Tummetje hoe plaats je je FF link in je banner? Ik bedoel, welke link van FF moet je dan hebben? Kan ik mijn lijstje laten zien aan jullie. Valt me op dat de afscheiding die ik had, precies is zoals jij had!! Week voor je ei waterig.
Uhm.. je klikt bij FF op je "homepage setup" en dan zie je bovenaan een url staan, dat is je kaartje.. en die kan je dan plakken in je onderschrift. Haha niet te veel waarde hechten aan wat ik allemaal invul hoor, alleen mn temp vul ik serieus in... Niet dat ik zomaar wat invul.. maar ik hou het niet allemaal bij
hey meiden, mocht weer het 1 en ander bijlezen!! en das niet erg want er wordt steeds leuk gekletst! @tummetje: tja ik hoop echt dat je zwanger bent want meestal als er 1 zwanger is dan volgen er meer. dus laten we het hopen. @melek: joehoe???? waar zit je?? @MP: tjee geen overgewicht en toch pco. ik kreeg toch echt soms naar mn hoofd geslingerd van andere mensen die ik gewoon in real live zie dat dat alleen kan met overgewicht. en nu zeggen er al een paar van jullie het te hebben zonder overgewicht. Ik heb in maatje 36 gezeten en ook toen had ik onregelmatige cyclussen. verder weet ik het dan niet meer want toen ging ik aan de pil. @zethu: wie weet slaat het bij jou wel goed aan joh en ben je na tum de 2e in het rijtje. @miranda: hey meid heb je al werk gevonden?? @duchess: ah nee ongi. nou hopen dat 150 aanslaat. ik ga voor je duimen hoor! de rest ben ik ff vergeten. sorry....... hier op een beetje spotting na niet meer ongi. heb alleen het idee dat door het warme weer ik veel langer ongi ben geweest ook nog. ik ben nu 11 dagen ongi geweest. alhoewel ik in het begin dat ik stopte met de pil weleens 4 weken ongi was dus die 11 dagen vallen nog wel mee. pppffffff hier is het zow warm binnen. en moet nog wat dingen doen. gister dikke knalruzie gehad met vriendlief over dat ik gister bijna niks had gedaan thuis. nee dat klopte ook want had het kei heet en ik hou vocht vast. met dit weer moet ik er nu ook goed rekening mee houden dat ik niet teveel doe omdat ik hartpatient ben. ben ook een stuk meer moe als anders. maar dat begrijpt ie dan weer niet. jij bent de hele dag thuis zegt ie dan. je kunt ook de tuin gaan doen (tuin op het zuiden midden in de brandende zon) door mijn medicatie heb ik een heel dunne huis dus als ik een kwartier buiten ben dan ben ik al verbrand. heb meestal factor 50 met dit weer en dan verbrand ik nog. ik denk toch dat ik het er met hem over ga hebben vanaaf dat ik deze houding van hem niet leuk vind. zelfs de cardioloog zegt dat ik met dit weer rustig aan moet doen. de ene keer zegt vriendlief dat ik teveel hooi op mn vork neem en de dag erna is het ineens boos omdat ik vrij weinig heb gedaan als de nodige dingen zoals de afwas, boodschappen, boven alles gezogen, de 2 trappen gezogen en opgeruimd. mannen (tenminste die van mij) gggrrrrr. liefs suus
@vliegje mijn vriend is van afkomst angolees van angola maar heeft altijd in portugal gewoont,dus mijn vriend is donker.. mooie baby`s ja ik weet het ik kan ook niet echt wachten tot ik hem/haar zie ben zo benieuwd,die haartjes mooi vlechten en zo dat kan ik gelukkig wel haha.... @zethu meid wel positief blijven denken he ik dacht dat ook dat 50 mg niet zou aanslaan,na vorige week en kijk nu ik heb gewoon me eisprong gehad,,het komt goed meisssiee @suusje ja dat kan ik ook echt wel begrijpen dat je niet zoveel hebt gedaan het is voor mij al niet te doen met dit weer,en dan heb ik geen problemen met mijn hart,het is tochook te gek in een keer dit weer... @tummetje.. ik hoop voor je dat je verschijnselen ook echt zo blijken te zijn omdat je................duim duim haha ik blijf duimen.. @zethu ik ga gewoon in helmond naar de stad maar voor ik me vriend kon ging ik elke dag naar eindhoven ik vind het zo`n leuke stad..heb je in helmond gewoont??? xxx cindy
ggggrrrrr het bloeden is weer verder gegaan hoor. is ook weer niet te filmen. zo ineens niks meer en nu weer wel. wordt er echt een beetje ziek van!! Heb maar weer de tampons voor de dag gehaald. Nu las ik ergens op het forum dat het kan komen door het warme weer dat je langer ongi bent. tja daar gaan we dan maar van uit. liefs suus
he bah suus, maar het is helaas PCO...soms lang ongesteld...en dat zet niet door ook niet...dan weer wel dan weer niet...is enorm vervelend!!!
