PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Minnie, met dat ei krijg je vast een eisprong :D !! Spannend dat je het vrijdag eindelijk weet.

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Mp; Vervelend die misselijkheid! Oh en voor een zwangerschapspiercing: http://www.ho2piercings.nl
    Of heb je daar al gekeken?
    Bestel daar zelf ook piercings en vind de service erg goed!

@Jojogirl; Helaas welkom hier. Kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent en ook heel verdrietig.
    Hoop dat je snel kunt beginnen en dat het binnenkort voor jullie ook raak mag zijn!

@Minnie; *duim duim duim*

@Duchess; Oehoeh nog 2 nachtjes slapen...!

@Nicky; Fijn dat je zo snel geholpen kunt worden door de fysio. Ook mooi meegenomen dat het een knappe vent is ;)
    En die box ziet er idd goed uit, als -ie er in het echt ook nog zo netjes uitziet zou ik 'm nemen!

@Vliegje; Jeetje meid wat zal dat een moeilijke beslissing zijn geweest.
    Heel veel sterkte de komende tijd. *knuffel*

@Miranda; Hoop dat het raak is deze ronde! Ik duim.

@Babyhope; Wanneer beginnen jullie met IUI? Je zal het vast gezegd hebben maar daar heb ik waarschijnlijk overheen gelezen. ;)

Sorry dames als ik iemand ben vergeten...

@Hier; Heb wel een beetje het idee dat de Puregon zijn werk begint te doen. Heb vandaag de 6e spuit gezet, kun je er zo snel al iets van merken? Heb wel echt het gevoel dat er 'iets' gebeurt.

Ohhh gisteren zo iets stoms op mijn werk he... Ik werk dus in een café en op dinsdag draai ik in mijn eentje, en ik heb mezelf gisteren buitengesloten. ;)
    Ging mijn emmer sop buiten leeggooien en toen viel de deur in het slot.
    Dat deed -ie eerst nooit, maar hij is pas gemaakt en dat was ik even vergeten.
    Op het moment dat ik dacht 'shit, mijn sleutels' was het al te laat.
    Telefoon lag binnen dus kon ook mijn baas niet bellen...
    Al met al 3 kwartier bezig geweest om via heel veel omwegen mijn baas te bereiken en uiteindelijk kwam ze de deur voor me openmaken.
    Oh wat voelde ik me stom hahaha.
    Nou ja, kan er nu wel om lachen, maar gisteren op het moment echt niet. :p

Nou meiden, ik ga even het centrum in, boodschapjes doen.

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @anja als het goed is krijg ik volgende week de eerste inseminatie pfff ik vind het nu wel spannend worden...
    en ja het kan wel dat je wel al wat voelt hoor...
    ik heb het ook meteen dat het een beetje begint te trekken...

@hier haha mijn moeder was vanochtend in de stad en toen zat mijn nicht daar zus van waar we de spulletjes zaterdag gaan ophalen...
    ze zei wat heb ik gehoord gaan jullie zaterdag de spulletjes ophalen..
    mam zei:ja gelukkig wel
    nicht is het eindelijk zo ver dan???
    mam: nee maar denk niet dat het nog lang duurt.
    nicht:hoe weet je dat nou zo goed?
    mam:gewoon omdat ik dat voel aan me water hahahahaha
    ze zei gaan ze nu verder dan met behandelingen?
    mam had wel moeite met haar mond houden zei ze maar ze heeft gelukkig niet gezegd over de iui...
    we hebben namelijk gezegd dat we dit liever voor ons houden!!!! in ieder geval de familie hoeft dat niet te weten haha

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja IUI zouik ook een grens bij trekken dat mensen dat weten....IVF dan weer niet..maar alles daartussen wel....

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Babyhope; Het schijnt dat moeders meestal gelijk hebben he! Ik duim heel hard voor je dat de eerste IUI meteen raak is.
    En kan me voorstellen dat je het niet aan iedereen vertelt, in mijn omgeving weet ook bijna niemand ervan af.

Ja dat trekkerige gevoel wat je omschrijft is het idd een beetje, net alsof ik iets voel groeien. Ik hoop 't zo...

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb mensen in mijn directe omgeving wel verteld dat ik aan de Clomid zat, maar daar heb ik zoveel negatieve reacties op gekregen dat ik over het spuiten mijn mond maar hou.
    Breng het wel naar buiten als het raak is, tot ik ook echt zwanger ben vertel ik, behalve mijn moeder, niemand meer iets.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Negatieve reacties?? wow.....

