PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Melek, volgens mij als ik goed zie zie ik ook eens treepje hoor! Voorzichtig gefeliciteerd!

Verder meiden, ben hier niet zoveel omdat er idd niets te melden is...heb het hier niet zo graag over Alyssa omdat ik weet hoe graag jullie het ook willen...ook al heb ik er net zo lang over moeten doen om haar te krijgen...ik heb der al...en dat steekt soms weet ik. Had het ook op ander PCO topic...mama's die showen met hun buik of beeb...en als jij dan nog steeds wacht doet soms pijn...en verder is er niet teveel te melden dus...mijn leven op dit moment bestaat uit voor me kind zorgen...huis opknappen en daar dingen voor regelen...en werken....saaaaai he!

Ik duim voor jullie allemaal!

Groetjes,
    Miranda

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ duchess: ja je kan hem ook direct linken. Maar omdat je vroeg over hoe je het hier kon plaatsen heb ik je dat gestuurd. En ik heb het idd van de vorige layout van het forum. Nu zou je dat kunnen doen dmv een bijlage.
    Ik ga dadelijk gelijk bellen naar de huisarts!
    Heel veel succes bij de gyn, onee dat lees je niet meer. Hoe was het bij de gyn?

@ tummetje: succes met verbouwen!

@ miranda: wat jammer dat je daardoor nu minder hier bent. Ik hoop niet dat dat komt doordat ik het gedicht op mijn hyves heb neergezet he?
    Daarbij ben jij zelf nu ook weer in de mmm beland omdat jij voor een tweede wil gaan. En je bent hier niet de enige die al een kleintje heeft. Ik moet zeggen dat ik er op dit moment goed mee om kan gaan. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat er bij mij eindelijk iets gaat gebeuren. Ik weet dat ik nog heel veel teleurstelling zou kunnen tegenkomen. Maar dat er iets gaat gebeuren vind ik al heel wat.

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe het vandaag met Yvy is.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hey zethu,

neehee jouw bericht heeft er niets mee te maken...dat vond ik mooi!!

Maar merk ook dat ik teveel op het forum zit hihi...en heb 1 clubje waar ik heel veel mee klets....en dan blijft er weiniger tijd over voor anderen...dus kom soms ff iets zeggen..maar lees altijd bij hoor! enkel heb niet uren de tijd....

Trouwens...als je iets leuks wil horen! Heb net kaarten kunnen krijgen voor Rammstein...veld!!

Groetjes,
    Miranda

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ miranda: oh ok, dat begrijp ik :D
    Wow Rammstein. Ik heb ze jaren terug eens gezien toen ze op pinkpop kwamen. Geweldige show was dat!

Het is ook een heel mooi gedicht he. Hij staat ook op mijn site. Als je die wil zien kan je me een pb sturen.

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Even snel; EEN EI VAN 10 MM!
    Er groeit dus iets! Jeej!
    Ik moet nu snel weg, kom straks eventjes op de rest reageren!
    En even zoeken of dat goed of slecht is hahaha!

Tot straks!

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou hier ben ik dan!

@Miranda, kan begrijpen dat je minder hier komt. Maare van mij mag je best over je dochter praten hoor!

Heb eventjes gezocht, een ei van 10mm op dag 12 kan dus nog alle kanten op.. Hmm.
    Echt goed is het niet, maar het kan wel gewoon nog doorgroeien dus...
    Mijn baarmoederslijmvlies was 6,5 mm dus dat is volgens mij wel goed op dag 12!
    Maandag om 16.00 mag ik weer. Oh ik hoop zo dat het goed is allemaal!!!!
    Er is iig meer gegroeit dan de vorige ronde!!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Whiehoo zit net te googlen, en kwam op een site waar stond dat goede eitjes elke dag 2 mm horen te groeien. Stond ook bij dat bij het gebruik van Clomid, het mogelijk is dat de groei pas begint na de laatste tablet. En dan kom ik dus precies of 2 mm per dag uit! Dan zou ik maandag een follikel van 16mm moeten hebben, en dan zou hij toch woensdag/donderdag/vrijdag moeten springen denk ik zo?!
    Jeetje ik ben zo zenuwachtig nu over alles! Hahaha!

8. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal, even snel berichtje om jullie te laten weten dat er hier nog steeds niet veel schot in de zaak zit; mag me maandag weer melden bij de bloedafname.
    @Duchess; hopelijk maandag een goed gegroeid ei, succes alvast!
    @alle anderen: helaas geen tijd om te reageren op iedereen, maar probeer wel alles hier te volgen/mee te lezen.

