@ duchess: ik weet niet of je het verhaal van caruli gevolgd hebt hier? Maar bij haar was pas iets bij 5 weken zichtbaar herinner ik me ineens. Ik zal het dadelijk eens bekijken of dat klopt. Laat trouwens die tranen toe. De tranen opkroppen kost je alleen maar energie.
sorry meiden, ik ben flink ziek aan het worden.. ik heb dikke ogen als een kikker, opgezette keel, mn neus werkt niet mee.. kom weer meekletsen als ik me beter voel succes meiden!!!
dat is misschien ook de reden dat mn temp zo hoog is bedenk ik me net ineens.. mn normale temp is 36.3, heb nu al 36.6 en 36.5 gehad
Beterschap tummetje! @ duchess: ik heb het van caruli ff opgezocht en bij 5 weken had ze alleen een zwangerschapsring die te zien was. Dus nog geen beebje
@ Tummetje; Beterschap! Meiden ik wou zo'n tempkaartje maken op FF, maar steeds als ik mijn temp wil invullen krijg ik een bericht in beeld dat ik eerst VIP-member moet zijn om die functie te mogen gebruiken. Moet je daar serieus voor betalen? Snap er helemaal niets van. @ Hier; sorry, even klagen. Gisteren zo'n rotavond gehad, ik wilde heel graag gewoon gezellig met mijn vriend op de bank hangen, want hij was eindelijk een keer tegelijk met mij vrij, gaat -ie de hele avond spelletjes zitten spelen op zijn playstation. Dus heb de hele avond boven doorgebracht in mijn 'eigen' kamer. Daar staat nu een computer en dat moeit ooit een babykamer worden, dus dat maakte het er ook niet veel beter op. Om 1 uur was ik het zat en ben ik naar bed gegaan. Ik had gewoon even behoefte aan zijn armen om me heen, maar hij had het gewoon echt niet in de gaten. Racende motoren op de tv waren blijkbaar interessanter gisteren. Kon het echt even niet hebben. Hoe is het hier verder? Vandaag maar even naar de Ikea denk, leuke dingetjes voor in huis kopen.
@ anja: ik ben geen VIP, maar krijg die melding niet bij FF Ff een knuff van mij. Het zijn dan geen echte armen om je heem, maar wel virtueel. Hoop dat dat ook goed is? oja, helemaal vergeten hier te zeggen: ik heb mijn geld van UWV eindelijk! Kan ik alles gaan kopen voor de woonkamer op te knappen!
@ Zethu, alleen een zwangerschapsring, dus dan is er toch wel te zien dat je zwanger bent? Nouja het maakt ook helemaal niet uit natuurlijk... Ze zijn zwanger, en ben heel blij voor ze.. Ga van de week denk ik een klein kadotje kopen voor ze. Ik gun het ze wel heel erg maar vind het gewoon heel erg moeilijk. Daarom wil ik ze ook wat geven, ik heb ze namelijk nog niet gesproken en ben gisteravond ook al expres niet gaan sporten omdat ik niet weet hoe ik moet reageren als ik ze zie. Maar het moet er binnenkort toch een keer van komen, als ik er een beetje aan gewend ben denk ik... @ Tummetje, ohjee, beterschap!! Doe maar ff rustig aan! @Anja, ik denk dat er dan toch iets fout gaat. Ik ben ook geen vip-member en heb die melding nog nooit gehad. Klik je niet perongeluk iets anders aan? En fijn zeg zo'n vriend! Heb je hem wel gezegd dat je samen op de bank wilde hangen een avondje? Ik had zulke dingen in het verleden ook vaak, maar ik zei dan nooit wat ik wilde en was vervolgens de hele avond verdrietig. Totdat ik dacht hoe kan mijn vriend ook ruiken wat ik wil doen vanavond? Nu zeg ik dus altijd wat mijn 'plannen' zijn, en dan gaat het goed. Maargoed wel erg vervelend voor je!! *knuf* @ Zethu, wat fijn!!! shop ze! Hier gaat het wel lekker opzich! Ik heb een koortslip, voor het eerst in mijn leven haha. Verschrikkelijk zeg. Hoop niet dat de temperatuurschommelingen daar door komen. Maarja dat zien we van zelf wel!
