@ Suus, heb je de dietiste al te pakken gehad? Succes met nog strenger lijnen! Enne, niet teveel eisen van jezelf he, goed is goed! @MP, goed nieuws vruchtbaar slijm! Is het nog gelukt om te klussen? @Zethu, idd zwaar irritant. Heb het eerder nooit gehad dat mn bericht weg was en nu dus twee keer achter elkaar! argh! Frustrerend haha. Knap dat je de doosjes maar 1 keer bekeken hebt. Primolut bekeek ik ook niet, vond ik niet zo speciaal, maar de clomid daar kon ik niet vanaf blijven haha! Ohjee hoe komt het dat je een korte nacht gehad hebt? @Tummetje, ik heb sinds ik clomid slik ook veel meer afscheiding. Normaal was het altijd bijna niks en na dag 20 ofzo was het melkachtig. Maar met clomid idd veel waterige afscheiding. En ik heb nog geen eisprong gehad dus.. Meiden straks om 4 uur mag ik weer naar de gyn, wat een feest! Ik hoop zo dat mijn follikel gegroeit is! Ik heb wel telkens een trekkerig gevoel in mijn eierstokken, maar wel aan beide kanten! Het meest in de linker, maar soms komt de rechter ook ineens tussendoor. Ben dus erg benieuwd wat we straks te zien krijgen!
Spannend!!! Dat trekkerige gevoel ken ik, heb het nu ook, en ik gezien de vorige rondes verwacht ik over 6 dagen een ei.. dusss
@ Tummetje, goed op je lichaam letten . Misschien beetje ranzig om het neer te zetten maar ik voel wanneer ik vruchtbaar ben wanneer mijn baarmoedermond open staat, dan kun je er je vingertopje een beetje in duwen zeg maar. En dit klopte vorige ronde met ei, hopelijk nu weer want dan hebben we goed geklust. Waterige afscheiding kun je ook wel vroeg in je cyclus krijgen, maar gewoon zoiezo om de dag gaan klussen en goed op je lichaam letten meis! @ Duchess, succes straks. Hopelijk zie je goed nieuws. Ik had ook dat gevoel aan beide kanten en het meest links. Vorige ronde alleen links. Dus ik ben benieuwd wat dat betekend. Bekijk bijlage 595 Volgens mij heb ik mijn ei gisteren gehad en waarschijnlijk gevoeld. Ben benieuwd hoe mijn temp morgen gaat zijn.
AFSPRAKEN: Duchess: 15 juni follikel meting Mgwc: 17 juni 10.10 uitslag bloed en hoe verder bespreken. tante Mars: 22 juni controle arts om 15.40 Zethu: 23 juni: indien geen spontane ongi 8-9 prikken, na 14.00 bellen voor start provera Suusje23: 5 augustus 2e afspraak Gynaecoloog om 13.30u. NOD: Naomie77: 15/06 MyPrecious: 29/06 Tante Mars: 30/06 Mgwc: 04/07 tummetje: 05/07 (mijn verjaardag!!!!!) Duchess: 05/07 NOD afwachten: Suusje23: Laatste cyclus 60 dagen Zethu: Laatste cyclus 96 dagen MEDICIJNEN: Yvy30: 26 mei gestart met Clomid 50mg MyPrecious: 30 mei gestart met clomid 50mg Duchess: 3 juni gestart met clomid 100mg Naomie: 03 juni starten met provera Naomie: Omstreeks 19 juni starten met Clomid 100mg (ronde 4) tummetje; 9 juni gestart met clomid 100mg Anja89: 13 juni starten met Clomid 100mg Zethu: 23 juni starten met provera Zethu: Omstreeks 12 juli starten met Clomid 50 mg ZWANGER: G E B O R E N Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Mgwc Samuel - 07/04/2007 - eerste kindje van Naomie77 JARIG: Anja89: 06/03/1989 - wordt 21 jaar Melek42: 08/06/1986- wordt 23 jaar Tante Mars : 09/08/1987 - wordt 22 jaar momhair: 15/08/1981 - wordt 28 jaar Duchess : 24/08/1987 - wordt 22 jaar Zethu : 31/08/1976 - wordt 33 jaar Naomie77: 12/09/1977- wordt 32 jaar Suusje23 : 09/10/1984 - word 25 jaar Mgwc : 08/11/1980 - wordt 29 jaar
Helaas...... Follikel is nog steeds 10mm... Gyn vond het te vroeg om te zeggen dat ook 100mg niet genoeg is, ze zei nl dat het ook mogelijk was dat er dadelijk ineens meerdere eitjes tegelijk gaan groeien ipv 1 vanaf het begin. Maar dat zal wel niet. Moet iig donderdag weer... pff.. zal ik ooit zwanger worden?????? ik zie het ff niet meer gebeuren...
