PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nee zijn ouders laten komen is niet mogelijk, en het was niets voor de baby maar echt voor onszelf.
    Een vakantie is het niet want mijn vader zei dat zou ik nooit goedkeuren nu met je harde buiken en bekkeninstabiliteit.
    En een auto was het ook al niet whaha.
    Vriendlief betl me net, hij denkt dat het een huwelijksnacht is, dat zou misschien best kunnen? Maar denk het niet.
    Ach we zien het wel, ben wel errug benieuwd hoor. ;)

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahha ja dit is wel heel erg spannend ja haha....

maar ik ben even weg!!!!
    moet echt want me schatje zegt ohhhh kom nou ff bij mij zitten hahahaha

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hihi ga maar lekker bij je mannetje zitten!!!

Ga ik even het eten opzetten. :p

OOOH ik heb er zon zin in he meiden!!! :)

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier 16 augustus uitgerekend.

Heb even weinig te melden.... ga maar even eten koken.

Tot straks

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Misschien beval je wel op mijn verjaardag. :p 24 augustus :D

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    haha, dat zou een goede mik zijn. Als het maar niet de 19de wordt, dan is de tweeling van een goede vriendin van mij jarig en een tante van mij ook al. Dat zou ik iets minder leuk vinden maarja, je hebt het niet zelf in de hand.

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Whaaa Duchess ik ben zo benieuwd wat voor cadeau het dan is hé. :p Spannend dat het al zo snel is. De dagen vliegen echt voorbij he.

8. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    @ Babyhope: dank voor je berichtje. Krijg je die Clomid 100 en 150 en die spuitjes ook als clomid 50 gewoon zijn werk doet? m.a.w. moet je na die zes maanden sterkere middelen gebruiken om een eisprong op te wekken?

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben even aan het bijlezen en wat zie ik?!

@Minnie, yeaaaaahhhhh wat een supernieuws zeg!!!!! Wowwwwww, helemaal GAAAFFFFFF. Hup aan de klus ;).

@Babyvis, ik weet dat ik ernstige PCOS heb, omdat dat steeds weer wordt gezegd met een echo :(. Oh, je hebt erge PCOS. Tja...daar kan je dan niet omheen ;). Maar uiteindelijk hebben we allemaal hetzelfde "probleem".

@duchess, nog een paar dagen, spannend!!!!

@Cindy, ik hoop zooooo vor jou dat het deze ronde raak is

@hier, kreeg een berichtje van een vriendin dat zij weer zwanger is van de 2e. Dan denk ik wel even "waarom ik niet". Ik heb nog geen eens een kans gehad...een jaar zonder eisprong :(.

10. MyPrecious

Dat denk ik zelf niet Pientje.. De hormonen doen hun werk dus als je meer gebruikt krijg je vast overstimulatie.. Ik denk dat ze dan HSG doen en IUI ofzo.

11. MyPrecious

@ Debby, leuk nieuws voor je vriendin maar voor jou komt het wel hard aan.. Blijven geloven hoor (ik blijf het maar zeggen) en vertrouwen op je lichaam. Kan me begrijpen dat dat nu heel moeilijk is. Ga zo hopen dat je donderdag goed nieuws krijgt.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Pientje, ik heb geen idee, maar vind het ook wel logisch wat MP schrijft.

13. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    @ Duchess: ja ik snap het dat het jammer is als er iemand bij komt met pco.
    Ik denk aan mijn temp te zien dat ik mijn eisprong vorige week donderdag heb gehad en dat dan 27/28 januari mijn nod is. heb geen test dag in gedachten. Ik wacht op de ongi. Probeer me daarop in te stellen zodat het misschien meevalt. ook al weet ik donders goed dat het niet mee valt als je ongesteld word.
    Maar ik zie dat je gaat trouwen!! vrijdag?? alvast super gefeliciteerd!! leuk hoor. Ik ben sept 2008 getrouwd. Ik begrijp het als je zegt dat je er nu meer rustig onder bent, er gewoon zin in heb. Ik herken dat wel. Denk dat het betekend dat jullie alles goed geregeld hebben:)

@MyPrecious: de clomid 50mg en 100mg deed niets. de eerste keer 150 wel aan de progesteron waarde te zien. Maar die waarde was niet hoog. Zwakke eisprong noemde de assistent het. de 3 rondes daarna ook eisprong waarvan 2 met ondersteuning van pregnyl. Deze ronde weer zonder pregnyl. en nu denk ik dat het deze ronde de 150 ook weer gewerkt heeft, maar blijf voorzichtig. Ben bang omdat het nu al een paar keer heeft gewerkt dat ik er straks niet meer op reageer. weten jullie daar iets van? Echt mooi en goed dat jij in ronde 4 zwanger bent geworden!!

