PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ vliegje: we hebben een kast die de keuken afscheid van de woonkamer. En de middelste 2 gedeeltes van die kast kun je vanuit zowel de woonkamer als de keuken openen. We gebruiken hem alleen niet vanuit de woonkamer.

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    o das leuk!

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    is best leuk, maar ook onhandig. Ja kan dan je eettafel nergens kwijt. Dus de doorgeefkast is geblokkeerd door de eettafel.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Even een ego berichtje... Sorry!
    Heb het zo druk, wel alles gelezen..

Ben net op verjaardag geweest van die vrienden van ons die zwanger zijn. Ben zo blij voor ze, maar vond t vanavond best moeilijk!
    Veel over gepraat natuurlijk met familie etc, allemaal kados voor de baby... Dan kriebelt het zó erg. Pff.
    Nouja ik heb eigenlijk wel een heel goed gevoel bij de 150mg, ik hoop maar dat het nu eens raak mag zijn.

Sorry dames, ga nu snel naar bed! Morgen kom ik meer reageren!

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja dat zijn moeilijke momenten he. Als die 150 nu ook niet aanslaat, wat adviseren ze dan in het ziekenhuis? Gelijk spuiten, of ook eerst de LEO?
    Ik hoop dat het direct aanslaat meis!

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ duchess: ja dat is ook heel moeilijk hoor, ook al gun je ze het van harte. Ik gunde het mijn beste vriendin ook. Maar toch was het erg moeilijk voor me toen ze eenmaal zwanger was, en nog moeilijker toen ze ging bevallen (toen rolde ik net in de MMM)

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey dames

@tummetje zo dus voor jou zijn nu de spannende dagen aangebroken,,,ik heb er wel een goed gevoel over als ik je temp zie...duim duim duim.....

@vliegje ik gun het vooral de meiden hier,,we zitten elke maand weer spannend te wachten,,ik vind die spanning mag wel doorbroken worden een keer hihi,,,

@zethu ja ik hoop het ook maar ik verwacht er nog niet teveel van deze ronde ze kreeg me eileiders weer niet in beeld en doordat de standaard gyn naar een excursie was was ze alleen,nou wat een gehaast vrouwtje zeg,haha ze kreeg die stok er niet eens in hihi ik zei ja die mannen hebben daar geen problemen mee...ze zag vocht achter mijn baarmoeder maar omdat ik niks heb gevoeld van de eisprong vrijdag even bloed tappen...hihi

@mp hoe gaat het met de bijwerkingen heb je er niet MEEr last van nu met dat warme weer,,ik hoop het niet voor je meid.....

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames

wordt na je eisprong je temp hoger of lager ik zit nu op 37.2 al 3 dagen ik snap er niks van hoor van die temperatuur,,

in eerste instantie toen ik gister op die stoel lag voor die echo was ik diep teleurgesteld dat ik niks zag ,,ik denk nou dat wordt weer niks,,toen zag ze dat vocht achter me baarmoeder en ze zei volgens mij heb je je eisprong al gehad,,rechts ik heb normaal nooit rechts een eitje en nu door de clomid vorige week woensdag zat er wel een ei maar dk ruis zei dat die niet groot genoeg was voor cd 14 nu is ie gesprongen dus ik snapte het even allemaal niet..

nou toen ik klaar was vroeg ze heb je gevreeen,haha (omdat me ventje niet mee kon gaan gister was me moeder maar een keer meegegaan)zegt me moeder mogen ze dan wel vrijen hahahaha haha ik heb me kapot gelachen die vrouw(gyn) zei ja mevrouw hoe wilt u anders oma worden hahaha ik wist niet wat ik hoorde haha die moeder van mij is een beetje zo`n dolle echt grappig momentje was dat dus toen was ik helemaal over me teleurstelling heen hihi..

ik heb gelijk 10 clomid meegekregen omdat ze nu denkt dat 50 mg wel heeft gewerkt bij me maar niet zeker weet,dus als ik ongi wordt cd1 bellen voor uitslag bloed,en dan krijg ik meteen te horen of ik 1 of 2 tabletjes in moet nemen.....spannend!!!

xxx cindy

9. schatje1

schatje1 Niet meer actief

meiden,

ik wil jullie even een hart onder de riem steken :)

ik heb ook PCO en heb ook clomid moeten gebruiken om zwanger te raken!

En geef de moed niet op hoor!

Want ook ik ben nu in verwachting van onze tweede!

kop op meiden! jullie kunnen het!

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ babyhope: beetje lachwekkende taferelen dus. Dan ben ik benieuwd wat de gyn van je eierstok zegt die niet in beeld te krijgen is.

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ babyhope: temp wordt hoger na eisprong,

@ schatje1: kijk dat hebben we af en toe nodig! Bedankt voor je hart onder de riem

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @zethu ja ik werd er echt dieptriest van maar ze zei doordat ik me eisprong had gehad dus dan moet ik daar maar aan geloven want nu zag ze me blaas en baarmoeder wel,,zo zag ze dus dat vocht achter me baarmoeder...

en zoals ik al zei ze had haast want ze was er alleen en en ze hadden dubbele afspraken gepland ik moest om 10 over 3 maar was pas om 10 over half 5 aan de beurt dus kun je nagaan vrijdag bloed prikken en dan wacht ik wel af ik geef de hoop nog niet op het is tenslotte pas ronde 1,dus ik weet niet wat ik kan verwachten,,,ja raar he me eierstokken niet in beeld ik werd er niet goed van maar ja zo zit ik wel vaker haha vorige week me linkse niet nu alletwee niet maar ze zei dat dat kwam door de eisprong...