AFSPRAKEN: Duchess: 18 juni follikel meting Mgwc: 17 juni 10.10 uitslag bloed en hoe verder bespreken. tante Mars: 22 juni controle arts om 15.40 Zethu: 23 juni: indien geen spontane ongi 8-9 prikken, na 14.00 bellen voor start provera Suusje23: 5 augustus 2e afspraak Gynaecoloog om 13.30u. NOD: Naomie77: 15/06 MyPrecious: 29/06 Tante Mars: 30/06 Mgwc: 04/07 tummetje: 05/07 (mijn verjaardag!!!!!) Duchess: 05/07 NOD afwachten: Suusje23: Laatste cyclus 60 dagen Zethu: Laatste cyclus 96 dagen MEDICIJNEN: Yvy30: 26 mei gestart met Clomid 50mg MyPrecious: 30 mei gestart met clomid 50mg Duchess: 3 juni gestart met clomid 100mg Naomie: 03 juni starten met provera Naomie: Omstreeks 19 juni starten met Clomid 100mg (ronde 4) tummetje; 9 juni gestart met clomid 100mg Anja89: 13 juni starten met Clomid 100mg Zethu: 23 juni starten met provera Zethu: Omstreeks 12 juli starten met Clomid 50 mg ZWANGER: G E B O R E N Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Mgwc Samuel - 07/04/2007 - eerste kindje van Naomie77 JARIG: Anja89: 06/03/1989 - wordt 21 jaar Melek42: 08/06/1986- wordt 23 jaar Tante Mars : 09/08/1987 - wordt 22 jaar momhair: 15/08/1981 - wordt 28 jaar Duchess : 24/08/1987 - wordt 22 jaar Zethu : 31/08/1976 - wordt 33 jaar Naomie77: 12/09/1977- wordt 32 jaar Suusje23 : 09/10/1984 - word 25 jaar Mgwc : 08/11/1980 - wordt 29 jaar
@ Duchess, wat een rot nieuws idd.. Maar het kan toch nog wel? Natuurlijk word jij ooit zwanger! Niet zo gaan denken hoor. We moeten allemaal positief blijven en blijven denken dat onze tijd ook wel komt. Ons eigen wondertje. Ik snap je teleurstelling en dat je je nu klote voelt, maar je moet weer aansterken en doorgaan hoor. Dikke knuffel!!
@ tummetje: zoals ik ook al bij de tempkaartjes heb gezegd. Ik heb de hele cyclus door vrij veel afscheiding. Bedenk me nu alleen dat ik het de eerste paar weken niet zo heel veel heb. En deze cyclus heb ik alle klachtjes en kenmerken veel eerder als de vorige 2 cyclussen. (heb nu al 2 dagen spotting!) @ duchess: Ik heb allebei de doosjes nog steeds maar 1 keer bekeken. Ik heb ze afgelopen zaterdag wel aan mijn schoonzus laten zien. De reden waardoor ik gisteren zo weinig geslapen heb is doordat mijn vriend en schoonbroer zaterdag tot een uur of 2 door zijn gegaan met darten. Ze waren ladderzat, zagen daardoor het bord niet meer goed. En zondagmorgen werd ik heel vroeg wakker doordat ons petekindje bij ons was blijven slapen. Het was wel harstikke leuk om zondagmorgen zoveel in mijn eentje met haar bezig te zijn! En gistermiddag bij opa trok ze ook heel veel naar mijn vriend en mij toe! @ mp: ooooooow, ik hoop dat je temp hoog blijft en dan helemaal voor langere periode! @ duchess: Je gaat heus nog wel eens zwanger worden! Ik kan me heel goed voorstellen dat je er nu aan twijfeld. Maar ik zeg nu tegen je eitjes dat ze goed moeten gaan groeien zodat je snel een ei hebt dat gaat springen. Iig een hele dikke knuff van me!
Helloooowwww @mp; mooie stijging!!!! @ duchess; ohh kutzooi.. hoop zo dat het eitje nog gaat groeien! Jullie worden ook papa en mama, zeker weten meis! *knufff* @ zethu; ik ga zo ff bijlezen bij de tempkaartjes Zo.. ja.. eh.. niks te melden eigenlijk.. het gaat gewoon door daaronder
@ Zethu, Jaa wel een mooie stijging na ei op je kaartje te zien.. Ben benieuwd, goed geklust? En hoe nu verder met de provera? Als je goed geklust hebt dan hoop ik zo erg dat het wat wordt.
