Ow dat wist ik ook niet, mijn manneke heeft ook geen voorhuid. Die is op ze 12e geopereerd hieraan de huid was te strak en wou niet achteruit om het maar even netjes te verwoorden.
hey meiden. hoe is het met jullie allemaal? hier eindelijk weer een keer de tijd om op het forum te kunnen. vandaag ben ik naar de trouwbeurs geweest. echt superleuk! allemaal leuke ideetjes opgedaan voor onze grote dag. ookal duurt dat nog erg lang. heb zelfs al een supermooie jurk gezien. en toevallig kwam die van een winkel hier uit de buurt. heb er maar gauw een foto van gemaakt. "zwijmel"....... ik ga nu even teruglezen. knuf suus
hahaha..nou dat is ook wat....ik heb zelfs al eens het commentaar gekregen : nou dat is toch lekker niet meer ongesteld whahaha...nou ja...misschien als je niet zwanger wil raken.... En is het al meer geworden intussen? Groetjes, Miranda
Ooh ja het kan twee kanten op he...ik ben rond de menstruatie ook altijd misselijk...had het eerst altijd als symptoom dat ik zwanger zou kunnen zijn...maar later zag ik iedere keer in mijn schriftje (hou alles bij) dat ik altijd 3 a 4 dagen voor de ongi kwam misselijk was.... Ach hopen mogen we toch altijd! Als je idd niet ongi word binnen 4 dagen...dan toch eens een testje wagen...heb het al vaker gehoord hoor dus zou zomaar kunnen! Groetjes, Miranda
ooh wow spannend he alles bekijken!! Nou hopelijk kan je je droomjurk kopen...of die supermooie jurk hihi...Ik had een hele mooie vond ik zelf...en hij pastte ook nog!! Het is niet zo makkelijk om een iets grotere maat te vinden zonder mouwen...(dat wou ik) of zonder jasje of zoiets erbij...alles om je dikkere omvang te verbergen...wat heb ik daar een hekel aan zeg...ik had een mouwloze jurk...Als je het leuk vind hier onder een fototje hihi..
Goodmonrning Ik heb trouwens nooit last van kwalen als ik ongi moet worden zelfs een krampjes of zere boobies. Vanmorgen voor alle zekerheid maar even een test gedaan Negatief dus we gaan strax lekker aan de clomid..
Dus je bent ongi geworden? Je moet toch eerst ongesteld zijn geworden voordat je met clomid mag beginnen? 8)
Haha nee ben niet ongesteld gewoon voor de zekerheid een test gedaan. En over strax beginnen met clomid bedoel ik als dag drie zich heeft gemeld haha moest ff snel we zijn het huis aan het schilderen. Ik hoop dat het snel komt 8)
hihi ooh zo... nou lekker schilderen....Hihi gelukkig is alles hier net geschilderd dus dat hoeft een paar jaar niet! Behalve als ik het op mijn heupen krijg en alles een andere kleur zou moeten. Succes met schilderen! Ik hoop het ook voor je hoor! Laat die duivels maar komen....trouwens voor iedereen die in de wacht zit om met clomid te mogen beginnen hahaha. HIer dacht ik dat ik van de week ongi zou worden...buikpijn en rugpijn...een week lang...maar nu ineens niets meer...geen buikpijn...en geen rugpijn meer...en geen ongi! Hoe kan dat nu...zou ik nu ineens weer niet meer ongi worden ofzo...tsjah alleen afwachten is wat ik kan doen maar weer. Zul je net zien...word ik ongi als mijn meisje jarig is.. Groetjes en fijne zondag allemaal! Miranda
goedemorgen allemaal, ff een vraagje: als je pco hebt heb je dan ook last van menstruatiekrampen af en toe ofzo? of zijn dat je eierstokken die je voelt? heb nu sinds vrijdag al heel erg het gevoel dat ik ongi moet worden maar er komt niks. geen bruin wat ik altijd heb ofzo. niks. ik snap er dus niks meer van. grtz suus
@suusje: ik zou het eigenlijk niet weten of dat bij PCO hoort, ik heb wel regelmatig krampen in mijn buik maar of dat met PCO te maken heeft, dat weet ik niet! maar ik zie dat jij voor 5 augustus 7 kilo af moet vallen..wat gaat er 5 augustus gebeuren? @tante mars: nou spannend allemaal, dit wordt de eerste keer hè met clomid, ben benieuwd naar je ervaringen, ik begin over 1,5 week!en succes met schilderen..de zon heb j er in ieder geval bij! @all: Is bij jullie allemaal ook het sperma van je lief gecontroleerd?bij ons namelijk niet, vond de gyn voorlopig niet nodig...hmm fijne zondag! liefs
hey willemijn. 5 augustus mag ik terug naar de gyn en als ik dan die 7 kilo kwijt ben dan starten we met hormonen. ik moest eerst afvallen namelijk. dus ik hoop dat ik het er dan af heb en meer natuurlijk. grtz suus
hey suus, nou ik heb dat ook al eens tegen zethu verteld. Ik heb hier (eigen ervaring) altijd rond de 4 weken krampen gehad en sjaggie...enz enz...dus alle symptomen maar geen bloed.
