PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm, ja maar je bent ook ouder geworden he. En idd die extra kilootjes kunnen er aan mee hebben geholpen...misschien hebben je stokjes gewoon ff een opdoffer nodig en helpt de clomid straks hardstikke goed!

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb altijd een cyclus gehad varierend tussen 28 en 35. Zo trots, nu minder trots natuurlijk. Omdat me lijf me in de maling nam, maar die twee keer dat het niet op tijd kwam (79 en 102) heb ik er niet aan gedacht dat het PCO kon zijn.

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ miranda: ja ben benieuwd hoe snel ik ga reageren. We zullen het allemaal zien. Eerst maar eens ongi worden. Al heb ik vanaaf wel al ongi krampen gehad. Ff teruggekeken bij vorige cyclus, maar die had ik vorige keer al na vermoedelijk ei voor het eerst.

@ tante Mars: zelfs als je weet dat je pco hebt en je begint net dan denk je er niet bij na dat het door de pco komt

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!!

@ vliegje; gaaf joh, je auto zo!!! :D
    @ mp; hihi gekkie.. ik durf nog niets te hopen.. tuurlijk wil ik het dolgraag.. maar ben bang dat ik mezelf verkeerde hoop geef :(

Verders gaat het goed hoor, nog veel last van mn liezen, en merkte vandaag dat mn boobs groter zijn en wat gevoeliger.. Voor de rest afwachten.. helaassss :p

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tummetje: ik wil niet niets aanpraten,maar ook nog eens groter (.)(.)? Je zou toch echt gaan denken hoor!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jaah tummetje klinkt spannend hoor...enneuh jij gaat de eerste worden in het lijstje!! Want Melek hebben we niets meer van gehoord....dus vind ik niet lief....en mag jij de eerste zijn hoor...als het natuurlijk raak is!!!! En dat vermoed ik van wel....

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jaaa Tummetje ik denk ook dat we EINDELIJK iemand in het zwanger lijstje mogen zetten!
    Klinkt iig allemaal héél erg goed!!!

Vliegje, wat gaaf je auto zo zeg!!! Super!!

Dames ik geloof niet zo in het PCO gebeuren icm overgewicht maar dat ben ik! Ik vind het wel geweldig knap van de meiden die afgevallen zijn!
    Ik was al onregelmatig met ondergewicht (1.71 en 45 kg) en nu ben ik 1.71 met 57 kg en niks verandert. Al ken ik wel verhalen dat idd cyclussen op gang kwamen na gewichtsverlies, maar toch, op de 1 of andere manier zegt mijn gevoel dat het een beetje onzin is. Maar afvallen is altijd goed natuurlijk (en super knap!!! ik doe het jullie echt niet na, petje af!)

Ik ben vandaag ongi geworden dus we zitten weer in de volgende ronde!
    Morgen de gyn bellen voor een afspraak op CD10. Ben erg benieuwd of er deze ronde wat gaat gebeuren.
    Over een LEO hebben ze het nog nooit gehad eigenlijk, wel over injecties, dus 'vrees' dat dat het toch wordt als de 150 zijn werk ook niet doet.

Maar ik heb er wel een goed gevoel over en vriendlief ook. Maarja dat hadden we vorige ronde ook...
    Achja hoop blijven houden is altijd goed!!

Zethu veel succes morgen met dozen uitpakken enzo.

En de rest, weltrusten!!

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ duchess: tnx, gaat wel lukken hoor, we hoeven niet veel meer te sjouwen.

probeer de 150 een beetje positief in te zien meid (zegt degene die denkt dat de 50 niet aan gaat slaan, haha)

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Vliegje, wwaaauw wat is het mooi geworden!! Echt om trots op te zijn!

@ Tummetje, haha dat is dus mijn NOD teken dat mijn boobs groter worden :p . En voor mijn NOD heeele zacht tepels. Maar kijk jou kaartje zeg. Het ziet er echt heel goed uit. Morgen weer een hoge temp hé? ;)

@ Duchess, goeie hoop houden hoor. Gaan we samen naar onze eieren toe leven :D het moet gewoon gebeuren nu dat je een eisprong gaat krijgen. Jaa kom maar op eitje van Duchess groei maar GOED (en die van mij ook natuurlijk)! :D

Pcos en gewicht.. Ik weeg rond de 60kg en ben 170 dus een normaal gewicht, maar toch pcos en geen eisprong. Dus wat zegt gewicht dan nog.. Afvallen voor een gezonder gewicht is altijd goed om te doen, maar ik vind dat ze niet teveel moeten verwachten van een vrouw en hun moeten helpen :) .

Bleeeeh ik voel me toch verrot kan wel janken :( :( hormoontje powerrr

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Zethu, ik dacht ook dat de 50mg niet aan zou slaan om alles wat je hier leest. Maar toch bij iemand die geen eisprong krijgt in bijna een jaar tijd, werkt 50mg wèl. Duuusss je mag niet negatief zijn van mij :D

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ mp: ik beken schuld. hihi. mss een beetje zelfbescherming of zo, maar we zien wel.
    Enne ik zal ongeveer een weekje achterlopen, maar ook ik ga meedoen met eierenloeren hoor! alhoewel, zal wel eerst afwachten zijn tot er in het bloed reactie te zien is.

