PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @duchess: succes met je laatste fm. Ik hoop dat er nu echt iets groeit en zo niet dat je inderdaad meteen mag starten met primolut!! Hopelijk zorgt wat meer clomid voor een goed ei!!
    @zethu: hoe was je fittest?

@naomi: balen zeg, dat het zijn werk niet heeft gedaan!!

@suusje: het klinkt als een ei... spannend!

Voor degene die ik vergeet: succes allemaal met wachten e.d.!!

2. naomie77

naomie77 Lid

21 feb 2009
    54
    0
    6
    @tante mars: Ik hoop dat het allemaal gaat lukken aankomende maandag. Laat me wel effe weten hoe het gegaan is aub. Ik ben heel benieuwd.

Nu heb ik een beetje op internet rondgekeken. Noemen ze het ook wel LEO?

Nou ik ga weer even verder zoeken of ik er nog iets meer over kan vinden.

liefs naomie

3. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal, wat een rust hier.. Ben een week niet geweest, en hoefde maar weinig bij te lezen.

Heb zelf ook niet veel te vertellen, nog steeds "geduldig" in afwachting van de volgende afspraak, nog tien dagen, kan nu gaan aftellen.
    Ga snel koken, we moeten over een uurtje op kraamvisite bij een neef van mijn man en zijn vrouw. Enerzijds wel leuk, anderzijds wel confronterend.

4. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

hoe is het met jullie??

duchess: succes met je fm!! hopen dat er nu wat te zien is!

yvy: ik hoop dat je toch wel een beetje een leuke avond hebt!

@all: hier vanmiddag op kraamvisite geweest bij een vroegere vriendin van me. wat een mooi kereltje zeg....smelt..... echt super!! ook hebben we het gehad over hoe het nu bij ons gaat en dat was wel erg fijn. het draaide dus niet alleen om de kleine maar er was ook belangstelling voor ons. Ik hoop echt dat ik een ei heb gehad. dat zou betekenen dat ik over ongeveer 2 weken ongi moet worden. Ik weet het niet. we wachten af. gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?? ik moet morgen nog even werken van 10 tot 14. heb er helemaal geen zin in. ik moet nog 3x scoren morgen anders moet ik weg. tja we zin wel. heb al gekeken voor een andere opleiding erbij. administratief ofzo. dat ik dat dan ga doen BBL dan wel. werken en leren. want ik vertik het nog steeds om thuis te zitten met een uitkering. ojee weer een hoop ego gelul....sorry!!

grtz en een knuf voor iedereen die dat kan gebruiken! suus

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ben beetje sip. Me temperatuur was vanmorgen weer 36.4 ik snap die verhoging van gisteren dus niet :( voel me er echt kut om. Gewoon straks wéér geen eisprong, elke maand die teleurstelling. Stom lichaam.

6. naomie77

naomie77 Lid

21 feb 2009
    54
    0
    6
    @zethu: Nee ik blijf doorgaan met 100mg. We zullen wel zien of het de volgende keer aanslaat.

@suusje: Nou volgens mij heb je inderdaad een ei gehad. Laten we het hopen....

@duchess: Ik hoop dat je een goede FM hebt....

@home: Effe een raar verhaal....ik had net een sliertje bloed in mijn afscheiding. Echt heel raar. Ik zit nu op dag 18. Het kan geen ei of Innesteling zijn. Zou ik al zo snel weer ongi kunnen worden? Ik loop nu ook al bijna een week met een trekkend gevoel in mijn eierstokken. Ik snap der echt niks meer van. We zullen wel weer zien.

Nou iedereen een fijn weekend gewenst...
    En bedankt voor de lieve knuffels...

Liefs naomie

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ik had me ei pas op dag 22 naomi. Alles is mogelijk

en word maandag over een week geopereerd :D

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    @ Traantje, kan me voorstellen dat je verdrietig bent... *hele dikke knuffel*

@ suusje, wat fijn dat ze ook naar jullie vroeg! succes met werken!

@MP, *knuffel* tis ook allemaal wat he... Ik weet hoe je je voelt, ik heb ook telkens ineens een hoge temperatuur maar toch echt geen ei... :cry:

@ Naomie, waarom kan het geen ei zijn? Ik weet ook niet wat het is, hoop voor je dat het misschien toch een eisprong is!

