PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    he bah tante mars, nu idd ben het ermee eens...dit is de laatste keer dat we er blij mee zijn hoor!

Verder meiden...mijn hyves staat bij mijn gegevens dus meiden wie willen hoor...leuk!

iedereen een dikke knuffel hoor...drukke dag gehad vandaag...trein gemist dus ook nog eens half uur later thuis...kind dat helemaal hyper was omdat mama ineens thuis was en toen dus niet meer naar bed wou...pff die ligt er dus nog maar een half uurtje in...ff snel de afwas gedaan en thats it! kan niet meer! Morgen weer een drukke dag helaas...

Ik ga de gyn bellen...heb vandaag rood verlies gehad...maar zo minimaal...inleg zou volstaan. Dus nu weet ik niet meer hoe en wat...is dit de 1e dag dan van de ongi...of niet....want moet zeggen sinds vanmiddag ineens ook niets meer erbij...En ik moest die bloedtest doen in een van de 1e 3 dagen...maar ja...wanneer zijn die!!!!

Dus....opruimen...stofzuigen...dweilen...was opvouwen (3 manden)....wasje doen wat al 3 dagen in de week staat (baby bah)....gyn bellen...bloedtrekken (misschien)...kapper met de kleine...keuken poetsen (wit hoogglans en vieze baby handjes....goeie combo...en slim nagedacht miranda....whahaha) enz enz enz....pffff word er nu al moe van hihi.

En gaan jullie nog iets leuks doen morgen? Of allemaal werken en/of druk? En van het weekend, nog leuke plannen meiden?

Iedereen die het nodig heeft een grote succes knuffel!! Mijn kaarsje brand hier voor iedereen die het nodig heeft hoor!

Groetjes,
    Miranda

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    HIer dacht ik ff dat het door was gekomen, maar het is nu nog slijmerigbruin achtige troep met afvegen mag geen naam hebben :S normaal ben ik na een uurtje BAM rood.

Ahh Miran wat een ellende zeg, die treinen soms ook! Niks aan.
    Maar je meissie mag ook best eens wat later op bed :D ze heeft toch dr mama tijd nodig. :D

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jahaaa mama tijd indeed...ook voor mama leuk hihi...Maar minder leuk als ze sjaggie is omdat ze moe is dus eigenlijk constant loopt te mopperen maar dus ook niet naar bed wil whahaha..

En slijmerig bruinverlies...huhuh...anders altijd bam rood en nu raar verlies...nou dat is ook niet leuk....laten we hopen dat ze vannacht dan maar ineens doorkomen bij je...enneuhh of wegblijven dat het een innesteling is!! :confused:

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Tante Mars, hoe gaat het nu met je slijmerige troepje? Is er geen kans dat je zwanger bent???

@ Miran, hoe gaat het met jou? Had je de gyn nog gebeld? Zo ja wat zei die?

.

Nou meiden.... Ik heb een stijging in me temperatuur. Ik durf het niet te geloven en ik ben zo bang dat hij morgen ineens weer naar beneden is. Dat trek ik niet als ik nu valse hoop krijg :( .. De ovu test van gisteren was nog niet positief.. Wel iets donkerder dan eergister.
    Nouja, wat denken jullie.... Zou dit mijn eerste eitje zijn geweest in een jaar tijd??

Heb ook weer lage rugpijn #-o

5. MyPrecious

6. MyPrecious

AFSPRAKEN:
    Yvy30: 25 mei afspraak FA uitslag zwemmers, bloed en start Clomid
    Tante Mars: 25 mei Dagopname Operatie(laproscopie) Eierstokken/Eileiders dichtmaken van een open (fout afgenavelde) navel.
    MyPrecious: 26 mei afspraak Gynaecoloog/FA, (nieuwe) uitslag zwemmers.
    Zethu: 2 juni 3e afspraak Fertiliteitsarts om 10.30u.
    Suusje23: 5 augustus 2e afspraak Gynaecoloog om 13.30u.

