PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hadden jullie nog geen box trouwens? nee anders ga je er ook niet naar kijken domme minnie........

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja hebben wel een box maar denk dat die naar mijn ouders gaat, vindt hem namelijk niet zo heel mooi. haha
    Deze is veel mooier. We hebben een bod geplaatst en vanaaf kijkt hubbie wat ie ervan vindt en dan kan het zijn dat we die mensen even bellen.

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    okee nu snap ik m haha.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oeh mag weer 3 paginas gaan teruglezen :p

Tummetje, alles goed met jou??

Pientje, kan begrijpen dat het de druk wat opvoert als het al de 4e ronde is. Hopelijk lukt het voor de 6e, zou mooi zijn!

Nicky fijn dat je gelijk mocht komen!! En niets van wat ik dacht dus. Gelukkig maar.
    Hopelijk is het snel verholpen!

25 euro voor een box is errug weinig!
    Tis wel een hele simpele box, die zijn vaak vrij goedkoop. Maar 25 euro krijg je ze nieuw niet voor. ;)
    Ben benieuwd of jullie hem gaan kopen!!

Ik ga volgende week de Bopita box kopen met letters op de la. Vind die toch wel erg leuk.

Zo hier heerlijk liggen slapen, had t nodig denk ik! Alweer een halve dag voorbij, hahah. :D
    Zit nu lekker ijs te eten, ik heb een zomer gevoel want het is al de hele dag zon lekker weer. Strak blauwe lucht en een heerlijk zonnetje. Ik blijf wel binnen want het zal wel koud zijn, whaha!

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: het is inderdaad nog wat frisjes ja. Ik zit nu bij schoonouders maar als die achterdeur opengaat dan voel je het wel. Dadelijk even lekker bij de houtkachel zitten, kan meteen mijn kont opwarmen, die moest ik warm houden en vooral het bovenste gedeelte. Ik heb nu wel even 2 dagen heerlijk rust, niet veel dingen die moeten. Morgen alleen naar de VK en dan de rest van de dag vrij. Vrijdag half dagje werken en dan weer weekend. En dan zitten we maandag alweer op de 11 weken :) Jeetje wat gaat de tijd snel als je dat zo bekijkt. Soms veel te snel eigenlijk. Maarja, dan zitten we ook zo op de 12 weken haha.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    goverre, heel stuk getypt......

Naja...vliegje dikke knuffel ik zou het niet kunen zo een beslissing....

Minnie, eipijn zoals al beschreven...net voor eisprong meer naar midden echte steken krampen en dan ineens over...ik zou tot dan klussen! Misschien ook nog dag erna.......

Nicky, fijn dat fysio er iets aan kan doen!

Verder...tsjah...weet het nu niet meer.....boehoeeee...had echt heel verhaal....naja... Dikke knuffel allemaaaaaal!!!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja het gaat echt snel Nicky!!!! Ik kan soms niet geloven dat ik alweer richting de 28e week ga.
    Probeer er daarom maar zoveel mogelijk van te genieten, want het komt niet meer terug straks. ;)

Miran, knuffel terug!! ;)

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Whaaaa..... krijg net een mailtje van die mensen van de box. Ze hadden eigenlijk 25 euro gevraagd (heb 20 geboden) en ze komen dit weekend naar brabant toe dus kunnen dit weekend komen kijken :)

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    mooi mooi nicky. mijn vermoeden zegt dat je wel de box gaat nemen haha. ken je al langer dan vandaag haha....

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Jojogirl88, jammer genoeg welkom hier meid. Kan me voorstellen dat je verdrietig van het nieuws werd en dat je geschrokken was. Hopelijk krijg je snel Clomid dan kunnen jullie door!! Hier was het in ronde 4 raak met Clomid 50mg.

@ Vliegje, wow meid ik vind dit heel heftig nieuws van jullie kant... Sterkte ermee!!! Knuffel.

@ Nicky, succes met de fisio ik hoop dat het je goed gaat helpen. En in beweging blijven is altijd goed :D . Succes morgen met de intake.
    En dat is geen geld voor een box die er nog goed uitziet toch hopelijk is ie in het echt ook nog mooi! Dan is het echt niet duur.