nou ja zeg..kan het nog slechter met de mens worden... hebben ze gewoon mijn fiets gejat...mijn dagelijks vervoer...mijn alles om ergens te komen...mijn plezierjacht om samen met mijn kindje te beleven...mijn manier om op mijn werk te komen...kan het nog erger... En niet alleen mijn fiets..maar dus ook mijn fietsstoeltje...slaapbeugel...fietstassen...buggyb eugel......poef weg 1000 euro... zucht...en dan nog bericht van de politie...vul maar online in...ikke gedaan krijg je een bericht te lezen...omdat u dit online heeft ingevuld zien wij reden dat dit niet meer op te lossen is...dus is het bij deze gesloten...huh wattes....mijn alles is meegenomen door vandalen...mijn manier om de wereld te zien....mijn hardverdiende fietsje...mijn levenslust....en dan zeggen ze zoiets...boehoeeeeeeee......snif... groetjes, Miranda
jeetje miranda wat een k*tstreek!!!! En dan de reactie van de site van de politie nou sorry hoor maar dat slaat nergens op!! Ben je toevallig wel verzekerd voor je fiets?? (stomme vraag misschien). Wat zul je geschrokken zijn ook trouwens. weg fiets......ggggrrrrrrr liefs suus
@ Duchess. ga naar http://www.fertilityfriend.com/ > My Chart > Sharing > Home Page Setup en kopieer de link onder Your Charting Home Page Web Address: Ben benieuwd naar je kaartje . Helaas kun je nu nog niks zeggen of je een ei gaat krijgen of, dat zie je alleen na je ei pas. Snap je gevoel heel goed, maar wel hoop houden hoor!! @ Tummetje, aah beterschap meid. @ Anja, mannen snappen die vrouwendingen niet. Je moet het ze echt zeggen dat je ze nodig hebt. Hier ook zo. @ Zethu, jeej beter meis dat je je geld binnen hebt . Weer leuke voor uitzichten! @ Miranda, wat een klere mensen dat ze zeggen dat je het thuis moet invullen, ja dan doen ze er niks meer aan dus!! Jeetje niet normaal. En die mensen die fietsen moeten jatten snap je ook niet . Ik word bang van mijn stabiele temp kaartje hoor . Me baarmoedermond is nog steeds niet open en ik houd weinig tot niks binnen. Geen goed teken. Duimen jullie??
@ duchess: Mijn beste vriendin heeft vorig jaar een BBZ gehad. Ze is toen een tijdje onder controle van de gyn geweest. Op een gegeven moment deden ze een echo en ze waren er van overtuigd dat ze ongi ging worden, maar ja, die ongi bleef uit. Haar zoontje noemt ze nu af en toe dat hij een ongesteldheid was. Temperatuurschommelingen komen trouwens niet door een koortslip, eerder dat een koortslip komt door verminderde weerstand. Ik heb helaas het irritante dat ik altijd een koortslip krijg als ik ongi ben geworden (of als ik ziek ben geweest) Die compeed lipblaasjes patch zijn heel fijn daarbij. @ miranda: jee wat een gedoe zeg. En dan zeggen ze dat het beter zou gaan met de criminaliteit? Ze schepen je gewoon af dat je het op internet moet invullen en sluiten het gelijk af! Zou je Peter R of Undercover op af moeten laten sturen! @ mp: Ik duim voor iedereen die zwanger wil worden op zp.
Oke heb een poging gedaan: Oh kun je hem niet als foto hier neerzetten? Nouja zo is ie vast ook te zien. @ Miranda, wat klote zeg!!! En wat idioot van de politie! :x @ Zethu, oke het komt dus niet door de koortslip, gelukkig maar! Ik dacht dat het mogelijk was omdat mijn vriend vorig jaar een koortslip had en hierbij ook verhoging had! Die compeed pleistertjes heb ikg ister idd gehaald en die werken echt goed zeg! Heb er veel minder last van en het ziet er meteen niet zo ranzig uit haha!