Nou meiden gister dag 23 en nog niks te zien.
    Jammer genoeg nog geen primolut gekregen, ze wil toch nog even afwachten, mijn baarmoederslijmvlies was toch weer wat gegroeit, van 8.0 mm naar 8.9 mm. Maar geen ei te zien, nog steeds een 'mooie' kralenketting en verder niets... Ze wilde eigenlijk aankomende maandag weer kijken maar dan zijn we op vakantie. :D Heel lief, ze raadde dat ook echt aan en was heel blij dat we gingen! Dus nu heb ik de maandag dat we terug zijn weer een afspraak. Dan zitten we dus op dag 33, dan krijg ik dus wel meteen primolut als er niets te zien is. Maar als er dan wel ineens wat groeit, dan is het ook veelste laat, dus we gaan sowieso over op 100mg.
    Ook hebben we gister vragenlijsten in moeten vullen, ik denk dat we nu meer onderzoeken gaan krijgen (ook mijn vriend denk ik)
    Zag er tegenop om de vragenlijst in te vullen, maar was zo gebeurt, kon bijna overal nee op antwoorden. ;)

Achja ik probeer het maar even los te laten voor deze week!
    Gister hebben we nog lekker geshopt voor de schoonfamilie en ik heb nieuwe schoenen gekocht. 8) (ik heb echt een schoenenverslaving, pff haha)
    Gisteravond hebben we de hele avond kadotjes in zitten pakken en we hebben nu al 1 grote koffer vol met kados hahaha!
    Gelukkig gaan we maar 6 dagen, hoeven we niet veel kleding mee te nemen. ;)
    Ik heb er vreselijk zin in! Morgen gaan we! :D

Ohja! Mijn vriend dacht gister nog ik zal nog 1 keer bellen of de papieren al gearriveerd zijn (van het leger) en ja hoor!!! Ze hebben ze gister ontvangen! Dus nu kunnen we helemaal met een gerust hart vertrekken! super! =D>

9. MyPrecious

@ Tante Mars, spannend dat je volgende week maandag geopereerd wordt, ik wil je alvast heeeeeel veel sterkte en vooral succes toe wensen. Komt goed meid!! Duim voor je en denk aan je volgende week maandag.

@ Duchess, haha je maakt me helemaal happy omdat jij zo'n happy berichtje typte :D . Idd straks lekker met 100mg aan de slag en dan komt alles goed dan krijg je vast en zeker een mooi ei!! Of 2 ;) . Daar duimen we voor toch. Veeeel plezier op vakantie bij je schoonouders, geweldig dat jullie nu met een gerust hart heen kunnen gaan. Kunnen jullie ook 100% genieten en je even niet druk maken over je lichaam. En houd maar in je achterhoofd dat wonderen toch gebeuren, dus ook voor jullie. Voor ons allemaal hier. Moet gewoon, toch :) .
    Heb jij ook een kaartje op FF van je temp? Ben ik heel benieuwd naar..

Mijn kaartje. Ik heb GEEN idee of ik nu een eisprong gehad heb. Ik durf niet meer te hopen. Echt niet. Als mijn temp straks weer naar beneden gaat dan geeft FF ook géén eisprong meer aan. Durf niet meer te hopen omdat ik steeds die teleurstelling krijg..

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Als je het mij vraagt donderdag de 14e :D

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ duchess: wat vreemd dat ff je een ovulatie aangeeft op dag 18 terwijl op dag 16 op de echo niets te zien was.

@ willemijn: Hee weer een reactie van je! Hoe gaat het?

@ traantje: balen dt je eerste iui mislukt is. Hoop dat deze nieuwe ronde beter nieuws brengt voor je.

@ naomie: hoe gaat het met jou?

@ yvy: heb zelf ook niet veel tijd gehad. Ik heb me voorgenomen om alleen nog 's avonds op internet te gaan. In de ochtenden ben ik nu bezig met poetsen, in de middag sporten/wandelen.
    Alleen vrijdag en gisteren heb ik het zo druk gehad dat ik helemaal niet op zp kon komen.

@ suusje: Wat fijn dat er ook tijd was voor jullie. Heb je je scores nog gehaald? Enne thuis zitten met een uitkering is niets. Maar ik ben blij dat ik het nu kan.
    Dit weekend is dan wel al bijna voorbij, maar gisteren heb ik het best druk gehad.
    We moesten op tijd op omdat we op ons petekindje moesten passen. De oma van onze zwager werd gisteren gecremeerd.
    's middags hebben we de verjaardag van haar gevierd (ze is dinsdag 1 jaar geworden, hiep hiep hoera).
    Gisteravond was ik zo enorm moe dat ik alleen maar op de bank gehangen heb en tv gekeken.
    Dadelijk ga ik nog een flink stuk wandelen

@ mp: hoop dat je toch snel een eisprong krijgt!