Hier gelukkig niet..maar ja ze weten dan ook bijna allemaal hoe het met Alyssa is gegaan....heb een leuk blogje op mijn hyves gezet omdat ik zoveel vragen kreeg over een 2e en of het wel lukte enz enz....

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky fijn dat ze met 20 euro akkoord gaan zeg! Echt een koopje!

MP heel erg bedankt!!!! :)

Boxzakken zijn idd handig en leuk! Ik ga dan een box halen met la maar wil er ook een boxzak aan hangen. :D

Miranda, spannend weer... ga weer voor je duimen hoor!!!

MP balen dat die piercing zo anders is! En jeetje nog steeds zo misselijk? :( Balen zeg.

Anja, nog twee nachtjes slápen? :D Hopelijk lukt dat nog hahaha.
    Oeh niet zo slim om je zelf buiten te sluiten!!! :p Waren er geen klanten?

Cin fijn dat je moeder haar mond dicht kan houden! Waarom willen jullie niet dat de familie het weet als ik mag vragen?

Ik ben wat zulke dingen betreft heel erg open, dus ik zou het altijd wel vertellen denk ik.
    Maar opzich kan ik wel begrijpen dat niet iedereen zich daar fijn bij voelt!

Zo ben net lekker in de douche geweest, keertje lekker lang met scrubjes en maskertjes enzo. ;) Ff mezelf een beetje verwennen haha!
    Merkte alleen dat afdrogen en aankleden steeds moeilijker wordt...
    Gister ook een nieuwe buikfoto gemaakt zal hem zo eens op de pc zetten. We schrokken er zelf van haha.

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Duchess; Ben benieuwd naar je buikfoto! Lekker is dat wel he om jezelf af en toe eens heerlijk te verwennen met maskertjes en zo!

@Miranda; Ja ik kreeg vooral negatieve reacties vanwege mijn leeftijd.
    "Meid, je bent pas 20" en "Je hebt nog alle tijd van de wereld" Oh en dan vooral niet te vergeten dat ik mijn leven aan het vergooien ben.
    Na dat soort reacties ben ik er een beetje klaar mee om dingen met mijn omgeving te delen.

Maar ik moet wel zeggen dat ik het niet makkelijk vind, want normaal ben ik erg open over eigenlijk alles.
    Dus wat mij betreft ook over dit, maar als het zo moet...

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duch nou ik vind het eigenlijk niet zo erg hoor!!! dat mensen het weten..
    maar mijn vriend gelooft heel erg in die dingen van uhmmm
    als iemand slecht over je blijft praten dat het dan ook niet zou lukken enzo..
    kijk met die spuiten hebben we alles verteld!!! maar dat heeft niks geholpen,en zijn moeder heeft vorige week gebeld vanuit angola dat iemand iets slecht met ons voorheeft zeg maar..
    dus vandaar dat we dat gewoon niet zeggen,,wie weet helpt het wel haha en ook omdat ik niet iedere keer wil horen hoe was de ins.. enzo ik wil het nu vooral alleen met mijn schatje delen en met jullie want jullie hier begrijpen mij en de hele situatie snap je?

ja beetje raar verhaal maar het staat er haha nou komm maar op met je buikje meid

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nou ja zeg anja....ik snap niet dat mensen durven te zeggen dat je te jong bent...dat is je eigen keuze..kijk als je nu 15 was geweest............

Hier waren we 24 en 27 toen we startten, maar omdat het niet lukte kwamen we al snel in de MMM, heb niet iedereen erover verteld toen..maar toen ik zwanger was wel. Dus vandaar dat nu iedereen dat weet.....ze vragen er wel om hoor, daar neit van....

Snap het helemaal babyhope!!

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ja te jong!!!! als jij denkt dat je er klaar voor bent dan is dat toch gewoon zo!!!

oh ja en even een waarschuwing voor de zwangere dames!!!!!
    als jullie toevallig naar de bioscoop gaan ga dan aub niet naar die nieuwe film the fourth kind!!!
    er zitten stukjes in waarin je je kapot schrikt pff ik zat gister bijna in zijn nek hier thuis hahaha
    creapy gedoe met zijn echte beelden van mensen in hypnose die door aliens zijn ontvoerd nou ik ga nooit van mijn leven onder hypnose...

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hypnose word door velen als een acte van de duivel beschouwd...

Voor mij, je zet een poort open als je je actieve geest afsluit.....dus kan je verwachten dat er iets binnen komt (ideeen, dingen, whatever) wat je niet wilt of kunt begrijpen.....

Ik vind het niets hypnose en aan de andere kant trekt het me enorm hahahaha....

