PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hondje halen gaat niet door!! :( O wat ben ik boos! Dat mens heeft ff gemaild dat ze op Parkpop zit en de hond toch niet kwijt wil.
    Nee ze zegt het verkeerd, ze wilt 300 (!) euro voor een zieke moederhond en doodzieke pup! Om op te snuiven. Want dát was in 1e instantie al de bedoeling. Ik baal echt enorm. Die pup ligt daar te creperen van de pijn, moederhond krijgt niet de juiste zorg.

We proberen haar nog over te halen met vertrouwen winnen en zeggen dat ze daarmee haar kind dus niet terug krijgt (kind zou uit huis gehaald zijn totdat alle dieren weg zijn, maar of dat waar is?!).

Wie weet belt ze van de week. Eigenlijk moeten we dan zeggen, BEKIJK HET MAAR! Maar we kijken naar de honden, niet naar haar...

pffff soms he...

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Vliegje, wauw wat maak je mooie foto's! Echt heel erg mooi.
    Wat een gedoe met die vrouw zeg... Ik snap dat niet he hoe mensen dieren kunnen laten lijden :( en straks is het te laat :( ...

Nou ik ben ongesteld geworden 1 dag te vroeg dan ik verwacht had :( .. Dan voel je je even toch niet zo positief meer.. Gelukkig had ik tampons bij me. Maar nu maar weer koppie omhoog en doorgaan ronde 3 in :( :)

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ duchess: heb niet echt rustig aan kunnen doen. We hebben de hele middag op de jaarmarkt gehangen. Daarna gelijk gekookt, heel ff mijn ogen dicht kunnen doen (kwartiertje of zo) en toen weer klaarmaken om 's avonds de deur uit te gaan.
    Daardoor kon ik denk ik gisteravond ook niet tegen de muziek.
    Heb vandaag wel uitgeslapen. Maar de hele middag bezig geweest met de radiatorombouw in elkaar te zetten.
    Ik moet nog iets verzinnen om de bovenbladen vast te zetten, maar het ziet er heel mooi uit! Jammer dat ik zo dood en dood moe ben nu.
    Ik moet de provera nog t/m donderdag slikken.
    Wat fijn dat jij nog rustig aan hebt kunnen doen zeg! Hoe was de verjaardag?

@ vliegje; vandaag lekker rustig aan kunnen doen? Lekker is dat een keer he. Ik zal ook een keer weer eens een rustdagje moeten inplannen. Ben de laatste tijd mijzelf volgens mij weer aan het voorbijrennen.

@ mp: wat jammer meid dat je temp gekeldert is. Maar wel fijn dat je nu weet wanneer je gericht kan klussen.

@ vliegje: terecht dat je boos bent! Jee wat een rotstreek. Dat soort mensen denkt alleen aan zichzelf. Ik vind het dan terecht dat dat soort mensen de kinderen afgenomen krijgt!
    Alleen zo erg dat die hondjes er zo onder moeten lijden nu.

@ mp: balen dat je ongi geworden bent meid. Maar nu je gericht kan gaan klussen moet het vast wel gaan lukken!

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Thanks meis :) Ik doe mijn best haha.
    Eind volgende maand weer een huwelijk! Spannend altijd. Album maken kost ook altijd erg veel tijd. maar is wel enorm leuk.
    Bruidspaar van 31 juli gaat naar het strand voor foto's :)
    Leuk!
    En bruidspaar van 7 aug maakt foto's met hun sharpei :)
    En bruidspaar van 4 sept ook met sharpei's. Leuk is dat hoor!

Volgende week een kindje van 5 maanden in mijn studio.

Ik ga zo naar bed, als The Listener is afgelopen.
    Morgen weer naar kantoor :( geen zin haha. Wil 2 weken slapen :D

Trusten meiden!

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Dat zou voor jou wel heel leuk zijn dat je bruidsfoto's mag maken met Charpei's.