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ duchess: 10 mm jeuj!
    We gaan voor een joekel van een ei op maandag!
    hahaha, ik moet zo lachen om je enthousiasme. Ben zo blij voor je.

@ yvy: balen meid. Had ik je ook al in de mail vermeld, maar het is gewoon jammer dat je er niet op reageert. Hoelang ben je nu al iedere keer aan het prikken?

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Melek, Gefeliciteerd!!

@ Duchess, niets mis met je kaartje hoor ;) . En je lichaam reageert op Clomid!! Wauw, super nieuws. Nu blijven tempen en dan zie je straks gewoon een eisprong :D .

@ Miran, helemaal niet saai leven ;) genieten toch. Wanneer ik in een dipje zit vind ik het moeilijk om iets over iemand anders hun kind te horen etc. Maar nog vaker geniet ik van de verhalen en de foto's. Ik weet toch dat ons kind anders gaat worden en er anders gaat uitzien en dat die tijd ook wel komt. Dus ik vind het niet erg als je over jullie dochter praat.

.

Ik voel mij de laatste dagen lichamelijk zo zwak. Alsof ik de griep heb, maar ik heb geen koorts. Mijn ogen doen zeer, erge hoofdpijn enz. En ik wacht nog steeds op een eisprong vandaag is mijn baarmoedermond open, dus ik hoop het zo. De vorige ronde had ik een eisprong gehad de dag nadat mijn baarmoedermond hoog en open stond. Afwachten.

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ mp: ik hoop dat je snel opknapt.

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ook nog wakker meis?

Kan niet slapen...al 2 weken niet meer...bah...ritme is er helemaal uit...en dat was toch al zo moeilijk te verkrijgen....

Groetjes,
    Miranda

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Op vrijdag ga ik altijd wat later naar bed

En ik ben een beetje hyper, want ik heb de provera en clomid vandaag bij de apotheek opgehaald (heb wel een foto van mijn eerste recept genomen)

Heb ik weer iets bij memories te zetten op mijn site en nu eens een foto erbij

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    OH MIJN GOD! 2 keer achter elkaar, een heel verhaal getypt, en druk ik weer op backspace om wat weg te halen, maar gaat ie naar de vorige pagina!! Dus alles weg!! ARGH! Irritant.,.:(
    Even snel dan maar, want moet gaan douchen!

@Yvy, balen zeg..Hoop dat je snel goed nieuws hebt!!!

@Zethu, Ik hoop ook op een goed ei maandag! :D
    Het kan schijnbaar nog alle kanten op, heb hier op t forum gelezen dat een ei onder de 13-14mm niet met zekerheid doorgroeit en soms zelfs kan krimpen! Nouja we zullen t zien!
    Ben idd erg enthousiast, volgens vriendlief té...;) Maar lijkt me best logisch! Na 3,5 jaar maken we nu misschien echt eens kans om zwanger te worden, is toch helemaal geweldig!!!!!!

@MP, ik hoop met je mee op een goede eisprong haha!:D:D:D
    Beterschap trouwens!! Hoop dat je snel je eisprong hebt!

@Zethu, gefeliciteerd met je eerste doosje clomid! :D Ik kon er toen niet vanaf blijven! Heb wel 100 x de bijsluiter gelezen, 100 keer de pillen bekeken etc. Hoe zit dat met jou? Haha

Zo ik hoop dat ik niet weer op backspace druk.:) Anders word ik gek!!!
    Ik druk maar snel op versturen.;)

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Even een nieuw onderschrift, ff kijken of ie t doet. ;)

16. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

hoe is het met jullie dit weekend??

Duchess: ben benieuwd of je maandag een superei hebt. ik ga voor je duimen!

zethu: lijkt me een heel speciaal moment om de meds op te kunnen halen. Ik zou denk ik helemaal emo ervan zijn ofzo. Over een paar maanden ben ik ook aan de beurt. ik hoop echt dat als je gaat starten dat er een mooi resultaat komt hoor!!

miranda: hoe is het met jou?? al een beetje bekomen van de schrik t.a.v. de gejatte fiets??

