@ Zethu, tsja mannen ze snappen het niet zo. Laten we het daar maar bij houden, want die van mij heeft er ook last van zulke gedachtes alleen dan gaat het over drank. Beterschap trouwens!! Staat je kaartje hier nog ergens dichtbij in de paginas? Ben benieuwd naar je temp. Zal ff gaan zoeken of ik hem kan vinden.
Heey meiden! Alles goed hier? @ mp; al 6dpo!!! wat is de link van je FF, ben benieuwd naar je kaartje!! @ zethu; ben ja al weer wat beter? las dat je ziekjes bent Hier gaat ie redelijk hoor, voel dat de boel een beetje aan het rommelen is daaronder. Ook mn onderrug begint lastig te worden.. dus ik ben benieuwd.. Ei.. kom maar!!!
@ mp: waar je mijn link voor tempkaartje zeker kan vinden is bij tempkaartjes pco Maar volgens FF zit ik op 7 dpo. Is dus nog altijd wel wat hoger maar ja kan ook aan het ziek zijn liggen. Maar ik wacht de komende dagen af. Ik temp op dit moment wel 3 keer per dag. (vaste tijdstip, eind van de ochtend/middag, en voor het naar bed gaan) @ tummetje: Ja voel gelukkig al weer wat beter als gisteren. Zit gelukkig al niet meer zoveel op de wc. En mijn temp is niet meer zo enorm hoog. Wel ben ik nog best moe en heb last van hoofdpijn en voel me nog niet helemaal lekker. Ik hoop dat je ei snel komt. Op welke CD had je vorige ronde je ei?
Hallo dames, is het zo rustig geweest hier? Ik moest een heel eind naar onderen scrollen om dit topic te vinden. Is bij jullie ZP ook zo langzaam? Het kostte heel wat geduld om ingelogd te raken, maar goed, het is gelukt. @zethu: gelukkig dat de ruzie is bijgelegd en dat je je ook weer wat beter voelt. @tummetje: ook al weet ik niet wat er aan de hand is, toch wil ik je veel sterkte wensen. @ domme opmerkingen: gelukkig niet van familie. Wel vroeg laatst een collega wanneer ik ging bevallen. Ik zo "voorlopig nog niet'. Hij weer: "maar alle vrouwen willen toch kinderen krijgen?" Waarop ik antwoordde dat het helaas niet bij iedereen zo snel gaat. Stilte van de andere kant... Ik geloof dat het toch doordrong dat het niet zo'n heel gepaste opmerking was.
wwwwhhaaaaaaaa wat is de site weer slakkenganglangzaam......... hellow ladies...haha hoe is het met iedereen?? zethu: je hebt pb enne wel beter dat het weer goed is met je mannetje. tummetje: sterkte meid...... hier alles okee. Heb een nieuwe bijnaam sinds vandaag namelijk: TOOS WERKELOOS!! Ik heb vanmiddag mijn ontslag gekregen bij het callcenter. Gelukkig had ik dat al een beetje zien aankomen dus had ik vanochtend al een gesprek bij het uwv en bij een ander uitzendburo. woensdag mag ik op selectie bij de telegraaf (krant) en dan kan ik waarschijnlijk daar gaan beginnen. we wachten maar weer af...... liefs suus
@ yvy: zp is enorm traag en ik krijg iedere keer foutmeldingen. Als ik dan op F5 druk dan komt het uiteindelijk wel goed. Maar heb wel tich handelingen in een spelletje uitgevoerd. Tja die opmerkingen zijn niet leuk. Wel goed dat je ze de mond "gesnoerd" hebt. @ suusje: dan kan ik je de hand geven he. Al is het bij mij anders doordat ik nu nog ziek ben.
@ Tummetje, heb jij ook voor je ei last van je onderrug?? Ik had dat ook!! 3 dagen lang, ik kon niet tillen want dat lukte gewoon niet. Echt gek. Oh ik zal me kaartje hier onder ff plaatsen. @ Zethu, hoe gaat het nu met jou en je mannetje? En ben je alweer wat opgeknapt? Heb je temp kaartje nog niet opgezocht daar zwpagina steeds zo traag is. @ Yvy, idd een hele domme opmerking.. Dan schreeuw je het het liefste uit hoe kut het gaat en dat het niet bij iedereen vanzelfsprekend is. Zo te lezen snapte hij de "hint" wel. @ Suus, hmm ontslag komt jammer genoeg heel vaak voor de laatste weken/maanden.. Hopelijk kun je snel bij de Telegraaf aan de slag dan! Succes. . Nou lady's hier mijn temp kaartje. MP met ei .