@ tummetje: vanochtend,maar heb het net pas ingevoerd. @ mp: Ik heb redelijk geklust. woensdag en gisteren nog. Al lijkt me dat gisteren dan net te laat zal zijn geweest. Maar ja, als ik naar het vorige kaartje kijk dan heb ik ook vaker gehad dat het een paar dagen hoger was en vervolgens weer lager. Daarom wacht ik liever ff af wat het de rest van de week doet. Mocht ik nog uit mezelf ongi worden (wat kan, want vorige cyclus was mijn lf 10 dagen) hoef ik niet aan de provera. Mocht het raak zijn is het ook ingedekt: ik moet volgende week dinsdag tussen 8 en 9 eerst bloedprikken op hcg, en 's middags bellen voor de uitslag. Is er niets dan moet ik die dag beginnen met de provera.
Aaaaahhh ik heb een tempstijging... zo vroeg al.. hoop het eigenlijk nog niet.. we hebben door de verbouwing niet zo veel geklust, en zijn eigenlijk gisteren pas begonnen :\ Voel nog steeds gerommel in mn eierstokken, dus hopen dat het nog geen ei was, anders is deze ronde sowiezo voor niets geweest :\
en ik heb een megadaling. Geen kruis meer. Geen ei dus. Nou, dan maar een week wachten en bloed laten prikken, kan ik zo al beginnen.
@ Zethu, spannend allemaal dus... Als het geen ei geweest is bij je, dan hoop ik dat je straks met Clomid gelijk een super ei krijgt en dat ie maar goed bevrucht mag worden !! Je hebt trouwens best een grote dip, lijkt wel een eitjesdip. Ben benieuwd hoor ik blijf je volgen! @ Tummetje, check mijn vorige kaartje. Die temp verhoging hoeft nog geen ei te betekenen hoor. Ik ga duimen van niet, dan hebben jullie nog de tijd om goed te klussen! Dames mijn temp gaat omhoog ipv naar beneden wat de vorige ronde gebeurde 2dpo hopelijk een goed teken. Ik heb zo'n goed gevoel... Ik wil het ook te graag. Dat snappen jullie natuurlijk wel. Bekijk bijlage 653
@ tummetje: Je hebt iig wel geklust, dat is het belangrijkste. Soms hoeft het niets uit te maken hoeveel je geklust hebt. Een ander lijntje waar ik schrijf daar is een meisje zwanger geworden met maar 1 keer geklust te hebben. @ mp: het is idd een flinke dip. Kan ik door zo'n eitjesdip zo'n ongikrampen hebben? Dat had ik de vorige keer namelijk niet. Wel heb ik net als de vorige ei hele erge rugpijn. Ik kan 's morgens heel moeilijk op gang komen daardoor. @ hier: Ben flink aan het hobbyen geslagen vandaag. Ben bezig geweest met de radiatorbekleding op maat te zagen en dingen die ik nog vergeten was gehaald. Daarvoor was ik bij mijn schoonmoeder in de buurt. Ben daar dus nog een kop thee gaan drinken. Morgen gaat het een kleurtje krijgen!
Hey meiden...vanaf vandaag heb ik weer wat meer tijd voor jullie... Want heb vanmiddag te horen gekregen dat het ophoudt...ze namen me apart...zomaar out of the blue...ja we gaan niet met je verder...we zien er geen toekomst in...euhm...en iedereen vond dat het zo goed ging..ikke ook eigenlijk...maar heb het vermoeden dat ik teveel moeilijk deed over mijn tijden...en dat ik te moeilijk in te plannen was...ga natuurlijk niet slecht praten...ik was ook niet een van de snelste en dat kost hen geld he...maar ja...vind het wel jammer...op naar een nieuwe baan! Ik zie hier allemaal stijgingen en edalingen en eieren...hmm gaat goed he meiden! Duimen staan op.......dat er deze maand maar een zwangere mag zijn weer! Melek heeft de toon gezet toch? Die was toch zwanger? Offeuh gooi ik dingen door elkaar...en ik dacht dat er verder nog iemand was met semi posi test??? kan dat kloppen? Nu ja...knuffels!! en tot snel meiden!! Groetjes, Miranda
@ miranda; jee wat een manier. Tact is iets wat ze daar nog moeten leren. Het was idd melek die posi getest heeft. Ben benieuwd wie de volgende is.
Heeey meiden! Temp was weer gedaald gelukkig.. voel het ontzettend rommelen aan de linkerkant, volgens mij is het mn eerste linkse ei die er aan gaat komen hihi. @ zethu; balen van je daling wij moeten wel veel klussen, want mn manneke heeft lui zaad @ mp; ziet er goed uit meis!!! @ miran; balen zeg.. jammer dat dat zo ineens komt succes met het vinden van een andere baan! @ hier; ik ga weer studeren! Heb nu 2 jaar thuis "gezeten", en kunnen werken, en nu weet ik welke opleiding ik wil gaan doen! volgende week komt alle informatie