Ik ben het het met jullie eens hoor dat pco, pco is. Maar omdat ik bij iemand ''zware'' pco had gelezen vroeg ik me dat af.

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik begin steeds meer zenuwen voor donderdag te krijgen.... Op het moment ben ik zo onwijs onzeker.... en ik weet niet eens waarom ik zo onzeker ben. Heeft iemand van de dames dit ook gehad?

@duchess: Over 3 daagjes is het zover meid. Ik hoop dat jullie de mooiste dag hebben die je je maar kunt wensen, en ik hoop natuurlijk dat je niet teveel last van je bi hebt.

15. MyPrecious

babyvis, hopelijk ben je straks snel zwanger meis! 't Is ook 1 en al onzekerheid met het zwanger worden :( . Ik zou er niet teveel bij nadenken dat het straks misschien niet meer zou werken. Dan zijn er nog weer andere dingen die het kunnen vervangen. Hoop alleen dat je dat niet hoeft mee te maken en de Clomid geluk brengt!

Nicky, ik ben ook nog wel steeds onzeker hoor, die onzekerheid blijft wel denk ik. En straks ook als de kleine er is. Hoort er allemaal bij.

16. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    @ Debby: Ja als dat iedere keer gezegd word dan begrijp ik dat je er niet omheen kunt. Bij mij is ook de welbekende kralenkrans goed te zien. Maar verder heeft hij er nooit wat over gezegd.

Ja ik vind het ook altijd even slikken als je hoort dat er iemand zwanger is. Maar ja zo is het nu eenmaal en onze tijd komt ook wel!

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha MP ik vind t zooo leuk he dat jullie zo meeleven. :D Word er nog vrolijker en zenuwachtiger van, whaha!!!!
    En ja de dagen vliegen echt voorbij!

Pientje ik denk van niet hoor. Als je gewoon een eisprong hebt met 50 mg lijkt me de dosis verhogen niet zo slim ivm overstimulatie?
    Een HSG lijkt me dan een logischere stap en daarna IUI denk ik?

Debby moeilijk is dat... :( Hopelijk mag jij haar snel smsen dat ook jij zwanger bent!!! *knuf*

Mijn vriendin was ook zwanger vlak voor ik zwanger werd. Vond dat super moeilijk. Nu is zij precies 8 weken verder als ik, en nu is het dan wel weer leuk.

Zie dat MP t zelfde denkt asl ik haha.

Babyvis denk idd ook dat ik me zo rustig voel omdat alles geregeld is en er eigenlijk niets fout kan gaan volgens mij!
    Het is echt ineens omgeslagen van heel veel stress naar rust in mn lijf... haha. Nu is het gewoon wachten, idd op a.s. vrijdag!! :)

Wbt de zware PCO, ik ben wel benieuwd wat dat dan moet zijn. Als je veel symptomen hebt? Veel follikels die niet groeien/
    Ben daar wel benieuwd naar!

Babyvis volgens mij stoppen ze op een gegeven moment wel met de Clomid. Maar bij een goede eisprong gaan ze dan een HSG doen denk ik. Want dan ligt het niet aan het ei. Maar zover ben ik ook niet gekomen, gelukkig!!

Nicky volgens mij heeft iedereen dat! Ik word nog steeds wat zenuwachtig voor elke controle of echo. In het begin was dat nog erger, nu ik haar voel wordt het wel minder.
    Maar dat lees je zovaak op t forum. Het is ook erg onzeker allemaal, de eerste tijd!

En dankjewel. :D Ik hoop ook dat ik niet teveel last heb maar de bekkenband gaat mee en mag van de therapeut paracetamol slikken als ik pijn krijg. Doe dit liever niet, maar wil ook mijn dag niet verpesten.

Hier, ben weer mijn shop-drang aan t onderdrukken door te shoppen op de website van de babydump en dan het winkelwagentje te legen!! Whahaha. Maar straks na de bruiloft ga ik echt helemaal los.. heb er zooo zin in.
    Ben er ook uit welke maxicosi ik ga kopen! :D Hihi.

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    dank je wel dames voor het oppeppen :) Ik ga afsluiten en lekker op bed tv kijken. Heb sinds een week ofzo weer het maagzuur bovenin zitten :(
    Ik laat jullie morgen weten wat de HA heeft gezegd.

Groetjes en fijne avond nog!

Nicky

19. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Mag ik hier even komen meekletsen?
    Heb gisteren te horen gekregen dat ook ik PCO heb.
    Was helemaal in de war en natuurlijk heel erg verdrietig!
    Vind het wel fijn om eens ervaringen van andere meiden te lezen!
    Groetjes Joke

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tuurlijk, welkom Joke! Wat erg dat je ook PCO hebt... gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel!!! :)
    Maar het is inderdaad schrikken als je het net te horen gekregen hebt, daarom alvast een knuffel van mij!

Deel Deze Pagina