Begrijp ik goed dat je bij de 2 ronde al bij de gyn controle gehad hebt? Hoe komt dat zo, dat je al zo snel naar de gyn gegaan bent?
hallo allemaal, even een vraagje: heb sinds vanmiddag een beetje een beurs gevoel onder in de buik en links (waar het eitje zat of zit) iemand dat weleens meer gehad en dat het dan de eisprong was? minniemouse
@Duchess: Ja dat klopt inderdaad maar dit komt doordat ik een half jaar geleden geopereerd ben aan mijn eierstok vanwege een grote cyste en omdat ik nu niet ongesteld werd vond ze dit verontrustend en via bloedonderzoek is ze dan uitgekomen bij pco, helaas... Ben van september gestopt en was maar 1x ongesteld geweest. Bedankt voor het lieve berichtje, het is inderdaad een troost dat ze er iets aan kunnen doen!
Even reageren...als de clomid goed zijn werk doet mag je maximaal 6 maanden nemen idd. vanwege gewenning en de hormonen zijn gewoon niet goed voor je....je moet dan een pauze nemen van minstens 3 maanden geloof ik voordat je verdere stappen met homonen mag ondernemen....hogere dosis of zwaardere medicijnen zoals spuiten worden niet gegeven........ Hoop voor je dat het gewoon binnen 6 maanden raak is...net zoals voor mij....
Hey, dat beurse gevoel werd bij mij steeds steviger....totdat ik steken voelde en daarna was het over...dat was de eisprong!! Dat beurse is waarschijnlijk je ei dat je voelt groeien!!
@miranda: okee dus dat hoort er een beetje bij. het is nu nog een beetje pijnlijk aan de linkerkant. heb het nog nooit zo gevoeld dus ben benieuwd. gister toen hubbie thuiskwam meteen geklust en dan vanavond als hij thuiskomt weer. is dat genoeg? minniemouse
Hey dames. Heb niets bijgelezen. Sinds een paar dagen laten ze niets meer zien in de dagelijkse updates... Wilde alleen ff laten weten dat ik nog leef, het druk heb. Maar nog steeds niets gehoord heb van mijn sollicitatie.
Een aantal van jullie kennen me nog wel, maar ik wil nu officieel even 'afscheid' komen nemen. Onze kinderwens is er nog steeds, maar zal niet in vervulling gaan. We zijn geheel gestopt met behandelingen in aug. 2009 en sindsdien ook afgesproken dat we alles laten rusten. Dat hebben we ook gedaan en dat is erg fijn. Nu is de volgende fase aangebroken, het accepteren dat wij geen kindjes zullen krijgen. Ik las hier al een tijd niet mee, maar wilde me nu toch even officieel afmelden, vind ik wel zo netjes. Ik ga de zwangerfora verlaten en me richten op mijn gezinnetje, studie en hondjes. We hebben een heel zwaar jaar gehad en we zijn blij dat we daar sámen uit zijn gekomen. Dát is voor ons nu het belangrijkste. Ik wil iedereen die nog niet zwanger is, heel veel succes wensen! Heb veel steun aan jullie gehad in mijn Clomid periode, thanks dames!
vliegje een dikke knuffel! lijkt me echt heelerg moeilijk om zon beslissing te nemen. ik wens je heel veel sterkte en geluk toe voor de toekomst....... knuffel minniemouse
Goedemorgen meiden! Pientje, bij een HSG wordt er contrastmiddel via de baarmoedermond in de baarmoeder en de eileiders gespoten. Dan kunnen ze zien of alles netjes open is. En IUI dat krijgt Babyhope nu, dan brengen ze zaadcellen in voor een betere bevruchting. Weet er ook niet het fijne van, dus als je meer zou willen weten kun je misschien zoeken via google. Minnie spannend zeg. Ik herken dat niet van de eisprong, maar het voelt bij iedereen anders. Wel lijkt t me vroeg of niet? Kan natuurlijk wel maar 19 mm is toch nog niet klaar omt e springen? Jojogirl wel fijn opzich dat je er zo snel achter bent dan! Het is altijd erg natuurlijk. Maar het is nog vervelender als je al jaren probeert, toch? Hopelijk kunnen ze je goed helpen! Ook ik hoop voor Pientje en Miranda dat het snel raak is binnen die 6 maanden meiden!!! Aah minnie heeft dus groeipijn. Hihi! Minnie ik zou wel wat meer klussen denk ik. Vandaag zal je ei 21 mm zijn en sommige springen pas op 24 mm ofzo he! Ik zou voor de zekerheid vandaag klussen en dan overmorgen ook nog. Succes meid ik duim voor je!!! Zethu, leuk wat van je te horen. Hopelijk hoor je snel wat van je sollicitatie! Vliegje, ik werd enthousiast toen ik je online zag, was zo benieuwd hoe het met je ging. Jammer te lezen dat jullie er helemaal mee stoppen maar begrijpelijk. Wil jullie samen heel veel sterkte wensen de komende tijd, t zal niet makkelijk zijn. *dikke knuffel*
duchess: de vorige keer sprong ie rond de 20 a 21 mm dus we gaan gewoon nog even flink aan de klus de komende dagen........ben zwaar benieuwd.
Nu voel ik zeg maar als ik moet hoesten dan voel ik het links onderin.........groei of spring ikweet hetniet.
Bij mij voelde de eisprong echt als een hevige steek met ongeveer een uurtje-anderhalf uur trekkende, zeurende napijn. Denk dat jij groeipijn hebt maar dat t niet lang meer duurt!!
ik hoop het zo ik hoop het zo ik hoop het zo haha erg ben ik he. en ik maar brullen gister bij de gyn want had me er al bij neergelegd dat we naar de 150 mg gingen en dan ineens een supermooi eitje. kan het nu nog niet echt geloven eigenlijk. durf ook geen onverwachte bewegingen te maken of veel en zwaar te tillen. bang dat er iets met het eitje gebeurd. das al helemaal stomdat ik zo denk.........
Als jij je daar prettig bij voelt gewoon heeel voorzichtig doen hoor meis!!! Heel begrijpelijk en kwaad kan het toch niet!! Hoop voor je dat het een hele goede eisprong wordt met een hele goede bevruchting. Enne ik zei het toch, het kan alle kanten op!!!! Ik was toen ook zo depri en me voor aan t bereiden opt spuiten en ineens was ie daar... Hihi!