NOD: [-o<
    Mgwc: 03/05/2009
    traantje: 10/05 (denk ik)
    Tante Mars: 13/05
    My Precious: 27/05
    Duchess: 27/05 (denk ik)
    Naomie77: 30/05

NOD afwachten:
    Suusje23: Laatste cyclus 60 dagen
    Zethu: Laatste cyclus ... dagen

MEDICIJNEN: \:D/
    Anja89: 3 mei starten met Clomid 50mg.
    Naomie77: 2 mei starten met Clomid 100mg (derde ronde).
    tummetje: 11 mei starten met clomid 100mg (tweede ronde)

ZWANGER: =D>

G E B O R E N : :baby:
    Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Mgwc
    Samuel - 07/04/2007 - eerste kindje van Naomie77

JARIG: \:D/
    Willemijnp : 09/05/1986 - wordt 23 jaar
    Tante Mars : 09/08/1987 - wordt 22 jaar
    momhair: 15/08/1981 - wordt 28 jaar
    Duchess : 24/08/1987 - wordt 22 jaar
    Zethu : 31/08/1976 - wordt 33 jaar
    Naomie77: 12/09/1977- wordt 32 jaar
    Suusje23 : 09/10/1984 - word 25 jaar
    Mgwc : 08/11/1980 - wordt 29 jaar

7. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    AFSPRAKEN: [/color]
    Tante Mars: 25 mei Dagopname Operatie(laproscopie) Eierstokken/Eileiders dichtmaken van een open (fout afgenavelde) navel.

Taantje: 15/05

NOD afwachten:

Sorry meiden, hier al een poosje niet meer geschreven, wel meegelezen, dus ik ben op de hoogte ;)
    Ik dacht, ik zal mijn NOD maar even veranderen, want die zit er nog aan te komen. Erg spannend... het wachten komt me nu wel een beetje m'n neus uit!! Maar goed, nog even geduld hebben...

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    net even gebeld...wanneer het echt doorbreekt moet ik dat pas als de eerste dag als ongi beschouwen dus ik hoef geen bloed te prikken nog niet want het is weer bijna niets...

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @ MP; ziet er goed uit! Ik hoop dat je temp morgen ook weer hoog is en dat er een ei is!! [-o<

@ Zethu; ik heb je toegevoegd op Hyves.

Mijn Hyves; anja-89.hyves.nl Ik ga er maar vanuit dat hier geen bekenden van me meelezen. ;)

@ Miranda; Wat frustrerend zeg, dat het maar niet doorzet. Hoop dat het één dezer dagen alsnog goed doorzet en dat je toch een dag krijgt die je als eerste ongi dag kunt beschouwen.

@ Tante Mars; Hoe is het nu, is het al doorgezet?

Irritant is dat, denk je dat je ongesteld ben geworden stopt het weer na een paar vegen rood en dan weer bruin.

@ Hier; kom net weer terug van FM, Follikel van ongeveer 11mm met een grillige (?) vorm, zoals de gyn dat zei en baarmoederslijmvlies van 3mm. Was afgelopen maandag Follikel van 10 mm en baarmoederslijmvlies van 2 mm.
    Maar het schiet nog niet echt op volgens de gyn en waarschijnlijk is de Clomid niet aangeslagen.
    Maandag nog één echo en als het dan nog niet veel is gaan we verder met Clomid 100mg.
    Weet alleen niet of ik dan eerst weer een kuur Primolut moet.

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @ mp; mooi kaartje! ik duim voor je dat er een eitje is geweest!

@ anja; ja je moet weer aan de primolut. Want je baarmoederslijmvlies is al opgebouwd geweest, en is nu nutteloos ;)

@ zethu en anja; heb jullie toegevoegd :D

@ hier; een beetje afleiding in deze maand kunnen we wel gebruiken..
    Einde van de maand is het een jaar geleden dat we gestopt zijn met de pil.. kan haast niet geloven dat het zo snel is gegaan :cry:
    Had al zo graag een klein hummeltje hier in huis willen hebben :cry:

Gelukkig voel ik het al rommelen in mn eierstokken, dus er is activiteit, en dat kan betekenen dat clomid zijn werk weer gaat doen!