@willemijn, ja mijn ventje zijn zwemmertjes zijn 3 keer gecontroleerd. Een keer hier bij de gynae, een keer bij amsterdam, en daarna nogmaals in amsterdam
ik ben niet echt chagrijnig ofzo en dat ben ik normaal wel een beetje. haha. volgens mij is het alweer een week of 6 a 7 geleden dan ik ongi ben geweest. dus tja. het komt toch hopenlijk wel een keertje. gister en eergister ook ineens last van mn borsten. gewoon pijn als ik er een klein beetje in de buurt kwam. het is dat je weet dat je niet spontaan zwanger kunt worden met PCO anders had ik er al wel een test tegenaan gegooid. grtz suus
@ Tante Mars, haha ik snap je wel hoor. Het kan nu straks ook zo snel weer raak zijn na de Clomid meid. Ik hoop het echt voor je hoor! En ben je al ongie? @ Mgwc, ja poeh het is zeker lekker om niet meer ongesteld te worden maar dan wel door een zwangerschap niet door een niet werkend lichaam idd. Maar ik ben gelukkig ongesteld nu . @ Willemijn, bij ons wordt wel eerst sperma gecontroleerd. De gyn vond het onzin om met hormonen te beginnen zonder te weten of mijn vriend zijn zaad wel goed is. En daar heeft hij ook wel gelijk in. @ Suus, Wonderen gebeuren altijd hé. Temperatuur je nog steeds of niet meer? Want je had voorheen wel eens een eisprong gehad toch? Ik heb zo'n gevoel dat mijn moeder ook pco heeft.. Een dikke 20 jaar geleden liet ze bloed prikken omdat ze 1x in de 2 of 3 maanden ongesteld werd. En daar kwam uit dat haar linker eierstok niets deed. Toen hebben ze geen onderzoeken gedaan en na 4 jaar was ze zwanger. Maar omdat ze toen nog niet veel wisten denk ik dat het mogelijk ook pco kan zijn? Ze heeft ook nooit veel bloedverlies wanneer ze ongesteld is. En dit had ik dus zonder pil ook héél weinig. Ik herken dingen in haar verhaal zeg maar. En ik ben goed ongesteld nu gelukkig ! Gisteren rood bloed en vanacht heel veel en vandaag erge krampen, dus het heeft gelukkig goed door gezet. Want gisteren werd ik er wel bang voor dat het weer weinig zou zijn . Maar nu vroeg ik me af of ik gisteren als dag 1 moet rekenen? Toen had ik wel rood bloed, alleen veel minder dan nu.
hmm, bedankt voor jullie antwoord my precious en mgwc, ik ga daar nog even achter aan, zodat mijn man nog even zijn sperma in gaat leveren, is wel een prettig idee als we dat ook weten! @myprecious; ik denk dat je gisteren als dag 1 moet rekenen... groetjes
Goed idee Willemijn. Is toch ook beter voor je eigen gevoel om het zeker te weten hé. En ik ga gisteren dan wel als dag 1 rekenen . Wie wou ook alweer een lijstje gaan maken hier? Want dat leek mij ook wel een leuk idee. Zien wanneer wie met wat begint etc. Handig wanneer er 2 tegelijk iets moeten zo kunnen diegenen ook weer elkaar bijpraten.
euhm...suus dat kan wel hoor! Je kunt met PCO of geen eisprong hebben of juist een hele late!! Zo een eitje word meestal neit bevrucht omdat het niet goed is...maar het kan wel! Hihi stel je voor zeg. Maar ik vermoed dat je ongi er misschien aan zit te komen...of je zit op je 4 weken cyclus...als je tegen de 7 weken aanzit... Het kan nooit kwaad om een testje te wagen hoor, dan heb je zekerheid...soms was het ook wel eens dat het hopen je ongi tegenhield bij mij...dan dacht ik zou het ....en dan deed ik een testje...zogauw die negatief was dan werd ik binnen de dag ongi....alsof er iets los kwam. Succes! Met wat je ook besluit te doen. Groetjes, Mirnda
He myprecious...jeeeahhh ongi...hihi...stom he dat we daar blij mee zijn.. Maar ik zou gisteren als je eerste dag beschouwen het gaat om de eerste dag met rood bloed...die telt. Oh en je moeder ook zulke symptomen...wie weet...ze zijn nog niet zover met ontdekken hoe alles zit..maar ik kan me herinneren dat ik ooit eens ergens heb gelezen dat het misschien wel erfelijk zou kunnen zijn... Hopelijk zijn de duivels snel weg...op welke dag mag je beginnen met clomid? dag 3 of 4? Groetjes, MIranda