Hier alles wel okee. gister bloed laten prikken. was gelukkig zo gebeurd. nu even afwachten. heb al 2 dagen de dietiste proberen te bellen maar er werd niet opgenomen. gggrrr. dus toen de vm ingesproken. nog steeds niks vernomen. maandag maar weer bellen. en we gaan nu nog strenger lijnen. volgens de ha doe ik het al supergoed maar voor mijn gevoel mag het nog strenger. Ik wil verdorie eens een keer resultaat zien.....gggrrrr. maarja het zal allemaal wel goed komen.

liefs suus

17. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Zethu, spannend!! Nog 9 daagjes afwachten en dan begint het zoiezo ook voor jou. :D

@ Duchess, dankje wel ik vind het zo spannend worden nu, mijn temperatuur blijft maar 1 lijn dus ik hoop dat er toch iets zit.

@ Suus, ik vind het maar niks he bloedprikken. Vooral niet als het warmer wordt stel je voor als je een blauwe plek krijgt en verklaar dat maar tegenover familie die van niks weet. Moet er niet aan denken :p . Ik hoop dat je dietiste eens gaat opnemen. Je moest toch in augustus naar de gyn? Moet het wel even onthouden ;) .

Ik kwam vanmorgen uit de douche en ik voelde het van onderen gewoon druppen, vruchtbaar slijm :D . Hopelijk is het niet te laat als we vanavond klussen. Vind het vooral eng door die stabiele temperatuur hoor.
    Nouja genoeg van mijn gezeur, fijne zaterdag.

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ duchess: irritant zeg dat je je hele bericht dan kwijt bent zeg. Gelukkig heb ik dat niet zo heel vaak.
    Mooi is dat dat je nu eindelijk een kans gaat maken he. Daarom zal ik nu ook wel zo opgewonden zijn. Dat we binnenkort ook een kans gaan maken.
    Ik heb de doosjes (heb ook de provera bij he) allebei 1 keer bekeken, de pillen 1 keer bekeken, en de bijsluiter 1 keer gelezen. En dat allemaal pas vanochtend. Dus het valt bij mij nogal mee.
    Voor ik begin maak ik er nog wel een foto van. Is leuk om dat bij de memories van de site te plaatsen.

@ suusje: wanneer kan je bellen voor de uislagen van het prikken?
    Het was idd heel speciaal voor me dat ik mijn eerste meds ging halen. Kom ik ook nog een (hoogzwangere) bekende van me tegen voor ik de apotheek inloop. Het was superdruk daar. En met mijn meds waren ze voor mijn gevoel wel heel lang bezig. Voor de assistente met de doosjes aan kwam stonden ze daar met z'n 3-en naar te kijken. Nu weet ik dat het altijd gecontroleerd moet worden, maar met 3 man?

Balen dat je nog niets van de dietiste gehoord hebt. Hoop dat je daar snel mee van start kunt. Alleen kijk uit met te streng lijnen he.

@ mp: 1 dagje meer is het 10 dagen. Dan zal ik rond dit tijdstip wel aan de telefoon hangen. Tja moet he, eerst op Hcg laten testen voor je gaat beginnen. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik op dit moment veel ei-achtige klachten heb: rugpijn. Steken in mijn linker-onderbuik. Temp was vanmorgen ook een beetje hoger. Maar ja, dat wil ik altijd eerst ff een paar dagen afwachten. We klussen iig wel goed. Al is het er gisteren niet van gekomen en zal het vandaag ook wel niet lukken. Ons petekindje blijft vanacht bij ons slapen. En haar ouders komen vanavond ons gourmetvlees opmaken.

De verf is trouwens gehaald. Dadelijk ga ik nog voor de radiatorbekleding. Dat zal ik alleen moeten doen, want vriendje gaat nu pas naar bed na zijn nachtdienst. Na het verf halen heeft hij nog gesport namelijk. Zal weinig slaap voor hem zijn.

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    dames vandaag niets te melden gehad?

Ik ga iig slapen. Heb een hele zware (lees korte) nacht gehad. Vertel morgen wel meer.

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

Moest het topic zelfs zoeken!!!

@ mp; mooie daling!!! hopen dat het een ei was!

Ik heb hier wat ranszigs.. heb ik nog nooit gehad, vanaf uhm.. CD 7 denk ik, constant een heel waterige afscheiding, echt veel gewoon. Hebben jullie dat ook? Baarmoedermond is zacht, maar van binnen is het slijm brokkelig.. beetje vaag dus weer :|
    Weet wel dat je na je ei wat meer afscheiding hebt, maar ervoor heb ik nog niet gehad.. :|

Deel Deze Pagina