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Pfff lig net op bed, zit er een stik grote MOT!! Als ik ergens PANISCH van word zijn het insecten! Manlief niet thuis... kruip voorlopig maar op de bank, no way dat ik nu in bed ga liggen!

Miranda, ben je al lang getrouwd?

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Goeiemorgen dames!

Ik heb ineens een lagere temp..... van de week was het boven de 37 en nu 36,98.
    Door de nieuwe layout van FF heb ik nu ineens een zeer dalende lijn! :(
    Kan een temperatuurdip wijzen op een innesteling?

Hoe is het verder?
    Wat een warmte he.
    Hoor net dat het dit weekend kouder wordt (nou ja, 23 graden is ook nog lekker).

Fijne dag vandaag!

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @vliegje ik heb even gegoogeld voor je ja het kan een innesteling zijn meid ooohhh ik hoop het zo voor je ik hoop het voor iedereen hier,ja 23 graden is wel lekker ja effe afkoelen haha,,ik heb het gevoel alsof ik een steen in me baarmoederheb die rand boven me schaambeen is kei hard zit gewoon in de weg als ik ga zitten,,verder een mot bah bah die vloog er gister een tegen me kop toen ik op de bank zat.
    ik heb er ook zo`n hekel aan en dan de muggen het lijkt wel of ze me rauw lusten ik ben al tig keer gestoken en me vriend niet een keer....

@tummetje alles gaat de goede kant op meid duimduimduim

@zethu meid die clomid 50mg gaat gewoon aanlaan hoor...

@mp succes met het afvallen meid,ik moet ook afvallen maar ben er niet zo`n held in en bij het geertgen zeggen ze dik dun baby komt er wel dus hun zetten je niet verplicht op dieet gewoon doorgaan waar je mee bezig bent...maar ik vind het knap van je meisss..

nou hier is het wachten en wachten en wachten,,,ik ga zo lekker naar de stad om 9 uur even lekker shoppen en vliegje je auto ziet er echt leuk uit met die stickersss....

xxxx cindy

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    thanks Cindy!
    Wij zitten rond dezelfde tijd met onze NOD he.
    Ik voel me ook enorm opgeblazen. Maar denk niet dat het raak is... heb vorige keren ook die dipjes gehad. Hopelijk stijgt mijn temp morgen gewoon weer netjes..

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @ vliegje ja mijn temp was vandaag 36.6 ik snap er niks van ik heb in ieder geval lekker geklust hahaja mijn bannertje klopt volgens mij niet helemaal ik heb normaal cyclus rond de 35 dagen en deze staat gewoon op 29 dagen..ik mag in ieder geval de 9de testen zei de gyn als ik het goed heb jij de 8ste of niet
    haha dan zal er toch wel 1 van ons.......
    we wachten maar af ik kan het bijna niet meer maar moet he anders gooien we weer een testje weg voor niks...

nu ga ik lekker stadden haha xxxx cindy

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha ik vind het zo grappig da bruine babytje in me banner

ik denk dat is wel gepast aangezien ik een halfbloedje ga krijgen hahahahahahahaha

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ vliegje: Dalende temp? ojee. Ik hoop het niet voor je meid. En die nieuwe layout van FF is shit.
    Mijn temp schommeld nog harder door die nieuwe layout. Ziet niet uit!
    Hoe is het met de mot afgelopen?

@ insekten: Volgens mij woon ik boven insektenhoogte. Ik heb namelijk amper last van insekten in huis. Het is wel eens voorgekomen dat er iets hier in huis rondvloog Maar dat is voornamelijk mijn vogel geweest (hihi)

@ babyhope: ga je in Helmond of in Eindhoven naar de stad altijd? Toen ik stage liep (en op kamers zat) in Helmond ging ik nog vaker naar Eindhoven als daarvoor.
    Ik weet niet hoe het komt, maar op de een of andere manier zegt mijn gevoel dat 50 mg niets wordt.

Een halfbloedje? Wie van jullie 2 is gekleurd dan?

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

@ duchess; hoop dat de 150 gaat aanslaan voor jullie!!!!
    @ mp; hihi die hormonsters ook!
    @ vliegje; ieeeeeeee issie weg of heb je op de bank geslapen? :p

Dus jullie denken dat ik zwanger ben? Nou eh.. misschien een beetje zelfbescherming zoals zethu zegt.. maar ik hou in mn achterhoofd dat het helemaal niet zo hoeft te zijn.
    Wilde vanochtend stiekem testen (vriendlief had ergens gelezen dat het 4 dagen voor NOD kon), ik heb even getwijfeld, maar heb snel mn plasje gedaan en terug mn bed in. :p :p
    Had wel weer dezelfde temp... wordt een beetje saai he :p

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Tummetje, ik zie dat jij op dpo 7 ook een daling hebt gehad! Net als ik nu. Geeft me weer hoop. Ik heb wel veeeel steekjes... jij kan dit weekend testen he?! Ik zou ook wachten hoor! Proberen wij ook :)

Manlief was om 00.00 uur thuis en heeft me gered van de mot :) Hahahahaha.

Cindy, ben jij donker of je vriend?
    Halfbloedjes zijn zooo mooi!
    Kindje op mijn motorkap is ook halfbloedje :)

Hoe gaat het met de rest?!

Deel Deze Pagina