Jup, heb er nu al twee dagen last van. Ovutesten zijn nog negatief, maar ik voel heel duidelijk wat rommelen. Soms zelfs wel even pijnlijk.. verwacht mn ei zaterdag/zondag
@ Tummetje, zou het door de Clomid krijgen dat je last krijgt van de onderrug? Want ik hoor er verder niemand anders over. Vroeg me alweer af of ik dan niet de enige zou zijn die het gehad heeft . Maar nu weet ik dus dat het wel van een eitje kwam!! Nou, klusze meid!! @ Suus, Ja ja mijn 1e ei op kaart hahaha jeej . Hoe gaat het verder met jou??
@ mp: last van onderrug voor ei? Als FF gelijk heeft met mijn ei dan heb ik dat ook gehad. Met mij en mijn mannetje gaat het goed, we zouden vandaag aan de klus gaan, maar ik heb bruinverlies (meer als een maand geleden) En dan vind ik het een beetje verlies. Best kans dat ik ongi wordt. Zou ik wel een heel korte lf hebben zeg: 10 dagen. Jippie MP een ei! @ tummetje: zaterdag/zondag ei? dan zal je wel flink aan de klus zijn nu he? @ suusje: Hoe gaat het nu bij jou? Wanneer had je het gesprek trouwens?
@ Zethu, jeej ik heb je kaartje gevonden. Het lijkt wel op een ei idd. Nou als er niks zit dan hoop ik dat je toch normaal ongesteld gaat worden hoor. Al herken ik het bruinverlies maar al te goed.. Heb zelfs een hele maand lang zulk bloedverlies gehad en vaak 2 weken lang pff. Ik wil dat nooit weer. Myn kaartje:
We zijn er weer! Ik ga zo gelijk de lijst weer hier neerplanten. Mijn knorrie-avatar krijg ik niet aan het werken, dus ff terug naar Roo.
AFSPRAKEN: Mgwc: 4 juni 2e keer bloedprikken voor progesteron waarde bepaling Yvy30: 8 juni 's morgens bloed prikken, 's middags bellen voor uitslag en verder beleid Duchess: 12 juni follikel meting tante Mars: 22 juni controle arts om 15.40 Zethu: 23 juni: indien geen spontane ongi 8-9 prikken, na 14.00 bellen voor start provera Suusje23: 5 augustus 2e afspraak Gynaecoloog om 13.30u. NOD: Naomie77: 30/05 Mgwc: 11/06 MyPrecious: 30/06 Tante Mars: 30/06 Duchess: 05/07 NOD afwachten: Suusje23: Laatste cyclus 60 dagen Zethu: Laatste cyclus 96 dagen MEDICIJNEN: Yvy30: 26 mei gestart met Clomid 50mg MyPrecious: 30 mei gestart met clomid 50mg Duchess: 3 juni gestart met clomid 100mg Zethu: 23 juni starten met provera Zethu: Omstreeks 12 juli starten met Clomid 50 mg ZWANGER: G E B O R E N Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Mgwc Samuel - 07/04/2007 - eerste kindje van Naomie77 JARIG: Anja89: 06/03/1989 - wordt 21 jaar Melek42: 08/06/1986- wordt 23 jaar Tante Mars : 09/08/1987 - wordt 22 jaar momhair: 15/08/1981 - wordt 28 jaar Duchess : 24/08/1987 - wordt 22 jaar Zethu : 31/08/1976 - wordt 33 jaar Naomie77: 12/09/1977- wordt 32 jaar Suusje23 : 09/10/1984 - word 25 jaar Mgwc : 08/11/1980 - wordt 29 jaar
Zethu: Tante kan op de afspraken lijst voor de 22e om 15.40 uur Controle bij gyn. En NOD zet maar op de 30e valt het altijd mee hihi..
Ahhhh zoveel berichten weg! Wel mooi geworden, het forum. Hoe is het hier? @ hier; vrijdag laatste Primolut gehad en nu wachten op de ongi. Dan beginnen met tempen en op CD 5 weer aan de Clomid. Ik ga even uitvogelen hoe het nieuwe forum nu weer werkt. Oh ja trouwens, wat een stomme nieuwe smileys.
Pff ik vind het een beetje irritant telkens dan opnieuw wennen aan een nieuw forum. Ik was net weer gewend aan de oude. Maarja niks aan te doen! Wel errug jammer dat de oude berichten weg zijn zeg.. Ja ik vond de vorige fijner eigenlijk, de namen erboven vind ik ook niet zo... Maargoed het zij zo! Ik weet niet eens of de smilies wel hetzelfde zijn trouwens. Haha.