Weten jullie trouwens iets van wisselende eierstokken bij een eisprong? Dus de ene maand een ei aan de rechterkant en de andere maand een ei aan de linkerkant?

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Oh enne.. voor de hyvers.. wat je op mn hyves ziet, liever niet hier vermelden, en wat je hier leest en ziet, liever niet op hyves vermelden ;)

12. naomie77

naomie77 Lid

21 feb 2009
    54
    0
    6
    Hoi meiden,

Ik zit effe in een dipje....dus maar een kort ego berichtje.

Ben woensdag voor fm geweest. Maar helaas ik heb twee trossen druiven. De clomid is niet aangeslagen. Weer een maand voor niks geweest.

Volgende stap is nu afwachten tot mijn ongi komt. Schijnbaar kun je dus wel ongi worden zonder eisprong (wist ik dus niet). Als die na drie weken er nog niet is mag ik weer 10 dagen aan de provera. Dan mag ik nog 1 ronde clomid proberen. Als die weer niet aanslaat gaan ze een kijkoperatie doen en mijn trossen druiven lekprikken om zo plaats te maken voor normale follikelen. En dan ga ik dus ook van de clomid af en moet ik gaan spuiten. Dus al met al niet echt om vrolijk van te worden.

Het komt allemaal wel goed, maar nu ben ik effe in een dipje. Er is in ieder geval nog hoop en een plan maar echt leuk spontaan zwanger worden is er dus al lang niet meer bij.

Verder iedereen succes en ik hoop dat het met jullie beter gaat dan met mij.

Liefs naomie

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh balen naomi, geen nieuws waar je op zat te wachten :(:( sterkte meis

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ miranda: bah wat een druk dagje zeg. Ik heb vandaag de keuken eens flink onder handen genomen. Gelijk maar eens de fritespan schoongemaakt. Wat een werk zeg.
    Ben nu ff aan het bijkomen want ben heel moe. Dadelijk ff wandelen.

@ weekendplannen: de oma van mijn vriend's schoonbroer is afgelopen week overleden en nu mogen wij zaterdag op Chelsea passen. 's Avonds word haar 1ste verjaardag gevierd. Verder hebben we geen plannen hier.

@ tante Mars: Dat heb ik nu meestal ook. Dus toen ik 3 weken geleden dat bruine had dacht ik dat het doorbrak. Maar ja heb 3 dagen bruin gehad alleen met afvegen en daarna niets meer.

@ mp: ik duim heel hard dat het je ei is.

@ miranda: hoop voor je dat het dan snel doorbreekt!

@ anja en tummetje: ik had het gezien dat jullie me toegevoegd hebben :D

@ anja: ik denk dat je dan idd een kuurtje primoluut krijgt. Wat ik hier zoal over de fm heb gelezen heb tenminste.

@ tummetje: ik heb wel eens iets gelezen over wisselen van eierstokken. Maar het kan ook zijn dat je een paar keer achter elkaar bijvoorbeeld rechts hebt en daarna een aantal keer links.

@ naomie: jammer dat het zijn werk niet gedaan heeft. Krijg je nu dan een hogere dosis Clomid?

@ hier: euh, heb ik jullie gisteren verteld over mijn fittest bij het sporten eigenlijk?

15. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

heb nog niet echt bijgelezen maar dat ga ik zo doen. heb eerst ff wat te vertellen want ben nu wel btje onzeker.

gister toen ik opstond en naar de wc ging had ik volgens mij eggwhite geloof ik. beetje ei achtig in ieder geval. dat was rond half 9. toen om 10 uur ongeveer helemaal prcies zal het niet zijn, kreeg ik een beetje een felle steek in mn linkerlies, ik had echt zoiets van aaauuw dat deed zeer. een kwartier naderhand op de wc een klein helderrood druppeltje bloed. Ik vond dit allemaal al een beetje raar. Toen savonds mn bmm gevoeld. Stond hoog want ik kon net een randje voelen en meer niet. Dit heb ik gister dus gehad precies 3 weken na het begin van mn ongi. zou dit een ei geweest kunnen zijn of zoiets?? Ik weet namelijk niet hoe dat moet voelen eigenlijk........help......

zo nu ga ik ff alles bijlezen

tot zo grtz suus

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    klinkt als een ei suusje

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Shake Hands #-o me 2 volgende week maandag is het zover....
    Zie er nu niet veel meer tegen op het kan alleen maar beter worden.

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hoi lieve meiden,

Ik ben er weer, ga even reageren op jullie!

@ Anja, de follikel is dus wel gegroeit, dus heel slecht is het dan niet. Hoogstwaarschijnlijk heb je dan genoeg aan een hogere dosis toch.
    Bij mij is er niks verandert dus het is maar afwachten of het uberhaubt wel aanslaat. ;)
    Maar balen is het wel voor je! Je zal denk ik idd eerst primolut krijgen, ik krijg dat iig wel als er vandaag niets te zien is.

@ Tummetje, *dikke knuffel* moeilijk is dat he? Probeer er niet teveel overna te denken...
    Gelukkig dat je weer wat voelt in je eierstokken!! Ik hoop dat deze maand jou maand mag worden!

@ Naomie, jeetje wat een rotnieuws!! Ga je die ronde nog een dosis omhoog of zat je al op 150mg? (sorry ben niet zo goed in het onthouden van iedereen ;))
    Ik kan heel goed begrijpen dat je ff in een dipje zit, het is allemaal niet niks.... *dikke knuffel*

@Suusje, ik hoop voor je dat het inderdaad een eisprong geweest is!! Ik heb geen idee hoe het hoort te voelen (jammer genoeg) maar ik hoop het voor je!

Nou meiden hier gaat het wel weer ietsje beter.
    Gister kreeg ik ineens verhoging, sochtends was nog redelijk normaal, 37.0 maar smiddags had ik 38.4. Voelde me ook helemaaal niet goed. Ik heb dus gister de hele dag op de bank gelegen en heel veel geslapen en nu is het allemaal weer over, volgens mij is het me echt allemaal even teveel geweest de afgelopen tijd. Die dag gister kon ik dus wel gebruiken schijnbaar.

Ook iets raars, fertilityfriend zegt dat ik dag 18 mijn eisprong gehad heb... Nu kan die er altijd langs zitten natuurlijk, maar ik vraag me wel af of dit mogelijk is, dus op dag 16 was er niet echt wat te zien en dan op dag 18 een eisprong?
    Nouja we zullen het straks zien, ik denk niet dat ff gelijk heeft. ;)

Ben erg benieuwd naar de laatste follikelmeting.. Ik hoop dat ik meteen met primolut kan starten als er niets te zien is. Wil niet meer nutteloos wachten. :oops:
    Nadat we bij de gyn geweest zijn gaan we lekker shoppen, nog wat kadotjes kopen voor schoonfamilie. :D Altijd leuk!

Ik zal straks even komen vertellen hoe de follikelmeting was.

19. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    willemijnp 19 mei FM meting

NOD:
    Taantje: 15/05
    willemijnp 15-05

NOD afwachten:

MEDICIJNEN:
    tummetje: 11 mei starten met clomid 100mg (tweede ronde).
    Willemijnp 12 mei starten met clomid 100 mg.

ZWANGER:

G E B O R E N :

JARIG:

20. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland

NOD afwachten:

Traantje: 17 mei starten met clomid 50 mg (tweede ronde)

Mezelf maar weer even geupdate. Vanochtend het eerste bruinverlies, dus de rode duivels zullen er wel weer aan komen. Helaas, IUI 1 is mislukt :(
    Ben er wel een beetje sip van, had ook niets verwacht, maar wel gehoopt!

Deel Deze Pagina