@mgwc ja raar he dat ze de eierstokken soms niet zien ik vind het echt maar een raar iets maar goed ik had vocht achter de baarmoeder wat duidde op eisprong ben benieuwd of dat echt zo is... jij bijna testen spannend!!!! hoe voel je je tot nu xxx cindy
@mgwc ik had net al getypt maar hij is verdwenen hihi raar he dat de eierstokken soms niet zichtbaar zijn ik blijf het heeel raar vinden maar goed ik had wel me eisprong gehad zag ze door vocht achter me baarmoeder... jij bijna testen toch???spannend hoe voel je je nu!!!!!!! xxx cindy
Babyhope, dus een ei!! Super joh! Temp hoog betekent een ei, nu hopen op een GOED ei! Tummetje, spannend Enne, het klinkt als zwangerschapskwalen!! Suusje, succes met afvallen, ik zou het niet kunnen hoor... Heb nog geen overgewicht, maar moet een beetje opletten. Ben maar 1.58m groot haha. Weeg nu 60 kg, moet daar echt niet overheen. Ik kom vanavond wel bijlezen. Dadelijk wordt mijn auto bestickerd! Ben trouwens 'blij' op kantoor te zitten met de airco. Buiten is het zo warm. Heb vanochtend post gefietst, net ff gauw gedouched en nu weer terug naar kantoor. Fijne dag meisjes!
Hey, Nou testen hoeft niet hoor...weinig actie deze maand in de klus geweest whahah...eigenlijk niets...... Maar dan nog, gisteren roodverlies...en vanmorgen ook...en nu krampen dus denk dat ze er zijn. Als het echt gaat lopen ga ik dat als dag 1 beschouwen en dan vanaf dag 3 aan de clomid!! Groetjes, Miranda
@vliegje ja dat hoop ik ook nu is het afwachten geblazen haha.. ik vind het wel irri dat het zo lang duurt allemaal dat wachten en al... xxx cindy
@ Suusje, echt pcos teken hé die ongies van jou... Flink vervelend.. Maaaaaaaaaaar het is bijna augustus!!!! Kijk je er al naar uit? Mijn schildklier waardes waren ook niet goed, maar dit kan ik dus een beetje gaan opknappen door meer boterhammen te eten?? Ik eet ook te weinig maar ik zou ook niet weten wat goed is eerlijk gezegd. Handig zo'n schema van je dietiste! Hopelijk val je straks alleen maar goed af en voel je je weer wat beter. @ Duchess, dat zijn de moeilijke momentjes he maar ik hoop dat je je er snel weer overheen kunt zetten. Wel moeilijk maar toch. Jullie gaan ook een kindje krijgen en al duurd het nu wat langer, die dag komt echt wel hoor. @ Babyhope, vandaag heb ik mijn 1e Clomidje weer ingenomen dus tot nu toe nog geen bijwerkingen. Die zullen vast wel weer gaan komen. Gelukkig niet zo chagerijnig wat ik met de vorige ongie wel was, dat was niet normaal . Haha die moeder van jou echt leuke opmerking. Hoe ben jij trouwens gemaakt joh? Haha. Nee maar ff serieus . Na je eisprong gaat je temperatuur omhoog. Hoe was je temp voor die hoge temperaturen van de afgelopen dagen? Vul je je temperatuur ook in op fertilityfriend.com ? Erg handig die website. @ Schatje1, dankje wel voor je berichtje aan ons hier! Dat doet me erg goed. Ik geloof zoiezo wel dat onze tijd ook gaat komen alleen moeten we er "wat meer" voor doen. @ Vliegje, spannend je auto laten bestickeren ga je hier ook foto's plaatsen? @ Miran, heee wil je dan wel snel ongesteld gaan worden?? Gaan we samen naar een eisprong met de Clomid . Zou wel fijn zijn . @ Tummetje, jij bent zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Stabiele temp en overgeven jaaa jaaaa houden zo . . Hier: nou ik zou de Clomid al vergeten. Kun je nagaan hoe goed ik me op het moment voel goed teken toch. Maar toch hoe dom kun je zijn om dan de Clomid te vergeten haha.