Ik ga ook weer zo naar bed. Zou op dit moment geloof ik ook 2 weken kunnen slapen. Doe het deze week maar wat rustiger aan.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen dames..

sorry dat ik even niet ben geweest maar was dit weekend zo lekker met de tuin bezig dat ik ben vergeten om op het forum te kijken hihi..

@vliegje je maakt echt mooie foto`s als ik ga trouwen bestel ik je hahahahahaha...

@mp jammer dat je ongi bent geworden,,(is altijd balen zeg)op naar ronde 3 nieuwe ronde nieuwe kans meid..

@zethu 2 weken slapen lekker hoor,zou ook zo kunnen liggen en niet meer wakker worden,en dan krijg je er ook nog dat warme weer erbij...dat wil wel allemaal ja...

vandaag om 10 over 3 weer fm ik ben benieuwd wat ze zullen zien ik hoop in ieder geval dat ze nu me linker eierstok wel duidelijk in beeld krijgen,ik hoop er niet teveel op,,ik heb af en toe alleen wel zo`n trekkend gevoel onder in me buik
    vraag me af wat dat zal zijn,
    je gaat je van alles in je hoofd halen met die rare gevoelens allemaal haha...

ben ik nu de enige die er is GOEDEMORGEN DAMES...hahahahaha

xxx

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Succes met je FM!

Net ons mijn 'flubber' topic een nieuwe zwangere. Waaha!!!!! Zij is al zolang bezig, ben zooo blij voor haar!!

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ babyhope: op dit moment voel ik me idd alsof ik weken aan een stuk kan slapen. Ben zo moe! Kan trouwens wel in combi met mijn burnout, te druk bezig zijn en de bijwerkingen van de provera zijn lijkt me.

@ vliegje: Soms lijkt het wel dat je mensen die lang bezig zijn het meer gunt als mensen die niet zo lang bezig zijn. Of heb jij dat niet? Ik merk dat ik dat soms heb en dan voel ik me zo schuldig dat ik die gedachten heb!

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zethu, nu die heb ik ook hoor..is denk ik normaal..

MP, dikke knuffel...bah ongi...

Hoe is het verder hier?

Groetjes,
    Miranda

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ miranda: zo gek hoe een mens in elkaar steekt met denken he.
    Ik ga zo maar eens sporten, mss dat ik daarna minder moe ben. Eerst wel ff alles op zp bijgelezen hebben

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja klopt, ik gun het ook iemand die langer bezig is veel meer!! Stom he. Das gewoon een gevoel hoor.

12. MyPrecious

@ Vliegje, heerlijk wanneer je zoveel reportages mag doen :D .

Ik heb het ook wel dat ik het mensen meer gun die langer bezig zijn. Maar het is niet eerlijk, want dan zou ik het mezelf ook niet moeten gunnen. We zitten nog maar in ronde 3 feitelijk ookal zijn we al een jaar bezig. En vaak in je omgeving weet je het ook niet of iemand al lang bezig ofzo, dan lijkt het vaak alsof ze gelijk zwanger zijn geworden heel gek :p . Soms hoor je dan weleens hoelang ze bezig zijn geweest en dan denk je hoe heb ik dan kunnen denken dat het bij hun vast snel gegaan is. Maarja dat is mensen aard denk ik.

Wat voelt het heerlijk om ongesteld te zijn not haha. En dit weer erbij echt te heet 's nachts. Slapen jullie ook zo weinig wanneer het zo heet is in de slaapkamer? Pff om gek van te worden toch.

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey chickies!!

@ vliegje; jeeetje! wat een mens zeg! bah
    @ mp; toch ongi geworden :( balen joh
    @ zethu; verbouwing gaat lekker he! heb de foto's gezien op hyves? (klopt toch.. vergeet wel eens wat haha)
    @ babylove; hoe was de fm?

@ hier; nog steeds hoge temp.. verder niet veel nieuwe klachtjes.. moet alleen als ik voel dat ik moet plassen, ook echt gaan.. anders doe ik het in mn broek (nog niet voorgekomen hoor :p) nu maar afwachten tot zaterdag/zondag :D

14. MyPrecious

@ Tummetje, je temperatuur is zo netjes! 3x scheepsrecht hé ;) daar gaan we voor meid.

15. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

sorry dat ik er nu pas weer ben maar we bleven onverwachts een weekend bij vrienden slapen dus kwam pas een paar dagen later thuis.

hoe is het hier??

tummetje: spannend.....duim duim duim
    MP: drie keer scheepsrecht meid!! ik ga gewoon door met duimen voor je!!
    zethu: hoe is het met jou??

hier nog steeds ongi. wel veel minder gelukkig. tja eerst was ik 4 weken ongi en het is nu nog maar 1,5 week. scheelt alweer. wel heb ik het idee dat je met het warme weer meer last van bloedverlies hebt. hebben jullie dat ook??

liefs suus

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ vliegje: gek is dat he.

@ MP: ik kijk niet eens naar het aantal rondes, want van mezelf weet ik dat het aantal rondes niets wil zeggen.
    Ik kijk gewoon naar de periode dat iemand bezig is. En dan vind ik mijn bijna 8 maanden wel heel wat langer klinken als 4 rondes
    Ik slaap trouwens niet zo weinig, normaal wel met dit weer hoor. Maar ik ben gewoon dood en dood moe.

@ tummetje: verbouwing is een groot woord, maar we zijn wel flink bezig ja. De foto's van wat we afgelopen weekend gedaan hebben heb ik nog niet geplaatst. Zal ik dadelijk ff kijken of ik dat kan doen.
    Gelukkig is het zo weer weekend. Ik hoop zo dat het nu echt raak is!

@ suusje: het is niet erg als je je hier niet meld een paar dagen. Ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad?
    Met mij gaat het wel. Ben alleen zo moe, en door de provera zoveel last van duizeligheid en pijnlijke (.)(.)
    Tijdens en net na het sporten ging het wel met de vermoeidheid, maar nu na het eten is het weer niets.
    pfff nog ongi? Zo ben je het weken niet, en dan ineens zo lang. Ik heb met warm weer ook altijd wat meer bloedverlies gehad. Dat komt doordat met dit weer het bloed meestal wat dunner is.

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @ tummetje

jeeehhh ik heb me eisprong gehad zei de gyn nu vrijdag bloed prikken of dat echt zo was en dan de eerste dag van de menstr bellen (of niet) zo niet over twee en half week testen...
    ik heb in ieder geval weer clomid meegekregen nu 100 mg...

nu ga ik lekker zwemmen xxxxxcindy

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Yeah Cindy!! Wat fijn!

Tummetje, het is spannend bij jou he :)
    Zaterdag mag je dus testen?
    Ik heb vandaag nog wat extra testjes besteld, maar wil echt proberen te wachten tot mijn NOD....

Zethu, verbouwing? Heb ik iets gemist? (sorry, soms moeilijk bij te houden haha).

Morgen wordt mijn auto bestickerd!! :) Motorkap en achterraam en op de zijkanten mijn weblink. Ben benieuwd :)

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ babyhope: jippie! Ik hoop dat je niet hoeft te bellen, maar mag gaan testen.

@ vliegje: Ben mijn woonkamer aan het opknappen. muren en plafond zijn geschilderd. Heb een radioatorombouw geplaatst, nu moet ik nog een "doorgeefkast" verven, en alle deuren en kozijnen.

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Doorgeefkast?? Succes! Heb zo'n hekel aan verbouwen!
    2 jaar geleden hebben wij beneden gedaan. Schouw eruit gesloopt. Muren gestuuct. Nieuwe vloer, nieuwe bank, nieuwe tv.
    Vorig jaar boven gedaan, douche vernieuwd (we hebben maar een hele kleine douche..) dus die is weer mooi, klein, maar mooi.
    Nieuwe vloerbedekking boven, nieuw bed, nieuwe kast. Dus alles lekker nieuw.
    De voorkamer staat al ruim anderhalf jaar leeg, voor eventuele babykamer...

Ik duik de bank in, ben moe.

Deel Deze Pagina