PCO deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Zethu, Feb 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    wwaaaah wat gaan jullie snel!! hihi. wel leuk zeg dit clubje!!

miranda: is bij standvast wonen en dan via content uitzendbureau in eerste instantie. ik weet niet of ze nog meer mensen zoeken. is in nijmegen. dus daar ben jij bekend ivm je vorige job. ik zal s informeren.

zo nu ga ik echt ff bijlezen......

liefs

2. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    pff wie wil mij een schop onder mijn kont geve....moet echt gaan opruimen....maar geen zin...voel me echt zooo moe..maarook geen zin om te slapen...whahah wil alleen maar hier kletsen...euhm misschien bne ik wel verslaafd....toch ff stoppen nu hoor.

Less het later allemaal wel weer bij! Succes meiden met eieren...en succes meiden met al geweeste eieren...en verder ongi meiden knuffel!!

En iedereen.....knuffelen!! Grouphug!!

Groetjes,
    Miranda

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Provera/primolut zorgt ervoor dat er een menstrautie op gewekt wordt
    progestan/clomid zorgen voor eirijping
    pregnyl zorgt voor een eisprong

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    @ Zethu; ik vroeg me dat ook al af, of Provera hetzelfde doet als Primolut.
    Wat is het verschil, als dat er is?

@ Duchess; Ik ben ook gestopt met tempen. Het beviel me totaal niet en ik was er op die manier ook echt veel te veel mee bezig.
    Succes bij de GGZ straks!

Haha ik kan het ook even niet meer bijhouden hoor! Iedere keer als ik post heb ik alweer berichten gemist.
    En nu ben ik hier nog steeds.

Ik ga nu echt aan de slag, hup naar de supermarkt! Anders loopt mijn hele planning in de war, want ik was van alles van plan vandaag.
    Ga zo nieuwe plantjes kopen en moet nog schilderen vanmiddag.
    Slaapkamer is aan een opknapbeurt toe, het mag wel een beetje romantischer. ;)
    Tot vanavond!

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Ah thanks Tummetje. Dacht al zoiets, maar ene ziekenhuis gebruikt dit, andere dat.
    Ik ga ook echt stoppen hier nu :) Ik moet ff onthouden op welke pagina ik ben gebleven :)

Fijne dag meiden!

6. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    vliegje hoeft niet!

Je moet topic openen met eerste pagina en daar boven staat dan open eerste ongelezen bericht ofzoiets..en dan kom je bij je laatste bericht terug wat je gelezen hebt!

Groetjes,
    Miranda

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Das het jammere dat diverse bedrijven het zelfde geneesmiddel mogen uitgeven, maar dan op een andere naam. en dan krijg je dus dat ieder ziekenhuis andere middelen gebruikt.
    in feite zijn het allemaal dezelfde middelen en wordt het ons onnodig moeilijk gemaakt :p:p

8. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Oh my god, weer bijna een pagina vol!
    volgens mij hang ik hier nog wel ff. Dames ik moet gaan poetsen!

@ duchess: ik kreeg alleen nog maar een rekening van de dietist die ik moets betalen ivm eigen risico, dus ben benieuwd wat ik nog meer voor kostenoverzichten ga krijgen.

@ miranda: Melek d'r verjaardag staat wel op de lijst, maar verder niets.
    Die rekeningen van kraamzorg en bevallen zijn dus ook hoog. Maar goed dat het allemaal vergoed wordt dan.

@ anja: kan ook zijn dat ze het mij opschreef omdat ze er een co-assistent bij had zitten. Van mij mag er wel vaker een co bij zitten hoor. Krijg je het allemaal veel beter uitgelegd.

@ duchess: ik vind ook dat er eens iemand bij het kopje zwanger moet komen. Is veel te leeg zo. Anders zetten we Melek er toch neer ;)

@ vliegje: mijn echte naam is Dorien. Zethu is de zulunaam die ik heb gekregen toen ik in Zuid-afrika vrijwilligerswerk deed.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe iedereen aan hun nicknaam is gekomen.