mp: ja ik kijk er erg naar uit. morgen nog 5 weken en dan mogen we terug komen. en ik hoop ook echt dat we door mogen en dat we niet weer een halfjaar moeten wachten totdat ik volgens de gyn echt genoeg kwijt ben. Ik doe er al een halfjaar alles aan en nu blijkt dat het een combi is van pco, medicatie en te weinig eten dat ik niet af kon vallen. mja we gaan het zien. liefs suus
@ suusje: ik heb vandaag mijn schoonmoeder geholpen haar vader te verhuizen. De spullen die al gebracht waren hebben we ingeruimd en toen was het wachten op het verhuisbedrijf, en wachten en wachten. 's morgens was iemand die spulletjes kwam leveren die tweedehands gekocht zijn. En 's middags tussen 1 en half 2 zou het verhuisbedrijf komen. Toen ze er om half 3 nog niet waren hebben we gebeld. De verhuizing in de ochtend had problemen opgeleverd, ze zouden 1 tot 1,5 uur later komen. Wij na nog eens 2 uur gewacht te hebben weer bellen, waren ze toen onderweg. Dus morgen ga ik haar weer helpen. Want alles moet nog uit de dozen, en opa moet er morgen slapen. @ babyhope: de eerste keer waren bij mij wel de vochblaasjes te zien, maar de tweede keer niet. Als het vol zou zitten was dat wel in beeld te krijgen. @ tummetje: goede tekenen zeg! @ miranda: mijn moeder schrok laatst dat ik zo ontzettend veel sla at. Ik had een hele kom die we normaal met z'n allen aten helemaal in mijn eentje op, maar had er ook geen aardappelen of zo bij. @ vliegje: ja het is echt een portie heet. De verhuizers hadden het zweet op hun voorhoofd staan. En dan konden ze nog de lift nemen ook. Hoe zitten de stickers op je auto? @ mp: weer aan de clomid begonnen vandaag dus. Ik hoop zo op meer geluk deze cyclus voor je. 3 maal is scheepsrecht? @ suusje: 5 weken nog maar? dat is snel! Ik hoop dat je toch nog de nodige kilootjes kwijt raakt
Meer foto's Ben helemaal trots @suusje, verschrikkelijk zeg om eerst af te moeten vallen en dan zo lang te moeten wachten voor je eindelijk geholpen wordt. Ik zou gek worden!! Maar ze zeggen wel dat met afvallen wel vaak de cyclus geleidelijker wordt? Nog een paar weekjes meis! @Zethu, succes met verhuizen en dan met dit weer..... @mp, ik hoop op géén bijwerkingen voor je!! @tummetje, klinkt heeeeeeeeeeeeel goed Hoorde vandaag dat mijn bruidspaar van augustus zwanger is van hun 1e kindje! Het was direct raak. En mijn andere bruidspaar van september is ook bezig. 3 van de 4 bruidsparen die ik vorig jaar gefotografeerd heb zijn inmiddels al bevallen of zwanger. Ik geef al mijn vruchtbaarheid weg
@ vliegje; super die auto van je! Enne dat afvallen en geleidelijker worden van je cyclus? Ik ben het levende bewijs dat dat niet altijd zo is. Ik ben kilo's kwijt (bijna 13!) maar mijn cyclus is niet geleidelijker geworden. Gelukkig hoeven we morgen alleen maar dozen leeg te halen en alles te spoelen en een tafel in elkaar zetten (en een stekker aan een lamp zetten) Bah wat veel zwangeren bij je klanten zeg. Lijkt me frusti voor je
whaha afvallen en geleidelijkere cyclus...tsjah.. Hier wel zo! Maareuhm...geen eisprong...wel een cyclus toch nog geen ei! Dusssss...dat zegt helemaal niets! Hoe is het verder? Groetjes, Miranda
Oke, die theorie klopt niet in dit topic hahaha. Ja soms is het even slikken... maar het bruidspaar van aug belde me ook om het persoonlijk te vertellen en leven enorm met ons mee. Ik gun het hun van harte. Het is niet anders, je moet het accepteren en hopen dat het bij ons ook ooit raak mag zijn. Vind het wel leuk foto's met ze te maken straks met de wetenschap dat ze zwanger is En mijn bruidsparen zijn allemaal super leuk, gun het ze allemaal. Ik duik mijn bed in! Lekker nog wat gamen en lezen.
nu ja bewijs...zo wil ik het niet zeggen..weeg nog steeds te veel en het zou kunnen dat als ik meer naar mijn gewicht zou gaan wat ik moet wegen dat de PCO dan niet zou bestaan...dat weet ik niet...maar ik weet wel een ding... Ik woog vroeger onder mijn normale gewicht, en ik had geen cyclus...ik woog erop! en ik had geen normale cyclus...ik ben langzaam dikker geworden...en toen wist ik het niet meer omdat ik de pil ging slikken... Dus weet het niet helemaal zeker...maar wat ik wel weet, ik ben 17 kilo afgevallen met de zwangerschap...ik heb er een cyclus aan overgehouden...maar wel eentje zonder eisprong...dusssss Maar jij Zethu, jij weegt nu precies wat je moet wegen toch? En idd hoe zit het met meiden die niet teveel wegen..maar mar 3 kilo ofzo...dat is toch ook peanuts........daarom vind ik die optie zooo stom.... Groetjes, Miranda
Het is ook stom. Als puber had ik een prachtgewicht. Iets te weinig zelfs. En nog had ik een cyclus die zo onregelmatig als de pest was. Dus ik wist van te voren al dat dat bij mij niet zou helpen.
Truste vliegje! Trouwens..jammer dat ik je niet eerder kende...heb een fotograaf van internet..en foto's zijn wel leuk hoor..maar toch niet echt wat ik ervan verwacht had....mijn fotograaf moest alles gezegd worden..had niet zoveel opties van zichzelf helaas...jammer... Groetjes, Miranda
Ja idd Zethu, hier hetzelfde....als ik terugdenk...dan was ik vaak maaaanden niet ongesteld...en dan ineens 3 weken...en daarna weer 1 week niet...en dan weer 3 weken ofzo..maar als je jong bent..tsjah je kent het vast wel
Zo erg had ik het dan ook weer niet. Bij mij zat er wel de ene keer 3 weken tussen en de andere keer 2 maanden. Maar dat was toen het grootste verschil. Als ik nu kijk varierend van 39 dagen tot 96 is het verschil veel groter! Gemiddeld komt dat op een dikke 2 maanden uit.