PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BambinoLove

BambinoLove Nieuw lid

3 mrt 2009
    4
    0
    0
    Noord Brabant
    @poohbear226, dank je nou hopen dat het bij mij ook helpt :) Ik was al aan het denken huh spuit er niemand gonal-f... Wist niet dat het hetzelfde is als puregon..

@Miranda, Dank je wel ik zal zeker mee komen kletsen.. dat doet me wel goed

@Zethu, Ja zal zeker mee komen kletsen hier EN ook Succes met je onderzoeken!

Maar iedereen wens ik veel succes en veel geluk met de onderzoeken en de weg naar babygeluk!

groetjes B-love

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Woehoee Party Party :whistle:

Allemaal een koppie thee en een merci chocolaatje?

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm lekker!

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Eetsmakelijk :)

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahah....late reactie.

Hoe is het met je tante mars..nieuwe avatar zie ik?

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ Willemijn: Oeh, dat weet ik niet. Mss onze vraagbaak? :D

@ tante Mars: is er nog thee en merci over? Leuke avatar trouwens!

@ all: fijn weekend!

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey willemijn...had over je berichtje heen gekeken hihi..

Nou de gemiddelde tijd verschilt heel erg hoor. Sommige zijn met de eerste ronde clomid zwanger...anderen doen een jaar clomid en dan nog spuiten of een pomp of een operatie...er zijn zoveel dingen die gedaan kunnen worden, dat het gewoon afhangt van wat er gebeurd en hoe je erop reageerd....En ook hoe een erge vorm je hebt...heb je namelijk wel zelf een eisprong maar heel ongeregeld..of heb je helemaal geen aktie en word je dus ook nooit ongesteld...zijn je eierstokken lui...zit er een verstopping in de eileiders...is je baarmoeder goed...er hangt zoveel vanaf...

Maar gemiddeld wat ik gezien heb..en dat is dan gewoon clomid gebruik en verder niets anders mis...ongeveer een half jaar tot een jaar...

Oh en voor een tweede opnieuw het circuit in...dat hangt ook weer van vanalles af... Bij mij is het zo dat ik een cyclus heb...maar die is niet goed...ik heb hoogst waarschijnlijk nu ook geen ei..maar wel bloedingen dus ik zal weer terug moeten naar de gynae...Maar er zijn ook vrouwen die na de zwangerschap nergens meer last van hebben en heel snel voor een tweede zwanger zijn...soms word een lichaam wakker geschud van een zwangerschap...

Hopelijk zijn je vragen hiermee wat beantwoord...er is geen echt duidelijk antwoord van zo en zo...maar 9 van de 10 meiden worden zwanger...die 10e heeft meestal nog bijliggende problemen zoals lui zaad van de man..of een baarmoeder probleem..of verstopte eileiders...vaak kan het dan toch nog goed komen met IUI of IVF...er zijn zoveeeeel dingen!

Groetjes,
    Miranda

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja zeker tast toe :D

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Tnx Tante Mars!

En Mgwc, hele duidelijke uitleg!

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    lekker koppie thee hoor tante mars..

Oh en ik hoop dat jullie het niet verveldn vinden mijn uitleg...je kunt dit ook gewoon allemaal op internet vinden..maar ik heb er al bijna 5 jaar over gelezen gehoord en geinformeerd...dus dan pik je veel op...Ik doe het niet om op te scheppen ofzo...

Gewoon om nieuwe meiden met veel vragen..die ikzelf ook had in het begin! Te helpen verder te komen en niet je hoofd laten hangen...want het lukt zooo vaak dat je snel zwanger bent...

Ik wil iedereen een beebje toewensen en een dikke knuffel voor moeilijke tijden!

Groetjes,
    Miranda

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hier ook een vraag. Ik zie heel vaak dat meisjes bij de eerste afspraak met de gyn een uitstrijkje krijgen. Maar als je 30 wordt krijg je daar zowiezo al een oproep voor. Krijg je dan ook een uitstrijkje?

12. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    hey tante mars,
    je hebt dus nu het laatste tabletje ingenomen..spannend! dus nu over 3 dagen aan de clomid of was dit de clomid al?
    zet hem op!Ik hoop dat je snel resultaat hebt!

groet willemijn

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Dit was primolut dus de duivels zullen zich als het goed is morgen komen melden. En dan op dag drie beginnen met Clomid.

@ Mgwc Ja tante mars heeft een totally make over gehad :)

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Je mag zo vaak als je wilt een uitstrijkje...het is standaard vanaf 30 jaar idd. Maar als je de MMM ingaat moet je een uitstrijkje laten doen om Chlamidia uit te sluiten....als je dat hebt dan is er een groter probleem want Chlamidia kan je vruchtbaarheid beinvloeden....

Daarom als je een oproep krijgt,maar ook als je de MMM ingaat doen dat uitstrijkje...vooral met PCO. Want met PCO heb je een verhoogde kans op Baarmoederhalskanker he....

Ik heb er al 4 gehad vanaf 2004....Pas nog eentje omdat ik zoveel bloedde en zo lang...gewoon om uit te sluiten of de cellen onrustig waren....gelukkig niets aan de hand!

Groetjes,
    Miranda

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Succes he tante mars! Hopelijk komen de duivels snel...en niet te heftig als het kan he... ;)

Trouwens leuke make over! Dombo...vind ik liehieeef en mijn meisje ook...die zat net op schoot met haar vingers op het scherm...die die die die....(meer zegt ze niet hahaha) Ze heeft een grote olifant op haar kamer...en die vind ze ook geweldig!

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Aawwhh wat schattig :D .
    Ik vind m ook zo leuk
    Die duivels mogen van mij komen, maakt niet uit hoe heftig als ze maar komen dan kan ik verder :D

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ja dombo is heel lief! ik heb als het goed is in de berging nog een dombo-knuffel liggen. Ik heb echt een megavoorraad aan knuffels. Die hoeven we dus nooit te kopen!
    Ik heb zelfs nog een hele voorraad meegenomen toen ik naar Zuid-Afrika ging. Uiteraard daar voor de weesjes gelaten. Ik was net op het juiste moment daar, want de 2de dag dat ik daar was brandde het weeshuis 's morgens uit. Bijna alle knuffels mee dus :(

@ mgwc: bedankt. Weet ik tenminste dat ik ook meer uitstrijkjes kan gaan krijgen.
    Weet je door mijn vriend heb ik wel weer iets minder kans op baarmoederhalskanker, hij heeft geen voorhuidje (heeft als klein jongetje daar eens een ontsteking gehad)

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jaaah tante mars, gelijk heb je hoor, ongi is ongi!

Oh wat erg, die kindje hebben toch al zo weinig en dan ook nog brand.....Gelukkig had je dus jouw knuffels bij hihi.

Dat wist ik niet dat je dan minder kans maakt op baarmoederhalskanker...ik dacht altijd dat het niet door invloeden van buitenaf beinvloed werd...maar enkel door jezelf...dus als je geen schoonmaak hebt eens per maand dat dat dan gaat broeien en slecht kan worden....Ontstekingen wist ik wel dat als je vent besneden was dat het dan minder was...maar dat komt dus idd omdat hun dan ook 'schoner' zijn....

Hoe is het met de andere meiden verder?

Groetjes,
    Miranda

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Heey dames.

Hoe gaat het hier?

Ik had een paar druppen bloed verloren vanmorgen (nu dag 2 na primolut) en heb nu een tampon in dus ben benieuwd of er straks wat aan zit. Heb een soort druk onderin mijn buik pff.

Weet niet meer wat is het om ongesteld te zijn :oops: .

Iedereen fijne zaterdag.

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Pff ik zit nu 1 dag na de laatste pil en je raad het nooit heb maar extra zwangerschaps testen ingeslagen :O had al 1 pakje heb er nog maar 1 bij gekocht :rolleyes: stom mischien, maar ben al een paar dagen in de ochtend onwijs misselijk en me mannetje is helemaal met me aan want ik loop de hele dag vandaag al te janken als iets even tegen zit.. GRRRRR
    We wachten rustig af.

Deel Deze Pagina