@ tummetje: ik hoop dat je ei dan snel springt en jullie goed geklust hebben

@ vliegje: ik wel mijn laatste dag ingevuld als NOD, kan dus zijn dat ik 4 dagen eerder ongi word, maar ja dan blijft het rond dezelfde tijd :D

@ duchess: 36.000 voor de paaz! wow. Toen het eigenrisico trouwens nog niet was, maar dat je geld terug kreeg die 2 jaar jaar, heb ik het eerste jaar nog geld terug gekregen. Maar het 2de jaar al niet meer. Sindsdien ben ik alleen maar meer medische kosten gaan maken.
    haha, de drukte zorgt er bij mij ook voor dat ik blijf hangen, en ik moet de keuken nog poetsen. Nou ja, dan ga ik maar later sporten

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    hihi zethu, mn ei is gesprongen denk ik :p:p
    goed geklust hebben we zeker :D

10. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    hihi zethu,

mijn nicknaam...euhm..Mijn naam is Miranda Gerarda Wilhelmina Cornelia....MGWC dus hihi..

Groetjes,
    Miranda

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Miranda, bedankt voor de tip! :) Das makkelijk. Ik heb net ff mijn tijd goed gezet, stond niet goed.

O mijn nickname gebruikte ik vroeger op de chat altijd. Dus maar aangehouden :)

Ga ff wat factuurtjes maken voor mijn fotografie klantjes.
    Voor de liefhebbers, mijn website :) www.mcreations.nl

Ik kom gewoon niet weg hier.... maar ik zal wel moeten. Mijn pa is mijn baas en als hij dit weet............

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    @ Zethu; Ik vroeg me al af waar jouw nickname vandaan komt! Grappig om het nu te weten. Spreek je het ook uit zoals het er staat of..?

Kreeg net een vriendschapsverzoek hier op het forum van Miranda, wist helemaal niet dat dat kon.
    Dus nu heb ik ook een paar van jullie toegevoegd. :D
    Maar ik kan niet iedereen toevoegen op de één of andere manier. Bij sommigen krijg ik niet de optie om op vriendjes worden te klikken.

Meiden ik ga er nu écht écht écht vandoor. Anders wordt het helemaal niets meer met mijn planning vandaag.

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Oh ja nog één dingetje; Ik kreeg altijd een mailtje als er een nieuwe reactie was geplaatst in dit topic, maar sinds het nieuwe forum krijg ik die niet meer.
    Dus ik heb me afgemeld met de bedoeling me opnieuw aan te melden, maar ik kan nergens een abonner-op-dit-topic-button vinden.
    Ben ik nou scheel of wat? Waar moet ik op klikken?

En nu ben ik echt weg.

14. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ FF tempwaardes: is idd erg irri, heb het van vandaag nog niet ingevuld. Hoop dat je het wel kan instellen dat je die 0.05 niet meer hebt. Mijn temp schommelt nu te zeer volgens die plaatjes. Wordt er gek van.

@ anja: tot vanavond!

@ duchess: ik doe het gewoon omdat ik strax zelf moet gaan beginnen als de clomid gaat aanslaan en ik niet gelijk zwanger ben. Ik krijg dan namelijk voor een half jaar mee.

@ vliegje: provera doet hetzelfde als primoluut. Tante Mars was opgevallen dat gyn primoluut geeft en FA provera. Ach ja, als ik maar snel ongi wordt vind ik alles goed, dan kan ik echt gaan beginnen.

@ miranda: vind het ook moeilijk te volgen hoor. Maar ik neem rustig de tijd om alles goed te lezen. Is wel een goede oefening voor me ivm de burnout. Ik kan nu lekker oefenen met dit soort dingen.

@ suusje: ja is echt gezellig zo. Is lang geleden dat ik zo lang op zp heb gehangen! Heb zelfs de laptop aan de stroom moeten hangen.

@ miranda: knufffffff! en grouphugg! En nu een schop onder je kont want je moet wat gaan doen!

@ tummetje: tnx voor het overzicht waar welke medicatie voor is :D

@ anja: wat het verschil tussen provera en primoluut is weet ik niet. Mss de bestanddelen?
    Jij ook aan het verven? Ik heb vandaag een verfrustdagje. morgen ga ik verder met voorbereidingen van de rest, vrijdag ga ik de buitenwand doen. En volgende week gaan we verder.

@ vliegje: je kunt ook op het ruitje klikken voor de naam van het topic.

15. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tummetje: ah je hebt dus ook al een ei gelegd! mooi. Veel succes dan in de wachtweken.

@ miranda: al je voornamen dus. Bij mij zou ik dan net zo veel letters moeten gebruiken: Dorien Christina Leonardus Gerardus Wilhelmina.
    DCLGW dus.

@ vliegje: dan zou ik maar snel beginnen ja. hoe is het werken eigenlijk als je vader de baas is?

@ anja: je spreekt het uit als zeetuu. De betekenis van de naam is onze dame. Ben zo trots op die naam dat ik die heel vaak als nicknaam gebruik sindsdien.
    Ik ga dadelijk eens naar mijn vrienden uitnodiging kijken. Ja op deze site kan je best veel doen.
    Als je weer een mail wil bij een abonnement moet je in je gebruikerspaneel naar je abonnementen weergeven gaan. En dan kan je bij ieder abonnement aangeven of je een mail wil ontvangen en of je die direct wil als er iets geplaatst is of een dagelijks overzicht.

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Het werken met mijn vader gaat super goed. Natuurlijk botst het wel eens. Maar met mijn oom, die ook mijn baas is (papa en zijn broer hebben samen dus de zaak) botst het veeeeel vaker. Ik ben koppig en hij is koppig..
    Dat doe ik dus door de weeks (assurantien) en in het weekend werk ik voor mezelf als fotografe.

17. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Even een snelle ego van mij.....

Ik kom net bij de gyn vandaan....na zondag met weinig verwachting die kant op gegaan...wat blijkt.... baarmoederslijm was gegroeid van 0.8 naar 1.4cm en vanuit het niets zegt mn gyn: We gaan een zwangerschapstest doen, even naar het lab bloed prikken....:$ het slijm is zoveel gegroeid dat ik het niet op een andere manier kan verklaren:$

Toen hij verder ging kijken bij de echo ziet hij dat er een follikel zit van 1.2 bij 1.6.... hoe kun je nou zwanger zijn als er een follikel zit:(

Jullie snappen dat ik op dit moment totaal in de war ben en niet kan wachten tot ik mag bellen voor de uitslag..... alhoewel mn verstand wel zegt dat het niet mogelijk is om zwanger te zijn, aangezien ik nog maar op dag 14 zit bij een cyclus van meer dan 35 dagen.

Ik laar later op de dag even weten hoe het is afgelopen en ga dan ook direct even op jullie berichten reageren.... op dit moment heeft dat weinig zin...loop als een kip zonder kop door het huis heen;)

18. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ vliegje: lijkt me helemaal pittig om voor je vader en oom te werken. Vooral als het zo vaak botst met je oom. Wat voor bedrijf is dat dan?
    En leuk dat je in het weekend je fotografie hebt zeg. Als ik eens een fotografe nodig heb weet ik bij wie ik moet aankloppen ;)

@ pcootje: kan me heel goed voorstellen dat je nu in de war bent. Ik snap ook niet hoe je zwanger kan zijn als er een follikel zit. Ik ben benieuwd wat de uitslag is. Tenminste ik begrijp hieruit dat je vandaag ook de uitslag van het bloedprikken krijgt?

19. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Zo, ben weer eventjes thuis, ga zo weer weg. Op naar de Praxis om plantjes te halen.
    Ben heel erg doenerig de laatste dagen, ben aan het poetsen, opruimen, alles uitzoeken, nieuwe dingen voor het huis kopen.
    Denk dat ik het voorjaar in mijn hoofd heb. :D
    Eigenlijk zijn we ook nog helemaal niet klaar met ons huis. De zolder moet nog helemaal gedaan worden en de slaapkamer moet ook nog geschilderd worden.
    Maar goed, nu heel even pauze.

@ Zethu; Ja, ik heb het gevonden! Als het goed is krijg ik nu weer gewoon een mail als hier gepost is.

@ Pcootje; Wat raar! Maar wel heel spannend. Ben benieuwd naar de uitslag van het bloedprikken!

Nu weer verder...

20. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ anja: ah, gezellig plantjes. Doet me wel er aan denken dat ik die van ons op het balkon weer ff moet bevochtigen.

Goed dat je het gevonden hebt. Gelijk ff een test of je het ook binnen hebt nu dan.

Share This Page