@ Duchess, ik weet niet of ik morgen nog online kom dus daarom wil ik jullie alvast een super trouwdag toewensen!! Dat jullie maar heel erg mogen genieten van jullie dag :D .

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nicky, zoiets qua box hebben wij ook, enkel geen wieltjes eronder (kun je zelf wel eronder maken he ;) ) Maar wel met een lade eronder...kun je een hoop pampers en speelgoed in kwijt hahaha... Hield niet zo van alles in de box leggen...vond kleine meis ook niet fijn zo een drukke box...Had vaak maar een ding erin en dat vond ze wel leuk!! Ging ze dan gooien en pakken.......

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    MP: hoe is het met jou?

miranda: hoe is het met jou?

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik wil dan wel kijken naar van die boxzakken, of stof kopen en zelf maken. De lijken me wel heel ideaal.

@minnie: wat ken je mij toch weer goed :p haha

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Minnie, goed hoor! Loop nog steeds leeg hier...en vandaag clomid nemen...Ik neem dat net voordat ik naar bed ga...heb al 2 keer gemerkt dat ik dan mijn eisprong ook in de avond krijg...en omdat wij bijna altijd alleen maar tijd hebben om te klussen in de avond..........

Ben benieuwd...............Hoop zo dat deze ronde raak gaat zijn...zal het weten ongeveer 8 dagen na eisprong...want als ik dan al kwaaltjes krijg (pijnlijke borsten, misselijk, rugpijn, buikpijn....) dan is het vaak niet raak en word ik ongi...

Denk dat het het zelfde gaat zijn als bij Alyssa...toen voelde ik niets!!

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik ga voor je duimen miranda! we zijn wel weereen beetje toe aan wat roze streepjes hier. doe ik onverwacht toch mee met wachten deze keer......

de pijn aan de linkerkant is nu al heel wat minder. denk dus dat ie gesprongen is. straks nog maar even een keer klussen als hubbie thuis is. zul je net zien dan gaat het zoals gister en moet ie weer overwerken.......hoop het nu toch een keertje niet.

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    onze box heeft geen lades. dus ik ga ook van die zakken laten maken door iemand van het werk die dat heel mooi kan. doet ook voor de wipstoel een hoes maken.....

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo kletsers!!!!!

@degene die vroeg wat iui is..
    iui is het hoog in de baarmoeder inbrengen van bewerkt zaad!!!
    ze doen dan het sperma wassen en scheiden van de dode cellen en voorvocht..
    dan wanneer ik de pregnyl spuit heb gehad ong.36 uur later is de inseminatie...ze spuitn het dus zo dicht mogelijk bij het eitje...

@duchess nog een paar daagjes!!!!!!!!!!

@nicky gelukkig heb je zo`n lekkere vent die je gaat masseren hahahaha... en die box precies als ie er nog goed uitziet gewoon doen....

@minnie ik heb altijd als ik me eisprong krijg ook zo`n gevoel maar dat duurt maar 10 minuten en best heftig dus ik voel hem goed springen....

@miran ik ben al aan het duimen voor je!!!!!!

@joke helaas maar wel heel welkom hier!!!!

@debby hoe gaat het met de ophoging?? voel je het nu wel groeien....ikke wel heel erg nu...

@vliegje wow ik zou ook zo`n grote beslissing niet kunnen nemen hoor!!!!!

@tumm alles goed meiss!!!!

@mp met jou ook alles goed!!!!!

@iedereen die ik vergeten ben sorry!!! maar wel een dikke knuffel****

18. MyPrecious

@ Minnie, met mij gaat het wel goed verder ondanks dat ik weer steeds misselijk ben :( maar daar komen we wel weer overheen. Hoe voel jij je!?

19. MyPrecious

Ik had een zwangerschapspiercing besteld en hij lijkt in het echt heel anders jammer genoeg :( . Maarja heb hem wel nodig en ik kan verder geen online winkeltjes vinden op google!!

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    met mij gaat het wel goed. ben vreselijk nieuwschierig naar het feit of ik inderdaad een eisprong heb gehad. en of er dan een mooi beebje van komt. we wachten rustig af....

das wel jammer van die piercing! ik kan je erzo 123 ook niet aan helpen want heb zelf geen piercing....

Deel Deze Pagina