ik ben ook weer terug .. Effe naar de gyn, hele ziekenhuis veranderd (in 1 maand tijd). Andere naam alles opnieuw aanvragen bluhhh wat een geetter.. Maar goed, om half drie mochten we eindelijk naar binnen.. Eerst ff een gesprek over de operatie e.d. toen kwam het herstel aanbod. Ik verteldde dat ik nog steeds geen kracht terug heb in me rechter arm.. Hoe dit komt is voor hun ook een raadsel.. Daarvoor zal ik naar de huisarts moeten dus dat van de week maar even. Verder is er een inwendige echo gemaakt, om te kijken of het weg is gebleven (het kan dus terug komen). Alles was schoon behalve 1tje op me rechter eier stok maar dat veroorzaakt geen problemen. Verder was goed te zien dat het bm slijmvlies aan het afbreken was. Er is besloten om deze cyclus zonder medicatie te doen, maar wel met FM's en bloedprikken. Dus op naar de eerst volgende FM op 23 july om 20 voor 3.. Zal me benieuwen erg spannend. Hoop dat me lichaam het heft eindelijk eens in eigen handen neemt .
AFSPRAKEN: Mgwc: 26 juni belafspraak progesteronwaarde Anja89; 29 juni 2e FM tante Mars: 3 juli 1e FM zonder meds Suusje23: 5 augustus 2e afspraak Gynaecoloog om 13.30u. NOD: Naomie77: 15/06 MyPrecious: 29/06 Tante Mars: 30/06 Mgwc: 04/07 tummetje: 07/07 Zethu: 09/07 (op z'n laatst) NOD afwachten: Suusje23: Laatste cyclus 60 dagen MEDICIJNEN: Yvy30: 26 mei gestart met Clomid 50mg MyPrecious: 30 mei gestart met clomid 50mg Naomie: 03 juni starten met provera Naomie: Omstreeks 19 juni starten met Clomid 100mg (ronde 4) tummetje; 9 juni gestart met clomid 100mg Anja89: 13 juni starten met Clomid 100mg Zethu: 23 juni gestart met provera Duchess: Gestart met Primolut, omstreeks 2 juli starten met Clomid 150mg. Zethu: Op z' n laatst 12 juli starten met Clomid 50 mg ZWANGER: G E B O R E N Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Mgwc Samuel - 07/04/2007 - eerste kindje van Naomie77 JARIG: Anja89: 06/03/1989 - wordt 21 jaar Melek42: 08/06/1986- wordt 23 jaar Tante Mars : 09/08/1987 - wordt 22 jaar momhair: 15/08/1981 - wordt 28 jaar Duchess : 24/08/1987 - wordt 22 jaar Zethu : 31/08/1976 - wordt 33 jaar Naomie77: 12/09/1977- wordt 32 jaar Suusje23 : 09/10/1984 - word 25 jaar Mgwc : 08/11/1980 - wordt 29 jaar
pffffffff, moest wel ff op zoek naar de lijst zeg. Ik had bij de tempkaartjes van Tummetje gelezen dat ze haar ei 2 dagen later heeft en dus ook haar NOD. Dus heb dat gelijk maar aangepast. En tante Mars: je afspraak staat er goed op nu
Tante, fijn dat je nog even geen pillen hoeft te slikken. Zethu, mijn NOD is weg Wil je hem terug zetten 8 juli Thanks! Trusten meiden, lange dag geweest. Morgen meer!
@ Zethu, dat gevoel ken ik wel, dat geduw van binnen. Vreselijk. Maar bij mij is het de ene keer erger als de andere keer, soms voel ik niks, soms doet het echt zeer. Geen idee waar dat van komt. Ik geef niet zo heel veel om telefoons. Vriendlief had een hele mooie Levi's telefoon, limited edition, die was echt gaaf! Maar helaas gestolen! Nu heeft hij al een hele tijd een hele simpele Nokia en hij wil niet anders meer. En ikblijf ook lekker bij mijn razr totdat hij het begeeft. In November moet vriendlief's abbonement ook verlengt, dan ga ik weer voor een TV. Wil er eentje aan de muur op de slaapkamer. Staat nu een idioot grote beeldbuis TV (toevallig gister neer gezet, heerlijk filmpjes kijken in bed haha!) @Cindy, wat leuk sokjes!! Ik heb hier en daar ooka l wat kleine dingetjes liggen, wil wel meer kopen, maar vriendlief vind dat geen goed idee. Niet op de zaken vooruit lopen.8) @Zethu, aantrekkelijke aanbieding zeg! Is dat met video, dus dat je je kindje echt kunt zien? Handig! @Tante Mars, goed nieuws dus!! Maare, een follikelmeting op de 23e?? Dan zit je toch al aan t eind van je cyclus of ben ik nu gek? Oeps haha de 3e dus, das iets logischer! Hopelijk weer goed nieuws dan! Pff ben gister mezelf echt voorbij gegaan met poetsen. Was de hele dag niet te genieten en toen ik mn rust wilde pakken besloot de onderbuurman om zijn muziek héél hard te zetten, kon ik dus nog niet slapen. Was echt de rest vd dag huilerig en hangerig, chagrijnig etc.. Pff. Gisteravond zijn we met de hond gaan zwemmen, zo leuk altijd. En lekker geslapen! Nu voel ik me weer een stuk beter. Vandaag t vakantiegeld gehad, maar het is minder als ik dacht dat t was... Beetje jammer. Maarja beter als niets toch!!!