@schatje1 dankjewel voor je aanmoediging....

xxx cindy

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    bij mij is het iedere keer maar 1 die niet in beeld te krijgen is. En dat is juist ook de kant waar ik iedere keer steken voel (soms zelfs heel pijnlijke)

Ben ook heel benieuwd naar je bloeduitslagen

14. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

babyhope: temp wordt idd hoger als je je eitje hebt gehad.

schatje1: thanx!! als ik zie dat jij nu zwanger bent van de 2e dan gloort er weer hoop voor ons dat het bij iedereen allemaal goed gaat komen!

zethu: hoe is het bij jou??

@all: hier bijna niet meer ongi. beetje bruin nog maar verder is het over. Gister bij de dieetiste geweest. Weer een hoop dingen opgehelderd. haha. het feit dat ik nu niet meer afval is omdat ik te weinig eet. nouja zeg dat had ik echtniet gedacht. haha. dus heb nu een strak schema gekregen met wat ik op een dag allemaal moet eten. nu blijkt dus dat ik geen "vet" verloor maar dat ik spiermassa verloor. verklaard ook de moeheid en de futloosheid. Dus vanaf vandaag gaan we er weer goed tegenaan en moet ik dus gaan leren om meer te eten. raar zeg als je moet afvallen om dan meer te eten. tja we hebben nog 6 weken dus hoop dan toch echt wat kwijt te zijn.

liefs suus

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ suusje: ik moest van de dietiste ook meer eten, mn boterhammen. Daar zit namelijk jodium aan toegevoegd, en dat heb je nodig voor je schildklierwerking

16. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    zethu: ja idd. ik moet ook meer boterhammetjes eten. en ik moet nu zon davitamon pilletje per dag eentje. gewoon voor de extra pitamientjes. hihi. ga je vandaag nog wat leuks doen?? ik zou hier thuis het 1 en ander doen maar het is al 26.5 graden binnen. dus ik denk dat ik zo wat kleine dingen ga doen en dan nog even het dorp in. wil een weegschaaltje voor in de keuken hebben waar ik alles netjes op kan wegen. dan weet ik tenminste dat ik genoeg heb en niet te weinig.

liefs suus

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @zethu ja klopt ik had vorige week links de hele tijd steken en die kregen ze ook niet in beeld haha mischien zitten ze wel helemaal vol dan hahaha

bah bah het is echt te heet ja maar wel lekker...

ja raar he dat je meer moet eten of ja meer kleinere porties per dag ik snap het ook niet helemaal hoor....

xxxcindy

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

@ babyhope; jeeeeej een eitje!!! hahaha, daarom gaat mn moeder dus nooit mee haha.. :D:D
    @ vliegje; jup, zaterdag..dan is het CD 13, en dan wordt ik meestal ongi.. maar ik wil het proberen tot op zondag te houden (verjaardag), als mn temp dan niet gedaald is, of als ik zaterdag niet ongi ben geworden :)
    @ duchess; ik miste je al meis!! tis niet eerlijk he :(
    @ schatje; hihi, dat kunnen we wel gebruiken! gefeliciteerd met je zwangerschap!
    @ suusje; raar he.. omgekeerde wereld hihi

@ hier; weer dezelfde temp... en vannacht heb ik overgegeven :| heb als ik lig zoveel last van maagzuur :| echt vaag gewoon.. beetje rustig aan doen maar vandaag.. dat trekkerige gevoel is nu heel erg aanwezig, en doet zelfs een beetje pijn.. ik ga zo eens opzoeken wat dat is..

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @tummetje

dat trekkerige gevoelkan zijn dat je baarmoeder naar het midden wordt geschoven,,ik zie het zonnig aan jou kant meid..duim duim duim...ja me moeder hahahaha die heeft altijd van die gekke dingen...ze moet wel mee want ze rijdt de auto hahaha...

xxx cindy

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey meiden,

Hmm eierstokken die verstoppertje spelen.
    Meiden die even komen melden dat met PCO goed zwanger te worden is! Gefeliciteerd nog!
    Verder ongi die bijna weg is dus kan de klus weer beginnen.
    En het afvallen...dat eigenlijk bij sommige wel goed gaat maar bij andere niet omdat ze te weinig eten...hihihihi nou das ook fijn toch, heb je een feestje met eten...schep je je bord vol met gezonde dingen...zeggen de mensen eet jij zooooveel...jij zo...ja moet van de dietiste...eet namelijk te weinig!

Verder iedereen een dikke knuffel!

hier eigenlijk nog nooit geen eierstok kunnen vinden...dus kan niet zeggen wat er aan de hand zou kunnen zijn...hopelijk zit ie gewoon vol en verstopt...en is er niets anders aan de hand!

Groetjes,
    Miranda

Deel Deze Pagina