Die film wil ik echt kijken, heb je hem in de bios gezien? Ik wil binnenkort echt eens weer een keer naar de bios......zoooooooo lang geleden alweer!!

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Dat vind ik ook, het is onze keuze.
    De ene is er klaar voor als ze 35 is, de ander op haar 20e. Het is alleen jammer dat sommigen dat niet willen begrijpen.

@ Babyhope; Heb er nog niet gehoord van die film, maar gezellig klinkt het inderdaad niet. :$

Meiden, er was toch ooit zo'n lijst hier met iedereens verjaardag, ZH afspraken en medicijnen en zo?
    Leeft die lijst nog?
    Of zullen we een nieuwe maken? :D

Ga nu echt weg, moet om half 4 de bus halen.
    Tot later!

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Anja, ja om zulke reacties te voorkomen heb ik het ook nooit tegen iedereen verteld idd... Ik was 18 toen we met de pil stopten nou dat hadden mijn ouders niet moeten weten hoor... ;)
    Nu ben ik bijna 23 als ik mama wordt en merk dat het nu wel normaler gezien wordt.
    Maar je blijft terughoudend, want heb nu ook zoiets van, tegen wie kan ik wel en niet vertellen dat het zolang geduurt heeft? Mensen gaan dan terug rekenen en weten dan dat ik net 18 was en dat we eigenlijk net samen waren..

Cin ja daar geloofd mijn vriend ook in idd. Ik snap helemaal wat je bedoelt! Het lijkt me idd ook wel zwaar om elke keer de vraag te krijgen hoe het gaat en of het al raak is etc...

Was sowieso niet van plan om naar zon soort film te gaan maar toch bedankt Cin voor de tip. Haha.
    Ik houd wel van enge films maar wil idd niet schrikken sinds ik zwanger ben haha.

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    miran ik heb hem gister hier gedownload en meteen gebrand...
    maar hij is echt heftig hoor!!!!

in het begin zegt die milla jovovich ofzo.
    dat je aan het einde van de film zelf mag beoordelen of je het echt of nep vind...maar de hele film is gemaakt met filmbeeld en origineel echt beeld...
    het speelt zich af in alaska dorpje nome en is in 2000 gebeurd(er zijn zoveel onverklaarbare vermissingen)

nou er is zo`n dr dr tyler heet ze die is hypnoseur ofzo van al die mensen,,die mensen die onder hypnose gaan zeggen allemaal dat ze een witte uil zien.. dan zie je dus rechts echte beelden van die hypnose en links van het beeld wat de regisseur erbij heeft gemaakt...
    die mensen die onder hyp. zijn zeggen dat er iemand voor de deur staat maar ze zien niet wie?
    dan in een keer beginnen ze te gillen zweven op van hun bed en zijn dan vanaf de nek helemaal verlamd...
    maar zei die dr tyler wil er meer over weten,en zo komt ze achter een dr die de sumariaanse taal kan vertalen...
    ohhh pfff het is teveel om op te noemen maar dat die echte beelden erdoorheen zitten is zo gek..
    je ziet gewoon hoe een man zijn vrouw en 2 kinderen doodschiet..
    en een politie agent die bij dr tylers huis staat te waken,,
    die zie je uitstappen en je ziet dan iets boven hun huis verschijnen en dan begint dat beeld te storen,,en hoor je alleen die agent oh...my god.. en zo is echt te eng...ook omdat die echte beelden erbij zitten..
    echt miran mijn vragen over aliens zijn beantwoord..
    wat een enge beelden zeg....

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja duchh snap je ik hou me er nu lekker rustig onder..
    want stel dat het nog 3 jaar duurt en ik moet er 3 jaar met mensen over praten dat schiet niet op toch?
    heb je de foto er al opgezet

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik ben er weer weg van! Kleine meis is huilend wakker geworden!!!! Oei...dat doet ze nooit...

Ik heb hem ook aanstaan de donwload nu hahaha...

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja hij is echt goed dat wel..
    en echt ook je moet het gewoon geloven.. want het is een soort van document..over dat dorpje..

en je ziet ook dat echte vrouwtje die die hypnose allemaal heeft gedaan nou dat is net een lopend lijk hoor...haar dochter is nu nog steeds niet terug gebracht door de aliens hahaha gek om te zeggen maar zo is het wel haha

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    zo.... hier tussendoor even lekker zitten knippen en plakken. Moest nog een kaart maken voor a.s. vrijdag dan hebben we verjaardag. heb nu een plaatje met een witte tijger en 2 welpjes gemaakt. straks nog even op een kaart plakken en dan is ie klaar :) weer even lekker ontspannen bezig geweest dus.

Deel Deze Pagina