Hallo allemaal! Ben ik weer even kort. Heb helaas weinig tijd de laatste tijd om mee te kletsen, werk op het moment fulltime, dus ben druk bezig. Ik probeer wel regelmatig bij te lezen, maar reageren komt helaas de laatste tijd weinig van. Zag wel een aantal nieuwe meiden langs komen. Helaas welkom hier en veel succes! Wilde ook Duchess alvast een hele mooie trouwdag toewensen, nog twee nachtjes, dan is het alweer zo ver! Geniet ervan, want het is ook weer voorbij eer je het in de gaten hebt. Hier gaat verder alles zijn gangetje, heb weinig nieuws te melden.
Yvy! Weet je het geslacht eigenlijk al?? Debby morgen valt mee hoor! Nog even mijn nagels laten doen morgen, en nog even snel witte stayups halen.. We gaan ook nog ff langs t stadhuis met de muziek om zeker te weten dat het werkt. (tip van de ambtenaar) En voorderest niks.. Mams wil niet dat ik ergens mee help!! Mijn moeder gaat morgen alles versieren hihi. En vroeg naar bed morgen.
Nee, dat weten we nog niet, we zien wel of beeb het wil onthullen tijdens de 20 weken-echo. Mochten we het te weten komen, dan blijft het een geheimpje tussen manlief en mij. Er zijn trouwens ook al verschillende familieleden die hebben aangegeven het niet te willen weten, naar aanleiding van een nicht van mijn man die na de 20 weken echo iedereen had laten weten dat het een meisje werd. Vonden ze toch minder leuk dat de verrassing er af was. We zullen het zien binnenkort (of niet, als beeb zijn/haar benen bij elkaar houdt ).
Ik zit even in een dip . Heb knallende hoofdpijn, mijn spier in mijn nek zit vast door de spanning en geloof niet dat er morgen iets te zien is....
Heeey meiden!! @MP;Zwangerschapspiercings - Ruime keuze uit diverse zwangerschapspiercings Welkom op BodyCharm.nl Zwangerschap piercing Dat waren er ff 3, ik zie echt veel online winkels hoor En weet niet of ze een Dangerzone bij de V&D in jullie buurt hebben? Die verkopen ze ook En uiteraard alle tattoo en piercingsshops @Anja; hahah had echt een actie voor mij geweest hoor! @vertellen aan fam: hier wist alleen mn moeder en stiefpa het, enlater de rest van de fam. Vrienden en kennissen wisten van niks, die hebben we pas het hele verhaal verteld toen het eenmaal zover was @Films; welke je niet moet kijken is paranormal activities.. heb de trailer gezien, en mn zwanger liet een stukje film zien.. nou.. ik had het niet meer.. echt geen aanrader als je een broekpoepert bent zoals ik hoor @duchess; groeit goed!! @Buik; Tja.. dik of dun.. ik geloof idd meer in buikspieren. Ik dacht ook altijd dat je het bij mij sneller zou zien.. maar dat is dus niet. Ben erachter gekomen dat je lengte en breedte ook erg belangrijk is. Ik ben lang en vrij breed, dus het valt niet zo heel erg op. Pas sinds een paar weken En de VK zit altijd te miepen over mn buikspieren..dat ze de baby zo slecht kan voelen omdat ze te sterk zijn haha.. nou.. wie had dat gedacht met maat 46.. Zo... heb ff globaal gereageert hoor.. ben kapot, mn bekken doen pijn Dit heb ik nog nooit gehad. Ben voor het eerst weer zo'n 2 uur met de hond gaan wandelen vanmiddag, en word nu genadeloos afgestraft Zou morgen de grote boodschappen doen (alleen), maar ik wacht wel tot vrijdag, dan kan vriendlief mee. (moet er even aan wennen dat alles nu wat moeizamer gaat, en mn lichaam sneller moe is, of dat het teveel is)
Debby dikke knuffel!!! De vorige keer was het toch goed nieuws, dus waarom zou dat nu niet weer zo zijn? Hoelaat mag je en heb je mogelijkheid om het hier te laten weten of gaan we weer een poging doen via de sms? Hihi. (oh zie al 8.30!! Dat is lekker vroeg!) Ik ga echt voor je duimen hoor! Yvy oke 'jammer' hihi. Moeten we dus nog ff wachten. Ik denk dat jij een zoontje krijgt! Ben benieuwd... Nog 21 weken. Zo net even bij mijn ouders de CD gebrand en hem geprobeert op verschillende muziekinstallaties en hij doet t op allemaal hihi. De ringen heb ik ook alvast bij mijn ouders neer gelegd zodat we die niet vergeten!!!! Wel even een flink baalmoment, had schoenen besteld bij de wehkamp voor mijn nichtje (bruidsmeisje) die waren te groot. Moest 2 maten groter hebben en heb die ook besteld, maar we hebben dus 1 maat te klein gekregen vandaag (3 maten kleiner dus) Die is dus te klein!! Baalde dus flink.... Gelukkig heeft ze nog cremekleurige ballerinas... niet zo mooi maarja anders weten we het ook niet!!! Opzich kan het wel denk ik... *zucht* Het moet maar hoor! Ga nu even nakijken bij de wehkamp of ik nu zelf een fout gemaakt heb of zij....
Pff Tummetje volgens mij kunnen wij elkaar de hand schudden! Ik zit er vandaag ook even een beetje doorheen doro alle pijntjes enzo.... het wordt allemaal steeds zwaarder en heb vandaag wel erg last van mijn bekken, terwijl ik niks gedaan heb vandaag... Mijn knieën zijn ook zwaar pijnlijk, die zijn dus ook echt flink verweekt al... pffff. Je weet dat t er allemaal bij horot maar zo nu en dan?! *knuff* voor jou tummetje!
Ja..het hoort erbij.. weet het.. mja..zoals je zegt.. zo nu en dan Moest wel gelijk aan jou denken Dat de acceptatie van het minder moeten doen wat moeilijk ging. Ik dacht je toen te begrijpen, maar nu begrijp ik je écht! Maarree.. jij moet lekker veel uitrusten de komende tijd.. want vrijdag moet je knallen he!
zooo....keek net in mijn broek...en ben al bijna niet meer ongesteld! Was ff vergeten hoe dat voelt hahaha.....Altijd langer als 10 dagen ongesteld.....
haha dat is toch alleen maar fijn miranda. ik was sowieso altijd maar een dag of 3 ongesteld......heeeeerlijk. haha. nu slaan we maar een paar maanden over heb ik even bedacht haha.....
ja....zelfs nadat het niet meer hoeft blijft de gewoonte hangen...whahaha. Enneuh moest het gewoon even met jullie delen.. Als we toch van elkaar weten wanneer we sex hebben en wat er voor standjes er dan worden gebruikt................ Dan vond ik dit nog meevallen hahahaha
Zo ik ga mijn bedje maar eens opzoeken. ben een beetje moe van al dat geklus..... het is toch wat allemaal. maaaaar het is allemaal voor het goede doel. weltrusten allemaal! minniemouse