AFSPRAKEN: Mgwc: 26 juni belafspraak progesteronwaarde Anja89; 29 juni 2e FM tante Mars: 3 juli 1e FM zonder meds Suusje23: 5 augustus 2e afspraak Gynaecoloog om 13.30u. NOD: Naomie77: 15/06 MyPrecious: 29/06 Tante Mars: 30/06 Mgwc: 04/07 tummetje: 07/07 Vliegje: 08/07 Zethu: 09/07 (op z'n laatst) NOD afwachten: Suusje23: Laatste cyclus 60 dagen MEDICIJNEN: Yvy30: 26 mei gestart met Clomid 50mg MyPrecious: 30 mei gestart met clomid 50mg Naomie: 03 juni starten met provera Naomie: Omstreeks 19 juni starten met Clomid 100mg (ronde 4) tummetje; 9 juni gestart met clomid 100mg Anja89: 13 juni starten met Clomid 100mg Zethu: 23 juni gestart met provera Duchess: Gestart met Primolut, omstreeks 2 juli starten met Clomid 150mg. Zethu: Op z' n laatst 12 juli starten met Clomid 50 mg ZWANGER: G E B O R E N Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Mgwc Samuel - 07/04/2007 - eerste kindje van Naomie77 JARIG: Anja89: 06/03/1989 - wordt 21 jaar Melek42: 08/06/1986- wordt 23 jaar Tante Mars : 09/08/1987 - wordt 22 jaar momhair: 15/08/1981 - wordt 28 jaar Duchess : 24/08/1987 - wordt 22 jaar Zethu : 31/08/1976 - wordt 33 jaar Naomie77: 12/09/1977- wordt 32 jaar Suusje23 : 09/10/1984 - word 25 jaar Mgwc : 08/11/1980 - wordt 29 jaar
@ vliegje: heb je er weer bij gezet. @ duchess: tv op slaapkamer heb ik ook. zo'n klein ding. Is al 12 jaar oud, dus doet het niet goed meer. Maar we willen graag een platte tv voor in de woonkamer en dan komt de tv van de woonkamer naar de slaapkamer. Die videobabyfoon is met een cameraatje (soort van webcam) en infrarood zodat je je kleintje kunt zien. Echt gaaf. En vanavond kunnen we hem al testen, want ons petekindje komt weer logeren! Ik moest trouwens gisteravond ook ff een stapje terug doen, had ook te veel gedaan. Was pas om half 5 klaar met verven, kon toen niet meer wandelen. Dus ben maar na het eten gaan wandelen. En dat was heel hard nodig. Ff mijn gedachten ergens anders op
Thanks Zethu Mijn verjaardag is trouwens de 29e juli Ik ben moeeeee! Wil naar bed haha. Zou het liefst eerder van kantoor weg gaan vandaag.. maar moet tot 16u, dus even volhouden. Dan met doggie lopen, eten en gelijk aan de foto's van gister werken. Had een leuke groep! Sommige militairen zijn heeeeeeel druk, soms zijn ze super tam. Maar gister had ik een hele spontane groep, denk dat ik erg leuke foto's heb. Maar 350 foto's.... dus heb wel ff een paar uurtjes werk, moet ook mijn site updaten ed. Morgen een fotoshoot met een familie. En zondag vrij hopelijk! Fijn weekend alvast voor iedereen!