@ naomie: wat vreemd zeg dat je al weer een sliertje rood had. Je blijft dus op 100 mg staan. Ben benieuwd of er nu wel wat gaat gebeuren.

@ duchess: weer niets te zien dus. Jammer zeg. Hoop voor je dat het alsnog komt als jullie weg zijn.
    Wat fijn trouwens dat alle papieren gearriveerd zijn. Wat fijn dat jullie met een gerust hart je schoonfamilie kunnen bezoeken.

@ mp: wat een ingewikkeld kaartje zeg. heel veel pieken en dalen. Bij mij ziet ie er ook zo uit, maar dan wel veel uitgerekter (door mijn lange cyclus)
    Maar moet toegeven dat ik als de hele week niets ingevuld heb en waarschijnlijk gaat ie er een kruis inzetten (nou ja stippellijntjes)
    Heb al sinds maandag heb ik een blijvend hogere temp.

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
  13. MyPrecious

@ Mars, denk je dat ik afgelopen donderdag een eisprong gehad moet hebben?? Heel toevallig dat je het zegt hoor, want mijn gevoel zegt dat ook als ik heel eerlijk ben :oops: ik had namelijk ineens een hele gekke pijn bij de linker eierstok. Ik zat naast mijn moeder en zij vroeg nog wat is er. Nou ik ben benieuwd. Me temp blijft nu hopelijk stijgen en dan zien we het wel. Ik zou zo blij zijn met mijn 1e eitje. :)

@ Zethu, dat lijkt op een eisprong hoor!!! Goed geklust????

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ mp: nee, daar heb ik op dit moment enorme ruzie om met mijn vriend. Het is bijna een maand geleden dat we geklust hebben. Nu wilde ik vandaag. Maar hij had net gerookt (bah) Hij geeft me een kus en ik probeerde nog door te zetten. Maar ik heb niet bepaald veel zin om een asbak te lekken. En hij weigert zijn tanden te poetsen.
    Maar volgens mij heeft hij niet eens in de gaten waarom ik zo kwaad ben

15. MyPrecious

@ Zethu, jeetje ik vind het echt klote voor je. Hoop dat het snel weer bij te leggen is?? Kun je niet met 'm gaan praten? Erg belangrijk dat hij weet hoe jij je voelt hé. Dikke knuffel voor jou.

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik kon hem strax ff niet om me heen verdragen zo kwaad was ik. Nu zit hij (te mokken denk ik) achter zijn pc in de logeerkamer
    Denk dat hij wel dadelijk naar de woonkamer komt om wegmisbruikers te kijken. Maar owee als ik dan met hem probeer te praten

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Dat doe ik zometeen tijdens een reclame. Hij reageert toch niet als hij wegmisbruikers aan het kijken is. Hij doet me iedere keer zo'n pijn met zijn opmerkingen dat het bij hem geen belemmering is om zwanger te worden.

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hoi meiden,

Sorry dat ik er niet ben, heb slecht nieuws, staat op mn hyves, (heb meelezers, dus vandaar), dus mn hoofd staat even ergens anders naar.

tot van de week ;)

19. MyPrecious

@ Zethu, jeetje dat doet echt pijn idd. Maar ik denk (en ik wil het niet goedpraten) dat hij zich ook hulpeloos voelt zo. Want ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook erg mee zit dat mijn vriend zijn zaad niet goed is. En straks blijf ik een eisprong houden, maar zijn zaad wordt er niet beter op. Daar zit ik ook wel mee en soms floep je er dan ook dingen uit en denk je kut.. En mannen floepen er dingen uit en denken er niet over na dus die hebben geen last van een rot gevoel nadat ze hun vrouwtje dom behandelen. Ik ben benieuwd of jullie gepraat hebben.. Hoop dat alles weer goed is voor zo goed als het kan. Dikke knuffel.

@ Tummetje, Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik wil je veel sterkte toewensen.

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tummetje: heel veel sterkte. Ik heb het gelezen.

@ mp: Hij was meer bezig over het feit dat zijn zaad goed blijft ondanks dat hij rookt. We hebben gelukkig goed kunnen praten. Gelukkig was hij gisteren heel lief voor me. Maar ja ik lag gisteren ook ziek op de bank met flinke koorts. Ben er nog niet helemaal van opgeknapt, maar ik kan iig weer achter de laptop kruipen (nou ja, op dit moment eronder ;))

Deel Deze Pagina