PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wauw klinkt wel erg gaaf die film Cindy...
    Alleen hoe weet je zeker dat het echte beelden zijn?
    Bij The Blair Witch project hebben ze ook lang volgehouden dat het echte beelden waren, opgenomen door die tieners, maar dat bleek ook allemaal nep.
    Maargoed ik geloof ook niet in aliens.;)

Miran knuffel je meisje maar goed!!

Zie hier mijn buikfoto. :D

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jeetje duchess: wat een buik! maar wel mooi hoor. Ik kan me nu nog niet voorstellen dat die van mij over 17 weken ook zo is.

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    wowww hij is echt gegroeid!!!!

uhmmm daat stond in de krant want mensen waren erop tegen dat die beelden gebruikt zullen worden voor de film..

en je ziet de echte beelden zeg maar langs de film...
    ook de opnames enzo op recorder zijn allemaal de originele...
    jaa hij is echt vet maar niet voor zwangere hoor!!!!
    ik schrik niet snel van films tegenwoordig maar deze pffff...

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha nicky hij wordt mooi groot hoor wacht maar af!!!
    heb je nu nog geen buikje dan??fotoooooooo

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mijne is wel echt huge hoor. Ik krijg nu vragen wanneer het zover is of opmerkingen van vind je het wel verstandig om nu nog te winkelen. :p Zo stom haha. Moet je hun gezicht zien als ik zeg dat ik nog 3 maanden moet. :)
    Ik had met 6 weken al een buik. Bij 12 weken zei de verloskundige, als ik je zo zie liggen, lijk ej wel 6 maanden zwanger! Whaha.

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    gisteravond lag ik op bed.... voorheen als ik op mijn rug lag had ik een mooi plat buikje maar dat was niet meer het geval. 's Avonds heb ik dus een klein buikje. Nee nog geen foto's :p dat komt over 2 weken ofzo een keer. haha nog even wachten dus.

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha hijkomt wel hoor!!!!

en ik heb geduld hoor!!! want als ik zwanger wordt duurt het mischien wel 6 maanden voor je iets ziet..

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Owja, ik geloof ook niet dat ik geen buikje zal krijgen hoor. Ben alleen wel benieuwd wanneer je het goed begint te zien. Kan eigenlijk bijna niet meer wachten haha.

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Kan het me voorstellen! Ik vond het ook erg leuk dat je het al snel zag.
    En Cindy dat weet je niet hoor! Mijn nicht is erg stevig en daar zag je het heel goed! Ken zo ook slanke mensen waarbij je het amper ziet. Verschilt gewoon heel erg per persoon.

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dat is inderdaad zo wat duchess zegt. Schoonzusje begin je het nu pas een beetje te zien en die is al 20 weken! Laatst zei mijn hubbie dat je bij haar een krom "geval" zag liggen net zo'n banaan, meer zag je niet. En dat is er eentje die maatje 38-40 heeft en nog loopt te zeiken dat ze te dik is.
    Ik denk dat je het bij mij wel eerder zal zien dan bij haar. Ik ben zelf ook wat steviger. Er wordt ook gezegd dat het vaak aan de buikspieren ligt. Als je sterke buikspieren hebt zou je het later pas kunnen zien. Of dit zo is weet ik niet hoor!

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja dat klopt denk ik wel Nicky.
    Mijn buikspieren zijn heel snel verweekt (net zoals de rest van mijn lichaam o.a. mijn bekken dus ;) ) en daardoor zag je het al snel. Op t begin waren het wel alleen mijn darmen en volgens de verloskundige had ik een opgeblazen buikholte door de hormonen, dat schijnt ook nog wel eens voor te komen.
    Pas bij 13 weken kwam de baarmoeder net boven het schaambeen uit dus daarvoor waren het echt darmen en lucht.

Ik heb maat 34-36 en bij mij zie je t snel, maar een vriendin van me heeft maat 34 en haar buikje was op t eind nog kleiner als die van mij nu!! ;) Dus het zegt echt helemaal niets of je stevig of slank bent... Je hebt sowieso ook verschillende 'draagmanieren' zeg maar, maar dat komt pas later natuurlijk. Ik draag heel erg naar voren en dat geeft een dikkere buik, maar als je meer naar de breedte draagt is dat toch alweer minder.

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahaha buikspieren verslapt hahaha sorry maar daar moet ik even over lachen want die van mij hangen bijna op mijn knieen hahahahaha

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee zo erg is het niet hoor!!!! maar ik moest gewoon even lachen hahaha

dames ik ga even naar de winkel tot strakkies!!!!!

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahah ja ik had van mezelf best een gespierde buik door t sporten. :p En daar is nu echt niks meer van over hoor. Whaha.

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja haha ik kreeg gewoon even een lachbui haha

ja maar jij hebt je figuurtje zo terug hoor meid!!!!!geloof me maar

zo nu ga ik echt

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    We zullen t zien haha maak me er niet al te druk om hoor! Ben dan wel een hoop kilos aangekomen maar zit nog steeds in 36-38. En toch voel ik me soms net een olifant. Volgende week mag ik weer op controle, ben erg benieuwd of er weer zoveel bijgekomen is... Als het in hetzelfde tempo gegaan is dan moeten er nu 19 kilo aan zitten.. heb zelf het gevoel dat dat niet zo is maar je weet t niet he?
    Zie t wel hoor! :D Beebje weegt nu ook al een kilo. :p

Ik ben een ovenschotel aan t maken die ik hier op het forum gelezen had.... hopelijk is het lekker!!! Anders hebben we altijd nog de frituurpan hahaha.

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Vanavond om 20.30 een reportage over octomom op sbs6

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Waar is iedereen?????

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben bijgelezen, maar moest tussendoor steeds naar Ryan, dus ben alles alweer kwijt, hahaha.

Ik weet alleen nog dat Cindy vroeg of ik al iets merkte, maar nee dus. Behalve dat ik vocht vasthoud, maar verder niets :(. Verwacht morgen ook niet veel dus....

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Je weet t nooit Debby! Ik duim morgen voor je hoor!! :)

Deel Deze Pagina