@ Zethu, wanneer kun je ongesteld gaan worden ongeveer? Ik werd dat 3 dagen na de laatste primolut. Hoe gaat het trouwens met jou afvallen?? @ Vliegje, kun je je kaartje van FF eens plaatsen? home > sharing > homepage setup en dan de link kopieeren @ Babyhope, ik hoef zelf niet af te vallen hoor . @ Tummetje, je moet gewooon zwanger zijn met zo'n kaartje. Dat mag niet anders kunnen anders ga ik heeeel kwaad worden op de duivels! @ Suusje, vervelend die opmerking van je vriend idd. Hij mag wel een beetje rekening met jou houden... Ik was toevallig gisteren aan de telefoon met mijn vriend en ik moest nog stofzuigen, dit doe ik dagelijks. En ik zei dat ik er helemaal geen zin in had en toen zei hij dan laat je het toch even een dag, het is geen weer om te werken. Zo lief. Hoop dat je vriend toch nog gaat zeggen dat hij er spijt van heeft hoe hij reageerde. En ik vind het echt stom dat mensen zo kunnen vooroordelen dat het aan je gewicht zou MOETEN liggen. Nou ik ken ook mensen die boven het gezonde gewicht zitten en die krijgen kinderen achter elkaar aan. Dus tja.. Maar jij weet wel beter hé meis en je doet alles ervoor, dus ik vind dat je toch trots op jezelf mag zijn . . Gisteren alles er uit gegooit dat lucht toch wel op hoor.. Ik moest gewoon even janken. Hopelijk gaat het vandaag beter
Lekker is dat he...ff janken!! Hier heb ik een vent die mij kent...ik ben op het moment echt depressief...heb nergens zin in ookniet...dus alles blijft liggen. En dat begrijpt hij...gisteren had hij me gepushed tot iets te doen...dat deed ik dan ook, maar ondertussen had ie de huiskamer gestofzuigd, de afwasmachine uit en weer in geruimd...en de kleine eten gegeven...lief he! Oh...en ik ben ongi...ik ben ongi...ik ben ongi...whoooooopppp yoepieee
Hallo allemaal,ik heb een vraag... Ik heb vermoedelijk PCO en nu belde de huisarts gisteren naar het ziekenhuis wanneer hun behandelen met clomid. De mensen die onder behandeling komen mogen "maar" een BMI hebben van MAXIMAAL 30 wat bij mij inhoud dat ik maximaal 75 kilo mag wegen. Ik weeg dit bij lange na niet,en heb overgewicht. Tsja... ik weet dat inmiddels en ben er hard mee aan het werk,maar ik vind het echt behoorlijk moeilijk om te geloven dat er mensen zijn die soms wel dubbel zo dik zijn als ik,en gewoon zwanger worden en ik niet zou worden geholpen. Nu gaat mijn huisarts mij begeleiden,maar ik vroeg me af of iemand van jullie dit ook heeft meegemaakt en hoe ze in ene keer zoveel af hebben moeten vallen. Er zijn neem ik aan meer meiden met overgewicht EN PCO want dat houdt mekaar zo'n beetje in stand meestal Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en strijd tegen de kilo's en de kinderwens verwezenlijken!! Groetjes Katootje
Hey Katootje, Spijtig dat je PCO hebt, maar welkom hier. Hier ook eentje met zwaar overgewicht hoor. Mijn gyn wou me ook niet helpen..ben toen gewoon overgestapt naar een ander ziekenhuis en gyn..die me wel wilde helpen...en daarna weer teug naar mijn eigen...omdat ik al geholpen werd moest hij me verder helpen..en nu helpt hij me gewoon weer! Op je strepen staan hoor, want het afvallen heeft vaak niet zoveel te maken met de PCO..hier zitten meerdere meiden die moeten afvallen...maar nu ze toch rond hun streefgewicht zitten is er geen verbetering te zien... Het kan ermee te maken hebben...maar blif gewoon pushen en als je huisarts je wil helpen...doen gebruik van maken!! Succes overal mee he meis! Groetjes, MIranda
Tummetje, Als het niet raak is zou morgen je temp drastsch moeten zakken of niet? als ik het vergelijk met de ander emaanden... Spannend!!
