Ik vind en erg lief en ik dacht baat het niet dan schaat het niet. Dat medium heeft het al regelmatig bij het juiste eind gehad dus ik dacht waarom nu dan niet. Vind het wel heel symbolisch. Na 20 maanden geen resultaat zullen we het gaan beleven. Ik voel in ieder geval geen verschil. Want ik zat de laatste 5 weken al lekker in mijn vel.
Tanti is Ongi geworden, het roze verlies begon om precies half 3, en twee weken terug had ik toen me eisprong. Haha Hoezo toevallig .. WE gaan vol goede moed naar de 25e dan zien we wel weer
@ tummetje: balen dat je ovu juist net in het familieweekend valt. Ik hoop dat je toch nog wel wat kunt plannen voor jullie dan. Enne maansteen: geen idee. Ik ben ook niet zo van dat soort dingen. Ik stuur je trouwens zo een pb met mijn hyves-adres. @ duchess: meisje toch. Als ik energie over had dan zou ik het je geven. Helaas is het met mijn energie ook somber gesteld sinds mijn terugval. Ik merk qua energie geen verbetering. Wel fijn dat je nu ook serieus genomen wordt door je behandelaar. @ anja: Dan krijg jij ook een pb-tje van me Ik ben heel benieuwd naar jou FM. Wel balen dat je mannetje ziek is zeg! @ mp: helaas nog geen ovu. Hoop dat ie snel komt! @ tante Mars: hoezee op je ongi. Maar ik ben wel voor de allerlaatste keer blij dat je het bent geworden he.