@ duchess: Dat heb ik ergens opgeslagen op de pc hoe je dat moet doen met het kaartje hier neerzetten. Ik stuur je zo wel een pb. Met die koortslip werken die compeed pleistertjes idd heel fijn. Toen die net op de markt kwamen heb ik ze gelijk uitgeprobeerd. Ik heb alleen de pech dat ik ze ook wel eens op plekken heb zitten waar die pleistertjes niet blijven zitten (neus, ed) En dan moet ik toch weer hannesen met zalf. enne dat je vriend die vorig jaar had, heeft hij je zeker gekust met die lip? Dan heeft hij je helaas aangestoken. Het kan trouwens wel dat als je er de eerste keer last van hebt dat je er goed ziek van bent. Hierna is het gewoon iedere keer vervelend. Ik heb het helaas van mijn moeder. Als kind knuffelde ze me heel vaak, koortslip of niet.
hey meiden, Hoe is het hier?? Melek: ik zag op een ander topic dat je posi hebt getest. Gefeliciteerd en geniet ervna meid!! Ik hoop dat je het hier ook nog even komt vertellen. liefs suus
Suusje23, meid! ja klopt ik heb een lichte positieve test, kan het niet geloven! Ik ga zaterdag weer testen.... Vanochtend stond ik op en mijn temp was 37,0 en dit is best hoog, normaal moest ik gisteren al bruine afscheiding hebben maar niks dus, vanochtend meteen getest en zag meteen een lichte streep, normaal zou ik eigenlijk zaterdag moeten teste.. Zie test in mijn foto album, iedereen zegt dat het positief is??
@ suusje: beetje druk hier. Ga zo naar mijn moeder, pcles geven (is hard nodig) Hoe is het met jou? @ melek: jaha! Ik zie hem en dat wil heel wat zeggen (als ik hem niet zie is het meestal ook niet zo) Proficiat!
@zethu: hier alles goed. Ik ben vanochtend bij HA geweest omdat ik al een paar weken op hetzelfde gewicht blijf wat ik er ook aan doe. Ik houd vocht vast en nog wat meer dingen. Tja zegt ie: ik zenk toch dat het aan je schildklier ligt. Dat die te traag is. Tja ik heb dat idee zelf al een lange tijd dus ik ben blij dat hij het nu verder wil laten onderzoeken. morgen moet ik bloed laten prikken en dan weten we meer. Het zou wel een aantal puzzelstukjes op zn plaats laten vallen. En als het echt zo is krijg ik medicijnen ervoor en dat helpt dan ook om weer verder af te vallen. succes met de pcles. (he dat rijmt haha) liefs suus
@ suusje: fijn dat er naar gekeken wordt. Het herinnert me er wel aan dat ik weer vergeten ben naar de huisarts te bellen over mijn bloeduitslagen. Ik heb vrijdag namelijk laten prikken omdat die vermoeidheid niet minder wordt. Hoop dat ik het morgen niet weer vergeet. Ik heb mijn moeder heel veel geleerd, maar of ze het onthoudt is een tweede. Ach ja, als ze het al eerder gedaan heeft dan is het wel iets makkelijker uit te leggen.
@Zethu, heb je PBtje ontvangen maar volgens mij gaat dat over het oude forum, of niet? De Img codes werken hier nl niet, dat had ik al geprobeert. En ik vraag me een beetje af waarom je hem moet uploaden, je kunt hem dus ook rechtstreeks linken vanaf FF. @ Melek, gefeliciteerd!!!!!! Super zeg!! Helaas kan ik op de 1 of andere manier de foto niet vergroten, dan laad hij niet, dus kan niet kijken of ik een streepje zie! @Suus, fijn dat er naar gekeken wordt! Ik hoop dat het niets ernstigs is! Als het wel je schildklier is, kunnen ze je iig helpen! @Zethu, even herinnering; VANDAAG DE HUISARTS BELLEN! Wat is het hier rustig de laatste dagen zeg! Jammer! Ik mag zo naar de gyn, ben erg benieuwd of er wat te zien is... Gister een 'druk' dagje gehad! Hele middag in de keuken gestaan haha. Vind ik zo leuk! Voor vriendlief eens een nieuw gerecht gemaakt uit het kookboek, een spaanse stoofschotel ofzo. Hij vond het lekker. En daarna heb ik een cheesecake gemaakt, lekkerrr! Hij is echt goed gelukt ook! Zo ga nu even douchen, en dan om kwart voor 9 richting de gyn!
Heeey meiden! Hier druk, druk, druk met de verbouwing, kom na het weekend even bijlezen, ik heb toch niets te melden @ melek; voor zover ik het kan zien op de wazige foto is de test posi! Over een paar dagen zal hij wel donkerder zijn! Gefeli meis