wauw wat tof om te lezen. Ik WIST wel dat het niet bij iedereen zo was. Ik zal het even uitleggen. Ik zit al jaren bij hetzelfde ziekenhuis,maar die klagen zoiezo ALTIJD over overgewicht,al heb je een beetje spekvet dan wordt er al gezegt dat je te dik bent waar je ook voor komt. Ik brak mn been ; ja je moet afvallen, ik had een ontstoken teen; tsja overgewicht etc etc. En ik woog nog niet eens zo veel!! Ik had misschien drie kilo overgewicht. Ik werd rond mijn 14/15e ongesteld. Daarna nog ongeveer zo jaarlijks 1 keer per jaar. Ik ging op mijn 16e naar de gynacoloog en ik had ECHT geen overgewicht. Ik maakte me zorgen want ik werd niet ongesteld. Na twee minuten stond ik weer buiten omdat die gyn zei; wil je al kinderen dan? nee? waar maak jij je zorgen om dan? Dus nou ja.... Toen ben ik jaren weggebleven tot een aantal jaren geleden. Toen had ik echter wel overgewicht na een traumatische ervaring. En toen werd ik idd naar huis gestuurd met ; ga eerst maar 30 kilo afvallen en dan zien we je wel weer terug. Ik heb al niet zo'n lekker beeld van mezelf,maar als je keer op keer op keer die dingen hoort dan is dat niet al te best voor de bevestiging hihi... maar goed... Ik vond het echt heel raar dat je niet meer dan zo'n 5 kg overgewicht mag hebben voor ze je helpen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je best wel moet afvallen,maar zeg dan ; okee jij probeerd wat kilo's kwijt te raken TERWIJL we de onderzoeken doen. Ik bedoel.....wie wil er nou niet het beste voor zijn kind? Als ik de kans krijg om een kindje te mogen dragen zorg ik ook wel goed voor mijn kind,dus wat is het probleem denk ik dan. Dus idd ik had ook al PCO vóór mijn overgewicht,maar daar luisteren ze niet naar Ik weet in ieder geval dat ik dan idd naar een ander ziekenhuis zou kunnen mogelijk!?! Super fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Hoever zijn jullie? en ook ervaring met clomid? En is het aangeslagen? Liefs!
Ik heb geen overgewicht maar wel PCO. Zegt dus ook niet altijd iets. Inderdaad, gewoon op je strepen staan!!
Katoo, zie nu je verhaal pas. Wat ben je erg behandeld zeg! Jee, is lekker goed voor je zelfvertrouwen! Je hebt er onderhand een trauma aan over gehouden. Ik hoop voor je dat je toch snel behandelingen krijgt. Ik las ook dat iemand hier bij een privé kliniek zit, wellicht kun je dat proberen? Wij zijn een jaar bezig nu. Sinds september aan de Clomid, LEO operatie gehad en sinds de LEO 3 eisprongen gehad Nu op de wachtbank, volgende week kan ik testen. Hoelang ben jij nu serieus bezig? Sterkte!
hoi hoi, Bedankt voor je bericht!! Ik ben nog niet zo lang bezig nu met mijn huidige man,maar de onzekerheid is vreselijk Inmiddels heb ik nog een heel verhaal met mijn testertjes die de ene dag positief en de andere dag minder positief zijn. Vandaag weer posi getest (zie album) gister bij de huisarts geweest door alle onzekerheid en die vond ze ook positief lijken,maar door de wisselvalligheid ben ik bang dat het niet klopt of misschien wel bbz is :-S. Ik heb bloed geprikt gisteren en morgen de uitslag. De huisarts gaat mij begeleiden als ik niet zwanger ben Ik mag dan gelijk aan de clomit beginnen,dus dat is heel erg fijn!! Liefs.