Goeiesmorgens, Hebben jullie het al gehoord van MJ? @ hier; FF geeft ondanks mn tempdaling toch een ei aan op dinsdag. Dus over 10 dagen kan ik een testje wagen. Nog steeds geen pijnlijke boobies, maar wel veel pijn in mn liezen.. loop bijna wijdbeens
Ja heb het gehoord! Heb niks met die kerel, begrijp zijn gedragingen totaal niet. Maar hij is wel DE poplegende..... vind het heeeel raar dat hij er niet meer is.
tsjah...iedereen gaat dood..en hij was al langer aan het dood gaan van binnen vermoed ik...Zowel lichamelijk als mentaal....er was toch niets meer van hem over.......maar het blijft trietig..hij is idd ene legende. Hoe gaat het hier meiden? Groetjes, Miranda
geen goed nieuws...weer geen eisprong...progesteron was zelfs nog lager als vorige keer...en dat zou dus inhouden dat ik nog geen ei heb gehad...terwijl ik wel alle symptomen heb voor ongi weer...zwanger kan niet! niet geklust want helemaaal geen zin in... Maar krijg dus een recept voor clomid weer..beginnen weer met 50 mg om te kijken of er reactie is...want anders zou het misschien gaan overstimuleren...dus de MMM is weer begonnen.... *brok in mijn keel, en tranen staan op de rand* Ventje prberen te bellen, maar neemt niet op.... Moet van dag 3 tm 8 pilletje nemen...en dan op dag 10 voor echo komen een Follikel meting om te zien of er activiteit is.... had dit niet gehoopt...en vroeg hem waarom word ik dan zo veel en vaak ongesteld!! Doorbraakbloedingen...noud an heb ik liever de PCO zonder bloed! Nu heb ik de PCO met bloed...bah bah bah.. Groetjes, Miranda
O Miranda! Wat klote meis!!! Ze gaan nu dus wel goed je cyclus opvolgen? Moet je nu eerst uit jezelf ongesteld worden, of mbv primolut ofzo?? Sterkte meissie!!
uit mezelf...want heb alle tekenen...als het langer als een week duurt dan ga ik ff bellen en vragen..maar vermoed dat ik niet over de 38 dagen heen ga...tot nu toe nog niet gehad sinds dat ik bevallen ben van Alyssa....dus is makkelijker he als sommige hier met cyclussen van boven de 100 dagen... had ik eerst ook, maar weet je wat...dat heb ik liever! Dan weet je zeker dat het niet lukt...maar nu iedere maand die hoop...ja ik word ongi dus zou ik een ei hebben...een enkele keer een positieve ovutest gehad...en dan hou je toch hoop..maar bloed liegt niet...geen ei deze maand...en bloedtest was toch precies goed...op dag 12 niets te zien...dus misschien al geweest...dan zou bloedtest moeten laten zien...na dag 12 geweest tot dag 19 zou bloedtest ook moeten laten zien...als ik nu pas ei ga krijgen...dan heb ik weer langere cyclus maar mijn hele lichaam zegt nee! want heb rugpijn...buikkrampen..hou vocht vast...ben sjaggie...kan om alles janken...dus alle tekenen weer! Ken me lichaam welonderhand.. Groetjes, MIrnada
@ Miran, lieverd ik hoop dat je je snel beter voelt en met Clomid krijgen jullie tenminste weer een goeie kans voor een wonder. Ik snap hoe je je voelt wanneer je lichaam je teleurstelt, maar bekijk het positief.. Jullie krijgen een echte kans!!! En die doorbraakbloedingen zijn beter dan geen bloedingen omdat je zoiezo dan meer kans hebt op baarmoederhals kanker.. Ik zal nog even proberen om wat terug te lezen jullie hebben zoveel gekwebbeld!
@ vliegje: druk weekend dus. @ tummetje: ben benieuwd wat FF morgen doet dan en wat je temp wordt. @ MJ: Toen ik gisteren in bed nog ff tv keek hoorde ik al dat er verontrustend nieuws was. Was alleen in slaap gevallen. Vanmorgen hoorde ik het. Lekker wakker worden zeg! @ miranda: het was iig al jaren niet veel soeps met hem Balen dat het toch de mmm is geworden meis. Ff een dikke *knuff* van me! Aan de ene kant is het wel goed dat je je lichaam zo goed kent. Aan de andere kant zou ik dit idd vervloeken! @ mp: ik heb een drukke dag achter de rug. Eerst pasfoto's (voor het darten komend seizoen) laten maken. Een uur bezig geweest om een fotograaf te vinden die niet dicht was. Vervolgens nog snel wat witte puntjes op de donkere muur weggewerkt. Wilde wat afplaktape weghalen,maar de helft van de verf op het plafond wat eronder zat kwam mee, dus maar opgehouden. Na het eten gesport, boodschappen gedaan. Opgeruimd. En nu heb ik ons petekindje te logeren. Ze was hier om kwart over 7, even 3 kwartier met d'r rondgewandeld in huis, en vervolgens in bed gelegd. Ze was zo vertrokken. Ben nu gelijk de videobabyfoon aan het uitproberen. Duurde wel ff dat ik hem goed had geplaatst dat ik haar kon zien. Maar kan nu goed kijken.